Tuskaflunssa-Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tuskaflunssa-Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti:Tiedättekö miltä tuntuu rynnäkkökiväärin laukaus 1m päästä ilman kuulosuojaimia? AIVAN HELEVETIN KIPEÄLTÄ!!! Veli oli radalla ajatusta nopeampi, lipastin pateja ja kolli heitti mulle kuulosuojaimet ja hihkas perään "laita korvilles" en ihan ehtinyt kun oli rööki suussa, panoksia ja lipas kourissa. Jännä vinkuna vieläkin.

Vhiiiiiiiiiiiiiiiiiii......
Pysyvä kuulovamma varmasti :D Simpukkasi karvoja :D taittunut. Itsekin kuunnellut sarjan parista metristä.
Mutta kokeilepa Musti-raskassinkoa kymmenen metrin päästä ilman suojaimia. Ekaan kertausharjoitukseen laittoivat minut sinkoporukkaan, vaikka IT:ssä intissä olin. Joo lääkintämiehenä. "Mustin" haukkuessa koko maailma täyttyy äänellä. Onneksi ei tullut edes tinnitusta minulle.

Muuten ihmettelen, miksei kaikki sodankäyneet miehet kuuroutuneet. Ei kuulosuojaimia taisteluissa käytetty. Liekö keksitykään vielä. Tai isäni kertoman mukaan varusmiehetkään ei edes 50-luvulla mitään kuulosuojaimia saaneet kun "Ukko-Pekalla", "Pystykorvalla" tai "Peltiheikillä" ampuivat.

Niin ja Tix, sori surustasi.
1108

Re: Tuskaflunssa-Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gat kirjoitti:Mutta kokeilepa Musti-raskassinkoa kymmenen metrin päästä ilman suojaimia.
Olen tämän ennenkin maininnut että vasemmalta on kuulo vaurioitunut tismalleen Mustista ja siitä että vänrikki huusi "Saa ampua" ja minä koitin ruuvata earia korvaan. Happihoitoon että heilahti.
Vituttaa vaan se että nyt tämähti samalle puolelle uudestaan ja vikisee vieläkin.
1108

Re: Tuskaflunssa-Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pahoittelen äänien puuttumista mutta broidi sossi sen.

http://www.city.fi/antitv/ohjelma/433/
prosessi

Re: Tuskaflunssa-Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:Vaikea hyväksyä se, että niin elinvoimainen ihminenkin kuolee joskus.
Olen pahoillani.
prosessi

Re: Tuskaflunssa-Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ryhdyin kissaksi ja söin silakoita. Paistettuna tosin.
Enttu

Re: Tuskaflunssa-Tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Osanottoni Tixille ... Ateneumissa käyty Pekka Halosen maalauksia pällistelemässä,raflassa lounaalla,asukkaita viihdytetty ...
Kivaa olla lomalla,vasta ens ma takaisin töihin :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuskaflunssa-Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Mustis! Kuinka paljon parempi sinä olet kuin miehesi? Onko ero millimetreissä vai hehtolitroissa vai missäkussa.
Tuon mittaaminen on suoraanverrannollinen hormonieni heittelyn kanssa...
Kiukkusin, kun ei ollut maitoa kaapissa, jota aamukahviin lorauttaa. Mies kävi shoppaan mölöö koko perheelle ja toi leipomosta viel uunituoretta leipää ja pullaa.
Tietää pirulainen, kuinka mut tyydytetään... :wink:
Jahas. Kiitos Musta reipas ystäväni ansiokkaasta viestistäsi.
Arvioisin kuitenkin, että sinun tyydytykseesi tarvitaan muutakin kuin uunituore leipä ja pulla, mutta ehkä näin on kuitenkin?

Mies on kiltti, mutta perusvirheen teit siinä että joit kahvia etkä Kaakaota!

Terveisin Mustikselle metrien hankien keskelle Lapin maahan päin.

TIEDÄN, ettet ole Lapissa, mutta eksoottisissa maisemissa kylläkin!
Larulaiselle Vantaakin on syvää maaseutua.

ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin