Kitinän erikoisin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei tämän ketjun tarkoitus ole käsitellä erikoisuutta negatiivisena omituisuutena. Mielummin erikoinen kuin tavallinen.
Geep

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Mut tässä ketjussa on noussu semmosia nikkejä esille, että sitä luokittautuu oikein mielellään tavalliseksi... Ehkä. Aikamoinen rikkaus kyllä nää meidän tyyppien eroavaisuudet. Loistavaa.
1108

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kysymys:
Suvinen kirjoitti:Taidan olla vain kateellinen kun itse en vastaavaan tajunnanvirtaan kykene vaikka oikein yrittäisinkin.
Vastaus: LSD.
Zeb

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:Zeb, olenhan muistanut sanoa sinulle muutamaan kertaan, että olet melko.. öö.. herkkänahkainen? Olenhan?
Et muistaakseni. Mutta mitä tuo minun kommenttini sinun kommenttiisi nyt siihen liittyi? Kunhan ihmettelin.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gat kirjoitti:EW:kin joskus sönkötti, että hän kokee myötätuntoa harhautuneita toisinajattelijoita kohtaan tms. Eikö tajua, että ne kaikki ovat oikeassa?
Väärin. Koen myötätuntoa ihmisiä kohtaan, jotka elävät elämäänsä sellaisella tavalla joka ei selvästikään sovi heille, eli joka tekee heidät onnettomiksi. Oikeassa tai eivät, samapa tuo. Puhun funktionalismista yksilön näkökulmasta (jokaisen yksilön erikseen!), en eri elämäntapojen paremmuudesta tai huonommuudesta toisiinsa verrattuna.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mylwin kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Valitan, vaikka yhdennäköisyys onkin kieltämättä silmiinpistävä (oikeesti, oon ihan kriisissä tästä). Pitäisköhän vielä tukka blondata; näyttäisin ihan samanlaiselta punakalta porsaalta!
Ei sillä ole väliä (ilmeisesti) jos näyttää ne tissit.
Nyt vasta tajuan mitä olen tähän asti tehnyt väärin! :vihelt:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Suvinen kirjoitti:Prosessia ja EW:a minäkin äänestäisin.
Jee! Ehdin jo pelätä että en saisi yhtään ääntä. :cheer:

Edit: Ja vakavammin, ei mua haittaa että mua pidetään erikoisena vaikka en toisaalta sitä tavoittelekaan. Tärkeintä itselleni on voida olla juuri sellainen kuin olen, ilman että minut a) lahdataan saunan takana tai b) nostetaan jalustalle. Toistaiseksi on sujunut melkein suunnitelmien mukaan (vaikka välillä olisi b-kohdassa parantamisen varaakin).
Zeb

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:Keitä itse nimittäisit erikoisiksi, jos et juuri heitä?
Vaikka Nibaa, SA:ta, Crowbaria, PetriFB:tä, Numbaa, Gatia. Erikoisiksi, neutraalissa mielessä. Lisämääreitä joko positiiviseen tai negatiiviseen suuntaan voisi liittää henkilöstä riippuen, mutten halua.
Zeb

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^Valitan, minusta et ole erikoinen 8)
Zeb

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Juu ja Hellu on myös erikoinen.
Zeb

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vielä lisämääreenä tuohon erikoiseen, ND aloitusviestissään käytti sanaa eksentrinen, jonka merkitys lienee lähinnä "eriskummallinen" eikä "erityinen".
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:^^Valitan, minusta et ole erikoinen 8)
Turhaan valitat; ei sekään mua haittaa (kuten jo pyrin yllä muotoilemaan).
1108

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja millähän aivomyrskyn voimalla sait minut sullottua samaan sakkiin Niban ja PetriFB:n kanssa?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja huima »

1108 kirjoitti:Ja millähän aivomyrskyn voimalla sait minut sullottua samaan sakkiin Niban ja PetriFB:n kanssa?
Fanaattinen yhdennäköisyys?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eikös nyt voitais vaan sopia, että aika harva täällä sopii kuviteltuun taviksen stereotypiaan. MÄ ainakin olen eksentrinen ja erilainen kuin te muut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

huima kirjoitti:Fanaattinen yhdennäköisyys?
Takatukka hiljaa.

PetriFB toitottaa kuolaposkella kuinka Jeesus tulee kohta, jos ei naamalle niin ainakin reisille. Minä olen ateisti. Niba saa seisokin kun näkee pallogrillin. Mulla on sähkögrilli.

