Joku raamatullinen lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
aimohaiku

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Eilinen rairai on tänään aijai. Kyllä täällä viinaa osataan juoda ihan entiseen tapaan. Tänään sitten lojutaan sohvalla ja syödään Mövenbickin ällöimelää suklaajäätelöä. Teatrialla metelöisi Kypck, mutta ei kunto kestä doomia tänään. Ehkä poronkäristys tuo lohtua ankeuteen.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Aikamoista jouten oloa. Lievää levottomuutta tuntuis olevan. Taidan lääkitä itseäni illalla lasillisella viiniä. :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Aikamoista jouten oloa.
Näin myös. Kyllä kohta alkaa projektit juoksemaan. Tai sitten ei.

Tänään voisi vaikka suunnata ytimeen yhdelle kun eilen ei ehtinyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fillari putsattu. Eihän mulla ollut mitään sotkettavaksi joutavaa pesuämpäriä sen tiskaamiseen, joten wanha sukka + teräöljy -tyyppinen kuivapesu sai ajaa asian.

5 tuntia keikan alkamiseen, jokohan pitäisi naksauttaa viskileka auki...? Humalassa olisi mukavampi imuroidakin, erityisen mukavaa humalassa on jättää kokonaan imuroimatta... :think:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edithille kiitokset eilisestä :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Stinky

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vähän mälsää etten saanut hankittua maaleja. Mutta sainpas ekaa kertaa tänä keväänä siivottua pihaa ja kukkapenkkejä. Ens viikolla systeri lupas tulla kuskiks johonki pihajapuutarhakauppaan kun nyt ei kerennyt.. Mä haluan jotain puskia tohon etupihalle.
Mua välillä vähän vituttaa tää autottomuus. Kerpeleen naapuritkin lähti muille maille päästäiseks, niiltä ois saanut auton lainaks...Hmph.
NegaDuck

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Äiti voi hyvin ja katsoo nyt taitoluistelua. Minä päivitin hänen mikronsa ja nyt sitten vaikka kitistelen, jee.
SikaMika kirjoitti:Miksei? En ole aiheeseen perehtynyt juurta jaksain (vielä, prosessi kesken), mutta eikös pyknikon aineenvaihdunta toimi niin, että lähes kaikki sisuksiin kiskottu ravinto menee käyttöön? Tällöinhän kropalla on koko ajan käytettävissään ihanteellinen määrä ravintoaineita. Lihaksen kasvun kannalta ihanteellinen määrähän on lievä yliannostus, jolloin mistään rakenneosasta ei ole koskaan puutetta, mutta ylimäärä sitten puolestaan muodostaa sitä laardia. Voin toki olla väärässäkin, korjaa ihmeessä jos omaat parempaa tietoa.
No aineenvaihdunta voi vielä vaikuttaa siihen, paljonko tuosta ravinnosta menee laardiin, ja paljonko lihaksiin. Kroppahan pyrkii kivikauden takia säästämään energiaa kaikin mahdollisin keinoin. Suuri lihasmassa lisää energiankulutusta, joten puhtaan pyknikon kroppa päättää mieluummin varastoida energian laardiin kuin kasvattaa lihaksia. Puhtaasti pyknikon vartalo on optimoitu selviämään pitkistä niukoista kausista, ja siihen kuvaan ei lihasmassa sovi. Jos saat lihasmassaa suhteellisen helposti, luulisi sinun olevan pyknikon ja atleetikon välimuoto eikä puhdas pyknikko. (siinä missä pyknikko selviää talvesta varastoimalla ja säästämällä, atleetikko selviää talvesta tappamalla kilpailijat lihasmassallaan, muahahaha)

En minäkään ole perehtynyt aiheeseen juurta jaksain, mutta maalaisjärkeni, ja muistikuvani siitä että lihas- ja laardiaineenvaihdunta toimivat osittain toisistaan riippumatta, saivat minut mutuilemaan näin. Viisaampi voi korjata.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Ei oo mitään tekemistääää!!! Lapsi kipeä, pakko olla kotona. Ei pysty keskittymään telkkariin, eikä lukemiseen, eikä oikeastaan mihinkään. Vaeltelen huoneesta toiseen, puhelin, tupakka, tv ,kirja, tietokone...
Che

