Joku raamatullinen lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Katselen jotain ämerikän idolssia ja tunnen myötähäpeää.
BettyB.

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä pistin just lihan marinaadiin ja kuorin kilotolkulla perunoita. Uunissa paistuu kasvisgratiini ja se saan kohta kylkeensä valkosipulista possua. Vielä kun jaksais tehdä huomista varten valkosipuli- ja kermaperunat, olis tän päivän to do-lista aika tyhjä.
Bliss

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

IHAN PIENI neljän tunnin työasia tehty. Mitäs ny tekis?
BettyB.

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Mitäs ny tekis?
Mä ajattelin syödä ja kattella Wallanderia.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Mutta voin kyllä samaistua tuohon, mäkin inhoan kysellä seuran perään jos ei lähimmät ole lähdössä. Miten nämä viikonloppuillat on näin pirun yksinäisiä? Siis enhän mä täällä ihan yksin ole, mutta kun toinen vaipuu unten maille alkaa harhailu olohuoneen ja oman makkarin, siis tv:n ja koneen väliä. Mua tänäänkin pyydettiin treffeille, mutta kun ei yhtään kiinnosta se tyyppi.
killkill

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Mitäs ny tekis?
Laittais vähän partavettä, tempaisis pari kierrosta jeggua ja pikkuhiljaa yöhön Peer Guntin tahtiin :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nauran täällä koiralle joka kantaa löysää tyynyä ympäri kämppää ja nylkyttää sitä kyljellään maaten :D Ihana otus kyllä.. Nautin tästä hiljaisuudesta ja siitä, että saan katsoa mitä elokuvaa haluan. Huomenna on taas koko iltapäivä varattu miehelle, sen kaverille ja futikselle.

Mä pidän sille kohta puhuttelun siitä, että varaisi yhden päivän mun hieronnalle, syöttämiselle namiruualla ja paapomiselle. Tosin kyllä mäkin haluan noi matsit nähdä, ei siinä mitään.. mutku mutku...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Siis munalla vai munilla? Siinä on aavistuksen kokoinen ero.
No eikö useampi pieni muna vastaa yhtä kunnon kyrp.. munaa?
No nymmää ymmärrän ne tätien "tiu-tiu"-kutsuhuudot, nehän on vaan kunnon kyrp.. munaa hakemassa marenkiin.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

tiu tiu :D
1108

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vasta nyt alkaa olo olemaan ihmismäinen. Sauna taisi poistaa viimeisetkin rippeet karpulasta. Tuli taas todistettua että loiventaminen on taitolaji, kelasin sitä kyllä itsekin 8:n kaljan jälkeen että meniköhän nousunpuolelle. Aamusta oksennettua 3:een kertaa voin todeta että meni... Pitää huomenna käydä Kuljun Kartanossa ostamassa korillinen...Vissyä.
Bliss

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kerään rohkeutta lyhyttukkaiseksi ryhtymiseen.
Bliss

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:Ei se vaan kaikille sovi.
Mutku.
Mistä mä voin tietää sopiiko se jos en kokeile? Hiukset on uusiutuva luonnonvara.
JOTAIN mun on pakko tehä tälle mopille :?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Otin tämän nyt oikein asiakseni (koska mulla ei ole tekemistä)ja kävin katsomassa sun kuvia ja musta toi etutukka on tosi hyvä ja sopii sulle. Älä leikkaa. Osta joku uusi vaate niin saat piristystä.
Bliss

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Osta joku uusi vaate niin saat piristystä.
Mä olen viimeisen kuukauden aikana ostanut yli tonnilla uusia vaatteita :oops:
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Baarimikko voi olla vielä huomenna töissä, kun on vähän niin kuin lauantai.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Tonnilla, voi kateus! Ja Suvisen ehdotus hyvä, ota joku uusi malli. Vähemmän kasvatettavaa jos kaduttaa ja kuitenkin uutta kevääseen.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Baarimikkobestis ja Baarimikkopoikaystävä. Hienoja drinkkejä ja jonon ohi baariin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Päätin olla sittenkin lähtemättä. Ulkona on kylmä, naama peilissä näyttää liian väsyneeltä, kirja ja kaapissa odottava tonnikalapatonki houkuttavat. .
Hyvä Kunnon Kiltti Tyttö!
Täällä minä katselen yksin kolmatta kertaa Sormusten Herraa, vaikka voisin lohduttaa yksinäisiä naisia.. :roll:
Suvinen kirjoitti: Lisäksi huomenna olen joka tapauksessa lähdössä, joten kerran loman aikana pääsen baariin. .
Baarit, äh..
Suvinen kirjoitti: Huomenna lisäksi ammattilaiset liikkeellä, joten ehkä törmään Baarimikkoon. Aika laihat mahikset, mutta ei sitä koskaan tiedä.
krrhhmmpphh.
No, ennen kuin Aito Asia kelpaa, kai sitä täytyy noinkin harhailla. Ei Se siitä kulu. Tosin en toivota onnea...
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Vaikka en juonut lasia enempää (koska juomaintoni lannistettiin) niin mulla tuli niin tylsää, että laitoin viestin vanhalle heilalle. Hän sitten oli oikein nähnyt vaivaa keksiäkseen(lue: koneelta etsiäkseen) himokkaan tekstin. Sitten kävi joku kummallinen naksahdus päässäni ja vastasin Kitinämäiseen-tyyliin. Apua, Kitinä on vallannut elämäni (kun oikea on hieman aikaa jäässä). Jääkö musta nyt tällanen, eikö enää Kiltihköä tyttöä!?!
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Jääkö musta nyt tällanen, eikö enää Kiltihköä tyttöä!?!
Ei. Susta tulee parantumaton lutka(tm) joka onneksi vaikuttaa vain rinnakkaistodellisuudessa, nk. Panevassa Maailmassa. Normaalimaailmassa kaikki säilyy toki ennallaan.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Niin siis en vastannut flirttaillen tuhmia viestejä (mikä oli oletus), sen kyllä osaan ja tehnyt useasti ennenkin. Vaan vastasin puolikettuilulla . Mutta ei hätiä mitiä, aliarvioin entiseni. Hän vastasi sanailulla takaisin.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Olen jo menetetty.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Olen hämmentynyt saman asian edessä. Olenko vanhanaikainen hakiessani "sydämeni valittua" baarista, mikä sekin on aikamoista tuuripeliä mutta kun ei minua saa kiinnostumaan oikeasti ihmisestä kuvan perusteella.Ja sama tilanne, että oikeassa elämässä itsetunto kohdillaan ja tiedän olevani potentiaalinen tyttöystävä ainakin joillekin(no ykskin riittää), mutta pelkkä ajatus nettideittailusta saa minut ruotimaan itseäni ankaralla kädellä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:Luen sitten Cityn deitti-ilmoja taas pitkästä aikaa. Hemmetti kun on paljon kalaa meressä! Toinen toistaan södempiä, hauskempia ja ties mitä miehiä. Miten ne kaikki voi olla vapaita, ja miksi ne hakevat seuraa jostain Citystä?! Iski heti alemmuuskompleksi; enhän minä voi vastata tuommoisille. Mihin ovat joutuneet ajat, jolloin seuranhakuilmoituksilla seuraa hakivat vain sellaiset tyypit jotka eivät sitä muuten saa?
Kehitä jokaisesta mielikuva. Sen jälkeen ota n. 10 kg pois painosta/lihaksista, vaihda silmien väri mitäänsanomattoman siniseen, kasvata hiuksia vähän epäsiistimmäksi, lisää puhevika, kaksi kesken olevaa akateemista tutkintoa mitä on luettu jo kuudetta vuotta, autoharrastuksen sijaan Nikko-autoilu ja flanellipaita.

(Just kidding - Gattaca vastaa sun viestiin kuitenkin paljon paremmin)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jämäosasto ei vain jaksa enää vaivautua, ei ole tullut itsekkään pistettyä ilmoitusta enään pariin vuoteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin