Perjantainen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NegaDuck kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Onko NegaDuck se keneksi luulen, vai joku halpakopio? :o
Ankka mikä ankka..
:yo:
:h:
NegaDuck

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

ninnithequeen kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ankka mikä ankka..
:yo:
:h:
Ja koskas on saunailta? :)
ninnithequeen

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NegaDuck kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: :yo:
:h:
Ja koskas on saunailta? :)
Kattellaan taas sitte ku voi grillatakki. Vempula tallessa ja voi hyvin :)
Geep

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tix kirjoitti:Ryhää. hifkin ihmelapsesta tehtiin reikäkjuustoa. Tuleekohan länki ens peliin kehiin? Toivottavasti! Ps. Geepsukka hani, perheellänne oli tänään huono lätkäpäivä, mut olit tosi söpis siel A-katsomos!
Jouduin screenillekin mut vaan kerran... Löysää löysää, just sellasta vittumaista peliä. Huolimattomuutta ja ei siis ees mielestäni mitenkään Niemisen piikkiin noista puoliakaan.

Ei nussittu vitutuksia pois, hoideltiin lapsia ja puhalleltiin saippuakuplia. Nyt kyrsii, taidan mielessäni piestä Crowbarin.
Viimeksi muokannut Geep, 15.03.2008 8:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Nainen, joka katsoo lätkää... Heti tulee mieleen joku Xena, jonka pillu on muhinut hevosen päällä 2 viikkoa. Sitten se pieraisee hypätessään alas. Ja puhuu kuin Esa Tikkanen. Mitään väliä kuinka hottis tällainen pimu on kun se haisee ja vetää turpaan.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
masa

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja masa »

Crowbar kirjoitti:Nainen, joka katsoo lätkää... Heti tulee mieleen joku Xena, jonka pillu on muhinut hevosen päällä 2 viikkoa. Sitten se pieraisee hypätessään alas. Ja puhuu kuin Esa Tikkanen. Mitään väliä kuinka hottis tällainen pimu on kun se haisee ja vetää turpaan.
Sä olet kyllä harvinaisen raivostuttava nilkki. Kuin räkänokkainen itkua tuhertava pikkupoika, jota huutelee isoveljensä selän takaa rivouksia.

Päätä seinään ja tikkari piiloon vaan.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Täh? Koskaan ei ole tullut vastaan lätkää katsovaa naista, joka poikkeisi jotenkin tuosta kuvauksestani.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Geep

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Geep »

Crowbar kirjoitti:Täh? Koskaan ei ole tullut vastaan lätkää katsovaa naista, joka poikkeisi jotenkin tuosta kuvauksestani.
Enkä ole poikkeus. Oon yhä vissiin (en ole varma, enhän ole joutunut tilanteisiin pitkään aikaan) aika hyvä nyrkeistäni ja joskus piereskelen. Taidan kyllä piereskellä enimmäkseen unissani koska neiti 3-veenikin kysyi tässä yksi päivä isin kanssa kilpaa pierressään "miksei äiti koskaan paukkaa?".

Tissivälihaju pistää nenään just, lenkkihiki ja vauvan puklit nam.

Oon naisistunu kyllä jonkun verran. Nykyään en voi sietää lätkääjien hajua. En yhtään.
1108

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Crowbar kirjoitti:Koskaan ei ole tullut vastaan lätkää katsovaa naista, joka poikkeisi jotenkin tuosta kuvauksestani.
Onko edes vastaan tullut ikinä naista?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

1108 kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Koskaan ei ole tullut vastaan lätkää katsovaa naista, joka poikkeisi jotenkin tuosta kuvauksestani.
Onko edes vastaan tullut ikinä naista?
On on. Se tuli pubissa pöytään ja pyys tulta. Välttelin katsekontaktia ja söpötin jostain ettei sisällä saa enää polttaa. Se kumartui lähemmäksi ja korvaan kuiskaten pyysi uudesaan. Sen hengitys kutitti korvaani ja niskassani meni väreitä. Kerroin sille, että mulla on kotona dualcore-penttiumi ja internetti ja sit kysyin siltä onko se ikinä pelannu toowerdifenssii. Se otti mua reidestä kiinni, antoi tosi limasen ja märän pusun poskelle ja käski lopettaa hölmöilyn. Säihkädin niin omituista aaltoa vatsassani, että kaadoin limpparini sen syliin. Se osotti tissejään ja käski kuivata. Mä sanoin, että se varmaan kuuntelee rokkii kun noin raju. Sit kysyin että tykkääkse vistasta vai äxpeestä. Sit se meni pois ja mä kiiruhdin Anssi Kelan keikalle.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NegaDuck

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

ninnithequeen kirjoitti:Kattellaan taas sitte ku voi grillatakki. Vempula tallessa ja voi hyvin :)
Elä kerro sille... mutta ero on ollut niin pitkä että menin ja löysin uuden vempulan. Jälleentapaamisesta voi tulla hieman väkinäinen, mutta otan vempulan toki mielelläni haaremiini jos se ei saa mustasukkaisuuskohtausta.
Vastaa Viestiin