Joku raamatullinen lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Che

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti: Päin vastoin, siitä tulee hyvä olo. Jos et ole tyytyväinen, saat rahasi takaisin. Vähän niinq eka kerta ilmatteeks ja silleen, juunou zäp poks?
Taidan jättää käärmeöljyt suosiolla vain hyllylle, vaikka myyntipuhe olikin ihan hyvä. Positiivisesti ajateltuna jääpähän sinulle enemmän :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Iltalehtikin vittuilee:

Kaksoset 21.5. - 20.6.

Pitkät pyhät eivät ole sinunlaisellesi pyryharakalle oikein omiaan. Keksi jotakin kivaa tekemistä, ainakin ulkoilu voisi kuulua suunnitelmiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
aimohaiku

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Vastaus on siis selkeästi, että juo viini nopeammin.
Voithan myös tarvittaessa ostaa pienemmän pullon (0,375 l).
SikaMika

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

BettyB. kirjoitti: Hmm.. olen selvästi joko ali- tai yliarvioinut sut, en osaa vielä päättää. Oon nimittäin pettynyt että päästit seulasi läpi noinkin helpon rasvaläpän ja sitten vielä vetäset esiin se oli tarkoituksellisen helppo -kortin. Kuka huijaa ja ketä, en ole sitä vielä päättänyt. Tulokset ilmoitetaan myöhemmin eikä niistä voi valittaa.
Siis sä ajattelit että mä ajattelin että sä ajattelit että mä ajattelin että....

Tuo on kyllä niin 6-0 naisten laji, että pelkään tässä käyvän kalpaten.

Kuitenkin kysymys: miksi käärmeöljy oli kirjoitettu isolla...?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Lasin juotuani harkitsen jo lisähankintoja. Mutta jos juon kotikännit alan jossain vaiheessa soittelemaan. Siis lohtumiehille. Ja olen jo kyllästynyt niihin.
SikaMika

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Päin vastoin, siitä tulee hyvä olo. Jos et ole tyytyväinen, saat rahasi takaisin. Vähän niinq eka kerta ilmatteeks ja silleen, juunou zäp poks?
Taidan jättää käärmeöljyt suosiolla vain hyllylle, vaikka myyntipuhe olikin ihan hyvä. Positiivisesti ajateltuna jääpähän sinulle enemmän :)
Mä en näe tuossa mitään positiivista ajattelua. Jos kuitenkin vielä yrittäisin vaivihkaa kertoa lisää lännentarinoita Kuudestilaukeavista tai sykkivistä Rubiineista? *sori, Gattacan ja Joudenin äänet päässäni käskivät minun sanoa noin*
aimohaiku

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Sain hetki sitten läheisestä kaljasikalasta sekavahkon puhelinsoiton. Ilmeisesti juhlat eivät loppuneetkaan eilen.
SikaMika

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Lasin juotuani harkitsen jo lisähankintoja. Mutta jos juon kotikännit alan jossain vaiheessa soittelemaan. Siis lohtumiehille. Ja olen jo kyllästynyt niihin.
Harkitse uutta Lohtumiestä! Nyt olisi hyvää tarjolla, ja mikä parasta, tää alkaa vituttamaan jo paljon ennen kyllästyttämistä. Winwin-situation, pannaanko pakettiin?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

No jos saat paketista kiksit niin mikä minä olen tuomitsemaan :lol:
Viimeksi muokannut NeitiNegatiivi, 22.03.2008 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Che

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti: Mä en näe tuossa mitään positiivista ajattelua. Jos kuitenkin vielä yrittäisin vaivihkaa kertoa lisää lännentarinoita Kuudestilaukeavista tai sykkivistä Rubiineista? *sori, Gattacan ja Joudenin äänet päässäni käskivät minun sanoa noin*
Pelottavaa :shock:

Edit. Maistoin työpaikalta saamaani punaviiniä ja edelleen täytyy todeta, että ei ole kuivan valkoviinin voittanutta.
Viimeksi muokannut Che, 22.03.2008 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:Nyt olisi hyvää tarjolla
Aika aggressiivinen markkinointistrategia.


Mun ei pitänyt avata tätämasiinaa ennen tiistaita, mutta ylläri - pitää tehdä muutama ihan pieni työjuttu :evil:
SikaMika

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Nyt olisi hyvää tarjolla
Aika aggressiivinen markkinointistrategia.
Meidän Firma ei pahemmin segmentoi asiakaskuntaansa, markkinointistrategia ja -slogan on aina sama: "ei mitään kelle vaan"!

