Unelmien sinkkutyttö

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka saa lopulta Suvisen?

Gattaca
4
21%
StadinArska
7
37%
Niba
8
42%
 
Ääniä yhteensä: 19

Chap

Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Chap »

Kitinän kuumin sinkkutyttö, Suvinen, on jo pitkään etsinyt netistä elämänsä rakkautta. Kitinän urheimmat urokset ovat liehitelleet häntä innokkaasti jo pitkään, mutta vain yksi voi valloittaa Suvisen sydämen. Kuka saa Suviselta viimeisen ruusun?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Gat »

:shock: No helvetti. Onpas kovaa sakkia. Äärimmäisiä alfauroksia. Vaan en tiennyt, että Nibakin on kisassa mukana. Itselläni on nyt toistaiseksi Suvisen suhteen "antaapa himon yltyä"-taktiikka. Vanhalla viisaudella, että "nöyrtyneen naisen suudelma on kaksin verroin makeampi".
Chap

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Chap »

Gat kirjoitti::shock: No helvetti. Onpas kovaa sakkia. Äärimmäisiä alfauroksia. Vaan en tiennyt, että Nibakin on kisassa mukana. Itselläni on nyt toistaiseksi Suvisen suhteen "antaapa himon yltyä"-taktiikka. Vanhalla viisaudella, että "nöyrtyneen naisen suudelma on kaksin verroin makeampi".
Äänestit sitten itseäsi. Niba on tietysti tässäkin kisassa mukana ja johtaa pallogrillin mitalla. Mutta kyllä sinullakin on mahdollisuus kunhan vaan himosi yltyy tarpeeksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tästähän tulee lyhyt show, pitäis tota valinnanvaraa vähän kasvattaa :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Gat »

Chap kirjoitti:Äänestit sitten itseäsi. Niba on tietysti tässäkin kisassa mukana ja johtaa pallogrillin mitalla. Mutta kyllä sinullakin on mahdollisuus kunhan vaan himosi yltyy tarpeeksi.
Tietysti äänestin oikeutettua voittajaa. Ja viittasin Suvisen himojen yltymisen odotteluun. Siinä saattaa kuu närettä kiertää, ei kukaan sentään niin perverssi ole.
Elppis kirjoitti:Tästähän tulee lyhyt show, pitäis tota valinnanvaraa vähän kasvattaa :)
Rehellisyyden nimissä sanottava, että tästä puuttuu ainakin Jyväskyläläiset remonttireiska (Suvinen ehti postaamaan väliin, edit siis raksamies) ja baarimikko. Ja eiköhän sillä täällä Varkaudessakin joku aiempi tanssittaja ole.
Chap

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Chap »

Gat kirjoitti:
Chap kirjoitti:Äänestit sitten itseäsi. Niba on tietysti tässäkin kisassa mukana ja johtaa pallogrillin mitalla. Mutta kyllä sinullakin on mahdollisuus kunhan vaan himosi yltyy tarpeeksi.
Tietysti äänestin oikeutettua voittajaa. Ja viittasin Suvisen himojen yltymisen odotteluun. Siinä saattaa kuu närettä kiertää, ei kukaan sentään niin perverssi ole.
Niin tietysti. Unohdin, että sinulla on jo himot ihan tapissa.
Gat kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tästähän tulee lyhyt show, pitäis tota valinnanvaraa vähän kasvattaa :)
Rehellisyyden nimissä sanottava, että tästä puuttuu ainakin Jyväskyläläiset remonttireiska (Suvinen ehti postaamaan väliin, edit siis raksamies) ja baarimikko. Ja eiköhän sillä täällä Varkaudessakin joku aiempi tanssittaja ole.
Otin tähän vain ehdokkaita, jotka ovat tosissaan liikenteessä. Uskon, että näillä ehdokkailla tästä tulee pitkäkestoinen show.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti:Vaihtoehdoista puuttuu Baarimikko ja Raksamies.
:wink:
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joulupukki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Suvinen kirjoitti:Vaihtoehdoista puuttuu Baarimikko ja Raksamies.
Ketäs ne on?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Vaihtoehdoista puuttuu Baarimikko ja Raksamies.
Ketäs ne on?
Suvisen itsensä täällä ilmoittamia ihastuksia tai seksuaalisen himonsa kohteita. Väittää olevansa niin Kiltti Tyttö, ettei ole vielä "huoneelle" päästänyt.

