Kitinän erikoisin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Ja SAINTJOHNPERS/RUNKKUTONTTU:
Sinulla ei ole mitään minua kiinnostavia ajatuksia. Sikäli ole tai ole olematta. Mutta naiseniskintätekniikkasi havaintojeni mukaan on tämä: Alat hieromaan lähintä naarasta. Ja vaikka olisit kuinka kännissä etkä puhuisi mitään, sinulla on karisma jolla saat. Olet minuun verrattuna tässä ja ja vain tässä asiassa aatelinen. Jumala.
Kannattaako tota juttua nyt enää kelata? :think:

Sentään:

1) Reilu 3 ja puoli vuotta vanha juttu ja
2) Ei mikään rikos vaikka ehkä sosiaalis-moraalisesti paheksuttavaa. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:Älkää nyt vittu luulko, etten tajua omien arvojeni suhteellisuutta.
Mutta luulen, että TE kukin tahollaan ette tajua sellaista omasta maailmastanne. Eikö ole silmiä nähdä ja korvia kuulla? Tahallanneko teette vai olette vain tyhmiä oman alan laskentatehostanne huolimatta?
Kyllä minä ainakin luulen tajuavani, että kaikki eivät ajattele kuten minä. Ei mulle ole mikään ongelma se, että ihmiset ovat erilaisia..
No kun (muistelen) olet sanonut eläinoikeusliikkeen filosofiaa "puuppugeneraattorin" tekstiksi, mielenvikaiseksi, tai huudellut solvauksia viherpiipertäjille.. niin oletko ihan varmasti ollut koko ajan tietoinen, että se on vain oma asenteesi ja päätöksesi toimia sen mukaan? Ja jos mitattava faktatieto poislukien joku sanoo, että sinä olet väärässä, sinä todellakin olet väärässä? Ja Vice versa tietysti.
Tuosta episodista, kun huusin solvauksia eläinoikeusaktivisteille. Kyseiset tyypit vainosivat (lehdestä luettu juttu-lähestymiskieltokin napsahti) kyseisen turkisliikkeen omistajaa. Kun menevät liikkeen eteen huutelemaan "turkis on murhaa", niin kyllä minulla on oikeus huutaa, että ovat idiootteja.

Toki ymmärrän, että heidän näkökulmastaan minä olen idiootti ja absoluuttista totuutta tässä asiassa (=saako eläimiä tarhata ja tappaa niiden turkin vuoksi) ei ole olemassa.

En ymmärrä, miksi olisi ongelma, että on eri tavoin ajattelevia ihmisiä.

Mielestäni ihminen saa kantaa sitä jättiläismakkaraa selässään, kunhan ei vahingoita muita.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pyry-Matias kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:slam
Slam ei ole mielestäni erityisen erikoinen. Oikeastaan luulen, että näitä ujoja peräkammarinpoikia löytyy paljon.
Leivospaperien syöminen on aika erikoista. :napu: :mrgreen: :rofl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Ja SAINTJOHNPERS/RUNKKUTONTTU:
Sinulla ei ole mitään minua kiinnostavia ajatuksia. Sikäli ole tai ole olematta. Mutta naiseniskintätekniikkasi havaintojeni mukaan on tämä: Alat hieromaan lähintä naarasta. Ja vaikka olisit kuinka kännissä etkä puhuisi mitään, sinulla on karisma jolla saat. Olet minuun verrattuna tässä ja ja vain tässä asiassa aatelinen. Jumala. Sinulla on atomipommien valta ja myös vastuu. Ja miten sitä vastuuta käytät? Omien kertomiesi mukaan myös varattuja naisia panemalla. Ja kun sinussa ei ole muuta minun maailmassani, jo tuosta syystä sinun pitäisi kuolla ja heti. Ja tuo ei ole pelkästään subjektiivista, vaan yleisempää kärsimyksen minimointia. Tiedän kun olen ollut pentuna paskaputken väärässä päässä.
*HUUTONAURUA!*
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Itkunaurua.
SaintJohnPerse

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 15.03.2008 14:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
masa

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja masa »

SaintJohnPerse kirjoitti:
masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Ja SAINTJOHNPERS/RUNKKUTONTTU:
*HUUTONAURUA!*
Ja taas päädyimme tähän... :shock:
Tulee mieleen:

"saatanan pukki, sie oot pannu meidän annelia!"
sanctus

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

masa kirjoitti:"...sie oot pannu meidän annelia!"
Korjaus.

"Sie oot panna meiän Annelii!"

