Tiistai värittömänä versiona

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Voi vitaliksen viistoista että sattuu silmiin toi karnevaalipeeloilu. Pitäis lähteä hakemaan duunista valkokankaan kehyskarmeja. Maalasin pariin kertaan mattamustalla, ja lojuvat toimistopuolen taukotilan lattialla lehtien päällä. Ois ehkä parempi käydä keräämässä talteen ennen aamua.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:Voi vitaliksen viistoista että sattuu silmiin toi karnevaalipeeloilu. Pitäis lähteä hakemaan duunista valkokankaan kehyskarmeja. Maalasin pariin kertaan mattamustalla, ja lojuvat toimistopuolen taukotilan lattialla lehtien päällä. Ois ehkä parempi käydä keräämässä talteen ennen aamua.
Aika mielenkintosta.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Aika mielenkintosta.
Sähän se olet paras jätkä sen toteamaan. Kerro lisää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Niba »

Värikästä kielenkäyttöä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Kuulemma "työtä, työtä, työtä tehdään, jotta, jotta leipää syödään..."

Mutta ku mä en syö leipää, mitä mä täällä teen?
Iloisen mielenkö takia?
Heh, katsotaan.. onko palkanlaskija nimensä veroinen? Mikä arpa voittaa, ehdinkö saada palkkaa kuukauden vaihteeseen vai meneekö eteenpäin pyhien takia (kuten usein on käynyt). Enhän lähettänyt tietoja kuin 2 vk aiemmin, usein sekään ei riitä (palkkaa, kun ei tarvitse näemmä maksaa jos palkanlaskija on lomalla). Joskus sitä miettii että pitäisiköhän sitä olla vakaammalla firmalla töissä.. kuin valtiolla, kun tuntuu olevan aivan omat sääntönsä, eikä moni asia koske sitä, kuten työlainsäädäntö joka unohtuu heti, kun se on helpompaa.

Onneksi töissä on yleensä kivaa =). Katsotaan ketä leluja on mun hiekkalaatikolla tänään.. =)
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
NegaDuck

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hmm, tänäkin aamuna on masu pipi. :( Olis kiva tietää se syykin. Muuten lienee luvassa normaalin uuvuttava pitkä työpäivä. Onneksi pääsiäisenä saa vähän ladata akkuja.

Ehkä masuvaivojen syynä ovatkin juuri nuo piiiiiiiiiiiiitkät työpäivät...
ninnithequeen

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mukelon kanssa kotosalla koko pitkä päivä, ja tänään se on jopa kivaa, kun eilen tuli ulkoiltua. Siivousta, pyykkiä, ruoanlaittoa, mansikan kylvämistä ja munien maalaamista tiedossa. Nyt kuitenkin aamukaffetta ja Hesari.
milli

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä... *haukotus ja venytys*
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Meillä on liian pieni sänky...
Tekee tiukkaa saaha sinne kaksi pientä poikaa, kaksi isoa koiraa.
Mutta kun se kaksvee heräs seittemältä itkemään, ni olihan se nostettava kans viekkuun...
Raksu keittelee kahvia ja puuroa. :h:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Niba »

Töihin lähtö edessä!
Jippie jai jei!
Oliko vaguuttavaa?
Kel' onni on se onnen kätkeköön! :)))
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kävin eilen nappidiilerillä ja pyysin samalla jotain joka auttaisi unensaannissa, sain jotain ruusunjuuripillereitä. Kotono sitten lueskelin paketin sisällä olleesta lapusta, että mihin noista pitäisi olla apua. Luvattiin lihaskasvua, älykkyyden nousua ja naisten seksuaalisen halun lisääntymistä, muttei mitään unensaannista.

Eikä niistä apua ollutkaan, ei edes alkanut panettamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Kävin eilen nappidiilerillä ja pyysin samalla jotain joka auttaisi unensaannissa, sain jotain ruusunjuuripillereitä. Kotono sitten lueskelin paketin sisällä olleesta lapusta, että mihin noista pitäisi olla apua. Luvattiin lihaskasvua, älykkyyden nousua ja naisten seksuaalisen halun lisääntymistä, muttei mitään unensaannista.
Ei jumalauta...valititko tarpeeksi unettomuudestasi? Miedot nukahtamislääkkeet olisi pitänyt saada jos tosiaan on vaikeeta. Vai onko lekuri joku saakelin viherpiipertäjähörhö?
Geep

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Geep »

En ymmärrä miten mulle voi nyt iskeytyä kaikki mahdolliset virukset ja pöpöt ku kerrankin perkele huolehdin itsestäni!!!! Saatana! En kyllä enää sit syö oikein, napsi jyviä, liiku ja ole onnellinen vittu sentään. Täältä tullaan ens talvi, annan kaiken ränsistyä. Rupeen röökaamaan, sillon olin aina terve.