Nyt tuli mieleen, että jospas me Suvisen netti-kilpakosijat olemmekin Suvisen itsensä manipuloimia Suvisen häikäilemättömän valtapelin uhreja. Virtuaalileluja kuten muinaiset tamagotchit.

Se yökerhossa iästäni maininnut Suvisen miespuolinen kaveri jollain välillä sanoi minulle myös tämän: "Se on ovela nainen. On se niin ovela"
(Edit: vai oliko se sana "juonikas"?)
Viimeksi muokannut Gat, 21.03.2008 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Keep trying, G-man... :jouden: :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HAI

minä on hyvin puolueeton asian ajaja.
tarkasteltua asiaa sanoi sin jotta asia selkeämpi asia hyvin selvä asia.

Jos ken koskaan ottaakin Suvinen-niminen tyttönainen. Hän olla Stadin Arska.

Minä aavistaa hän kyseenalainen tyttönainen Suvinen rakstaa Stadin Arskaa iso asiasti

Ja sopia Arska niinkuin paras asia Suvinen tytönaisen luokse.

Suvinen tyttö näyttävä uhkea kaunis maitotytö. Arska luotu sellaisen ystävä.

Hassu asia vallan Gat-poika tahi Niba-poika rakastaa jos Suvinen. Aivan turha asia tätä miettii. Se ei paikkaa ole ollenkaan pitää. Mahdollisuus asiaan muuhun verrattuna Stadin Arska rakkaus Suvinen on aivan olematon. Niinpä kehoitus Niba ja Gat mennä helvetti.

Stadin Arska plus Suvinen nainen tulee liittää yhdyntä yhteen ja elää loppu elämä onnellinen molemmat.

Oi kun asia onkin iso onnellinen.

Stadin Arska kutsua Suvinen tyttönainen Mussukka-nimi. Oi kun söpö seikka rakastaa selkeästikin. Syli lämmin lempi loimuinen pussaus tavallinen joka ainoa päivä ja aamu.

Toivottaa onnenpotku.

AS
poulueeton asian ajajakuski

jälki kirjoitelma minä ei tykkää colooritherapia. En olla Arska ollengan , sillä ei osaa tehdä samaa niinko Arska . Minäihminen ei osaa olla rakstetava.

Lopu STOP
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Herra Manala

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Minäää!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Gat »

:shock:
Arvoisa Herra Tuomari ja Lautamiehet.
Pyydän poistamaan Stadinarskan edellisen lausunnon pöytäkirjasta. Perusteella että siinä Stadinarska harhauttaa ja halventaa oikeutta esiintymällä toisena henkilönä, Stadinarskan "asianajajana".

Pyydän myös kiinnittämään huomiota siihen, että Stadinarska on oman ilmoituksensa mukaan nykyään varattu, joten kilpailu Suvisesta ei ole aivan parhaan henkilökohtaisen moraalin osoitus.

Mielipidekyselyn tulos on kääntynyt minua huolestuttavaan suuntaan. Haluan korostaa, että äänestyksen tulos ei ole Suvista sitova, paitsi tietenkin jos minä voittaisin.

Omasta puolestani jotkut Suvisen henkiset arvot koen puoleensavetävinä, jotkut kuten baarimyönteisyys saati baarissa työskentely taas luotaantyötävinä. Lasken siis "opposites attract" -faktorin varaan.