Nyt alkaa olla jo vähän kiirus, pitää syödä ja käydä suihkussa, Kultsan ovet aukeavat vartin päästä...
Bliss

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:...pitää syödä ja käydä suihkussa, Kultsan ovet aukeavat vartin päästä...
Meinaatko selviytyä suihkusta alle tunnissa?
Stinky

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tässä mä nörtteilen sohvalla läppäri sylissä ja mister mister työpöydän ääressä ison koneen edessä. Poikaparka tekee koulutehtäviä ja minä vain hupikäyttelen konetta.
Pitäsköhän sitä ihan olut ottaa näin laiskan lauantain kunniaks?
SikaMika

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:...pitää syödä ja käydä suihkussa, Kultsan ovet aukeavat vartin päästä...
Meinaatko selviytyä suihkusta alle tunnissa?
Hyvältä näyttää. Kassit tuoksuu jo Axelle, nyt enää murkina naamariin ja partiopoikana liikenteeseen!
BettyB.

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SikaMika kirjoitti:[Kuitenkin kysymys: miksi käärmeöljy oli kirjoitettu isolla...?
Helppoa. Koska se on erisnimi, sillä kyllähän jo Freud tiesi mitä sinä tuolla nimellä oikeasti tarkoitit...

Onhan mullakin Vesirotta ja Pikkuoravat.
BettyB.

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Lasin juotuani harkitsen jo lisähankintoja. Mutta jos juon kotikännit alan jossain vaiheessa soittelemaan. Siis lohtumiehille. Ja olen jo kyllästynyt niihin.
Eikös sulla ole sairas lapsi siellä?
NegaDuck

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hm. Yritin ladata Skypeä äitini koneelle jotta hänkin voisi näköpuhella siskoni kanssa, mutta lataus ei käynnisty millään Skypen sivuilta. Saako joku muu sen käynnistymään? Ihmettelen vaan onko siellä palvelu jumissa, vai onko täällä yhteyden kanssa jotain ongelmia.
Che

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

Nyt tuli soittoa, että pitäisi lähteä yöelämään, mutta en ole ihan varma kiinnostaako lähteä edes lomalla kahtena iltana peräkkäin ulos. Saa nähdä miten käy, luulen, että juon viinilasin loppuun ja päätän vasta sitten. Olisi vähän sellainen olo, että koti-ilta voisi olla ihan paikallaan ja aamulla lenkille.

^ Skype toimi ainakin äsken koneellani ihan normaalisti.
Viimeksi muokannut Che, 22.03.2008 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eikö Betty mennytkään SM:n kanssa juopottelemaan?

*knirsk*
*plo plo plo*

Näin on edessä jääkylmä lonkero ja huurteinen lasillinen Jahtimestaria auf Deutsch. Tästä se sitten lähtee, viimeinen poikamiesviikonloppu herra ties kuinka pitkään aikaan. Sauna lämpiää ja kaksi hauskaa nahkakuulaa tömistää kohta torppaan.
Herra Manala

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

killkill kirjoitti:Sauna lämpiää ja kaksi hauskaa nahkakuulaa tömistää kohta torppaan.
Elco ja MGandhi?
BettyB.

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Sauna lämpiää ja kaksi hauskaa nahkakuulaa tömistää kohta torppaan.
Tän sä sanoit tahaltes kiusatakses mua. Ilkimys!

Ja ei, en mennyt, on mullakin vielä itsesuojeluvaistosta jokunen ripaus jäljellä :]

Edessä jääkylmä siideri ja lasissa tilkka amarettoa, ollaan melkeen samiksia!!
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

On se, lasin voi juoda sen ollessa hereillä ja hänen mentyä nukkumaan voi juoda pari. Hiprakassa alkaa jo puhelin laulaa. Ja hän on siis flunssainen, mutta jo iso lapsi. Kyse ei ole mistään imettäväisestä. Ja miksi tunsin tarvetta puolustautua? Lasi, pari on oikeutettua myös äiti-ihmiselle.
killkill

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Ilkimys!
Onhan se hyvä nyt täältä huudella polleana poikana, kun eilen torjui raukkamaisesti tarjotun seuran ;)
BettyB. kirjoitti:jääkylmä siideri ja lasissa tilkka amarettoa, ollaan melkeen samiksia!!
Yyh. Leikkaa amarettoa tilkalla konkkua, kuulostaa ihan liian makealta! (sanoo mies, jonka tavallinen oli aikoinaan Golden Cap 4 cl:llä Malibua)
Viimeksi muokannut killkill, 22.03.2008 19:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Joku raamatullinen lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Che kirjoitti:^ Skype toimi ainakin äsken koneellani ihan normaalisti.
Skype, vai Skypen lataus Skypen sivulta? Nimittäin juuri tuo jälkimmäinen mättää täällä. En saa Skypeä asennettua koska lataus Skypen sivulta ei käynnisty millään.

Onnistuuko joltain muulta teiltä Skypen imurointi?
Viimeksi muokannut NegaDuck, 22.03.2008 19:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin