Pitkäperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bluntly kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Nyt katsotaan Top Gear:eja 52 tuuman plasmalta. Lälläslää suckers!
Mun 102" kusee pidemmälle.
Huoneen pienuudesta johtuen joudutaan tyytymään hiukan yli 70". Vallan mainio katsoa Myytinmurtajia.
sanctus

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

17 tuuman lcd -näyttö ja viisi vuotta vanha hieman koriseva dvd -soitin näyttää vaikka mitä riippumatta huoneen koosta tai katsojan ominaisuuksista!
NegaDuck

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Pötsi on kerralla täynnä ja sitten ei mene alas. Lisäksi nykyään jos päivällä syön kunnolla, alkaa väsyttää ja olen monta tuntia kanttuvei. Parasta kai olisi napsia pitkin päivää jotain helposti nieltävää, vaikka puolijuoksevaa tavaraa, jossa on proteiinia, hiilidydraattia ja rasvaa. Vitamiinit sitten muualta.

Viime päivät olen koettanut syödä kerran tunnissa keitetyn kananmunan. Kananmunan proteiinien aminohappotasapaino kai on ihmisen käyttöön ihanteellinen? Keltuainen sitten saattaa lisätä kolestrolia liikaa. Tai sitten ei, on niinkin päin tutkimus.
Kananmuna on melkein ihanteellista, mutta hera on itse asiassa ihanteellisinta. Semmoisen herapirtelön kun kiskaiset, pistä siihen vielä Malto6 -hiilihydraattijauhetta, sitä pitkäketjuista (saa myös Prismasta, halvempaa kuin perunajauho), ja nälkä pysyy kurissa ilman että rupeaa väsyttämään. Rasvat saat vaikka kalanmaksaöljystä ja maidosta, jos sekoitatkin pirtelön kevytmaitoon etkä rasvattomaan.

Syö vihanneksia ja ruispuuroa kanssa, ettei tule ummetus. Tai jos oikein täyssynteettinen haluat olla, niin sekoita pirtelöösi vaikka Visibliniä.

Kananmunat ovat toki halvempia, mutta sinulla ei liene rahasta pulaa?

Taidankin ryhtyä isona ravitsemusneuvojaksi.
SikaMika

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

sanctus kirjoitti:17 tuuman lcd -näyttö ja viisi vuotta vanha hieman koriseva dvd -soitin näyttää vaikka mitä riippumatta huoneen koosta tai katsojan ominaisuuksista!
Amen to that!

32-tuumainen kierrätystelkkarini näyttäisi närhen munat ( = normaali tv:n tarjonta), jos joku olisi älynnyt liittää sen kylkeen tikipoksin. Onneksi ei ole älynnyt. Nyt, saunan ja sapuskan jälkeen, aion virittää tietokoneen ruudulle pyörimään Lostin pari uusinta jaksoa ja mässyttää joko mansikan- tai vaihtoehtoisesti kolmensuklaanmakuista jäätelöä. Rämistelen samalla kitarallani ja loppuillasta tämän hekumani huipulla aion köllähtää petiin uuden mielenkiintoisen kirjan kanssa jonkin rauhoittavan musiikillisen esityksen virratessa piuhoja pitkin tärykalvojeni riesaksi.
1108

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Siistiä! Heräsin klo 5 ja nyt vasta kaiken oksentamisen jälkeen alkoi tehdä mieli ruokaa: pernamuusia ja makkarakastiketta (Wilhelmiina). Nää on rankkoja nää hesalaisten vierailut. Karpula lähti ja olotila parantui kun siemaisi 4 olusta, krapula tulee kyllä mutta minä päätän koska.
NegaDuck

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Ravintoterapeutti selitti, että joillakin on liian kiivas aineenvaihdunta. Niin että ei tartu lihas eikä läski. Ja tällä ruipelolla ohjelmassa hidastettiin aineenvaihduntaa syöttämällä suklaata, kermakakkua ja kaikkea ns. epäterveellistä.
Siinä tehtiin varmaan hallaa. Ja itse asiassa suklaan syönti saattaa jopa nopeuttaa aineenvaihduntaa, kun kroppa toteaa että hei, rasvasta ei olekaan pulaa, ja alkaa polttamaan läskiä vieläkin enemmän.

