Pitkäperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Edelleen orpo olo.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:Edelleen orpo olo.
Ota pääsiäismunaa poskeen kyllä helpottaa?
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hihhih, Niba on kyllä hauska! Eiku, ei tää ollutkaan se lehmät lentävät -ketju.

Sika lentää nyt unten maille. Valmistaudun huomiseen keikattomaan iltaan, joka on edessä ellei Jenni Vartiainen soita ja pyydä katsomaan itseään. Ja ehkä myös keikkaansa. Lauantainahan joutuu taas olemaan niin Down ettei mitään rajaa. Öitä.
bedlam

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai nii, se Down oli nyt. No ei sitte. Eipä ole sitä uusinta poppoon levyäkään tullut ostettua. Kahdesta ekasta vähän kaksjakoset mietteet, periaatteessa meininki ihan jees, mutta biisejä olisi silti siitä jamittelumenosta huolimatta pitänyt sovittaa enemmän.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pitäs lähtee ryssiin viiden tunnin kuluttua mutta ei ole sentään jännäkakka-tilanne, oomma ennenkin käyny heittämässä leningradissa molotovin kocktaileja panssarien telaketjuuihin! 8) Kömpii sängyyn
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niba kirjoitti:Pitäs lähtee ryssiin
Grilli mukaan, niin ei tule ryssittyä. Mää en tiiä mitä tapahtuu. Olin kymmeneltä menossa nukkumaan, mutta alkoi olut maittamaan. Vittuako tuota, nyt on ainut talviloma, hölöpötihölöppää.
NegaDuck

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tänään sählyän, sitten otan rennosti. Jos voin, sillä minua odottaa kasa laiminlyötyjä kodinhoidollisia toimenpiteitä.
killkill

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kahvinta koneeseen. Sitten ruvetaan repimään listoja irti ja latomaan uutta laattiaa paikalleen. Kelpaa sitten pikku-terminaattorin paukuttaa hakkalelulla reikää lattiaan..
ninnithequeen

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KK:n avatar hämää mua!


Ja taas hereillä näin aikasin. Perhana.
BettyB.

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Edessä on todella pitkä perjantai kun kerran jo tähän aikaan olen hereillä. No olishan täällä tietysti pikkasen siivottavaa, mutta olen siinäkin hommassa tehokkaampi kun tiedän vieraiden jo kohta kolkuttavan ovella. Että jos tänään keskittyis sitten vaan vaikka Wallandereihin ja kaksnelosiin. Ja vähän Sopranoseihinkin.
Che

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Che »

Huomenta. Voisipa raahautua lenkille niin heräisi kunnolla :)

Edit. Ei sittenkään ihan vielä... -kohta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stana "lihakset" on kipeenä. Itse kuvittelen niiden vähän pullistuneen jo kolmen viikon treenillä. Jokohan kohta uskaltaisin riisua paitani naisen läsnäollessa? Hypoteettinen ja illusorinen tilanne minulla toki.. :roll:
killkill

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:KK:n avatar hämää mua!
Täytyy kehittää jotain oikeasti vinksahtanutta avaa "Hohtoon" liittyen ;)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Stana "lihakset" on kipeenä. Itse kuvittelen niiden vähän pullistuneen jo kolmen viikon treenillä. Jokohan kohta uskaltaisin riisua paitani naisen läsnäollessa? Hypoteettinen ja illusorinen tilanne minulla toki.. :roll:
Hei Poikuus!

Jätä ihmeessä paita päällesi. On parempi niin! Voi sinua kun et tule milloinkaan saamaan? Kuinka se kohtalo onkin valittu juuri sinulle?

Oletko katunut sitä, jos tosiaan olet koskettanut Mussukkaa? Nyt Pitkäperjantainakin voisit esim. itsehauskojen tilalla katua syntejäsi.
tarvitsetko muuten erotiikkasivuillakin mainostamaasi materiaalia enää ikinä, jos kerta olet tosiaan jossain Varkaudessa tehnyt oikean varkauden eli varaamani naisen koskettelun!

Paita päälle ja maatöihin! Ja hellyydenpuuskassasi voit halata vaikka puuta!


