Remontti Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nokkaelain

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

1108 kirjoitti:Jiihaa, nyt stailataan kaksio. Varusteina: Vasara, purkurauta, suihkepullo vedelle, kittiä, hiomapaperia, kori kaljaa ja kossu pakkasessa.

Koodatkaa te HTML:lää mie teen sen mitä te ette osaa.
Itse tässä juuri poistin tapetit, tasoitin seinät, ja eilen vedin pohjamaalin.

No, toisaalta en osaakaan HTML:ää juuri nimeksikään.
BettyB.

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kotiin palauduttu. Paikallisessa olis Neumann, laulaiskohan se mulle nahkatakkisen tytön? Nojoo, taidan jättää väliin. Nyt pari Lindtin tummaa suklaapalloa ja telkkaa, ei oo lauantain voittanutta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Herrajumala mitä Kreitsu laittoi galleriaan! Ei kestä kahtoo, tuo kamaluus oli eka yritelmäni feikkikuvista jotain neljä vuotta sitten. Ja silloin Kreitsu suuttui kun tuon lähetin, mitäpildee nyt tuolla. Nolottaa työn taso.

Päätös: täytyy tehdä parempi. Jos olisin kehittynyt. Tuo oli sitä aikaa kun Helykän mukaan "seksuaalisesti ahdistelin" Kreitsua. Minusta se ei ollut ihan niin yksioikoista :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika mennä sipulirenkaiden kanssa tuutimaan.

Jos ensiyökin jää alle kolmen tunnin uniin, kuten kolme viimeisintä, joutuu huomenna harkitsemaan jotain pakkokeinoja. Alkaa meinaan pienet vihreät gattacat juoksennella jo silmissä "valveilla" ollessakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Aina mennä naimaan miehen kanssa (jos se antaa, god bless me!")
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Remontti Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti: Tu huomenna vetään pohjamaalia ja hiomaan, sulle on muuten ihan oma seinä mistä saat nyhtää tapetin irti.
Jee!! Mä teen parit kynnet huomenna, voisin sen jälkeen vaiks tulla. Varmistan vielä likan kunnon ja soitan sulle huomenna, se ollut tänäänkin ihan naatti jostain syystä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin