T0rSta1

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Päivää! Eka tpk. Viime yönä tuli jo vähän paremmin nukuttua.
Bliss

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olis nukuttanut vielä vaikka kuinka... :haukotus:
Edith

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vienosti etten sanoisi jopa oksettaa. Mutta toisaalta olen myös niin väsynyt, että jaksaa tarjota huumoria päivään ja tahattomasti huvittaa nuo "annatko johtajalle" -pyynnöt.
milli

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja milli »

Toinen hemmetin huonosti nukuttu yö takana, töitä eilenkin se 13,5h ja tänään kolmas samanlainen rupeama kolmen päivän aikana. Nyt alkaa olla puhti pois.
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Mickey »

En saanut nukuttua kunnolla. Oli onnistunut ilta ja mietin erästä daamia, joka vaikuttaisi olevan liian hyvä ollakseen totta. Kyynikko minussa sanoo, että silloin se ei ole totta. En vain ole keksinyt vielä mitään vikaakaan.
SaintJohnPerse

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.......
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 15.03.2008 9:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Täällä taas, lempikonsulttinne, himoitsee nuorta poikaa! Ollapa vielä nuori ja kaunis *huokaa*
killkill

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja killkill »

^Lähetä sille 200 tekstiviestiä?
SaintJohnPerse

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

..........
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 15.03.2008 1:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!
Eräs on taas jälleen kerran ihan pihalla töissä, saa ampua..välittömästi. Mähän oon ihan edesvastuuton. Miksi taas pitikään päästä karaokeviihteen puolelle keskellä viikkoa? 8) Nojaa, oli kyl toisaalta ihan mielenkiintonen ilta, eli mikäs siinä. (Ja päässä soi joku ihme Hunting and Low-biisi eli mahtanu mennä taas hevin puolelle. :)
Aamupalalle mars, nälkä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:^Lähetä sille 200 tekstiviestiä?
Njoo, ja tietysti firman liittymästä!
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Mickey »

BettyB. kirjoitti:Täällä taas, lempikonsulttinne, himoitsee nuorta poikaa! Ollapa vielä nuori ja kaunis *huokaa*
Anna palaa vain! Asetelma on ainakin täysin oikea niin kuin yllä jo mainittiin.
BettyB.

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mickey kirjoitti:Anna palaa vain! Asetelma on ainakin täysin oikea niin kuin yllä jo mainittiin.
Äh, tulis vaan sanomista. Toisaalta oon kyllä yks niistä harvoista tän firman työntekijöistä joka ei ole ryvettynyt missään firman sisäisissä skandaaleissa... Oliskohan jo korkea aika?
Ja kun itse vastaan henkilökuntalehden "juorupalstastakin", niin välttyisin ehkä siltäkin... Uh!
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Mickey »

BettyB. kirjoitti:Oliskohan jo korkea aika?
Ja kun itse vastaan henkilökuntalehden "juorupalstastakin", niin välttyisin ehkä siltäkin... Uh!
Täytyykö sinun vielä miettiä jos säästyt vielä juorupalstaltakin? Kerrankos sitä hiukan hurvittelee.
BettyB.

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Muah, co-luennoitsija vaihtoi tänä aamuna muutaman ihmisen paikkaa luokkatilassa, ja nyt se könsikäs istuu suoraan mun edessä. En kohta enää hallitse itseäni!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olisin niin paljon mieluummin kotona lukemassa. Olen yrittänyt siirtää vapaa-ajan painopistettä koneelta kirjojen pariin ja siinä kohtuullisen hyvin jo onnistunutkin, mutta samalla työmotivaatio on kadonnut johonkin. Nyt sitten kitinöidään työajalla ja luetaan vapaa-ajalla, mutta koskas ne työt sitten tehtäis?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyi ttu mikä keli ulkona. Pah.
Geep

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Geep »

No niin just, ttu mikä keli. Yritin sporttailufiiliksin edes lykkiä vauvaa mut nääh, takas käännyttiin selän kastuessa muusta ku hiestä. Ällöö, saa lojua kotona tekemättä mitään. Kunnostin kynnet ja nyt tekis mieli masturboida. Ei vaan millään taida jaksaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kurkku oli niin tulessa ettei nukkumisesta tullut juuri mitään, yskiminenkin alkaa sattumaan keuhkoihin aika rajusti.

Nyt sitten alkoi kuume nousemaan, kiva pössis. Eikun Doors soimaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:En kohta enää hallitse itseäni!!
Vessaan vaan varttitunniksi ja käsisuihku laulamaan. Niin minäkin aina teen!
Vessan siivoaminen auttaa kummasti kuumotuksiin
Viimeksi muokannut killkill, 13.03.2008 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Vituttaa niin ettei veri kierrä päässä.
vituttaa kun veri ei kierrä housuissa!
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hei, mullakin käy tossa tommonen varmaan alle 20-v. pieni punatukkanen korjausmies hymyilemässä tänään, mutta en jaksa enkä osaa flirttaa.
Enttu

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Grrrrr,ei tuu kevättä ollenkaan tällä menolla,kun tota valkoista paskaa
sataa aina vaan taivaalta ... hieman korpeaa tälläinen tempoilu :!:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SaintJohnPerse kirjoitti:Puudutusten ansiosta olin reipas poika enkä purrut hampilääkäritädin hampaita poikki.
Taitaa olla aika läheiset välit hammaslääkäritädin kanssa, jos kerran hampaanpuremisetäisyydelle olet ehtinyt ;)

Tuleepas kiire pääsiäinen. Ensin pe-la koirahoitajina vanhempien luona, lauantaina mies jää sinne perheen rottiksen kaveriksi, mä tulen kotiin beagle-pojan hoitajaksi. Mosse on meillä sitten koko viikon hoidossa, kiva kiva! Koira, jos jokin, on loistava tekosyy lähteä kolmesti päivässä ulos.. ja varsinkin jos kyseessä on loistotyyppi :h: (Mies lähtee töihin, koira käy "muka" suruissaan hyvästelemässä ovella.. kun ovi menee kiinni, Mossen naamalle tulee virneentapainen ja se hyppää sängylle miehen tyynylle, ottaa hyvän asennon ja alkaa kuorsaamaan :D)

Mies lähti johtajaporukassa viinimessuille, valkoinen kauluspaita päällä. Näen jo silmissäni sen merlot- pisarasateen :roll: Mä en tee tänään MITÄÄN, pitää antaa masun levätä. Turhan tiuhaan taas riehunut parin päivän sisällä, piti olla kipeäkin.. URPÅ!
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Numba

Re: T0rSta1

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

HuomeNta! Toka TPK. Ihanaa kun ei väsytä.
Piti ihan tarkistaa otsikosta mikä päivä tänään on, tiistaina tuntui maanantailta ja tänään olis sitten vissiin keskiviikko...
Vastaa Viestiin