Saatanen surkee Sunnuntai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt täytyy olla urhea ja pistää nokkansa keskiviikkoaamun jälkeen ensimmäisen kerran pihalle. Voi kyllä tulla suuria hankaluuksia paluumatkalla ylämäessä kun tuntuu ettei voimia vielä ole, mutta kaikki flussan manausvälineet on loppu.

Oli aika jees vaihtaa viitisen päivää käytössä olleet kalsarit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noni, eihän se vormulavalvominen menny yhtään putkeen. Simahdin viideltä sohvalle Oikea Kanava Kytkettynä, ja herätyskellosta huolimatta heräsinkin vasta kello 10 siihen kun jotkut viiksimursut heittelivät virveliä telkkarissa.

Ois tietty voinu katsoa ohjelmaoppaasta ja huomata että sen lähetyksen ois voinut katsoa kolmoselta jo tohon aikaan mutta jostain kumman syystä päätin sitten mennä sänkyyn jatkamaan unia. Tän jälkeen heräsin noin tunnin päästä siihen että joku rimputti ovikelloa, ja sama uudestaan vartin päästä. Olin ihan varma että se on joko KGB tai televisiolupatarkastaja, mutta ilmeisesti jotain munahaukkojakin on nyt liikkeellä.
Stinky

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Trollit käyny ja virponut koko vuodelle kamalasti onnea. On ne kummitytöt niiin sulosia ♥
Tänään mä menen salille. Sano selkä mitä tahansa. Systeri tulee kanssa ja se kantaa mut pahimmassa tapauksessa sit himaan :roll:
Mun on pakko saada lekurille se aika.
prosessi

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Hieman kiusallista tosiaan, yllättivät puolipukeissa. Heidän lähdettyään muistin, että onhan mulla suklaarasia jossain, ja juoksin perään, mutta noidat olivat mystisesti (maagisesti?) jo kadonneet.
Aikamoista antaumuksellisuutta, jos puolipukeissasi lähdit noitajahtiin...
ninnithequeen

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eipä näkyny virpojia :(

Vaikkei meillä ees ollu tämmöstä lappua: http://i82.photobucket.com/albums/j269/ ... 1205668924
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ellen:
Gat kirjoitti:Herrajumala mitä Kreitsu laittoi galleriaan! Ei kestä kahtoo, tuo kamaluus oli eka yritelmäni feikkikuvista jotain neljä vuotta sitten. Ja silloin Kreitsu suuttui kun tuon lähetin, mitäpildee nyt tuolla. Nolottaa työn taso.

Päätös: täytyy tehdä parempi. Jos olisin kehittynyt. Tuo oli sitä aikaa kun Helykän mukaan "seksuaalisesti ahdistelin" Kreitsua. Minusta se ei ollut ihan niin yksioikoista :D
JA NYT SE ON POISSA!
Tavallaan olen helpottunut, toisaalta pettynyt.
Olikohan Kreitsu eilen kovastikin kännissä?
SikaMika

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hihih!

Pelasin paljon rahaa pokerissa. Kyllästyin ja lähdin juopottelemaan Pataässään jonkun ennalta tuntemattoman Citylappalaisen kanssa. Kynin kaverin biljardissa, ja päätin tulla kotiin koska olen liian humalassa ja väsynyt. Mutta katso: en menekään nukkumaan, vaan lähdenkin junalla Jämsään, koska siellä on Himos. Hassua...
Enttu

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

ei virpojia ... hyvä niin ei mulla olis niille mtn antaa paitsi nyrkkiä naamaan
BettyB.

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Enttu kirjoitti:ei virpojia ... hyvä niin ei mulla olis niille mtn antaa paitsi nyrkkiä naamaan
Neitsyys?
prosessi

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minun ovikelloani eivät noidat pääse lukitun alaoven takia soittelemaan. Ihan tyhmää. Täällä vanhempieni luona niitä sentään koko vuoden onneksi käy.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Enttu kirjoitti:ei virpojia ... hyvä niin ei mulla olis niille mtn antaa paitsi nyrkkiä naamaan
Super sunnuntai boxing: Tätä ei ole ennen suomessa nähty, etukäteen ajatellen tasaväkinen ottelu

Enthu vs 5-vuotias virpoja
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:
Enttu kirjoitti:ei virpojia ... hyvä niin ei mulla olis niille mtn antaa paitsi nyrkkiä naamaan
Neitsyys?
*reps*

Ihan paska F1-kisa oli. Vituttaa vielä toi kasvatusbroileri-ruusperi, joka on leivottu pienestä pitäen kansainväliseen kilpaurheilijamuottiinsa kasvattamalla englannin kielellä ja tapakoulutuksilla. Jätkä on yhtä lähellä aitoa tavaraa kuin yöpöydällä nököttävä kaalimato - kyllähän se duuninsa hoitaa, mutta ei sitä viitsi vanhemmilleen viedä.
BettyB.