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

Elämä alkaa voittaa. Aavistuksen harmittaa, että hölkkäily jää tänään väliin, mutta ehtiihän sitä huomennakin. Nyt pitäisi vain löytää siivousmotivaatio jostain.
SikaMika

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NegaDuck kirjoitti:Äiti, voi hyvin
Mä kerron terveiset kunhan se tulee vessasta.
NegaDuck kirjoitti: siinä missä pyknikko selviää talvesta varastoimalla ja säästämällä, atleetikko selviää talvesta tappamalla kilpailijat lihasmassallaan, muahahaha
Tarkistin juuri "varastoimisen" ja "säästämisen" sanakirjasta. Toi jälkimmäinen on mulle hitusen verran vähemmän lyhyt oljenkorsi, laitetaan yksi sellainen, kiitos. "Varastomiehen" ja "säätämisen" mä olisin tiennyt.




Che kirjoitti:Elämä alkaa voittaa.
TEE ITSELLESI JOTAIN, HYVÄ MIES!! Tuo ei ole normaalia.
Che

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti: TEE ITSELLESI JOTAIN, HYVÄ MIES!! Tuo ei ole normaalia.
Eikö? Pitäisikö tilanteesta huolestua?
SikaMika

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:Muutamat tiukat takana, sietämättömän huono seura alkaa vaikuttaa vähitellen mukavalta. Down odottaa! Yeah.
Mihin aikaan olette menossa? Tiedänpähän sitten tulla itse vähän myöhemmin! Älä ymmärrä väärin, olette (varmaan) ihan kivoja, mutta...noh...liian rumia. Eli kysymys kuuluu: mihin aikaan?
SikaMika

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: TEE ITSELLESI JOTAIN, HYVÄ MIES!! Tuo ei ole normaalia.
Eikö? Pitäisikö tilanteesta huolestua?
Tuo täyttää klassiset viinanvähyyden oireet. Älä hätäile, lääke on jo keksitty! Kuuri loppuun asti sitten. *Dr. Sika kauppaa Käärmeöljyään*
BettyB.

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SikaMika kirjoitti: *Dr. Sika kauppaa Käärmeöljyään*
Oisko oikeampi muoto kuitenkin että Dr.Sika kauppaa öljyistä/öljyttyä käärmettään?

Oon ihan puhki, shoppaaminen on rankkaa. Vielä pitäs vähän tässä siistiä paikkoja huomisia vieraita varten, mutta ei nyt yhtään napostelis. Nyt tartteis taas sitä kotiorjaa, vapaaehtosia?
Che

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti:
Che kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: TEE ITSELLESI JOTAIN, HYVÄ MIES!! Tuo ei ole normaalia.
Eikö? Pitäisikö tilanteesta huolestua?
Tuo täyttää klassiset viinanvähyyden oireet. Älä hätäile, lääke on jo keksitty! Kuuri loppuun asti sitten. *Dr. Sika kauppaa Käärmeöljyään*
Mitä hyötyä käärmeöljystä olisi? Jotenkin epäilen, että sivuvaikutuksena saattaisi tulla huonohko olo, joka ei ole minun mittapuullani mitattuna kovinkaan tavoiteltava olotila.
Che

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

BettyB. kirjoitti: Oisko oikeampi muoto kuitenkin että Dr.Sika kauppaa öljyistä/öljyttyä käärmettään?
*tyrsk*
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Mikä vitsi siinä on että valkoviiniini oli tullut oikean korkin tilalle kierrekorkki? Ja nyt viini maistuu pahalle oltuaan viikon jääkaapissa avattuna. Mikä pointti on kierrekorkissa jos säilyvyysaika alenee? Huom. juon sitä silti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Mikä vitsi siinä on että valkoviiniini oli tullut oikean korkin tilalle kierrekorkki? Ja nyt viini maistuu pahalle oltuaan viikon jääkaapissa avattuna. Mikä pointti on kierrekorkissa jos säilyvyysaika alenee? Huom. juon sitä silti.
Taidat juoda sitä pois just kreivin aikaan ;) Mä nautin mun tummaa Nikolaita (alkoholiton siish) ja pistin popcornit mikroon.