Fyysisesti (ja tiedän tämän yksipuoliseksi, minä ruma laiha vanhus) toistan aikaisemminkin lausumani: Suvisen fyysinen lähelläolo täytti minut paitsi normaalilla seksuaalisella halulla, myös aivan poikkeuksellisesti pelkonikin voittavalla miehisellä vaan ei isällisellä hellyydellä. Tuollaista haluaisin halata, silittää, nostaa tytyn sedän syliin ja viedä käteni.. (Nyt on syytä lopettaa, hellä aloitus muuttuisi vain irstaammaksi)

Tuon esille myös Suvisen itsensä lausunnon Lauantaiketjussa:
Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Nyt joutuu ehkä lähtemään YKSIN baariin, .
Saa nähdä koska epätoivoisuutesi ja prinssinkaipuusi saavuttaa aivan surrealistisen, siis sen toivomani tason. :D
Heha :D toi sun taktiikkasi on kyllä kiero, kieltämättä. Luulen silti että saat odotella vielä jonkun aikaa.
Tuon voi todennäköisimmin tulkita hieman "täytyy mennä tanssitunnille" tai "painu jätkä helvettiin" -tyyliä kohteliaammaksi torjunnaksi. Mutta jos sanoja kirjaimellisesti katsoo, ne voidaan tulkita niinkin, että Suvisen heltyminen uuteen tapaamiseen ja siitä epäilemättä seuraavaan intohimoiseen Rakasteluun kanssani on vain ajan kysymys.

Minä itse taas olen pidättäytynyt kaikista henkilökohtaisista yhteydenotoista Suviseen yökerhotapaamisemme jälkeen. En ole edes soittanut huohotussoittoja, vaikka puhelinnumeronsa minulla onkin. Mielelläni kuvittelen Suvisen jo turhautuvan, miksen soita.

Yhteydenotoista pidättäytyminen minulla johtuu siitä, että kaikissa kaukorakastumisissani parasta aikaa on ollut tämä haaveiluvaihe ja täysin illusoriset kuvitelmat. Jotka ovat romahtaneet joka kerta kun olen Prisman kassoja tai karjakoita oikeasti treffeille pyytänyt. Itsekkäästi ajatellen on siis parempi minulle pitkittää tätä haaveilua. Tietenkin tilanne voisi teoriassa muuttua vielä paremmaksi haaveiden toteutuessa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti::shock:
Arvoisa Herra Tuomari ja Lautamiehet.
Pyydän poistamaan Stadinarskan edellisen lausunnon pöytäkirjasta. Perusteella että siinä Stadinarska harhauttaa ja halventaa oikeutta esiintymällä toisena henkilönä, Stadinarskan "asianajajana".

Pyydän myös kiinnittämään huomiota siihen, että Stadinarska on oman ilmoituksensa mukaan nykyään varattu, joten kilpailu Suvisesta ei ole aivan parhaan henkilökohtaisen moraalin osoitus.

Mielipidekyselyn tulos on kääntynyt minua huolestuttavaan suuntaan. Haluan korostaa, että äänestyksen tulos ei ole Suvista sitova, paitsi tietenkin jos minä voittaisin.

Omasta puolestani jotkut Suvisen henkiset arvot koen puoleensavetävinä, jotkut kuten baarimyönteisyys saati baarissa työskentely taas luotaantyötävinä. Lasken siis "opposites attract" -faktorin varaan.

