Kitinän erikoisin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mutta minun nähdäkseni ovat totaalisen kaukana siitä, mitä on oikea ihmisten maailma (sellainenkin on jossain tuolla ulkona)
[OT]

Ilman provoamista, voisitko ystävällisesti kertoa mikä mielestäsi on "oikea ihmisten maailma?"

Voisitko myös samaan syssyyn kertoa kymmenen teesiäsi, miksi pidät itseäsi sopivampana ja enemmän "oikeaa mailmaa" lähempänä olevana ihmisenä, kuin esimerkkisi henkilöt?


[/OT]
No jos ikkunastakin katson, maailma ei ole tuhansien ihmisten tekno"organisaatioita", joissa jokainen mielellään konffaa oman Linuxinsa tyokoneellaan, mainosviestintä muualla ei ole "kulttuuria", eikä työelämä sitä, että töitä ei voi tehdä verojen takia kuin puoli vuotta vuodessa, eikä että työpaikoilla työnantaja sen sallisi, eikä sitäkään että matkustellaan joka viikonloppu kaukomaille, eikä sitä, että arvoista suurimpia on ostella tarkkaan määriteltyjä muodikkaasti modernisoidun retrotyylin merkkivaatteita Nykin boutiquekaduilta. Tuo siis koosteena sekaisin noista.

Ja vaikka muu olisi vain mun ja vanhojen vanhempieni maailma.. ähä, eihän oo. Teidänkin lahkonne on jo riittävän suuri, että voitte sulkea silmänne muulta.

Kuten joo PetriFB.
Joka omissa varsin isoissa piireissään on oikeasti viisas mies, jolta kysytään neuvoa maailmankuvallisissa "totuuksissa".
Täällä Petri olisi toki ykkösoudoin. Mutta kun on vain "Quest Starring". Ei edes Also Starring. (Joka Also muuten on esiintynyt vitun monisa leffoissa ja sarjoissa, enkä vielä ole tunnistanut Alsoa)
SaintJohnPerse

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

............
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 14.03.2008 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti: Kaikkihan me ollaan jollain tavoin erikoisia, tosin yksi on ylitse muiden: Rouva Pupu. Ei tollasta ideaalirouvaa voi olla olemassakaan, valehtelee saatana.
:lol:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

SaintJohnPerse kirjoitti:Eli Gatin maailmassa ihmiset:

- eivät tee töitä
- halveksuvat muita ihmisiä
- asuvat vanhempien luona
- kun eivät saa mitä haluavat, niin se on jonkun muu syy
:D No ei helvetissä! Olkiukkoilet.
Minä jos kuka olen täysin outo ja surkea otus vaikka sitten kunnon oikean tosimaailman oikeisiin taviksiin verrattuna. Mutta ei se maailma ole Kitinälahkonkaan maailma.
SaintJohnPerse

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

...................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 14.03.2008 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja elco »

No EW:lla on ladottu synapsit niin käsittämättömään järjestykseen, ettei vaan pysty. So Easy on tietenkin yhtä kahjo, mutta se on sentään edes inhimillinen, kun sillä kiehuu maito hellille jo ennen kun vastaväittäjä saa vastineensa tavattua. Tokihan sitä puppaa sieltä pääasiassa tulee, mutta träkki on kyllä aika vahva de Melloineen (siis niinku haloo vittu oikeesti?), aineettomine arvonluonteineen, maailmanparannusriepuineen, pakonomaisine määrittelyvimmoineen yms.