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hirvittävä myötähäpeä tätä Antti&Sutu tanssiparia kohtaan... Toivottavasti pääsevät kotiin tänään.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Kylläpä unettaa... kirjoitin pitkän paperin, jossa pannaan halki, poikki ja pinoon erään suomalaisen oikeustieteilijän aatoksia. Jonain kauniina päivänä kompastun kyllä vielä omaan nokkeluuteeni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vadim kirjoitti:Munkin luona kävi pääsiäisnoitia, mutta jäivät noitaparat nuolemaan näppejään, kun mä luulin ettei mulla ollut mitään annettavaa! Hieman kiusallista tosiaan, yllättivät puolipukeissa. Heidän lähdettyään muistin, että onhan mulla suklaarasia jossain, ja juoksin perään, mutta noidat olivat mystisesti (maagisesti?) jo kadonneet. Kadulla lompsi kaksi pikkunoitaa, jotka näyttivät ihan näiltä täällä jo käyneiltä (toinen tummaihoinen, toinen ihan ugri), mutta aikani viittilöityäni tajusin, että tässähän on joku toinen noitapari, jotka ei kaiken kukkuraksi tunnistanut kuvauksestani näitä oveni takana käyneitä. No, olen nyt sitten kuitenkin suklaarasiaa köyhempi ja kahta somaa pajunvartta rikkaampi.

Nyt pitää livistää.
Joo joo kuitenkin työnsit munaa pikkunoitien suuhun! 8)
Pyyhin Netikettiin..
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Krapula. Pitääkö aina liiotella sen juomisen kanssa?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Niba kirjoitti:Joo joo kuitenkin työnsit munaa pikkunoitien suuhun! 8)
En, mutta mieli olisi kyllä tehnyt.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Krapula. Pitääkö aina liiotella sen juomisen kanssa?
Olin ihan tosi säädyllinen eilen! Olin syömässä yhden frendini kanssa, join yhden Smoky Manhattanin ja kaksi lasia viiniä ja lopuksi yhden Singapore Slingin. Lopputulos oli, että olin ihan tiltissä ja hiivuin ennen yhtä kotiin. Tänään oli jopa aika tehokas, sain kaikki jutut tehtyä nätisti ja ilman, että tyttö, jonka kanssa huomenna esitelmöin, suuttui, vaikka olinkin kaiken aikaa hiukkasen myöhässä. Ois voinut mennä heikomminkin.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Mun tuli juotua pari enemmän kuin olisi pitänyt. Tarkistelin omaa viehätysvoimaani ja tallella on, ei huolta. Jos mies soittaa yöllä ja seuraavana päivänä mutta ei pyydä treffeille, ja flirttikin on kevyttä, niin olenko saanut vain uuden ystävän?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

kalamies?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Mun tuli juotua pari enemmän kuin olisi pitänyt. Tarkistelin omaa viehätysvoimaani ja tallella on, ei huolta. Jos mies soittaa yöllä ja seuraavana päivänä mutta ei pyydä treffeille, ja flirttikin on kevyttä, niin olenko saanut vain uuden ystävän?
Hän rakastaa sua todennäköisesti mielettömästi, mutta jos sen ilmaisisi, hän olisi mielestäsi yli-innokas ja lemppaisit sen pois!

Tää ei muuten ollut vitsi!


Stadinarska
vähiten vittuileva, vähiten itsensä vakavaksi tunteva, ylipäänsä vähiten kaikkea, hihii, laittakaapa kuomat ja tyttäreni vähemmäksi!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Suvinen kirjoitti:
NeitiNegatiivi kirjoitti:Jos mies soittaa yöllä ja seuraavana päivänä mutta ei pyydä treffeille, ja flirttikin on kevyttä, niin olenko saanut vain uuden ystävän?
Sanoisin, että olet törmännyt kalamieheen.
Kalamies eli vesimies eli homomies?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Mun tuli juotua pari enemmän kuin olisi pitänyt. Tarkistelin omaa viehätysvoimaani ja tallella on, ei huolta. Jos mies soittaa yöllä ja seuraavana päivänä mutta ei pyydä treffeille, ja flirttikin on kevyttä, niin olenko saanut vain uuden ystävän?
Tätä ei kyllä voi tietää.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Mulla on krapula toimin siis hitaalla. Se on kyllä tuo neitsyt horoskoopiltaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Neggis parka.
Vastaa Viestiin