Ja kumpikaan noista peeloista ei nimeä Top 5 levyiksi:

Mayhem - Live In Leipzig
Darkthrone - Panzerfaust
Gorgoroth - Destroyer
Bathory - Hammerheart
Burzum - Hvis Lyset Tar Oss

Tokko ovat kuulleetkaan. Loppu kanoottina pakko hihkasta sinne etupulpettiin että mac-miehet ne vasta erikoisia ovatkin (jep, siinä pahassa).
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja huima »

1108 kirjoitti:ramble, ramble, grumble
MOT.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

huima kirjoitti:
1108 kirjoitti:ramble, ramble, grumble
MOT.
:D
1108

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

EveryWoman kirjoitti: :D
QED
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

1108 kirjoitti:QED
As if.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aito_Johanna kirjoitti:
Gat kirjoitti: Minusta söpön melodista.
No niinpä. Tässä taas yksi syy huonoon menestykseesi naismarkkinoilla.
http://kvantti.tky.fi/in/55.shtml
Suvinen kirjoitti:IRL ne yleensä ovat ärsyttäviä ja kummallisia,...... Tämän palstan "omituisuuksista" tosin en ole tavannut kuin Gatin, .
:D
No, olin ihan väsykännitylsänä liikojen rohkaisukaljojen ja isin kahvilikööripullon puolikkaan takia. Olis pitänyt jäädä kotiin nukkumaan.
Suvinen kirjoitti: Höh, olen AINA halunnut tavata Gatin. Riskinä oli korkeintaan tapaamisen laaja palstalla repostelu, minkä takia päätinkin pitää sen julkisena ja pikaisena. Tiesin kyllä, ettei miehelle kannata sanoa mitään mitä en haluaisi palstalta myöhemmin lukea. Tämän "riskin" minimoiminen on helppoa - välttää vain kaikkea selkäänpuukottamista ja paskapuheita. Pillua en ollut ajatellut herralle jakaa alunperinkään, ja rasvaisiin tuijotteluihin olen kokolailla tottunut jo aikaisemmassa baarimikon työssäni.
Ai baarimikkonakin ollut. Helpotti silloin kun mainitsit ruokaravintolan. Mutta nyt: ekan Big Brotherin panokekkuli Timo oli baarimikko Jyväskylästä, onko sun tuttuja? Saiko? :D

Julkisella paikalla tapaamistahan minäkin ehdotin. Pieksämäkeä puolivälissä. Sivistyneessä taidenäyttelyssä ja turvallisesti kaukana molempien kotoa. Baari oli perseestä.

Ja "pillun jakamisesta" nainen puhelee, hyi kuinka vulgääriä kieltä, härregud! Minähän haluaisin Rakastella kanssasi! :D Helliä joka paikasta ja olla romanttisesti Sisäkkäin, saada sinut nauttimaan. Ja siitä en raportoisi.

Muuten tuollaista härskin avointa naisen tsekkailua en ole koskaan aikaisemmin tehnyt. Liian ujo. Ilmeisesti palstamaineen "humoristista" käyttöä siinä. Mainittakoon kuitenkin, että sinua oli kiva katsella ja se täytti minut paitsi tietenkin halulla myös ihan oudosti hellyydellä. Hellyydellä varsinkin kun tarkastin juurikasvuttomuudestasi että olet oikea brunetti ja hengitin hiustesi tuoksua.

(Ja luulen, että ylläolevalla tekstiherutuksella jo useimmat saisi joiltakin naisilta, tässä tapauksessa se toimii vain Arskan ärsyttäjänä :D )

Krhhhhh...
Ärsyttävässä naisten G-piste ohjelmassa joku sanoi, että miehen ja naisen välinen ystävyys on mahdollista vain jos toinen tai molemmat ovat saavuttamattomia (tosissaan varattuja), yhteensopimatonta seksuaalista suuntausta tai eivät vaan kelpaa toisilleen. Joten tässähän meillä olisi alku kauniille ystävyydelle. Tiedät, että haluaisin rakastella kanssasi niin että sinäkin nautit, ja minä tiedän, ettet kumminkaan anna.. ja kaikki on avoimena.. joten eikun kulttuurista keskustelemaan ystävinä ja platonisesti :D
Stadinarska kirjoitti:Peruuta tämä mielipide koska olemme ystäviä Kitinässä. Peruuta se heti! Muuten Stadinarska on hyvin hyvin vihainen!
No hyvä on Arska. Pyydän anteeksi sanomaani, kadun tomussa ja tuhkassa, repäisen vaatteeni. Perusteluistasi huomaan, että olet sittenkin älykäs ja harkitsevainen. Sinut nähneetkin (Keikaus) kertovat sinun olevan sivistynyt ja hieno ihminen.
masa

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Minähän haluaisin Rakastella kanssasi! :D Helliä joka paikasta ja olla romanttisesti Sisäkkäin, saada sinut nauttimaan. Ja siitä en raportoisi.
Nyt on sellainen tarjous, että on Suvisenkin vaikea kieltäytyä :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Minähän haluaisin Rakastella kanssasi! :D Helliä joka paikasta ja olla romanttisesti Sisäkkäin, saada sinut nauttimaan. Ja siitä en raportoisi.
Nyt on sellainen tarjous, että on Suvisenkin vaikea kieltäytyä :D
Joo, muutenhan Suvisen täytyy olla lesbo. Muuta selitystä ei ole.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Ny mölähtää:
Yks omituisten otusten kerho koko paikka!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mida kirjoitti:Ny mölähtää:
Yks omituisten otusten kerho koko paikka!
Amen to that!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin