Saatanen surkee Sunnuntai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuka uskaltaa olla erimielinen! :evil:
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mää. Sainpas riuhdottua itteni suoraan kotiin reenien jälkeen. En kyl silti jaksa formuloille herätä, pitänee kattoa Kyllösen jälkiliukkaat sitten.
Tix

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Flunssassa olo imee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

bedlam kirjoitti:Mää. Sainpas riuhdottua itteni suoraan kotiin reenien jälkeen. En kyl silti jaksa formuloille herätä, pitänee kattoa Kyllösen jälkiliukkaat sitten.
Haista sitten rallikuski! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
SaintJohnPerse

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vittu... Nyt menneisyys tökkää päälle ja pahasti...
Herra Manala

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ajattelin kokeilla valvomista ja vormulaa. Nyt alkaa pikkuhiljaa tökkiä. Vittu.
ninnithequeen

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii.
Kohta startti. Valuis toi perhanan kahvi nyt äkkiä. Kahvituttaa.
Tänä aamuna sain ukonki ylös kattomaan Formulaa, eilen se ei jaksanu nousta ei millään.
NegaDuck

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Prööt. Halvin ei näköjään ole parasta, vaan se toiseksi halvin.
Geep

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Geep »

Luovuin PlusTv:stä, en taida nähdä vormuloita?
Tuleeks koht noitia ovelle? Laitoin jo munat kulhoon.
SikaMika

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geep kirjoitti: Tuleeks koht noitia ovelle? Laitoin jo munat kulhoon.
Tuleeko kohta rahaa tilille? Laitoin all-in ja tuli turpaan. Ilta meni pahasti miinukselle paskahousutuurihaukkojen (ne muut) ja humalaisten (me muut) takia. Pitäisi ampua tollaiset, mä ainakin läppäisen lepäämään saman tien kun tulee vastaan...*zzzZZZZzz*
ninnithequeen

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jeesusperkele mikä kisa! Ihan älyttömästi tapahtui. Lopputuloksia en sano, jos joku haluu kattoo Maikkarilta jälkilähetyksen, mutta sanotaanko että montaa ei maaliin asti tullut. HUH! Suosittelen lämpimästi katsomaan.
Pyry-Matias

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:Voi jeesusperkele mikä kisa! Ihan älyttömästi tapahtui.
Kohtuu veikeää oli maikkarin tekstiteeveestä aamusella seurata loppupuoliskoa, kun tilanteet muuttuivat kuin hitskokkia katsellessa. Kertokaas nyt vaan, mitä vittua siellä tapahtui...tai ei tapahtunut?
ninnithequeen

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voi jeesusperkele mikä kisa! Ihan älyttömästi tapahtui.
Kohtuu veikeää oli maikkarin tekstiteeveestä aamusella seurata loppupuoliskoa, kun tilanteet muuttuivat kuin hitskokkia katsellessa. Kertokaas nyt vaan, mitä vittua siellä tapahtui...tai ei tapahtunut?
Kato itte kohta Maikkarilta :P

Tai Iltalehden sivuilta.
Bliss

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huament. Tuli eiliselle työpäivälle pituutta kivasti 16 tuntia.
Melko tuskallista yrittää piiskata teini-ikäisiä tekemään jotain hyödyllistä työpäivänsä aikana. :haukotus:
Stinky

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta. Mihinköhän aikaa ne trollit liikkuu... Viime vuonna mein namit ja pääsiäismunat meni ehkä tunnissa. Oli inhottavaa seuraaville sanoo et anteeks.. :oops:
Nyt varauduin siihen, että avaan oven vain kummitytölle. Kjäh.
Ai niin, ja tästä sunnuntaista on kyllä surkeus kaukana :]
NegaDuck

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Eyh, mulla ei oo mitään namuja varastossa, ja olen alkkareissa. Jos jotain virpojia tulee nyt käymään niin pidätän hengitystä kunnes ne poistuvat.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pikkumies syötetty jo reilu tunti sitten, vanhemmat sai vähän ylimääräistä unta. Toinen lähti äsken jumalanpalvelukseen, joka kuuluu kuulemma koulun vuoksi tehtävään viikonloppumissioon, raukka :twisted: Porukka joi eilen yhdet oluet sohvalla ja... menivät nukkumaan. Hail lauantai!

Mä taas näin yöllä mielenkiintoisia painajaisia; lattialle pudonnut prisman vihreä ilmapallo tuli pitkin lattiaa hampaat irvessä syömään mun pään kun nukuttiin olkkarin patjoilla. Mitä helvettiä?!

Nyt pitäis vissiin tarkistaa josko toi lähistön kotieläinpiha olis auki tähän aikaan vuodesta.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Nyt pitäis vissiin tarkistaa josko toi lähistön kotieläinpiha olis auki tähän aikaan vuodesta.
Siis missä lähistöllä semmonen on???
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Nyt pitäis vissiin tarkistaa josko toi lähistön kotieläinpiha olis auki tähän aikaan vuodesta.
Siis missä lähistöllä semmonen on???
Fallkullan kotieläinpiha, auki joka sunnuntai 10-15 :)

Fallkulla on suosittu retkikohde. Fallkullassa vierailee päivittäin perheiden lisäksi päiväkoti-, koululais- ja vanhusryhmiä. Sunnuntait on varattu perheille eläinten katselupäiväksi. Vuosittain Fallkullassa vierailee yli 60 000 kävijää.

