Perjantainen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Perjantainen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Plääh. Minulla on liikaa tavaraa. En jaksa laittaa kaikkea paikoilleen.
Vihtahousu

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Eka Tpk! Jeejee, tänään alkaa loma 8) Yli viikko vapaata.
Pyry-Matias

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Paikalla on myös ryppyreikähuoranne, pyris. Kuuteen asti toimistohommia, ja sitten joko Hakametsään tai naapuriin Metroauto Arenalle. Näin.
Tsaari

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Ei jumalauta, Hymyn "autotesti." Sitä myötähäpeän määrää...
killkill

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja killkill »

Noh noh. Onhan tuo eräänlainen "Törmäystesti". Ainakin testaajan äo hipoo kolarinuken vastaavaa...
ninnithequeen

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii. Ois voinunna herätä aikasemmin, koska huomenna herätys ennen viittä....(aika-ajot suorana kiitos).

Kaffetta ja saunanpesuun.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Sain kun sainkin nukuttua, helpotus!

Tänään olis illalla tulossa viikonloppuvieraat, just 17-18 välillä kun klo 18 on sauna. Mä sanoin ainakin meneväni, mies saa leikkiä emäntää sillä aikaa ellei koko poppoo halua samoihin hikibailuihin.

Eilen katsoin digiboxin nauhoitetut sarjat, nyt mä olen ajantasalla :P Miehenretaleen tultua kotiin pistin sen samantien nukkumaan, 12h meni näköjään helpostikin. Mietin aamulla hereilläollessani annanko shittiä vaiko en, päädyin etten anna. Mä olen liian laiska.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja masa »

En sitten ikinä opi ymmärtämään noita isoja pamppuja ja niiden aivoituksia tiedotuksen tarpeelisuudesta.

Meillä siirrettiin 40-60 tietokantaa yhden portaalin taakse ja tiedotusta asiasta annettiin tasan 0 viestiä. No, eihän tämä onneksi vaikuta kuin muutamaan kymmeneentuhanteen ihmiseen. Pikku juttuhan tuo.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja aasi »

Taidan olla vielä humalassa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

masa kirjoitti:En sitten ikinä opi ymmärtämään noita isoja pamppuja ja niiden aivoituksia tiedotuksen tarpeelisuudesta.

Meillä siirrettiin 40-60 tietokantaa yhden portaalin taakse ja tiedotusta asiasta annettiin tasan 0 viestiä. No, eihän tämä onneksi vaikuta kuin muutamaan kymmeneentuhanteen ihmiseen. Pikku juttuhan tuo.
Oon kuullu firmoista, jotka tiedottaa muutoksista 300.000 asiakkaalle, mutta ei firman sisällä mitenkään.
Pyry-Matias

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

pikkuego kirjoitti: Oon kuullu firmoista, jotka tiedottaa muutoksista 300.000 asiakkaalle, mutta ei firman sisällä mitenkään.
:oops: Siis Aamulehdestähän useimmiten selviää, mitä täällä tapahtuu. Tämä on jo legenda täällä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tsaari kirjoitti:Ei jumalauta, Hymyn "autotesti." Sitä myötähäpeän määrää...
Niillähän oli housut jalassa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:Taidan olla vielä humalassa.
Eipä nyt valehdella. Olet ihan vitun kännissä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Tsaari

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Kreitsu kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Ei jumalauta, Hymyn "autotesti." Sitä myötähäpeän määrää...
Niillähän oli housut jalassa.
No se vaan lisäsi sitä häpeän määrää.
Geep

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Geep »

Jännittää. Ifk hoitaa.
Vihtahousu

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geep kirjoitti:Jännittää. Ifk hoitaa.
Samoin, laitoin pitkä- ja tulosvetojakin. Lisukkeeksi aion kiskasta kännit ekaan kertaa varmaan kolmeen viikkoon. Pitää olla vähän puudutusta kun kattoo narrien matsia pahemman puoliskon kanssa :D
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vihtahousu kirjoitti:
Geep kirjoitti:Jännittää. Ifk hoitaa.
Samoin
Ja myös. Vähän tosin huolestuttaa, että sain niinkin hyvät paikat halliin. Eikö suurella yleisöllä ole kiinnostusta? Itselläni taas on pitkästä aikaa ihan kunnon playoff-jännitystä päällä. Mutta pelaako Libor U-konsonantti tänään? Uskon kuitenkin, että Espoo kaatuu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Tix

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Tix »

urpiainen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Geep kirjoitti:Jännittää. Ifk hoitaa.
Samoin
Ja myös. Vähän tosin huolestuttaa, että sain niinkin hyvät paikat halliin. Eikö suurella yleisöllä ole kiinnostusta? Itselläni taas on pitkästä aikaa ihan kunnon playoff-jännitystä päällä. Mutta pelaako Libor U-konsonantti tänään? Uskon kuitenkin, että Espoo kaatuu.
Pakko uskoa toisin. Pakko. Muussa tapauksessa alkaisi näyttää aika huonolta. 2-3 Bluesille.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Niba »

killkill kirjoitti:Noh noh. Onhan tuo eräänlainen "Törmäystesti". Ainakin testaajan äo hipoo kolarinuken vastaavaa...
Ei meidän ominaisuuksia voi kuin kehua teitä suojelemme!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen kuoliaaksi tylsistynyt. Taitaa olla pakko lähteä tänäänkin töistä niin aikaisin kuin mahdollista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geep

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Geep »

urpiainen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Geep kirjoitti:Jännittää. Ifk hoitaa.
Samoin
Ja myös. Vähän tosin huolestuttaa, että sain niinkin hyvät paikat halliin.
Mä vilkuttelen A:sta... 8)
Kyllä kaatuu, koska jätän lyömättä vedot!
Rouva Pupu

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hitsin hitsi. Huomisiin häihin meno on nyt sitten peruuntunut miehen mahdollisen influenssan takia. Voi raukkaa.

Eilen käytin vielä seksuaalisesti hyväksi (tein kaiken työn sentään!), oli aikamoisen kuumat oltavat, että hyydyin itsekin. Olihan tuota kuumetta sitten 39 pintaan hänellä. Semmosta vääränlaista håtteutta, sano.

Töihin menoon pitäisi valmistautua, onneksi sentään hotellin sai peruttua ilman kustannuksia.

Täytyy jättää myös pihvit ja suikkarit väliin tältä päivältä.
Geep

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja Geep »

Mua käytettiin eilen hyväks kokonaiset puol tuntia, ihan karseeta. Sain sentään pihviä rasitusten päälle ja täydellisen jalkahieronnan.

Hiddo mun jätkä on ekaa kertaa räkänen. Ei vauvat sais olla. Miten rään saa pois äitille kivuttomimmin eli jos luetaan pois litinälätinä höyrykylvyt?
BettyB.

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hitto, pitäsköhän munkin lähteä tänään peliin? Etenkin kun tää kuuma kolli on hillitön petofani, se vois pidellä mua kädestä jännissä kohdissa... :]
masa

Re: Perjantainen

Viesti Kirjoittaja masa »

Geep kirjoitti:Miten rään saa pois äitille kivuttomimmin eli jos luetaan pois litinälätinä höyrykylvyt?
Otat juniorin nenän suuhusi ja imaiset tyhjäksi. Niin pappa McCourt teki.
Vastaa Viestiin