Maanantain Markkasade

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No? Eiks kukaan...?

Eniveis, mun pitää mennä tänään töihin. Perseestä. :(
Viimeksi muokannut NegaDuck, 24.03.2008 11:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aimohaiku

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Sain eilen vihdoinkin Twin Peaks -urakan loppuun. Hyvä sarja, joskin Laura Palmerin murhaajan selvittyä sarja alkoi sai varsin erikoisia käänteitä. Seuraavaksi sitten vuorossa Sopranos, 1. tuotantokaudesta alkaen. :)
Che

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Che »

Lomat on lusittu ja täytyy alkaa orientoitua jo arkeen. Nyyh.
BettyB.

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Avasin telkkarin missä alkoi juuri joku saippuasarja otsikolla Ashleyn spermaketomus. Mitä hittoa?? Pikkasen on noi jaksojen nimet muuttuneet niltä ajoilta kun Kaunarit oli vielä kova juttu.

Tänään loppuu pääsiäisvelttoilu ja on aika palata taas terveellisen ruokavalion ja urheilun pariin.
Rouva Numba

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Mieki meen tänään töihin, tosin ihan mielelläni. Korvaus on niin hyvä. :rahankiiltosilmissä:
Niin joo ja tämän päivän jälkeen alkaa viikon loma. Lälläslää!

Eipä ole paljoa pääsiäiseltä tuntunut, ainut että päivät menee sekaisin ja tänään tuntuu sunnuntailta.
Pyry-Matias

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Joo, töissä tämäkin. Ketjun nimihän voisi olla 'Maanantain markkasade'. Kaikki kymmenen tuntia. Vois töitten jälkeen hoipertaa hallille ratkaisevaan kotimatsiin. Ei ollut Classicin kotisivuille tietoo pelaako Nyhve tai Henkka, mut näyttihän nuo pystyvän voittoon ilmankin.
NegaDuck

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Pyry-Matias kirjoitti:Joo, töissä tämäkin. Ketjun nimihän voisi olla 'Maanantain markkasade'.
Kas näin.
ninnithequeen

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yks kissa huutaa munaa täällä. Ehanata. Persaus pystyssä vaan menee pitkin asuntoa. Gattaca? Anyone?

Mä oisin voinu nukkua mut ei taida onnistua *mourrrrr*
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Moroo, piti eksyä tännekin. Viimekerrasta onki jo aikaa, tarpeeksi.

Pääsiäisenä tuli vaan hyvää munaa, oon siis ollu kiltisti nättinä 8)
Huomisen lomailen vielä synttäreiden kunniaksi, ois melken synti olla oma prinsessapäivä töissä! :cheer:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
1108

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja 1108 »



lol
ninnithequeen

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Ei perhana :D
Pyry-Matias

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zuumailen matkapörssistä muutaman päivän reissuja. Jos tossa ens viikolla pelmahtais vaikka Lontooseen 2-3 päiväksi. Boreouttia pukkaa... Onneksi voi aina urheilla työaikana 8)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Yks kissa huutaa munaa täällä. Ehanata. Persaus pystyssä vaan menee pitkin asuntoa. Gattaca? Anyone?

Mä oisin voinu nukkua mut ei taida onnistua *mourrrrr*
Minä olin nuorempi silloin, mutta mulkkuni taisi olla sittenkin liian paksu narttukissamme pilluun. Siispä hieroin kiimakisun pillua ukkovarpaallani. Hyvin kelpasi se eläimeensekaantuminen. Kokeile sinäkin, vaikka nainen oletkin. Eiköhän kaikki nartut ole nykyään bissejä?
Herra Manala

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Minä olin nuorempi silloin, mutta mulkkuni taisi olla sittenkin liian paksu narttukissamme pilluun. Siispä hieroin kiimakisun pillua ukkovarpaallani. Hyvin kelpasi se eläimeensekaantuminen.
Mulla on ihan sellanen fiilis, että sä saat just ihan kohta pillua joltain tältä palstalta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Gat »

Herra Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minä olin nuorempi silloin, mutta mulkkuni taisi olla sittenkin liian paksu narttukissamme pilluun. Siispä hieroin kiimakisun pillua ukkovarpaallani. Hyvin kelpasi se eläimeensekaantuminen.
Mulla on ihan sellanen fiilis, että sä saat just ihan kohta pillua joltain tältä palstalta.
Niin mullakin!! Näillä jutuilla varsinkin! Mutta ei näihin intuitioihin voi luottaa.. :roll:
Pyry-Matias

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Pyry-Matias kirjoitti:Boreouttia pukkaa... Onneksi voi aina urheilla työaikana 8)
Voiny fjöntta, en päässy työaikana reenin jälkeen saunaan, kun pistin sen lämpeneen turhan myöhään. Elämme kovia.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti:Otin häkin ylemmät tasot pois, että saa ensin tutustua pohjakerrokseen... Oli ehkä noin minuutin nuuskinut ympäriinsä, niin kiipesi sujuvasti kaltereita pitkin häkin kattoon killumaan. Mutta on se niin söpö ja komia poju! :h:
Crowbar?
ninnithequeen

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Palasimme pääsiäislomalta ja haimme samalla uuden vaavan kotiin. Aikamoiselta epeliltä se vaikuttaa. Otin häkin ylemmät tasot pois, että saa ensin tutustua pohjakerrokseen... Oli ehkä noin minuutin nuuskinut ympäriinsä, niin kiipesi sujuvasti kaltereita pitkin häkin kattoon killumaan. Mutta on se niin söpö ja komia poju! :h:
:pics:
SikaMika

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:Palasimme pääsiäislomalta ja haimme samalla uuden vaavan kotiin. Aikamoiselta epeliltä se vaikuttaa. Otin häkin ylemmät tasot pois, että saa ensin tutustua pohjakerrokseen... Oli ehkä noin minuutin nuuskinut ympäriinsä, niin kiipesi sujuvasti kaltereita pitkin häkin kattoon killumaan.
Luulin jo hetken, että puhut Tolosesta...

Vaola kirjoitti:Mutta on se niin söpö ja komia poju! :h:
...mutta loppukaneetti palautti mut takaisin todellisuuteen! :wink:
Che

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Che »

Tänään on ollut sangen hyödytön päivä. Tarkoitukseni oli jo alkaa järjestellä asioita ja katsella työjuttuja, mutta sen sijaan olenkin vain lorvaillut :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hyvin alkanut hydrobic-ura koki harmittavan takaiskun: Kissa söi bikineistä olkaimet.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Rouskutan omasta puskasta nypättyä tuoretta jalapenoa as is ja olen onnellinen. :]
SikaMika

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Herra Manala kirjoitti:Rouskutan omasta puskasta nypättyä tuoretta jalapenoa as is ja olen onnellinen. :]
Sisältääkö yo. lause jotain epämääräistä symboliikkaa? Tuollaisenaan se ei tee paljon järkeä.
Herra Manala

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SikaMika kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Rouskutan omasta puskasta nypättyä tuoretta jalapenoa as is ja olen onnellinen. :]
Sisältääkö yo. lause jotain epämääräistä symboliikkaa? Tuollaisenaan se ei tee paljon järkeä.
Miksi ei tekisi?
Che

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Che »

Sain inspiraation piirtää jotain. Harmi, että ei ole enää öljyvärejä :?
Vastaa Viestiin