T0rSta1

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tsaari kirjoitti:
killkill kirjoitti:Miksi tämä tarve tulee niin usein torstaisin ?
Keskiviikkoiltaisin kuitenkin vahtaat silmät pullollaan G-pistettä, eroottisviritteistä keskusteluohjelmaa. Hidas hämäläinen kun olet niin vibat iskevät sinuun hieman viiveellä.
Nääh... Monet killkill:n tyyliset miehet ajattelevat torstaina "enää yksi päivä viikonloppuun..". Eivät myönnä että mielessä on tosiaan se pari cl hyvää konjakkia/viskiä ja rentoutuminen sohvalle, vaan naamioivat sen eroottiseksi mielleyhtymäksi. Huomennahan on suikkaripäivä, joten eikun piffiä ja moista vaatimaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Tsaari kirjoitti:G-pistettä, eroottisviritteistä keskusteluohjelmaa
:D :D :D :D :D
SaintJohnPerse

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

..........
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 15.03.2008 0:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:"enää yksi päivä viikonloppuun..".
Juu, viikonloppuna onkin kyllä irstaat penetraatiot suunnitteilla. Mustaan kumiin pukeutuneita miehiä, jokaisella iso fallossymboli peeniksen jatkeena sojottamassa :D

Kuva
Edith

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä tahdon suklaata!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kehityskeskustelu ison bossin kanssa sujuu näköjään oikein mukavasti pienessä särkylääke- ja lihasrelaksanttipöhnässä. Tällä kertaa ei ollut mitään ongelmia - mie oon tosi fiksu ja filmaattinen ja helvetin hyvä ja saan uusia haasteitakin tänä vuonna 8)
Pyry-Matias

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Edith kirjoitti:Mä tahdon suklaata!
Mulla on meneillään Sun Rice-vaihe. Siihen kuuluu kyseistä riisisuklaata mahdollisimman paljon. Juuri mussutan sitä ja tasapainotan mustalla kahvilla.
killkill

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:Hidas hämäläinen kun olet niin vibat iskevät sinuun hieman viiveellä.
Totta. Ymmärsin vasta nyt, mitä kirjoitit!
Stinky

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä en tajua itteäni. Nyt on kivan punanen tukka, pari kuukautta sitten oli musta ja nyt himoitsen vaaleeta :roll:

Ja himoitsen nyt myös riisisuklaata. Kiits Pyry.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti: Ja himoitsen nyt myös riisisuklaata..
Samoin! Ja sit vielä himottais Behnford'sin tuotteet.. Kävin eilen muuten vaan (yeah right!) vilkaisemmassa josko sieltä löytyis paria tuotetta; löytyi molempia. Ostin 2 pikkupussia Tangy cheese Doritoksia ja 2 pussia Salt&Vinegar- sipsejä. Hauskan asiasta tekee sen, ettei mulle ole suolaset ja sipsit maistuneet ollenkaan raskauden aikana, mutta kaksi pussia S&V- sipsejä ja yksi Doritos- pussi meni eilen heittämällä. Mies söi viimosen yhtä nopeaan tahtiin.. Nyt tekis mieli lähteä keskustaan ihan vaan tankkaamaan niitä lisää :P PIRU PIRU PIRU!! Miks niiden pitää myydä vaan pikkupusseja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Olis pitänyt mennä jo viime kuussa kolesteroliseulaan. Lääkkeethän sieltä tippuu, oli viime arvot niin korkealla. Toi on niin geenijuttu. Suklaassakin on kovaa rasvaa rotevasti, mutta en jaksa stressata kolesterolista, johon on hyvä lääkitys keksitty. Sitä paitsi ei se huono kolesteroli kai sinänsä terveellä ja hyväkuntoisella nuorikolla niin vaaralliasta ole. Sitähän ei ihminen edes huomaa...riskitekijähän tuo.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti: Sitä paitsi ei se huono kolesteroli kai sinänsä terveellä ja hyväkuntoisella nuorikolla niin vaaralliasta ole. Sitähän ei ihminen edes huomaa...riskitekijähän tuo.
Päätitsä jo? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Sitä paitsi ei se huono kolesteroli kai sinänsä terveellä ja hyväkuntoisella nuorikolla niin vaaralliasta ole. Sitähän ei ihminen edes huomaa...riskitekijähän tuo.
Päätitsä jo? :D
Riskitekijä mulla just nyt. Vaarallisuus konkretisoituu vanhempana ja raihnaisempana.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nukahdin sitten työpöytäni ääreen... pitäis kai lähteä kotio, mutta on jotenkin täysin pöllähtänyt olo.
Rouva Pupu

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onkos tytöillä nyt leuat vetreinä ja pihvit kaapissa huomista ajatellen?
BettyB.

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Voi lolleroinen mitä unia täällä nähdään :D

Hillitsin tänään itseni enkä langennut kehtoon, hyvä minä! Kävin pikkasen shoppaamassa ja nyt nautin myöhäistä päivällistä ja vahtaan nip/tuckin poikia silmä kovana (olis ehkä kyrpä jos mulla olis sellanen).
Tix

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Tix »

Karmeaa shittiä toi A-talk taas. Vihreiden nuorten edustaja kuullosti kovasti Vadilta.
Bliss

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Iso Väsy. Aamulla herätys jälleen klo 5.30. Määää en jaksa.... :?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chap

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Chap »

-Superior- kirjoitti:Onko tiketistä tulleita?
Olitpas pitkään siellä.
SikaMika

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

-Superior- kirjoitti:Onko tiketistä tulleita?
Oletko sä kännissä?

Mä käyn Tiketissä maanantaina, palataan asiaan silloin. Koeta selvitä siihen mennessä.

Olipas taas pitkä päivä. 10h palkallista opiskelua alkaen klo. 11 ja päälle salireissu. Unohdin tietty oppikirjani työkohteeseen, joten eikun vittu salin jälkeen kymmenen jälkeen illalla takaisin mestoille ja soittoa Securitakselle notta yhdistäkääpäs lokaalijampalle. Onneksi tyyppi oli lähistöllä ja sain pumaskani, inhimillisten yöunien aikataulu kusta lorotti samalla kintuille. Pikku torkut tähän väliin ja aamulla pirteänä 16 tunnin työpäivään, sano. Lauantaina mahdollisesti jotain samanlaista shittiä, joten kuolema kuitanne univelat piakkoin.

EDIT: Kivekset rapsuteltu suihkussa puhtaiksi, on aika mennä maaten. Tiskikoneen viimeiset pyörähdykset täytyy vielä vuotella, kuka perkele täällä oikein sotkee astioita kun mä itse en tunnu olevan koskaan paikalla?? Ninni vai Prossun Mukelo? Tunnustakaa, saatanat!!
Vastaa Viestiin