Onhan noita ollut muitakin kunniamaininnan arvoisia: Doctrine, Fawkes, Nicki, ja KN tulevat ensimmäisinä mieleen.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mikä/kuka on KN?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Tix

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

SaintJohnPerse kirjoitti:Miten muuten me tavalliset Kitinäläiset voisimme tuntea itseämme paremmaksi lukiessamme sinun vuodatuksia
Mä kyllä taidan tuntea enemmän jotain säälinsekaista ihmetystä siitä, miksi joku heittää vapaaehtoisesti elämänsä hukkaan. Erityisen omituiselta tuntuu, että käyttää älynsä ennen muuta kaikenlaisen muutoksen vastustamisen perustelemiseen.
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Crowbar kirjoitti:Mikä/kuka on KN?
Kauhea namu. Oli kyllä outo. Jos olisi vielä kisassa mukana, niin kultaa saattaisi tulla.
elco

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja elco »

Crowbar kirjoitti:Mikä/kuka on KN?
Kauhea-Namu citystä. Ai niin, mikäs se oli se yksi kekkuli.... gnnnnnh... toroloco! Cityn Hasselhoff!
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

NuoriDaavid kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Mikä/kuka on KN?
Kauhea namu. Oli kyllä outo. Jos olisi vielä kisassa mukana, niin kultaa saattaisi tulla.
Sehän näytti kuitenkin tissejä galleriassa. Ja verille hakattua persettä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Tix

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Mikä/kuka on KN?
Kauhea namu. Oli kyllä outo. Jos olisi vielä kisassa mukana, niin kultaa saattaisi tulla.
No jos Cityaikaan mennään, niin Nicki oli kyllä number uno. KN ja OUTI hyvinä kakkosina. Noiden rinnalla PetriFB vaikuttaa tavikselta.
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Mikä/kuka on KN?
Ai niin, mikäs se oli se yksi kekkuli.... gnnnnnh... toroloco! Cityn Hasselhoff!
:D Olikos se se hemmo, joka pisti kuvansa peilikuvaan ja sitten epäili jotain salaliittoa, kun tuli huonompia pisteitä, kuin halusi?
BettyB.

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Crowbar kirjoitti:Sehän näytti kuitenkin tissejä galleriassa. Ja verille hakattua persettä.
Näyttää käsittääkseni edelleen, pikkasen eri nikillä vaan.
Tix

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Sehän näytti kuitenkin tissejä galleriassa. Ja verille hakattua persettä.
Näyttää käsittääkseni edelleen, pikkasen eri nikillä vaan.
Palleriina se ainakin jossain välissä oli.
Tix

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti: :D Olikos se se hemmo, joka pisti kuvansa peilikuvaan ja sitten epäili jotain salaliittoa, kun tuli huonompia pisteitä, kuin halusi?
Sama kaveri. Luultavasti myös cityn/kitinän historian suurin määrä nimiväännöksiä. Lörölökö oli legenda jo eläessään. Väärin ymmärretty supermalli.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tix kirjoitti: OUTI
Haa, Outi oli super. 8)

*lentelee LUUDALLA ympäriinsä ja KÄKÄTTÄÄ iloista NOITAnaurua*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Aargh, tosta tuli kylmiä väreitä :shock:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Itse asiassa et ole kovinkaan outo. Mielestäni kaikki ihmiset halveksuvat, ainakin joskus, muita ihmisiä (jos ei muita, niin ainakin ihmisiä, jotka halveksuvat muita ihmisiä. Ollaan niinku niin avarakatseisia). Ja jokainen syyllistyy toisten syyttelyyn, jos asiat eivät mene niin kuin haluavat.

Tämä tulee nyt sydämestä. Onneksi Gat olet olemassa. Miten muuten me tavalliset Kitinäläiset voisimme tuntea itseämme paremmaksi lukiessamme sinun vuodatuksia ja yrittäessämme neuvoa sinua, miten voisit muuttaa elämäsi. Kiitos!
No jaa. Ei se ole aina halveksuntaa ja vihaa multa. Vaikka hetkittäiset vihat on ihania munaskuita kutkuttavia adrenaliinipurilaisia. Enemmän toivottomuutta, yksinäisyyttä. Käsittämistä, että ihmisiltä en voi mitään odottaa tai ihmisten maailmassa tehdä. Sekin kun olisi ihmisille, jotka ei sitä tarvitse.