No kiva ku lapset on kunnossa.

En uskalla lähteä hallille illalla. Kunnon piikkiin, oikeesti en vaan uskalla. On se Ifk varmaan taas niin yössä "veto ristikulmaan ja perään" -missioineen.
Geep

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Geep »

ninnithequeen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Kävin eilen nappidiilerillä ja pyysin samalla jotain joka auttaisi unensaannissa, sain jotain...
Ei jumalauta...valititko tarpeeksi unettomuudestasi? Miedot nukahtamislääkkeet olisi pitänyt saada jos tosiaan on vaikeeta. Vai onko lekuri joku saakelin viherpiipertäjähörhö?
Flunssan takia nukahtamislääkkeitä? Noh... En käyttäis, enkä määräis.
ninnithequeen

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geep kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Kävin eilen nappidiilerillä ja pyysin samalla jotain joka auttaisi unensaannissa, sain jotain...
Ei jumalauta...valititko tarpeeksi unettomuudestasi? Miedot nukahtamislääkkeet olisi pitänyt saada jos tosiaan on vaikeeta. Vai onko lekuri joku saakelin viherpiipertäjähörhö?
Flunssan takia nukahtamislääkkeitä? Noh... En käyttäis, enkä määräis.
No eihän se niitä flunssaan pyytänyt!!! Vaan unensaantiin.
Geep

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Geep »

ninnithequeen kirjoitti:No eihän se niitä flunssaan pyytänyt!!! Vaan unensaantiin.
Sillä lekurilla on varmaan huonot kokemukset kaltaisistani ihmisistä, jotka koukkuuntuvat uninappeihin siinä pöpöilyn aikana. :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paikka oli luontaistuotekauppa...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geep

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Geep »

Niin joo, harvoin kai lekureita nappidiilereiks sanotaan. :]
Bliss

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:luontaistuotekauppa...
ÄÄÄÄÄK.
Ei ikinä huuhaapuotiin.
ninnithequeen

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No höh, mä luulin että nappidiileri on lekuri :D
ninnithequeen

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geep kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No eihän se niitä flunssaan pyytänyt!!! Vaan unensaantiin.
Sillä lekurilla on varmaan huonot kokemukset kaltaisistani ihmisistä, jotka koukkuuntuvat uninappeihin siinä pöpöilyn aikana. :wink:
Höp mie mitään koukkuuntunu, aikoihin syöny. Mutta siinä oikeesti sekoaa pää kun ei moneen yöhön nuku silmäntäyttäkään...
Geep

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Jos et sinä niin kyllä joku muu voi. Ihan totta hei! Uskoisit nyt!

Rrrrraaaaaa... Keitän kahvia.
ninnithequeen

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geep kirjoitti:^ Jos et sinä niin kyllä joku muu voi. Ihan totta hei! Uskoisit nyt!
En usko! Jos en mie ni ei muutkaa!!!111 :leuhka:


Perhana, heräis tuo tyttö ny jo. Miten se VOI nukkua näin pitkään taas. Ja ei, en ole syöttänyt sille unilääkkeitä enkä edes ruusunjuurta :D
BettyB.

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Se on kyllä huumekauppias.

Täällä taas, eikä kommelluksitta. Aamu ei mennyt ihan putkeen, unohdin puolet asioista ja muutenkin sekoilin. Annoin eilen palautetta Iittalalle mustista Teemoista ja sain tänään sellasen HV-vastauksen että vastasin heille siirtyväni Villeroyn astioihin.
Tee maistuu uitetuille röökinnatsoille ja taisteluparini ilmoitti olevansa kotona sairastamassa. Ei siinä muuten mitään mutta kun mun piti mennä sen kyydillä, ja sen takia nakkasin aamulla auton avaimet pesijälle. No, nyt mun tarttee toivoa että auto on pesty ennen puoltapäivää tai sitten se jää pesemättä...
Mulla on myös bad hair day, tilannetta ei ehkä auttanut se eilinen kosteilla hiuksilla nukkumaan meneminen. Lisäksi hiukset on kasvaneet ulos mallistaan, sillä ne pitäis kesään mennessä saada siihen tilaan että ovat helppo saada ponnarille. Helpottaa kovasti kypäräkauden alkamisen jälkeen, sano.

Olispa jo kunnon kevät!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai värittömänä versiona

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:ÄÄÄÄÄK.
Ei ikinä huuhaapuotiin.
Mutkun se on lähin mesta mistä saa protskua, eikä tämmöinen heikko jaksa kanniskella säkkejä pitkälle.

Ja PoHo:a olin ostamassa. Siitä on yli 20 vuoden kokemus ja toimii kuin junanvessa. No sipulirenkaan lautasella tyynyvieressä pitää kanssa noka auki nukkuessa, mutta ikävä herätä kun pää on siinä lautasella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin