SuperSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Musta on ehkä tullut kukkahattutäti, vai oonko ainoa jonka mielestä on epäsopivaa näyttää ton Amy Crackhousen musavideoita telkassa tai soittaa sen biisejä radiossa?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:^ No daah, maku on luonnollisesti täydellinen, kuten tekijänsäkin! Eikä tossa näy edes kun toinen täytekerros, alempi kerros on persikkaa :h:
Tekijä ja sen persikkapohja on maistamatta, mutta uskotaan nyt :wink: ja siinä sitä munaa ja tipua, tiu-tiu.

Kuva Kuva
NegaDuck

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ajettu Turkkusest' takaisin Espooseen. Vähän pyrytti ulkona, ja kahdessakin kohtaa oli poliisiraziat. Olivat selvästi varautuneet paluuliikenteeseen.
SikaMika

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Tarvitseeko kertoa enempää?
Pelle!
Siistiivä!

Heräsin ja tein tilannekartoituksen. Radatusfiilis on aika nollissa, vaikkei olo mikään erityisen karmaiseva olekaan. Jään siis kotiin elpymään.

EDIT: Toihan lähti aika jännästi toi Che:n huomautus Vitutusketjusta. Juuri kun olin vastaamassa viestiin, tuli ilmoitus ettei viestiketjua ole olemassa. Nyt se taas on olemassa, mutta kyseinen viesti uupuu sieltä. Mielenkiintoista...

Niin, olisin vastannut viestiin kysymällä "mitä tapahtui?".
Edith

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kotona! Oudon siistii. Haluuks joku tulla sotkemaan mun kanssa? Yksin vaatii kumminkin kuukausien päättäväisen ja urhean siivoamattomuuden, että saan kaiken ennalleen.
Bhven

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Voisin tulla sottaamaan huomenna?
Che

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti: EDIT: Toihan lähti aika jännästi toi Che:n huomautus Vitutusketjusta. Juuri kun olin vastaamassa viestiin, tuli ilmoitus ettei viestiketjua ole olemassa. Nyt se taas on olemassa, mutta kyseinen viesti uupuu sieltä. Mielenkiintoista...

Niin, olisin vastannut viestiin kysymällä "mitä tapahtui?".
Ei mitään erityistä. Otin vain aika hyvät kierrokset eräästä asiasta. Kuten huomaat, olen lahjakas vastaamaan ympäripyöreästi :)
Edith

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bhven kirjoitti:^ Voisin tulla sottaamaan huomenna?
Tuu vaan, mut joskus illalla vast, tahdon siin joskus aamukahdentoista jälkeen herättyäni käydä kuntosalillakin.
Herra Manala

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Jaaha, päätinpäs sitten biljardin äärellä puolitahattomasti lähteä provinssirokkiin kuskina.
Ettet vaan ois provissilippuaskin hävinnyt siinä samassa pelipanoksina?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Betsyn viipale näyttää herkulle! Tänne ei ole leipoutunut kuin piimäkakku, ei varsinainen sesonkiherkku. Huono idea sääliä vanhenevaa piimää tyrkkäämällä se kakkuun, sillä nyt säälittää pakastettava kakku. Kuivakakkuja voi tosin hivuttaa töihin, siellä on niin pullanhimoista porukkaa että mikä vaan sokeripitoinen katoaa parissa tunnissa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
1108

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tässä teille tipu(tyttö)!

Kuva

Ei sitten aamun ole oksettanutkaan mutta kuvan nähtyäni alkoi kummasti kääntään vatsassa.

Onko se malli, onko se huora, ei se on Tukiainen.
BettyB.

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Jotenkin musta tuntuu että tolla tyttörukalla on vääristynyt mielikuva omasta vartalostaan. Se varmaan edelleen kuvittelee olevansa kokoa S vaikka alkaa kyllä jo olla L. Tuttu tunne ;)
Che

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Che »

^^ Hitsi, sehän on kauan kadoksissa ollut siskoni. Yhdennäköisyys on hämmästyttävä!
1108

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^^ Sinä sen sanoit mitä minä en uskaltanut koska oletin että sen tokasemalla minut teilataan Kitinän naisten puolesta täydellisesti.
BettyB.