Pitäisi varmaan sorkkia sen jätkän kiliprauhashormoneja? Tosin kretiineillä on aika kurjaa oikeastaan.
NegaDuck

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:Nää on rankkoja nää hesalaisten vierailut. Karpela lähti ja olotila parantui kun siemaisi 4 olusta, Karpela tulee kyllä mutta minä päätän koska.
Äijä!!!!!!!!!! :hail:
NegaDuck

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Suvinen kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: itse asiassa suklaan syönti saattaa jopa nopeuttaa aineenvaihduntaa, kun kroppa toteaa että hei, rasvasta ei olekaan pulaa, ja alkaa polttamaan läskiä vieläkin enemmän.
No helvetti, syy numero 4 syödä vähän lisää herkkuja. Ihan vaan aineenvaihdunnan vilkastuttamiseksi!
Ööno, pätee nopea-aineenvaihduntaisiin henkilöihin, ja suklaassa on kofeiinia joka sitä edesauttaa. Ja jotain flavonoidejateeämäs... mutta moni on varmaan huomannut miten kuuma suklaan syömisen jälkeen tulee?
killkill

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

NegaDuck kirjoitti:saattaa jopa nopeuttaa aineenvaihduntaa, kun kroppa toteaa että hei, rasvasta ei olekaan pulaa, ja alkaa polttamaan läskiä vieläkin enemmän.
Olikohan Bill Phillipsin horkkukirja, josta lueskelin tämmöisestä dieetistä: kolmen päivän sykleissä paljon hiilareita -> hyvin vähän hiilareita -> ei sitten murustakaan hiilareita ja taas alusta. Eli jonkinlainen "kiertävä Atkins". Toimiiko kuntoilijalle tai natukehonrakentajalle, ei mitään tietoa.
SikaMika

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:Ravintoterapeutti selitti, että joillakin on liian kiivas aineenvaihdunta
Tyypillistä leptosomeille, jollaista ruumiinrakennetta sinäkin edustat. Juuri tuosta syystä pitkät ja hontelot tyypit pysyvät hoikkina vaikkeivat paljoa katselisikaan mitä suuhunsa laittavat. Ongelmia syntyy, kun yrittävät kasvattaa massaa -> treenin lisäksi pitää popsia masiiviset määrät protskuja&vitskuja.
Kaltaisellani pyknikolla ei moisia ongelmia ole. Lihasta syntyy helpohkosti, mutta laardintorjunta käy suorastaan työstä. Olen joskus aikaisemmin jo mainostanut, että jos en liiku lainkaan ja syön epäterveellisesti, lihon helposti kilon viikossa. Eli ei ruumiinrakenteesi ja aineenvahduntasi pelkkä kirous ole, sinun elämäntavoillasi ja minun aineenvauhdunnallani olisit jo lihonut ulos kuvaruudusta!
Pyry-Matias

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

SikaMika kirjoitti:Eli ei ruumiinrakenteesi ja aineenvahduntasi pelkkä kirous ole, sinun elämäntavoillasi ja minun aineenvauhdunnallani olisit jo lihonut ulos kuvaruudusta!
Kyllä, puolensa ja puolensa. Kunhan antaa itsellensä luvan ajatella asia kokonaisvaltaisesti. Voisin sanoa yleistäen, että hoikkuus palkitaan vanhempana. Vanhemmat naiset oikeasti arvostavat hoikkia ikätoverimiehiä.
SikaMika