Fyysisesti (ja tiedän tämän yksipuoliseksi, minä ruma laiha vanhus) toistan aikaisemminkin lausumani: Suvisen fyysinen lähelläolo täytti minut paitsi normaalilla seksuaalisella halulla, myös aivan poikkeuksellisesti pelkonikin voittavalla miehisellä vaan ei isällisellä hellyydellä. Tuollaista haluaisin halata, silittää, nostaa tytyn sedän syliin ja viedä käteni.. (Nyt on syytä lopettaa, hellä aloitus muuttuisi vain irstaammaksi)

Tuon esille myös Suvisen itsensä lausunnon Lauantaiketjussa:
Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Saa nähdä koska epätoivoisuutesi ja prinssinkaipuusi saavuttaa aivan surrealistisen, siis sen toivomani tason. :D
Heha :D toi sun taktiikkasi on kyllä kiero, kieltämättä. Luulen silti että saat odotella vielä jonkun aikaa.
Tuon voi todennäköisimmin tulkita hieman "täytyy mennä tanssitunnille" tai "painu jätkä helvettiin" -tyyliä kohteliaammaksi torjunnaksi. Mutta jos sanoja kirjaimellisesti katsoo, ne voidaan tulkita niinkin, että Suvisen heltyminen uuteen tapaamiseen ja siitä epäilemättä seuraavaan intohimoiseen Rakasteluun kanssani on vain ajan kysymys.

Minä itse taas olen pidättäytynyt kaikista henkilökohtaisista yhteydenotoista Suviseen yökerhotapaamisemme jälkeen. En ole edes soittanut huohotussoittoja, vaikka puhelinnumeronsa minulla onkin. Mielelläni kuvittelen Suvisen jo turhautuvan, miksen soita.

Yhteydenotoista pidättäytyminen minulla johtuu siitä, että kaikissa kaukorakastumisissani parasta aikaa on ollut tämä haaveiluvaihe ja täysin illusoriset kuvitelmat. Jotka ovat romahtaneet joka kerta kun olen Prisman kassoja tai karjakoita oikeasti treffeille pyytänyt. Itsekkäästi ajatellen on siis parempi minulle pitkittää tätä haaveilua. Tietenkin tilanne voisi teoriassa muuttua vielä paremmaksi haaveiden toteutuessa.
En olla nytten Stadin Arska vaan Asian Ajajakuljettaja, pyolueeltaan täysi, ei olla.

Arvotonkas Hera Poikus tuhka.
Minä vastaa taas, sillä on Stadin Arska kovasti estyneellä päällä. Kirjoitaminen eriskummallisesti nyt ei suju.
Vastauksen anto törkeydenmoisten lauseitesi perä. Käyttää väri myös hyvin paksu väri.


Arvoisa Herra Tuomari ja Lautamiehet.

Miehien rintapansari on aina lautaosaa. Mies aina lautamies. Turha mainitseminen Poikuus-tuhkapoika.

Pyydän poistamaan Stadinarskan edellisen lausunnon pöytäkirjasta. Perusteella että siinä Stadinarska harhauttaa ja halventaa oikeutta esiintymällä toisena henkilönä, Stadinarskan "asianajajana".

Minun tehtävä olla panna Stadin arska ja asiat kuntoossa nyt kun Stadin Arska kovastikin estoinen Arska. Stadinarska ei halventaa koskaan mitään asia. Poikuus Tuhka poikaa ei voi halventaa enää ollengan. Hän on hinta halvin ja tuhkapoiks.

Pyydän myös kiinnittämään huomiota siihen, että Stadinarska on oman ilmoituksensa mukaan nykyään varattu, joten kilpailu Suvisesta ei ole aivan parhaan henkilökohtaisen moraalin osoitus.

Stadin Arska vasta lakanisen tyyppisesti, korjausta, lakonisen, ettämutta Stadin Arska on pallotettu. Kuitenkin ja lisäksi mutta Stadinarska tarvita myös vanha pakka. Kaikki ihmiset säästä raha pankki Posti. Näin Stadin Arska varaa Mussukka. Kaunis ihana tuotoisa maitotytö. Tämä aina varatu Stadin Arska. Poikuustuhkagat, mene pois. Mene pois. Stadinarska puhua tytöystävän Arskan kanssa lukuisa asia. Myös Kitinä. Tytöystävällä hyvin pintaala hehtaari sydän olla. Oikein iso. Bonjaavainen. oletko sinä ymmäryksessä Tuhkasensuroituasia gat?