KORN on näköjään Sepultura- wannabe, J. Davisin ääntelykin selittynee.. Miten en olekaan ennen huomannut? :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^ Siinä on sellanen vitsi että kun tuo korkki on luonnonmateriaalia niin sitä ei saa ihan taikomalla mistään. Ja kun ahneet kasvattajat sitten haluavat maksimoida tuottonsa, he jalostavat ja kasvattelevat korkkipuita erilaisilla tehoaineilla, joka heikentää korkin laatua. Tämä taas johtaa siihen että korkkiviat yleistyvät huimaa tahtia. Parhaimmaksi korkiksi on muuten osoittautunut samanlaiset matalahkot kierrekorkit kun esim. viskipulloissa, ja ovatpa kierrekorkit vielä kierrätettäviäkin.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

OIkea suosikkini on Velkopopovichyn (kirjotetaanko se noin, ei ole tsekki ihan lapasessa) tumma olut. SE on NIIN hyvää. Valkkaria juon puhtaasti kaloriteknisistä syistä. Ei ole oluen maun voittanutta.
aimohaiku

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Mikä vitsi siinä on että valkoviiniini oli tullut oikean korkin tilalle kierrekorkki? Ja nyt viini maistuu pahalle oltuaan viikon jääkaapissa avattuna. Mikä pointti on kierrekorkissa jos säilyvyysaika alenee? Huom. juon sitä silti.
Kierrekorkki on edullisempi ja vältytään korkkiviallisilta viineiltä.

Aimolla avattu viinipullo säilyy korkeintaan pari tuntia, joten ei ole kokemusta viikon vanhenneesta viinistä, mutta tuntuu melko pitkältä säilytysajalta avattuna.
SikaMika

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

BettyB. kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: *Dr. Sika kauppaa Käärmeöljyään*
Oisko oikeampi muoto kuitenkin että Dr.Sika kauppaa öljyistä/öljyttyä käärmettään?
Arvasin, että nokkelimmat tytöt tarttuvat tähän/Siihen - kuten aina!

Et kuitenkaan ollut tarpeeksi nokkela - siis tällä kertaa vain - että olisit huomannut kaksitasoisen rasvaläpän olleen harkitun? Olen hieman pettynyt - siis tällä kertaa vain - suhun, nyt hieman petrausta, joohan? *pus*
Che kirjoitti:
Mitä hyötyä käärmeöljystä olisi? Jotenkin epäilen, että sivuvaikutuksena saattaisi tulla huonohko olo, joka ei ole minun mittapuullani mitattuna kovinkaan tavoiteltava olotila.
Päin vastoin, siitä tulee hyvä olo. Jos et ole tyytyväinen, saat rahasi takaisin. Vähän niinq eka kerta ilmatteeks ja silleen, juunou zäp poks?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Murr.. pitikö iskeä ekologiseen omatuntooni, jolle kolmenkympin kynnyksellä alkaa herkistymään paatuneinkin kulutuskuningatar? Vastaus on siis selkeästi, että juo viini nopeammin.
Viimeksi muokannut NeitiNegatiivi, 23.03.2008 8:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SikaMika kirjoitti:Et kuitenkaan ollut tarpeeksi nokkela - siis tällä kertaa vain - että olisit huomannut kaksitasoisen rasvaläpän olleen harkitun? Olen hieman pettynyt - siis tällä kertaa vain - suhun, nyt hieman petrausta, joohan? *pus*
Hmm.. olen selvästi joko ali- tai yliarvioinut sut, en osaa vielä päättää. Oon nimittäin pettynyt että päästit seulasi läpi noinkin helpon rasvaläpän ja sitten vielä vetäset esiin se oli tarkoituksellisen helppo -kortin. Kuka huijaa ja ketä, en ole sitä vielä päättänyt. Tulokset ilmoitetaan myöhemmin eikä niistä voi valittaa.
SikaMika

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Vastaus on siis selkeästi, että juo viini nopeammin.
Ja juo sitä enemmän.
Vastaa Viestiin