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pyry-Matias kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Eli ei ruumiinrakenteesi ja aineenvahduntasi pelkkä kirous ole, sinun elämäntavoillasi ja minun aineenvauhdunnallani olisit jo lihonut ulos kuvaruudusta!
Kyllä, puolensa ja puolensa. Kunhan antaa itsellensä luvan ajatella asia kokonaisvaltaisesti. Voisin sanoa yleistäen, että hoikkuus palkitaan vanhempana. Vanhemmat naiset oikeasti arvostavat hoikkia ikätoverimiehiä.
Hehheh, mä vääntelen kynäniskoista villakoiria ja kiekuroita vielä vanhainkodissakin! Katotaan sitten miten mummojen suut pannaan! 8)
Che

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Che »

Kävin syömässä kaverin kanssa. Keskustelimme lähinnä hänen vatsalihaksistaan ja hän väitti kivenkovaa, että hänellä on 10-pack. Ei edes ollut kun 8-pack. Sitten naisia vielä kehdataan syyttää turhamaisuudesta :)
SikaMika

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:Sitten naisia vielä kehdataan syyttää turhamaisuudesta :)
Toi on just tota. Itse en moiseen alentuisi.

TJEU: edellinen kommenttini tähän ketjuun.
Che

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti: Toi on just tota. Itse en moiseen alentuisi.
Oikea asenne!1!
SikaMika

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Toi on just tota. Itse en moiseen alentuisi.
Oikea asenne!1!
Ja sitä riittää!

Koska et lähtenyt mun kanssani kahville keskustelemaan mun vatsalihaksistani (ei ehdi kahvi jäähtymään kun aihe on jo käsitelty), ja koska Lostit ovat jo imuttuneet, niin pelkään pahoin joutuvani poistumaan jäätelöineni keskuudestanne. Niin pitkä, imijät!
Che

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti:...jäätelöineni..
Mmm jäätelöä.
SikaMika

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:...jäätelöineni..
Mmm SikaMika.
That's better! *syöttää Chelle mansikkajäätelöä kädestään* 8)
Che

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti: That's better! *syöttää Chelle mansikkajäätelöä kädestään* 8)
Mansikkajäätelöä, pthyih!? Se yrittää ilmiselvästi myrkyttää. Suklaajäätelöä sen olla pitää :shock:
NegaDuck

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Che kirjoitti:Suklaajäätelöä sen olla pitää :shock:
Puudeli yrittää nyt myrkyittää itse itsensä? Eihän suklaa sovi hauveleille.
SikaMika

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: That's better! *syöttää Chelle mansikkajäätelöä kädestään* 8)
Mansikkajäätelöä, pthyih!? Se yrittää ilmiselvästi myrkyttää. Suklaajäätelöä sen olla pitää :shock:
Mä söin kolmensuklaanjäätelön tietenkin itse, koska herrasmiehet tekee niin! :mrgreen:
Che

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Che »

NegaDuck kirjoitti:
Che kirjoitti:Suklaajäätelöä sen olla pitää :shock:
Puudeli yrittää nyt myrkyttää itse itsensä? Eihän suklaa sovi hauveleille.
Hauvoille on omat suklaat. Valkuainen 10,0 %, Rasva 23,5 %, Tuhka 3,5 %, kuitu 0,8 %. Toooosi terveellistä ja maittavaa 8)
Che

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti: Mä söin kolmensuklaanjäätelön tietenkin itse, koska herrasmiehet tekee niin! :mrgreen:
Du schwein!

Lähdenkin heiluttelemaan häntääni yöelämään, tui tui kaikille kitisijöille :)
SikaMika

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Mä söin kolmensuklaanjäätelön tietenkin itse, koska herrasmiehet tekee niin! :mrgreen:
Du schwein!

Lähdenkin heiluttelemaan häntääni yöelämään
Tuttua puuhaa. Siis Isojen Poikien tarinoista. Pidä hauskaa!
Herra Manala

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:Nyt katsotaan Top Gear:eja 52 tuuman plasmalta. Lälläslää suckers!
Älä käy keulii jos et edes tiedä minkä kokoista plasmaa katsot. 52" plasmoja taida olla olemassakaan.

PS. Ime MUN 109-tuumasta.
Vastaa Viestiin