Mielipidekyselyn tulos on kääntynyt minua huolestuttavaan suuntaan. Haluan korostaa, että äänestyksen tulos ei ole Suvista sitova, paitsi tietenkin jos minä voittaisin.

Äänestys tuloslaskelma Mussukan sitoma. Sidomme Mussukan kiinni siihen. Stadin Arska mies oikein hyvä ja eniten Mies Mussukalle. Herku tytölle. Poikuus parempi asia sinä menet nyt pellolle tonkimaan paska.

Omasta puolestani jotkut Suvisen henkiset arvot koen puoleensavetävinä, jotkut kuten baarimyönteisyys saati baarissa työskentely taas luotaantyötävinä. Lasken siis "opposites attract" -faktorin varaan.

Minä olla uusi taktiika. Taktiika mukaisesti vapaa riista on hyvemmän maku. Siksi anto Mussukka vapaa kuin lintu taivaan. Sitten Mussukka hyvän tuulin omaava. Mussuka Baari huono yhdyntä yhdistelmä. Arska Mussukka hyvä yhdyntä yhdistelmä.

Fyysisesti (ja tiedän tämän yksipuoliseksi, minä ruma laiha vanhus)

Joo niin sinä olla. Oikein myrkypurki.

toistan aikaisemminkin lausumani: Suvisen fyysinen lähelläolo täytti minut paitsi normaalilla seksuaalisella halulla, myös aivan poikkeuksellisesti pelkonikin voittavalla miehisellä vaan ei isällisellä hellyydellä. Tuollaista haluaisin halata, silittää, nostaa tytyn sedän syliin ja viedä käteni.. (Nyt on syytä lopettaa, hellä aloitus muuttuisi vain irstaammaksi)

Tietääkö tämä tuhkatyypi, että hän puhua minun Mussukka. Oikeus heitäköön tuo Tuhkamulku leijonan kita.

Tuon esille myös Suvisen itsensä lausunnon Lauantaiketjussa:
Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Nyt joutuu ehkä lähtemään YKSIN baariin, .
Saa nähdä koska epätoivoisuutesi ja prinssinkaipuusi saavuttaa aivan surrealistisen, siis sen toivomani tason. :D
Heha :D toi sun taktiikkasi on kyllä kiero, kieltämättä. Luulen silti että saat odotella vielä jonkun aikaa.
Mussuka vika on kiusata lopujen lopuksi sinisilmä Poikuus-tuhka.
Mussuka kulta, jos näet tämä Arska teksti. Olet odotustila. Ole kulta kestävä tytö.


Tuon voi todennäköisimmin tulkita hieman "täytyy mennä tanssitunnille" tai "painu jätkä helvettiin" -tyyliä kohteliaammaksi torjunnaksi. Mutta jos sanoja kirjaimellisesti katsoo, ne voidaan tulkita niinkin, että Suvisen heltyminen uuteen tapaamiseen ja siitä epäilemättä seuraavaan intohimoiseen Rakasteluun kanssani on vain ajan kysymys.

Arska Stadin ilmoitus. Hän ei oikein hyvällä näe tämä kappalekirjoitus. Hän toivota Gat matka sinne missä kasvaa maustetanko ja katsoa vaikka musta tyttö. Tervemenoinen ja kiitos.
Stadin Arska on paha ja mieli kun näin suoraan yhdyntä asia vääristelty.


Minä itse taas olen pidättäytynyt kaikista henkilökohtaisista yhteydenotoista Suviseen yökerhotapaamisemme jälkeen. En ole edes soittanut huohotussoittoja, vaikka puhelinnumeronsa minulla onkin. Mielelläni kuvittelen Suvisen jo turhautuvan, miksen soita.

Säälittävä. Olet sällittävä. Hyvin sallittava.
Ymmärtääkö sinä, että olet kuin tulilulitikku Arskan betoniaita verraten.