Muuten yllä vituttaa ylimielisyytesi. Niinhän te Big Brother -ihmiset ja jokainen vajakki (minä myös ennen) luulette, että oma todellisuuskäsityksenne on se oikea.

Ja fiksumminkin kuinka monta kertaa Kitinässä näkee "itsestäänselvyytenä" norattavan perusteltujakin väitteitä tyyliin: "Ne on kommunistia! Viherpiipertäjää! Kepulaista! Maalaista! ÖYH ÖYH!"

Sinänsä virkistävää huomata, että toisenlainenkin maailma on olemassa. Joskin siinäkin masentaa, että kullakin "lahkossaan" on harhaluulo että se oma maailma on yleispätevä ja muut vaan tyhmiä. Vaikka maanviljelijänaapurini, ihan fiksu viiskymppinen, joka kuulemma ei ole tavannut sellaista kaupunkilaista, joka ei ymmärtäisi maanviljelijöiden asemaa ja tukien tarvetta. Miten kukaan voi pysyä niin omissa luuloissaan ja tavata vain oman maailman ihmisiä?

Ja tässä muuten teille näyte muusta, varsin isostakin kulttuurista: Ihmisiä, joista varsin tärkeä asia on keskustella avaruustekniikasta. Ihmisiä joita kiinnostaa lentää Kuuhun, vaikka teille sillä ei ole merkitystä:
http://forum.nasaspaceflight.com/catego ... owall=true

Älkää nyt vittu luulko, etten tajua omien arvojeni suhteellisuutta.
Mutta luulen, että TE kukin tahollaan ette tajua sellaista omasta maailmastanne. Eikö ole silmiä nähdä ja korvia kuulla? Tahallanneko teette vai olette vain tyhmiä oman alan laskentatehostanne huolimatta?

Melkoista kipua kun tuon suhteellisuuden tajuaa ja silti pysyy omana itsenään. Muuhan olisi sekavaan vaahtoon hajoamista, kuolema.

Ymmärtääkö kukaan Jesse-vainaata Tuomaan evankeliumista:
"Sinä päivänä kun sinusta tuli yksi,
sinusta tuli kaksi.
Mutta kun olet tullut kahdeksi,
MITÄ OLET TEKEVÄ?"
Viimeksi muokannut Gat, 14.03.2008 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SaintJohnPerse

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.....................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 14.03.2008 20:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:Älkää nyt vittu luulko, etten tajua omien arvojeni suhteellisuutta.
Mutta luulen, että TE kukin tahollaan ette tajua sellaista omasta maailmastanne. Eikö ole silmiä nähdä ja korvia kuulla? Tahallanneko teette vai olette vain tyhmiä oman alan laskentatehostanne huolimatta?
Kyllä minä ainakin luulen tajuavani, että kaikki eivät ajattele kuten minä. Ei mulle ole mikään ongelma se, että ihmiset ovat erilaisia.

Rehellisesti sanoen, on esim. hyvä asia, että viherpiipertäjiä on olemassa, koska ilman heitä luonnonsuojelu saattaisi jäädä liian vähälle.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jos otetaan City-ajatkin mukaan niin ensiksi tulee mieleen:

Nicki, OUTI, KN, Deliah, Gat, slam, PetriFB, jouden.

SoEasy ei ole minulle oikein profiloitunut millään tavalla. Toisaalta luen näitä kirjoituksia usein aika kursoorisesti.

