Kitinän erikoisin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Viittaan tähän

Erikoisella tarkoitetaan tässä tapauksessa eksentrisyyttä, tavallisuudesta poikkeavuutta.

Mielestäni g-mies on selkeästi erikoisin. Toki prossukin mahtuu mitalikolmikkoon.

Ps. Kirjoituksiensa perusteella Tolonen on ainakin bubbling under.
masa

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja masa »

Minä annan äääneni Crowbarille. Siinä on hemmo joka ikinä kerro halaistuakaan sanaa itsestään tai elämästään, vaan keskittyy kaikille muille vittuiluun päivittäin, saaden energiansa ja tyydytyksensä päänaukomisesta. Varsin erikoinen tapaus imo.

Edit. Tai no joo. Ei kyllä ole Gattacan voittanutta. Ääni laskuojissa konttaavalle kiikarivakoilijalle.
Viimeksi muokannut masa, 14.03.2008 9:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
prosessi

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ja sinä itse ND olet se kolmas mitalisti, vai?
SaintJohnPerse

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

...............
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 14.03.2008 20:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:Ja sinä itse ND olet se kolmas mitalisti, vai?
Riippuu doping-testin b-näytteen tuloksesta.
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Stadin lsd-trippi on kyllä tosiaan aivan kärkisijoilla myös.
Pyry-Matias

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Selasin käyttäjälistaa sivulle kahdeksan. Ei jaksanut kaikkia, mutta prosessin tapaan erikoinen on myös Superior/LL. Sellaista jopa pelottavaa neuroottisuutta. Tekee mieli jatkuvasti kysellä, onko kaikki hyvin, tarkoitan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mitä prosessissa on vikana? Veikeä persoona.

Kaikkihan me ollaan jollain tavoin erikoisia, tosin yksi on ylitse muiden: Rouva Pupu. Ei tollasta ideaalirouvaa voi olla olemassakaan, valehtelee saatana.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:Mitä prosessissa on vikana? Veikeä persoona.
En minä ainakaan ole väittänyt, että prossussa vikaa olisi. Eihän eksentrisyys ole vika vaan ominaisuus.

Prossu on älykäs nainen, luen hänen juttujaan mielellään. Ainoastaan fantasiointitarinat yleensä skippaan.
prosessi

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mitä prosessissa on vikana? Veikeä persoona.
En minä ainakaan ole väittänyt, että prossussa vikaa olisi. Eihän eksentrisyys ole vika vaan ominaisuus.

Prossu on älykäs nainen, luen hänen juttujaan mielellään. Ainoastaan fantasiointitarinat yleensä skippaan.
Fantasiointitarinat?
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mitä prosessissa on vikana? Veikeä persoona.
En minä ainakaan ole väittänyt, että prossussa vikaa olisi. Eihän eksentrisyys ole vika vaan ominaisuus.

Prossu on älykäs nainen, luen hänen juttujaan mielellään. Ainoastaan fantasiointitarinat yleensä skippaan.
Fantasiointitarinat?
Siis etkös sä joskus kirjoittele tällaisia, että rupesit miettimään, että "jos kuu olisi juustoa ja mitä siitä seuraisi". Tai sitten olen vain nähnyt unta.

Edit. Tarkoitan tällaisia
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 14.03.2008 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti: Siis etkös sä joskus kirjoittele tällaisia, että rupesit miettimään, että "jos kuu olisi juustoa ja mitä siitä seuraisi". Tai sitten olen vain nähnyt unta.
Toi on sitä eksentristä pohtimista, ei fantasiointia. Tosin sen voin omasta puolestani sanoa, ettei prosessin ajatukset (yleensä) sovi tonne päivätopikkipuolelle, sen takia tän topikin keksiminen olikin fiksua.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
En minä ainakaan ole väittänyt, että prossussa vikaa olisi. Eihän eksentrisyys ole vika vaan ominaisuus.

Prossu on älykäs nainen, luen hänen juttujaan mielellään. Ainoastaan fantasiointitarinat yleensä skippaan.
Fantasiointitarinat?
Siis etkös sä joskus kirjoittele tällaisia, että rupesit miettimään, että "jos kuu olisi juustoa ja mitä siitä seuraisi". Tai sitten olen vain nähnyt unta.

Edit. Tarkoitan tällaisia
No huh huh. Hiljaseks vetää.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
prosessi

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Crowbar kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Edit. Tarkoitan tällaisia
No huh huh. Hiljaseks vetää.
:D Tavoitteenani on tietenkin saada teidät suurisuut kaikki vuoronperään sanomaan, että vedin teidät hiljaiseksi. Tähän mennessä plakkarissa ovat jo Yönmusta, Tix ja sinä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

SaintJohnPerse kirjoitti: g-mies ei ole mielestäni erikoinen vaan lähinnä pelottava...
No mutta! Melkein kohteliaisuus!
*Nauraa psykoottisesti ja hivelee vuoroin pesäpallomailaa (vaikkei urheilumiehiä) , vuoroin lapinleukua, vuoroin kiikarikivääriä"
SaintJohnPerse kirjoitti: Itseäni pidän täysin tavallisena ja lievästi tylsänä ihmisenä..
No varmaan samalla tavalla kuin Big Brotherin väkeä (eikös niissäkin ole aina baarimikkoja ja ravintolapäälliköitä?) arvoineen, jutunaiheineen, sivistyksineen ja nussimatapoineen pidetään nykyään "tavallisina ihmisinä". Mikä masentaa. Parempana aikana ymmärrettäisiin, että sellaiset pitää ampua ja heti.