Yhteydenotoista pidättäytyminen minulla johtuu siitä, että kaikissa kaukorakastumisissani parasta aikaa on ollut tämä haaveiluvaihe ja täysin illusoriset kuvitelmat. Jotka ovat romahtaneet joka kerta kun olen Prisman kassoja tai karjakoita oikeasti treffeille pyytänyt. Itsekkäästi ajatellen on siis parempi minulle pitkittää tätä haaveilua. Tietenkin tilanne voisi teoriassa muuttua vielä paremmaksi haaveiden toteutuessa.

Kysyy hän onko sinulla pumpump Parpara alla sänkysi. Syntisänkysi.
Ihmettelee kuinka teet temppu asia sinulla kun haaveilla? Stadin Arska puristaa pää. Ei olla varma haluaako saada tieto tämä asia.
Stadin Arska omaa kestävyysraja.

Karjakko oli hyvin heruttava. Oikein siis HAHHAHHA. Muta karjakon lempi olla pehmeä, erot tiineksi ovat valtavat.


Kaikesta huolimaton, minä lähettää sinua hyvät ajatuksia sekä minulta (Asian ajajakuski) ja Stadin Arskalta (estoinen kovasti juuri nyt)
ja kehoitamme yhdyntämielessä molemmat keskittymään sinä KARJAKKOON tyttö maaseutu. kakkapelto. maitotytö.


Stadin Arskan asian kuski
pyölueetön pyöveli
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

G-mies ja Arska voivat jakaa Suvisen: toinen saa höylätä sitä parillisina päivinä, toinen parittomina... :perse: :perse: :perse: :perse:

8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Tix

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Tix »

Homeboy65 kirjoitti:G-mies ja Arska voivat jakaa Suvisen: toinen saa höylätä sitä parillisina päivinä, toinen parittomina...
Sä oot kyllä tosi innokas jakamaan muiden perseitä. Keskity jakamaan vaan sitä omaas. Rasvaa rasvaa, kyllä se vielä jollekulle kelpaa. Vaikka sitten Lidlin jauhoilla jauhotettuna.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix kirjoitti:
Sä oot kyllä tosi innokas jakamaan muiden perseitä. Keskity jakamaan vaan sitä omaas. Rasvaa rasvaa, kyllä se vielä jollekulle kelpaa. Vaikka sitten Lidlin jauhoilla jauhotettuna.
Pakko sitä on välillä rasvata, ihottuman takia... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Homeboy65 kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Sä oot kyllä tosi innokas jakamaan muiden perseitä. Keskity jakamaan vaan sitä omaas. Rasvaa rasvaa, kyllä se vielä jollekulle kelpaa. Vaikka sitten Lidlin jauhoilla jauhotettuna.
Pakko sitä on välillä jakaa, tottuman takia... :roll:
Hyvä hyvä. Jatka matkaa...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stadinarskan tunteenpurkauksista viis veisaan.

Äänestyksen tähänastinen tulos huolestuttaa minua. Olen pahasti häviöllä. Vain kolme ääntä nyt. Minä äänestin itseäni. Jos toinen oli Homeboy, se ääni ei ole paljon väärti, sori. Ainoa toivo, että kolmas ääni tuli itse Suviselta. Tulihan, Kaivattuni?

Ja miksi Niba on hiljaa?
Epäily herää että Niba on jo vienyt Suvisen...
Bliss

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Äänestän Joku Muu
BettyB.

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jos tässä oli vaihtoehdot, luulenpa, että Suvinen alkaa lesboksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Stadinarskan tunteenpurkauksista viis veisaan.

Äänestyksen tähänastinen tulos huolestuttaa minua. Olen pahasti häviöllä. Vain kolme ääntä nyt. Minä äänestin itseäni. Jos toinen oli Homeboy, se ääni ei ole paljon väärti, sori. Ainoa toivo, että kolmas ääni tuli itse Suviselta. Tulihan, Kaivattuni?

