Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Tix
14
47%
Manala
5
17%
Elco
1
3%
ND
0
Ei ääniä
AJ
2
7%
QD
1
3%
SE
3
10%
EW
1
3%
Aarne
1
3%
Doctrine
0
Ei ääniä
Joku muu
2
7%
 
Ääniä yhteensä: 30

NuoriDaavid

Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuka ei koskaan laske leikkiä itsestään?

Itse äänestän Manalaa, Tixuliini saa hopeaa.

Edit: laitoin nappulaäänestyksen.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 17.03.2008 8:35. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lisätään Elco. Muuten hyvä.
NuoriDaavid

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:Lisätään Elco. Muuten hyvä.
Kyllä elcosmico harrastaa itseironiaa. Miesparka on kuitenkin mimosan herkkä ja vetää sen takia usein pakasteherneen nenään.

Voin muuten kertoa teille hyvän niksin nenään vedetyn vierasesineen poistamiseksi.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 16.03.2008 22:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuka ei koskaan laske leikkiä itsestään?

Itse äänestän Manalaa
No huh. Toimiihan tää, jos ei koskaan lue mun viestejä.
Bliss

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuka ei koskaan laske leikkiä itsestään?

Itse äänestän Manalaa, Tixuliini saa hopeaa.
Kyllä mä olen ollut lukevinani ko. herrojen teksteistä ihan puhdasta itseironiaa useammin kuin kerran :shock:

Voittaja löytyy todennäköisesti siitä joukosta, joiden [kilometrien mittaisia] juttuja en juurikaan jaksa lukea :oops:
NuoriDaavid

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuka ei koskaan laske leikkiä itsestään?

Itse äänestän Manalaa
No huh. Toimiihan tää, jos ei koskaan lue mun viestejä.
:) Kyllä mä luen ne lähes aina. Ehkä sun itseironiasi on niin hienostunutta, että en tajua sitä.
NuoriDaavid

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AJ saa kiintiönaisen maininnan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuka ei koskaan laske leikkiä itsestään?
Minä!!!

*laskee leikkiä*
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Pyry-Matias kirjoitti:Lisätään Elco.
Ei muuten pidä paikkaansa.
NuoriDaavid

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:Dave, sinä vanha flamettaja! Olisiko jo aika taas vähentää näitä kyselyitä?
Aivan varmasti.
Pyry-Matias

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Lisätään Elco. Muuten hyvä.
Kyllä elcosmico joskus harrastaa itseironiaa.
Kaikkihan joskus. Ja tätä en edes laske, koska tuo itseironia aina välillä ei riitä. Silloin kun on helppoa ja kivaa on helppo olla kiva, myös itseironinen. Siis ajankohta on relevanttia. Mutta kyllä tämä homma mitataan parhaiten kiivaassa väittelyssä.
Herra Manala

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti::) Kyllä mä luen ne lähes aina. Ehkä sun itseironiasi on niin hienostunutta, että en tajua sitä.
Nojaa, mielestäni mun itseironiani on monesti jopa sarkastisen yliampuvaa ja alleviivaavaa. Useimmiten varmaankin kohteena kikkeliasiat ja seksuaalinen suorituskyky. Uskon, että sellaista on aika helposti luettavissa myös mun ja Tixin välisissä väännöissä, missä Tix pistää tulemaan kaikilla mittareilla mitattuna aika tavalla tosikkomaisempaa settiä, joka keskittyy lähinnä paremmuusvertailuihin.

Mutta nyt kun rupesin oikeasti funtsimaan, niin mä en ole tainnut nähdä sulta koskaan kunnollista itseironiaa, ellei tosielämän tarinoita Justiinasta lasketa. Itse asiassa olen saanut susta pikemminkin sellaisen vähän lytätyn itsetunnon omaavan reppanan kuvan, joka tarvitsee ennemminkin buustia itsetunnolle ja -arvostukselle mm. erilaisten taloudellisten ja yritysteknillisten meriittien kautta tällä pastalla, kuin osaisi oikeasti nauraa itselleen.

Enkä mä nyt tarkoittanut tätä vittuiluna tai minään kitkeränä vastavetona aloitukseesi - vaikka sen helposti voisi sellaisena sivuuttaa - vaan kyse on ihan rehellisestä ja suorasanaisesta mielikuvasta jonka olen saanut.
NuoriDaavid

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti::) Kyllä mä luen ne lähes aina. Ehkä sun itseironiasi on niin hienostunutta, että en tajua sitä.
Nojaa, mielestäni mun itseironiani on monesti jopa sarkastisen yliampuvaa ja alleviivaavaa. Useimmiten varmaankin kohteena kikkeliasiat ja seksuaalinen suorituskyky.

Mutta nyt kun rupesin oikeasti funtsimaan, niin mä en ole tainnut nähdä sulta koskaan kunnollista itseironiaa, ellei tosielämän tarinoita Justiinasta lasketa. Itse asiassa olen saanut susta pikemminkin sellaisen vähän lytätyn itsetunnon omaavan reppanan kuvan, joka tarvitsee ennemminkin buustia itsetunnolle ja -arvostukselle mm. erilaisten taloudellisten ja yritysteknillisten meriittien kautta tällä pastalla, kuin osaisi oikeasti nauraa itselleen.