Jatkakaa.
SaintJohnPerse

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 15.03.2008 13:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BTW, miksi ihmeessä Suvinen otti ikemäisen riskin tavatessaan Gatin nyt viimeksi?
masa

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja masa »

sanctus kirjoitti:
masa kirjoitti:"...sie oot pannu meidän annelia!"
Korjaus.

"Sie oot panna meiän Annelii!"

Jatkakaa.
Yeah :D

Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Valinta on vaikea, mutta kyllä se on jouden. Kaveri on viittä vajaa myöntänyt olevansa fägäri tai ainakin bi. Nyt se tuli sitten ja kertoi, että sillä on pieni kyrpä. Tyyppi on keski-ikäinen ja väittää olevansa joku 27. Sitten jannu kirjoittelee likaisia juttuja jolleki karvasääriselle loppuun ajetulle vetopasuunalle toivoen, että pikkutytöt lukis ne. Vaikka jouden ei itse saa juuri koskaan pillua niin hän kuvittelee ettei saa kukaan muukaan. Fantasioi yhtyvänsä Gattacaan kun mainitsee tämän joka toisessa viestissään ja halusi tavata miehen. Kahden.
Pelkkä kirjoitustyyli tietysti ansaitsee tämän palkinnon. Kirjoittaa kuin stadinarska, mutta ei ole väsynyt mielenhäiriö. Oikeastaan jouden on yhtä erikoinen kuin kokaiinihuuruissa kierivä Paavo Väyrynen, jolla valuu kolmen kundin spermat suupielistä Kallen naiste WC:ssä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pyry-Matias kirjoitti:Ei jaksanut kaikkia, mutta prosessin tapaan erikoinen on myös Superior/LL. Sellaista jopa pelottavaa neuroottisuutta. Tekee mieli jatkuvasti kysellä, onko kaikki hyvin, tarkoitan.
Njaaaah, mielestäni kuitenkin enemmän 'erikoisuuden' tarkoituksellista tavoittelua, kuin oikeasti niin hirveänkauhean erikoisia tytöi.

sipsi kirjoitti:
Tix kirjoitti: OUTI
Haa, Outi oli super. 8)

*lentelee LUUDALLA ympäriinsä ja KÄKÄTTÄÄ iloista NOITAnaurua*
Onks toi nykynen Stadinparska...?
prosessi

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

irmelianneli kirjoitti:Njaaaah, mielestäni kuitenkin enemmän 'erikoisuuden' tarkoituksellista tavoittelua, kuin oikeasti niin hirveänkauhean erikoisia tytöi.
Jos laskit minutkin tuollaiseksi, niin ihmettelen. Ensinnäkään en itse koe itseäni mitenkään erikoiseksi, ja lisäksi 'erikoisuuden' tavoittelu kuulostaa harvinaisen turhalta toiminnalta. Mitä hyötyä/iloa siitä minulle olisi?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^ Hehhe, niinpä.
prosessi

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

irmelianneli kirjoitti:^ Hehhe, niinpä.
Ja silti oletat minun toimivan niin? Aika epäjohdonmukaista.
BettyB.

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Vitun Lutka! Sehän sanoi nimensä Anneksi, mutta olikin Anneli! Ja puhelinnumerokin oli väärä! Mua on käytetty hyväksi!
No oliko pakko kertoa täällä kaikille?? Perkele!
Tix

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Vitun Lutka! Sehän sanoi nimensä Anneksi, mutta olikin Anneli! Ja puhelinnumerokin oli väärä! Mua on käytetty hyväksi!
No oliko pakko kertoa täällä kaikille?? Perkele!
Minä halusin tavata Annelin
sillä tiesin sen minua vielä etsivän
eihän elämä paljoa antanut
sateenkaari päättyi nakkikioskille
ravintolapöytään oksentaville naurettiin
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei liene vieras kaikkein salaisinkaan mielihalu
illasta iltaan pelkkä rakkauden työkalu
ja vaikka käsittelet mua kuin jäistä lihapalaa
sisälläni viha palaa
Tix

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hehe. Täähän on ihan SJP:stä :D

Hän on opetellut rakastamaan hän on vailla koulutusta
siksi arvostelijoissaan aiheuttaa pahennusta.
Ne häntä piikittelee mutta hän sen kestää kyllä
hän ei rakkautta tee hän pitää sitä yllä
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Crowbar kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Mikä/kuka on KN?
Kauhea namu. Oli kyllä outo. Jos olisi vielä kisassa mukana, niin kultaa saattaisi tulla.
Sehän näytti kuitenkin tissejä galleriassa. Ja verille hakattua persettä.
Minulle näytti enemmänkin. Meidän piti tavatakin, mutta aikatauluväärinkäsityksen takia (mun puolelta) ohi meni. Sallimus pelasti. Kumma muuten, että siinä oli ihan uberlutka, ja kuitenkin minä pidin. Kai se rehellisyys. Joudenistakin pidän. Vaikka ei luulisi sellaisesta kävelevästä mulkusta. Rehellinen kusettaja. Mehän joo tavattiin. Saattaa olla bisse, mutta pahaa pelkään kyllä se naisilta scorettaa vaikka sitten suurten lukujen lain avulla. Itsekin näin yrittelynsä.

