Remontti Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jiihaa, nyt stailataan kaksio. Varusteina: Vasara, purkurauta, suihkepullo vedelle, kittiä, hiomapaperia, kori kaljaa ja kossu pakkasessa.

Koodatkaa te HTML:lää mie teen sen mitä te ette osaa.
BettyB.

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Koodatkaa te HTML:lää mie teen sen mitä te ette osaa.
Puhu vaan noiden nörttien puolesta, tää remonttiraisa osaa mitä vaan!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Miksi sinut on leimattu?
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Käväisin katsastamassa yöelämää. Yhtäkkiä alkoi tuntua vanhalta kun mieluummin naureskelin humalaisille ihmisille ja lähdin aikaisin kotiin kun olisin vetänyt pääni täyteen ja mennyt mukaan riekkumaan.
bedlam

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olet hieno mies. Itse naureskelin myös humalaiselle ördääjälle äsken vessan peilissä ja palasin juomaan loppuja vinettoja tähän. En taida herätä kyllä edes formulan uusinnoille. Pitää pistää ajastukselle kai.
Zeb

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mickey kirjoitti:Käväisin katsastamassa yöelämää. Yhtäkkiä alkoi tuntua vanhalta kun mieluummin naureskelin humalaisille ihmisille ja lähdin aikaisin kotiin kun olisin vetänyt pääni täyteen ja mennyt mukaan riekkumaan.
Minäkin olen ilmeisesti tullut vanhaksi, koska en jaksanut edes kömpiä kaupunkiin saati sitten juoda edes kahta siideriä loppuun. Yyh, lienen sairas, viina ei maistu :|
Zeb

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bedlam kirjoitti:En taida herätä kyllä edes formulan uusinnoille. Pitää pistää ajastukselle kai.
Niin, koskas ne alkaa?
bedlam

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Zeb kirjoitti:
bedlam kirjoitti:En taida herätä kyllä edes formulan uusinnoille. Pitää pistää ajastukselle kai.
Niin, koskas ne alkaa?
Viieltä suorana ja kympiltä uusinnat. Edit: aika-ajot siis. Eipä niissä kyllä varmaan erikoista Ferrarit ja mäkläärenit eka riveissä kuitenkin.
Zeb

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bedlam kirjoitti:Viieltä suorana ja kympiltä uusinnat.
Kiitos :) (Ei mulla kyllä edes näy suorana.) Kummallista tämä laiskuuden määrä kun ei jaksa itse edes tsekata telkkuohjelmaa vaan pitää kysyä täältä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Mickey kirjoitti:Käväisin katsastamassa yöelämää. Yhtäkkiä alkoi tuntua vanhalta kun mieluummin naureskelin humalaisille ihmisille ja lähdin aikaisin kotiin kun olisin vetänyt pääni täyteen ja mennyt mukaan riekkumaan.
Minäkin olen ilmeisesti tullut vanhaksi, koska en jaksanut edes kömpiä kaupunkiin saati sitten juoda edes kahta siideriä loppuun. Yyh, lienen sairas, viina ei maistu :|
Tähän ei voi määrätä jotain lääkettä, tähän sairauteen?

Oma ongelmani lienee päinvastainen. Minua houkuteltiin ulos, mutta olin hiukan krapulainen edelleen, ja siksipä ajattelin hiukan täydentää yöuniani tässä tuota pikaa.
Zeb

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Töissä käynti on muuten raskasta ja ihmistä kuluttavaa. Ei sillä, että olen kyllä uudessa duunissa kuullut ja nähnyt niin useita tosi kummallisia juttuja parissa viikossa, etten aikaisemmin varmaan monessa vuodessa. Jänskää, mutta silti kannattaisi ilmeisesti lopettaa, koska nytkin niin väsy et lienee pakko mennä nukkumaan.
Zeb

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Minäkin olen ilmeisesti tullut vanhaksi, koska en jaksanut edes kömpiä kaupunkiin saati sitten juoda edes kahta siideriä loppuun. Yyh, lienen sairas, viina ei maistu :|
Tähän ei voi määrätä jotain lääkettä, tähän sairauteen?
Working on it! Ei tää homma näin voi jäädä, ja tilanne ei tunnu korjautuvan spontaanisti.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Olisinkohan tämä uinahtaminen tosiaan hyvä aatos? Kyllähän tänään jo tapahtuikin kaikenlaista...

Yksi kanssadoktorandityttö oli todella ihastuttavan krapulainen tänään. Olin jotenkin erinomaisen viehättynyt hänen homssuisesta olemuksestaan, vaikka hän poistuikin kesken luentoni, eh, terveysteknisistä syistä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Minäkin olen ilmeisesti tullut vanhaksi, koska en jaksanut edes kömpiä kaupunkiin saati sitten juoda edes kahta siideriä loppuun. Yyh, lienen sairas, viina ei maistu :|
Tähän ei voi määrätä jotain lääkettä, tähän sairauteen?
Working on it! Ei tää homma näin voi jäädä, ja tilanne ei tunnu korjautuvan spontaanisti.
Tärkeintä on, ettei jää tuleen makaamaan.
Zeb

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Tärkeintä on, ettei jää tuleen makaamaan.
Yritän huomenna uudelleen ja pyrin raportoimaan mahdollisesta edistyksestä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Oireiden pitkittyessä käänny lääkärin puoleen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tärkeintä on, ettei jää tuleen makaamaan.
Yritän huomenna uudelleen ja pyrin raportoimaan mahdollisesta edistyksestä.
Hyvä! Niin taidan tehdä minäkin. Hyvää yötä!
Zeb

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Oireiden pitkittyessä käänny lääkärin puoleen.
Puhuu kuitenkin jotain pesimisikään kypsymisestä tai mitä lie muuta poppahumpuukia.
Zeb

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Hyvä! Niin taidan tehdä minäkin. Hyvää yötä!
Hyvää yötä! :dream:
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Kyllä ovat taksikuskit tarkkoja... osui suojatiellä lojuneeseen Macin ketsuppipussiin ja ampui ketsupit lahkeille.
Herra Manala

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Remonttia tosiaankin. Nyt on uusi MDF-valkokangas rakennettu, listat enää puuttuu reunoilta ja kattoon kiinnitys ketjuilla. Melkoinen hökötys ripustettavaksi. Pintaan tuli 4 kerrosta Tikkurilan Harmony G499:ä. "Kangas" tulee noin 10cm etäisyydelle seinästä ja sen taakse ajattelin rakentaa epäsuoran LED-taustavalaistuksen parantamaan visuaalisesti mustan tasoa. Kuvapinta-alaa on kohtuu rouheasti, reilut 3,25 neliömetriä. Tuumissa tuttavallisemmin 109".

42" töllö näyttää vieressä aika pieneltä... Tosin ihmekös tuo, kun kuvapinta-alaa on 7 kertaa vähemmän.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 15.03.2008 2:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Nyt on uusi MDF-valkokangas rakennettu
Kipsiä sen pitäisi olla!
Herra Manala

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Kipsiä sen pitäisi olla!
Miksi helvetissä?
1108

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Miksi helvetissä?
Tymä, tasasempi pinta! MDF elää kosteuden mukana enemmän kuin kipsilevy. Ja kyllä, tarkoitin ilmankosteutta.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

1108 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Miksi helvetissä?
Tymä, tasasempi pinta! MDF elää kosteuden mukana enemmän kuin kipsilevy. Ja kyllä, tarkoitin ilmankosteutta.
Kuulostaa vaikealta, taidan mennä tennariin.
Vastaa Viestiin