Krhhmm.. aiheeseen
Huima, SoEasy ja Elco
ovat omasta mielestään ja Kitinätodellisuuden mukaan varmasti tässä maailmassa. Mutta minun nähdäkseni ovat totaalisen kaukana siitä, mitä on oikea ihmisten maailma (sellainenkin on jossain tuolla ulkona) Elcosta on tosin viime aikoina paljastunut jotain inhimillistäkin, mm. työ"viihtyvyytensä" kuvauksissa.

Hämärämies.
Kävelevä kemikaali ja pallonpyöritysmasiina teknokuulokkeet päässä.

Stadinarska.
Ensin luulin, että on ovela provo. Nyt alan uskoa, että on vain umpihullu eikä edes viihdyttävällä tavalla.

Homeboy.
Eräitäkin ekstravagatteja piirteitä ja tapoja ja seksipuolensakin melkein yhtä pateettista kuin minulla..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: g-mies ei ole mielestäni erikoinen vaan lähinnä pelottava...
No mutta! Melkein kohteliaisuus!
*Nauraa psykoottisesti ja hivelee vuoroin pesäpallomailaa (vaikkei urheilumiehiä) , vuoroin lapinleukua, vuoroin kiikarikivääriä"
Jätkällähän on viidakkorumpu!
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

PetriFB. Oman lahkonsa perustanut kaveri, joka on huolissaan Harry Pottereista.
SaintJohnPerse

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 14.03.2008 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

McJanne kirjoitti:Te olette kaikki kovin erikoisia ja se ei ole mun vika.
Sä oot kans aika erikoinen, ju nou?
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:Mutta minun nähdäkseni ovat totaalisen kaukana siitä, mitä on oikea ihmisten maailma (sellainenkin on jossain tuolla ulkona)
[OT]

Ilman provoamista, voisitko ystävällisesti kertoa mikä mielestäsi on "oikea ihmisten maailma?"

Voisitko myös samaan syssyyn kertoa kymmenen teesiäsi, miksi pidät itseäsi sopivampana ja enemmän "oikeaa mailmaa" lähempänä olevana ihmisenä, kuin esimerkkisi henkilöt?


[/OT]
Tix

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Äh. Gattacan referenssit ovat maailmaan jota ei ole olemassakaan, paitsi korkeintaan äiteen ja isin dementoituneissa päissä. Niissä bordellitkin ovat glamoröösiä luksusta ja kaikki tekevät fyysistä työtä.
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:PetriFB. Oman lahkonsa perustanut kaveri, joka on huolissaan Harry Pottereista.
PetriFB on toisaalta aika karikatyyrimäinen hc-fundamentilisti-hihhuli, eikä sikäli mielestäni erityisen erikoinen.
prosessi

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jos minä kerran saavutan aseman tässä kisassa, te ette tiedä minkälaisia oikeasti eksentriset ihmiset ovat. Tunnen sellaisia vaikka millä mitalla, ja ne kaikki on paljon oudompii ku mä. Taiteilijat ja arkkitehdit nyt etunenässä tulevat mieleen, jotkut lääkärit kans. Vai miltä kuulostaa esim. kirurgi, joka kekkuloi koko kesän omalla saarellaan munasillaan, oli paikalla vieraita tahi ei, taiteilija joka lainasi juoppoputkakaveriltaan frakin linnan juhliin, kirurgi joka eläkkeellä ollessaan harrastaa maalaamista ilman maalarinteippiä, taiteilija joka eli salmiakkikossulla ja marjapuurolla ja jatkuvan juopumustilansa takia maalautti taulunsa ateljeeapulaisella, tai taiteilija, joka maksoi lapsilleen viikkorahan sijasta palkkaa siitä, että nämä naputtelivat "kissankulta"kiviä liuskeiksi, kymmenen penniä liusketta kohden.
Tix

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:PetriFB. Oman lahkonsa perustanut kaveri, joka on huolissaan Harry Pottereista.
PetriFB on toisaalta aika karikatyyrimäinen hc-fundamentilisti-hihhuli, eikä sikäli mielestäni erityisen erikoinen.
Ei se, että PetriFB istuu johonkin arkkityyppiin eksentrikosta tarkoita sitä, etteikö hän olisi eksentrikko.
Tix

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Jos minä kerran saavutan aseman tässä kisassa, te ette tiedä minkälaisia oikeasti eksentriset ihmiset ovat.
Rajaus on palstaihmisissä, siksi sillä mikä on koko maailman mittapuu ei ole merkitystä. Jos kesseli olisi vielä läsnä, hän menisi kyllä PetriFB:n ohi.
Vastaa Viestiin