onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jahas, alkaa kahvittelut piisaamaan, kohta. Toissapäivänä oli äipän kuusykköset, eilen omat kolmiykköset siipan porukoille ja tänään oman perheen kesken. Ihan tiedoksi, etten ole mikään seurapiirijantteri, siis selvinpäin.
BettyB.

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oh, kerrankin koin iloisen yllätyksen sähkölaskua maksaessani! Ei sillä että se olisi mihinkään pienentynyt, mutta tilini saldo oli mukavasti pompsahtanut uusille urille. Tovin pähkäilin moista summaa kunnes muistin bonusten langenneen maksuun tällä viikolla. Ah, shopping spree, here I come!
ninnithequeen

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sainpas hyvät naurut. Ukko soitti Indiskasta että minkähajusia tuoksutikkuja hää ny tuo. "Täällä on sandaalinkin tuoksuisia. No eiku oikeesti, tossa lukee Sandal!" :lol:
1108

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tänään tehtiin sitten makkarakastiketta (hirvi) ja pottumuusia (perunasta).
BettyB.

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Eiks tohon hirveen kyllästy?
isohaara

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Hirveetä :rofl:
prosessi

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:^ Eiks tohon hirveen kyllästy?
Outo kysymys. Ei kai mihinkään ruoan raaka-aineeseen kyllästy, jos sitä ei syö joka päivä ja tekee siitä hyvin erilaisia ruokia. Huonot kokit, joiden hirvi maistuu aina samalta olipa ruoka mitä hyvänsä, vain pilaavat hyvien raaka-aineiden maineen.
BettyB.

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No siks mä kysyinkin kun mun mielestä tossa taloudessa tehdään todella usein hirveä. Samaa kysyisin jos joku söisi joka päivä vaikka kanaa.
prosessi

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:No siks mä kysyinkin kun mun mielestä tossa taloudessa tehdään todella usein hirveä. Samaa kysyisin jos joku söisi joka päivä vaikka kanaa.
Mikä on todella usein? Esimerkiksi kerran-pari viikossa ei mielestäni ole vielä usein, vai kuinka moni voi väittää ettei syö saman eläinlajin lihaa kahdesti viikossa, muodossa tai toisessa?
BettyB.

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No hei sori että kysyin!
1108

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:No siks mä kysyinkin kun mun mielestä tossa taloudessa tehdään todella usein hirveä. Samaa kysyisin jos joku söisi joka päivä vaikka kanaa.
Voi toista, ei sitä joka päivä syödä. Kala ja kana kuuluu viikottaiseen ruokavalioon myös ja mitä nyt hirveen tulee niin pidän riistan mausta, jos hirveä olisi pakastin todellakin täynnä niin kyllä minä pystyisin elämään sen kanssa. Tää kädellinen on lihansyöjä, kato.

EDIT: Ja muuten ei olisi kannattanut tehdä hirvimakkarasta sitä soosia, sopii paremmin nuotiolle kuin ruuanlaittoon.
prosessi

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:No hei sori että kysyin!
Mäki vaan kysyin! Itse asiassa siitä syystä, että kun olin lapsi, meillä syötiin todella paljon hirveä, eikä äiti silloin vielä oikein hallinnut sen maustamista. Minulla oli monta vuotta aikuistuttuani hirvitaukoa ihan vain kyllästymisen vuoksi, kunnes aloin itse testailla. Itsetekemääni hirveä voisin syödä enemmänkin kuin sitä teen, joten oli ihan turha tauko.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä aukeaa nokka ja kurkku kun pureskelee raakaa inkiväärinjuurta, mutta meinaa tajukin lähteä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geep

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ii äf koo ii äf koo ii äf koo-oooooo...

Vääntöä, ah! :h:
Tix

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Ii äf koo ii äf koo ii äf koo-oooooo...

Vääntöä, ah! :h:
Äh. Paska matsi. Huonoa peliä puolin ja toisin, tuomari ratkas voiton virheellä ja väärä joukkue voitti. No, tää oli nyt se säälivoitto sit, siihen se sit jääki.
Pyry-Matias

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kellerillä jäätyi kädet lopussa. Sori, mut tontti oli luokkaa ranta-. Et se selkee potkumaali ei oikeastaan edes ratkaissut.
Geep

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Mä taas tykkäsin, tykkään just tollasesta kiekosta. ;)
Potkumaali toki väärin hyväksytty mutta noita sattuu. Nieminen oli rautaa.

Driimailen, ettei Blöös saiskaan oikein pelistään kiinni vielä perjantaina pikkuluolassa, sit vois garmia...
Tix

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pyry-Matias kirjoitti:Kellerillä jäätyi kädet lopussa. Sori, mut tontti oli luokkaa ranta-. Et se selkee potkumaali ei oikeastaan edes ratkaissut.
Ei vai? Ifki pääs jarruttelemaan ja kahvaamaan johtoasemassa. Kyl ne sen osaa ja varsinki jos dumari ei vihellä mittää pois. Kyllä tuo tuomarin piikkiin meni.
Geep

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geep »

Hitto oon kyllä umpisokea kun en bongannut kahvailua, vain sitä tutisuttavaa ja tärisyttävää (epäkaunista) taklailua. 8)
Pyry-Matias

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Odota yön yli, niin näet olennaisen 8)

Mut joo, Ipa on väärällä hiekkalaatikolla. Siis kyl on rostereissa eroo. Juujuu, hieman jopa hävettää. Hävettää tasoero ja hävettää kun hävettää.
Geep

Re: onsdag, wednesday, miércoles, vittu vasta keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geep »

Haluankin täten ennustaa Ipalle ja Pelicaaneille murskavoitot viikonlopulle! Muuten jää omat suuseksin saamiset aika vähiin saatana. No noin muutenkin tsempit. :D

Mud joo, toi oli tommonen Ifk-fanin unelmapeli. Kauniisti yleistämättä meikäläisiä, muah.
Vastaa Viestiin