Joten vaikea ihan laittaa sormensa miksi joitakin sietää ja joitakin en. Minä hämmästelen täällä kun diggaamani diggailee inhokkejani.
Homeboy65 kirjoitti: 1) Reilu 3 ja puoli vuotta vanha juttu ja
2) Ei mikään rikos vaikka ehkä sosiaalis-moraalisesti paheksuttavaa. 8)
Nääh, en nyt ihan sitä yhtä kokemusta tarkkaan maininnut. Ja määrittelin yleisemmän syynkin miksi maailmassa kannattaisi olla yksi ravintolapäälliikkö vähemmän. Mutta ei huolta, varsinainen tappolistani on ihan muualla, eikä sekään kannata nykyisen rikostutkinnan tason huomioonottaen :D
NuoriDaavid kirjoitti:Tuosta episodista, kun huusin solvauksia eläinoikeusaktivisteille. Kyseiset tyypit vainosivat (lehdestä luettu juttu-lähestymiskieltokin napsahti) kyseisen turkisliikkeen omistajaa. Kun menevät liikkeen eteen huutelemaan "turkis on murhaa", niin kyllä minulla on oikeus huutaa, että ovat idiootteja.

Toki ymmärrän, että heidän näkökulmastaan minä olen idiootti ja absoluuttista totuutta tässä asiassa (=saako eläimiä tarhata ja tappaa niiden turkin vuoksi) ei ole olemassa..
Olisivat tuikanneet mestan tuleen! :D Tuo iskulause on kyllä mielestäni idioottimainen.
Onhan sulla oikeus, mutta jos ei nyt mietitä kumminkaan päin lakeja, sen moraalisen oikeuden otit ihan sinä itse. Joten miksi olla yleiskuohuksissaan. Parempi vaan päättää, että tässä olen minä yksilö vastaan nuo. Jos joutuisit viherpiipertäjien maailmaan (sellainenkin on kuten kokoomusnuoria on), niin sinä olisit idiootti outolintu. Ja yksin siinä, ei näkyisi Jumalaa tai Totuutta puolellasi.
NuoriDaavid kirjoitti: Mielestäni ihminen saa kantaa sitä jättiläismakkaraa selässään, kunhan ei vahingoita muita.
Minä taas en usko, että yhtään mitään mihinkään suuntaan voi tehdä vahingoittamatta enemmän tai vähemmän jotain muuta. Tai vaikuttamatta jonkun omia arvojaan itsestäänselvyytenä pitävän porukan mielestä idiootilta.
Viimeksi muokannut Gat, 14.03.2008 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SaintJohnPerse

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 15.03.2008 13:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Minä.
NuoriDaavid

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mielestäni ihminen saa kantaa sitä jättiläismakkaraa selässään, kunhan ei vahingoita muita.
Minä taas en usko, että yhtään mitään mihinkään suuntaan voi tehdä vahingoittamatta enemmän tai vähemmän jotain muuta. Tai vaikuttamatta jonkun omia arvojaan itsestäänselvyytenä pitävän porukan mielestä idiootilta.
Mikael Jungeria lainatakseni: so fucking what.

Sitä paitsi kyllä ainakin suomalaiset ovat suhteellisen suvaitsevaisia. Kyllä täällä saa aivan rauhassa kantaa sitä makkaraa selässään, jos haluaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pyry-Matias kirjoitti:BTW, miksi ihmeessä Suvinen otti ikemäisen riskin tavatessaan Gatin nyt viimeksi?
Minähän siinä riskin otin, ja kuten etukäteen arvasin, jo siinä baariympäristössä vierailu tuotti taas kerran henkisiä arpia. Ei johtuneet Suvisesta itsestään. Suvinen taas otti riskin, että vanha likainen mies tsekkaa joka puolelta, ja niinhän siinä kävikin. Mutta ei tuo kovin hirveesti siitä suuttunut. Säälii vanhuksia? :D
Vastaa Viestiin