Fallkullassa voit tutustua perinteisiin maatilan kotieläimiin: lampaisiin, vuohiin, nautoihin, kanoihin, kaneihin, kissoihin ja hevosiin sekä osallistua eläinten hoitoon osana nuorten toimintaa. Sikoja tilalla ei tällä hetkellä ole, niitä on tulossa kesäksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Fallkullan kotieläinpiha, auki joka sunnuntai 10-15 :)

Fallkulla on suosittu retkikohde. Fallkullassa vierailee päivittäin perheiden lisäksi päiväkoti-, koululais- ja vanhusryhmiä. Sunnuntait on varattu perheille eläinten katselupäiväksi. Vuosittain Fallkullassa vierailee yli 60 000 kävijää.

Fallkullassa voit tutustua perinteisiin maatilan kotieläimiin: lampaisiin, vuohiin, nautoihin, kanoihin, kaneihin, kissoihin ja hevosiin sekä osallistua eläinten hoitoon osana nuorten toimintaa. Sikoja tilalla ei tällä hetkellä ole, niitä on tulossa kesäksi.
Niin, tää ei siis ole se paikka missä on niitä falabelloja, siellä me ollaan joskus käytykin. Se tais kyllä olla jossain Kirkkonummella päin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lunta hulluna!! Mitvit.. talvi, vai mikä se oli?? Ei kai se ny enää ois kannattanu. Viittiiköhän tonne ees lähtee lenkille.. Suunnitelmissa hieman oli moinen, mut eipä tää flunssakaan ota laantuakseen, että tuota. Tiistaista asti ollu päällä, eikä helpotusta näy! :x Kuumetta ei oo ollu pahemmin, oon vetäny koko ajan Buranaa, kun en kehtaa olla heti töistä pois.

HALUUN LIIKKUA! Lötköydyn ihan pilalle. Täällä kämpässäkään ei mahdu juuri muuta tekemään ku jtn punnerruksia ja vatsoja :roll: En oo vielä saanu aikaiseksi etsiä täältä jtn kivaa salia, yksin on niin ylityhmä lähtee mihinkään hortoileen. Oon yrittäny paksuna olevaa kälyäni houkutella, ett se lähtis näyttään omaa saliaan mulle, mut eipä tuosta näytä mittää tulevan ikinä. Ei kai sitä liikuntaa LOPETTAA kannata, vai tiineenä onkin herranjumala!!!? Terve ja nuori ihminen.
masa

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Kaamee kapula. :laatta:
BettyB.

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Sillä se lähtee millä on tullutkin.

Heräsin ensimmäisten virpojien pimputukseen ovella, en jaksanut nousta ja pukea joten jäivät nuolemaan näppejään. Eikä mulla kyllä olis niille muniakaan, ainoostaan tummaa sukltaata eikä lapset siitä tykkää, eihän? Tänään vuorossa armotonta siivoamista ja telkkaria, ja eilisen viikottaisen herkkupäivän jälkeen pelkkää tervettä ruokavaliota. Perussettiä siis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ainiin, mulla revähti jotenkin nivunen viime yönä, ihan itestään :? En tajuu, kipiä on. Onneks asutaan lukollisessa kerrostalossa keskellä kaupunkia, ei oo pelkoo noitalapsista. Mahtais ne kyllä vähä säikähtää, kun tämmösenä menisin ovea avaamaan.. Tukka sekasin, mummoyöpaita päällä, ylisuuret myrkynvihreet villasukat ja Diablon huppari, ja rillit :lol: Hyh helevetti mikä kombo. Mä saan olla näin hemaiseva ku oon yksin kotona.. luxusta 8)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanen surkee Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Munkin luona kävi pääsiäisnoitia, mutta jäivät noitaparat nuolemaan näppejään, kun mä luulin ettei mulla ollut mitään annettavaa! Hieman kiusallista tosiaan, yllättivät puolipukeissa. Heidän lähdettyään muistin, että onhan mulla suklaarasia jossain, ja juoksin perään, mutta noidat olivat mystisesti (maagisesti?) jo kadonneet. Kadulla lompsi kaksi pikkunoitaa, jotka näyttivät ihan näiltä täällä jo käyneiltä (toinen tummaihoinen, toinen ihan ugri), mutta aikani viittilöityäni tajusin, että tässähän on joku toinen noitapari, jotka ei kaiken kukkuraksi tunnistanut kuvauksestani näitä oveni takana käyneitä. No, olen nyt sitten kuitenkin suklaarasiaa köyhempi ja kahta somaa pajunvartta rikkaampi.

Nyt pitää livistää.
Vastaa Viestiin