Enkä mä nyt tarkoittanut tätä vittuiluna tai minään kitkeränä vastavetona aloitukseesi - vaikka sen helposti voisi sellaisena sivuuttaa - vaan kyse on ihan rehellisestä ja suorasanaisesta mielikuvasta jonka olen saanut.
Enpä osaa tuota arvioida, koska on mahdotonta olla itseään kohtaan objektiivinen. Toki olen yrittänyt buustata itseäni raha-asioilla ja tietysti yritän välillä tehdä sen myös pyrkimällä kirjoittamaan fiksusti.
Chap

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:Enpä osaa tuota arvioida, koska on mahdotonta olla itseään kohtaan objektiivinen. Toki olen yrittänyt buustata itseäni raha-asioilla ja tietysti yritän välillä tehdä sen myös pyrkimällä kirjoittamaan fiksusti.
Mun mielestä oot yksi niistä, joka todella osaa nauraa itselleen. Osaat myös myöntää tietojesi rajallisuuden ja jopa tunnustat välillä olevasi väärässä (silloin harvoin kuin niin on), päinvastoin kuin kaksi mainitsemaasi nimimerkkiä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Suvinen kirjoitti:Niin oliko tää se vittuiluketju? Montako niitä vielä pitää pystyttää?
Onhan edellisestä jo aikaa!
NuoriDaavid

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Niin oliko tää se vittuiluketju? Montako niitä vielä pitää pystyttää?
Onhan edellisestä jo aikaa!
Mulla on sama tauti kuin Ikellä, mutta hoidan sitä tekstaamalla kitinään.

Ps. Hankala, kun nyt ei voi kirjoittaa mitään itseironiseksi mahdollisesti tulkittavaa, koska se vaikuttaa korostuneen tarkoitukselliselta.
NuoriDaavid

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ps. Hankala, kun nyt ei voi kirjoittaa mitään itseironiseksi mahdollisesti tulkittavaa, koska se vaikuttaa korostuneen tarkoitukselliselta.
Tämähän ei tietenkään missään nimessä ollut ketjun alkuperäinen tarkoitus?
Öö.. Ei. En tiedä, mikä oli ketjun alkuperäinen tarkoitus. Hiukan kyllä arveluttaa, oliko tämä ketju hyvä idea, mutta myöhäistä pyllistää.
Pyry-Matias

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Suvinen kirjoitti:Niin oliko tää se vittuiluketju? Montako niitä vielä pitää pystyttää?
Onko popkornit loppu?
Bliss

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:Hiukan kyllä arveluttaa, oliko tämä ketju hyvä idea, mutta myöhäistä pyllistää.
Olen joskus kuullut jonkun sanoneen jotain sellaista kuin "ajattele ensin, tee sitten". Tarjoan tuota viisautta sulle, koska itselläni ei ole ollut sille käyttöä.
Herra Manala

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Chap kirjoitti:Mun mielestä oot yksi niistä, joka todella osaa nauraa itselleen. Osaat myös myöntää tietojesi rajallisuuden ja jopa tunnustat välillä olevasi väärässä (silloin harvoin kuin niin on), päinvastoin kuin kaksi mainitsemaasi nimimerkkiä.
Haluan huomauttaa, että osaan toki tunnustaa olevani väärässä. Olen vain niin kovin rajoittunut olemaan väärässä.

Niin ja popcorneihin kannattaa muuten kokeilla chipotle-jauhetta suolan seuraksi. Toimii kuin häkä.
elco

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja elco »

Pyry-Matias kirjoitti:Ja tätä en edes laske, koska tuo itseironia aina välillä ei riitä. Silloin kun on helppoa ja kivaa on helppo olla kiva, myös itseironinen. Siis ajankohta on relevanttia. Mutta kyllä tämä homma mitataan parhaiten kiivaassa väittelyssä.
Tekstitys teksti-tv:n sivulla 333? Oletko sattumoisin käynyt pallogrillikaupassa viime aikoina?

Joskus aiemmin urputit, etten "anna itsestäni riittävästi" tjsp. Voe, voe, voe, voe, ei ole enää mitään syytä elää. En anna itsestäni riittävästi pyro-matiakselle, itseironia aina välillä ei riitä, ei ole helppoa ja kivaa olla helppo olla kiva, eikä itseironinen; ajankohtakaan ei ole relevantti ja huonosti menee mittaukset.

Tuokaa köysi. Soittakaa de Mellon Greatest Hits. Valjastakaa kinkygirl. Raottakaa Daven kaapin ovea.

ObTopic: doctrine.
Herra Manala

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

elco kirjoitti:ObTopic: doctrine.
Nokitan QD:llä.
elco

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja elco »

Herra Manala kirjoitti:
elco kirjoitti:ObTopic: doctrine.
Nokitan QD:llä.
Poistatin kirurgisesti aivoistani kaikki viitteet QD:hen. Että kiitti vaan.
Tix

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

SoEasy. Kaverilla keittää alta millisekunnin. Messuaa DeMelloa ja lyö itsetuntemusraamatulla päähän jos kehtaa olla eri mieltä. Vaikea kuvitella SE:tä nauramassa itselleen edes lsd-tripillä.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kuka kitinäläinen suhtautuu itseensä vakavimmin?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

elco kirjoitti:Poistatin kirurgisesti aivoistani kaikki viitteet QD:hen. Että kiitti vaan.
Missä tuo onnistu ja oliko pitkäkin jono?
Vastaa Viestiin