Eipä tuo erikoisuus btw aina mitenkään negatiivista ole. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Pyry-Matias

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Homeboy65 kirjoitti:slam
Slam ei ole mielestäni erityisen erikoinen. Oikeastaan luulen, että näitä ujoja peräkammarinpoikia löytyy paljon.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:Älkää nyt vittu luulko, etten tajua omien arvojeni suhteellisuutta.
Mutta luulen, että TE kukin tahollaan ette tajua sellaista omasta maailmastanne. Eikö ole silmiä nähdä ja korvia kuulla? Tahallanneko teette vai olette vain tyhmiä oman alan laskentatehostanne huolimatta?
Kyllä minä ainakin luulen tajuavani, että kaikki eivät ajattele kuten minä. Ei mulle ole mikään ongelma se, että ihmiset ovat erilaisia..
No kun (muistelen) olet sanonut eläinoikeusliikkeen filosofiaa "puuppugeneraattorin" tekstiksi, mielenvikaiseksi, tai huudellut solvauksia viherpiipertäjille.. niin oletko ihan varmasti ollut koko ajan tietoinen, että se on vain oma asenteesi ja päätöksesi toimia sen mukaan? Ja jos mitattava faktatieto poislukien joku sanoo, että sinä olet väärässä, sinä todellakin olet väärässä? Ja Vice versa tietysti.

EW:kin joskus sönkötti, että hän kokee myötätuntoa harhautuneita toisinajattelijoita kohtaan tms. Eikö tajua, että ne kaikki ovat oikeassa?

Tai teidän on helppo haukkua PetriFBtä. Mutta osaatteko ja pärjäättekö oikeasti? Tiedättekö, että sillä lahkolla on oma maailma ja valmis ihan yhtä varma selitys kuin teillä ihan kaikkeen? http://www.uskontie.net

Joten tajuatteko ihan varmasti, että kukkaan tai mikkään ei ole mittään?
Ja jos tajuatte (epäilen) niin selviättekö siitä omalla tahdonvoimalla tai onko teillä salattua viisautta jota ette kerro?

ITSE mietin, että ainoa olisi kai Robert M. Pirsigin "Zenissä ja moottoripyörässä" kuvailema "Arete", velvollisuus itseä ja vain itseä kohtaan. Piittaamatta sovinnaisuuksista. Uskomatta jumaliin. Odottamatta palkkiota ihmisiltä tai tuonpuoleiselta. Vain itseltään. Mutta mihin sekään johtaa? Pahkasiassa oli piirros, jossa mies kantoi jättikokoista makkaraa selässään ja katujätkät pilkkasivat. Tekstinä: "Siitä lähtien Pekka vähät välitti ymmärtämättömien pilkasta ja kantoi aina makkaraansa ylpeänä mukana". No hei, selvästi ylevä tarina takana, mutta hahhaha jätkällä valtava makkara selässä? Ja miten niin "ymmärtämättömien" pilkasta? Ja "ylpeänä"?

Ja SAINTJOHNPERS/RUNKKUTONTTU:
Sinulla ei ole mitään minua kiinnostavia ajatuksia. Sikäli ole tai ole olematta. Mutta naiseniskintätekniikkasi havaintojeni mukaan on tämä: Alat hieromaan lähintä naarasta. Ja vaikka olisit kuinka kännissä etkä puhuisi mitään, sinulla on karisma jolla saat. Olet minuun verrattuna tässä ja ja vain tässä asiassa aatelinen. Jumala. Sinulla on atomipommien valta ja myös vastuu. Ja miten sitä vastuuta käytät? Omien kertomiesi mukaan myös varattuja naisia panemalla. Ja kun sinussa ei ole muuta minun maailmassani, jo tuosta syystä sinun pitäisi kuolla ja heti. Ja tuo ei ole pelkästään subjektiivista, vaan yleisempää kärsimyksen minimointia. Tiedän kun olen ollut pentuna paskaputken väärässä päässä.
Pyry-Matias

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Gat kirjoitti:EW:kin joskus sönkötti, että hän kokee myötätuntoa harhautuneita toisinajattelijoita kohtaan tms. Eikö tajua, että ne kaikki ovat oikeassa?
Hulluja olette kaikki.
Vastaa Viestiin