Ja miksi Niba on hiljaa?
Epäily herää että Niba on jo vienyt Suvisen...
Stadinarskan tunteenpurkauksista viis veisaan.

ENOO purkautunut . Ja miksi huulesi ovat purtu verille, hihhii!

Äänestyksen tähänastinen tulos huolestuttaa minua. Olen pahasti häviöllä. Vain kolme ääntä nyt. Minä äänestin itseäni. Jos toinen oli Homeboy, se ääni ei ole paljon väärti, sori. Ainoa toivo, että kolmas ääni tuli itse Suviselta. Tulihan, Kaivattuni?

Poistu riivattu Gat! Silti, minä ehkä vaadin Mussukalta liikaa kun hän olisi vain varattu. Kuka sellaista kestäisi, ellei sitten saa jotain todella erinomaista!! Mutta :idea: :idea: :idea: Okay, boys!!

Ja miksi Niba on hiljaa?
Epäily herää että Niba on jo vienyt Suvisen

Ei ole. Terveisin Aino Kassinen.

OSAKEYHTIÖ STADINARSKA JA STADIN KERMAPERSE KOLLI AB
viis veisattu, mutta onneksi sentään veisattu!

P.S Bliss, bumerangi,valitettavasti joku muu tosiaan

Betty rakas violettityttöni! Mussukalle kannattaisi kyllä yksi meistä kolmesta, heheh. Mutta kun on saatavuusongelma. Älä kulta Betty ole Mustis. Mikset ollut paikalla ajoissa? :h:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Herra Manala

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Homeboy65 kirjoitti:
Tix kirjoitti: Sä oot kyllä tosi innokas jakamaan muiden perseitä. Keskity jakamaan vaan sitä omaas. Rasvaa rasvaa, kyllä se vielä jollekulle kelpaa. Vaikka sitten Lidlin jauhoilla jauhotettuna.
Pakko sitä on välillä rasvata, ihottuman takia... :roll:
Anna kun arvaan: Et yllä kunnolla pyyhkimään persettäsi?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Unelmien sinkkutyttö

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tärkeintä ei ole voitto vaan jalo kilpailu.

Ehkä tämäkin kiista olisi syytä ratkaista tasapuolisella vertailutestillä. Jokainen meistä kolmesta viettäisi vuorollaan kaivattumme Suvisen kanssa yhden päivän ja yhden yön. Päiväosuudessa testattaisiin henkevää keskustelua, flirttitaitoa ja syvempää tunnekosketusta. Yöjaksolla testattaisiin, kuka meistä parhaiten tyydyttää Suvisen seksuaalisesti. Siinä merkitsisi varmaan hellyys ja taito lukea Suvisen tarpeita, kosketusta kaipaavia alueita ja esimerkiksi tarvitseeko Suvinen enemmän herkkää rakastelua, reipasta seksinaaraan ratsastusta vai miehekästä Ottamista vai vuoronperään joka tyyliä.

Lopuksi Suvinen julistaisi Voittajan.
Tällä tavalla me kaikki kolme, myös häviäjä saisi jotain. Ja Suvinen Saisi ja Saisi ja Saisi kaikkein eniten. Siis Saisi minun vuorollani. Ettehän muut kilpailijat pahastu. Jos Suvinen on teille rakas, haluatte varmaan vain Hyvää Suviselle.

Nyt kuitenkin vaikuttaa, että Stadinarska on varattuna estynyt osallistumasta tähän vertailutestiin. Ja Niba on ilmeisesti luovuttanut kilpailun, koska ei kommentoi mitään. Ellei sitten ole jo vienyt Suvisen. :roll:

Muiden kilpailijoiden poissaolo ei kuitenkaan estä, ettenkö minä olisi valmis testiin omalta osaltani. Jaloa minulta.
Vastaa Viestiin