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:^^ Sinä sen sanoit mitä minä en uskaltanut koska oletin että sen tokasemalla minut teilataan Kitinän naisten puolesta täydellisesti.
No sehän olis tyhmää. Jokainenhan saa olla just sen kokonen kun on, mutta pitäs sitten osata valkata sieltä kaupasta ne oikean kokoiset vaatteetkin. Nyt toi pinkee puku näyttäs olevan räjähtämispisteessä, olis vetänyt vaikka tota etumuksessa olevaa ristipistoa kylkiin ja leventäny vähän ;)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

1108 kirjoitti:^^ Sinä sen sanoit mitä minä en uskaltanut koska oletin että sen tokasemalla minut teilataan Kitinän naisten puolesta täydellisesti.
Johanna on kaunis, luonnollinen, normaalikokoinen nainen, nii!
Elämä kantaa, jos sen antaa
1108

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Melnais kirjoitti:Johanna on kaunis, luonnollinen, normaalikokoinen nainen, nii!
No et ole tosissas!

Kuva
Che

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Che »

Melnais kirjoitti: Johanna on kaunis, luonnollinen, normaalikokoinen nainen, nii!
Öh, kauneuskäsitykseni eroaa ilmeisesti aika paljon sinun näkemyksestäsi ja minusta tuo on aika kaukana luonnollisesta.
BettyB.

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Melnais kirjoitti:Johanna on kaunis, luonnollinen, normaalikokoinen nainen, nii!
Itse asiassa toi kohta saattaa jopa pitää paikkansa, noita muita en allekirjottais :]
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

1108 kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Johanna on kaunis, luonnollinen, normaalikokoinen nainen, nii!
No et ole tosissas!
En tietenkään ole, annoin vaan sen reaktion joka kuuluu jos kenenkään ulkonäköä arvostellaan. JT voisi varmaan olla kovastikin kaunis ja naisellinen mutta nykysellä muovityylillä vähän nolo.
Elämä kantaa, jos sen antaa
1108

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No ok, olkoon vaikka minkäkokoinen nainen niin jos väkipakolla tunkee itsensä julkiselle paikalle pukeutuneena selkeästi liian pieniin vaatteisiin niin on se vaan jotenkin...häpeällistä. Kotonaan saa puolestani liihottaa vaikka ilman rihmankiertämää, mutta pakkoko niitä läskejä on esitellä julkisesti?

EDIT: Keksin niin hauskan lausahduksen että pakko editoida.

"Makkarakin on kaunis kuoressaan grillissä."
Viimeksi muokannut 1108, 23.03.2008 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Melnais kirjoitti: Johanna on kaunis, luonnollinen, normaalikokoinen nainen, nii!
Sekä karismaattinen ja älykäs.
BettyB.

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Kotonaan saa puolestani liihottaa vaikka ilman rihmankiertämää, mutta pakkoko niitä läskejä on esitellä julkisesti?
Ja aatteleppa että Suomessakin riittää läjäpäin miehiä jotka jopa maksavat niiden näkemisestä!

Mutta joo, tunnen myötähäpeää.

Ps. Mulla oli muuten joskus nuorna tollaset pupukorvt, mutta ne jäi yhtenä vappuna taksiin. Oliskohan Tukiaiska pölliny ne, paskiainen!
1108

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Ja aatteleppa että Suomessakin riittää läjäpäin miehiä jotka jopa maksavat niiden näkemisestä!
Viimeksi käydessäni tissibaarissa ja se muuten oli omat polttarini niin tytsyt kyllä oli jotakin ihan muuta kuin Tukiaisen kokoluokkaa.
Mutta joo, tunnen myötähäpeää.
Joo ja googletin totuuden esiin, Tukiainen on vain oppinut olemaan kotona ruoka-aikaan tai oppinut photoshoppaan.

EDIT: Linkki unehtui! http://www.modelingpage.com/Nude.cfm/ID/4542
Viimeksi muokannut 1108, 23.03.2008 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

McJanne kirjoitti:Jaaha, päätinpäs sitten biljardin äärellä puolitahattomasti lähteä provinssirokkiin kuskina.
Noin kävi minullekin 13 vuotta sitten, tosin silloin rokit alkoivat jo seuraavana aamuna. Sen jälkeen olen onneksi tullut siinä määrin järkiini, etten sen enempää suostu kuskiksi kuin ajele kortitta kännissä satoja kilometrejä... :oops:

Mua on alkanut kovasti kiinnostamaan tämän vuotiset Roskilde-festarit. 8 päivän rypeminen tanskalaisella mutapellolla olisi varmasti kauneinta mitä suoraan Tuska-festareiden jälkeen voi tehdä! Jätän idean vielä muhimaan aromipesääni...
Vastaa Viestiin