SA
armollinen Poikuudelle
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Älä Arska huolehti. Suvisen kanssa tilanne on, että vain haaveilen uudesta tapaamisesta ja lempimisestä, mutta en uskalla ehdottaa uusintatapaamista paremmassa ympäristössä. Koska kaikissa kuvitteellisissa kaukosuhteissani (mm. useita Prisman kassoja) pitkitetty haaveiluvaihe on ollut parasta, ja yrityksen jälkeiset pakit lopettaneet sen ihanan haaveilun. Sinun kiusaksesi sanon, että Suvis- haaveissani olen edistynyt saunomishaaveista rakasteluhaaveisiin! :D

Mutta joo parempi etten ehdottele. Tietty puoliplatoniset treffit jossain taidemuseossa olisi asiaa ja hänellekin mahdollisuus tavata minut oikeasti, kun kuulemma on "aina" halunnut tavata minut. Yökerho ei sitä ihan "tyydyttänyt". Asiallinen kompromissi, minä himoitsen ja hän ei.

Kuitenkaan en ota yhteyttä, onhan Suvisella itselläänkin mahdollisuus yyveillä ja mun puhelinnumerokin. Jaa hei Arska, minullapas on Suvisen puhelinnumero, lällällää, hajoa! :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Älä Arska huolehti. Suvisen kanssa tilanne on, että vain haaveilen uudesta tapaamisesta ja lempimisestä, mutta en uskalla ehdottaa uusintatapaamista paremmassa ympäristössä. Koska kaikissa kaukosuhteissani (mm. useita Prisman kassoja) pitkitetty haaveiluvaihe on ollut parasta, ja yrityksen jälkeiset pakit lopettaneet sen ihanan haaveilun. Sinun kiusaksesi sanon, että Suvis- haaveissani olen edistynyt saunomishaaveista rakasteluhaaveisiin! :D

Mutta joo parempi etten ehdottele. Tietty puoliplatoniset treffit jossain taidemuseossa olisi asiaa ja hänellekin mahdollisuus tavata minut oikeasti, kun kuulemma on "aina" halunnut tavata minut. Yökerho ei sitä ihan "tyydyttänyt". Asiallinen kompromissi, minä himoitsen ja hän ei.

Kuitenkaan en ota yhteyttä, onhan Suvisella itselläänkin mahdollisuus yyveillä ja mun puhelinnumerokin. Jaa hei Arska, minullapas on Suvisen puhelinnumero, lällällää, hajoa! :D
Sanon sinulle metsän peikko ryöstäjä, että että..

siis siis..NYT HAJOAN

pala palalta. MULLE OLI NIIN LIIKAA AJATUS jos joskus olisit Mussukkani kanssa saunassa.

Nyt keksin! Sinä tulet saunaan kun mä olen Mussukan kanssa siellä. Mussukka ottaa ison pyyhkeen ja peittää itsensä. Sitten minä ja hän yhteistuumin työnnämme sinut ulos pakkaseen. Annan kauhtuneen takkini sinulle (enkä anna sinun nauttia hyväntuoksuisesta Mussukan angoravillapaidasta!

Sitten nauramme ja ilakoimme saunassa ja myöhemmin kidutan sinua sulkemalla sinut huonosti äänieristettyyn huoneeseen aitan porstuaan, josta siis kuuloyhteys lämpimälle aitan vintille...

Hehheh. Kyllä mä sut kidutan vielä elävältä!

Siis puhelinnumero! Kyllähän tuo tieto toki oikeuttaisi itsemurhaani, mutta minun täytyy suggeroida itseni siihen, että kiusaat vain minua...
HAHAA! Mistä tiedät, ettei minulla olisi Mussukan numeroa! Ehkä kestänkin tämän vain siksi!
tai toinen mahdollisuus on, että hän säälistä antaa ....puhelinnumeron....kun ei muuta!

Mussukka rakas, oma varattu keskisuomen helmeni! Nyt mulla on varattu aika, mutta jos ja kun tilanne on toinen, olethan valmis ja varattu Arskalle! Muista lyödä Poikuutta, jos se aikoo koskea olkapäitäsi!


SA
kieltämättä tilanteesta huolestunut
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SA voivottelee Gattacan kohtaloa, se lehmät lentää- ketju on tosiaan muualla ;)

Mähän nukuin sittenkin ihan hyvin. Seitsemän aikaan ulkona paistoi jo aurinko, olis ollut ns. tupakan ja kahvin paikka.. Tosin en enää polta enkä juo kahvia (1/2 kuppia pvä), joten blääh, menin takaisin nukkumaan.

Illalla siirtyminen vanhempien asunnolle rottisvahtiin, ja huomenna takaisin kotiin beagle-vahtiin. Eläimellistä pääsiäistä!

Olispa jo rahapäivä.. mä tahtoisin tätä ja sit tota ja vielä pari sellasta :oops:

Sunnuntaina on sit superhyperdupersunnuntai; Liverpool - ManU ja Chelsea - Arsenal, ja yllättäen meillä kisastudio, piän pullo viskiä ja yökyläläisiä 2 kpl. Tekis mieli paeta, mutta mä haluan nähdä matsit ja jonkun pitää käyttää koira ulkona. :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Stana "lihakset" on kipeenä.
Yritä sitten välttää ylikuntoa, koska silloin oikeastaan vain kutistut kun lihakset proteiinien puutteessa syövät itseään. Osta Prismasta pussi American Pro Whey -peruspieruheraa (ja muista hymyillä kassaneidille). Halpaa ku saippua (€12.90 / 800 g) ja pitää nälän poissa ja miehen tiellä. Hyvää esmes rasvattoman maidon ja kaakaojauheen kera nautittuna. Koostumukseltaan parempaa kuin soija, joka toki olisi halvempaa mutta sisältää fytoestrogeenejä joista jotkut maalailevat kauhukuvia että ne salpaavat miehen testotuotannon.... (uskoako tuota sitten; toisen lähteen mukaan ne suojaavat miehiä eturauhassyövältä)

Jos alkaa pierettämään, se tarkoittaa että olet ottanut sitä liikaa ja suolistobakteereillasi on orgiat. Eli ota vain sen verran kuin kroppasi tarvitsee ja saat imeytymään.
Gat kirjoitti:Eniten varon ettei luontainen lyöntinopeuteni kärsi :D
Tarviitko sitä taitoa useinkin? Mä en edes muista koska mä on viimeksi lyönyt jotakuta. Eiku, muistanpas. Olin Pertzin kanssa hapkido-tunnilla, pistin nyrkkeilyhanskat käteen ja mätkittiin yhden lukiolaisen kanssa toisiamme.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 21.03.2008 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Halusin vain tulla kertomaan, että vanhemmat, varakkaat herrasmiehet ovat oikeastaan aika kiinnostavia ja Pyry-Matias on musta symppis. :h:

Hyvää pääsiäistä!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Lilo kirjoitti:Halusin vain tulla kertomaan, että vanhemmat, varakkaat herrasmiehet ovat oikeastaan aika kiinnostavia ja Pyry-Matias on musta symppis. :h:

Hyvää pääsiäistä!
Jumaliste miten hieno lehmäparvi oli just taivaalla, harmi etten ehtiny ottaa yhtään kuvaa :shock:
Stinky

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihana auringonpaiste ja ihana aamu. Heräsin jo kasilta ja rupesin puunaamaan itteäni. Nyt on tukka värjätty, jalkapohjat raspattu ja rasvattu, kynnet hoidettu. Lakat kynsiin ja avot.

Eilen olin ihan rikkipoikki duunin jälkeen. Jos joku asia töissä voi mennä pieleen - se meni eilen pieleen. Loppu hyvin, kaikki hyvin ja saan olla ylpee ittestäni et hoidin hommat kuitenkin hyvin :]
ninnithequeen

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Krapula on aika käsittämätön. Tuskin kuitenkaan yhtä paha kuin ukkokullalla, oli sitte oksentanu mutsin ja faijan yläkerran seinät ja kaikki yöllä. Sille ei vaan saa antaa kirkkaita. Ja minä piru vaan nauran sille, ilkee akka.
prosessi

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

pikkuego kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Halusin vain tulla kertomaan, että vanhemmat, varakkaat herrasmiehet ovat oikeastaan aika kiinnostavia ja Pyry-Matias on musta symppis. :h:

Hyvää pääsiäistä!
Jumaliste miten hieno lehmäparvi oli just taivaalla, harmi etten ehtiny ottaa yhtään kuvaa :shock:
Minäkin näin sen, sääli ettei lapseni ollut näkemässä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Krapula on aika käsittämätön. Tuskin kuitenkaan yhtä paha kuin ukkokullalla, oli sitte oksentanu mutsin ja faijan yläkerran seinät ja kaikki yöllä. Sille ei vaan saa antaa kirkkaita. Ja minä piru vaan nauran sille, ilkee akka.
Amatöörit! :D

Nyt mä jäin yksin :shock: MIelessä kävi vibrat ja hyvä musiikki, mutta pyykit ja imurointi otti ylivallan. Perkele, elämä sux joskus. Otan sen takaisin illalla saunassa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Täytyis lähteä juoksemaan. Kiinnostaa kuin kilo paskaa, mutta asian nyt kerrottuani en enää kehtaa perua. Olo lenkin jälkeen on se juttu.
Vastaa Viestiin