Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ihan tyhmää, ku kukaan ei enää leiki mun kaa öisin, ku Zebin lisäks Vadimki häipy. :cry:
Enttu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

prosessi kirjoitti:Ihan tyhmää, ku kukaan ei enää leiki mun kaa öisin, ku Zebin lisäks Vadimki häipy. :cry:
Mitäs leikittäisiin?pullonpyöritystä,totuutta vai tehtävää?Aliasta? :P
prosessi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ei mitään, ku mä murjotan nyt.
Enttu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

tylsimys :(
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vinkuu korvissa vieläkin, tulipa sitten koettua tämäkin asia. Mutta voi vaimon asiat kuitata sanomalla "Mitäh? Ei kuulu!", tosin se on niin ovela että pian alkaa kirjoittaan paperille asiansa.
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

prosessi kirjoitti:Ihan tyhmää, ku kukaan ei enää leiki mun kaa öisin, ku Zebin lisäks Vadimki häipy. :cry:
Kyllähän Zeb vielä kirjoittelee.
Che

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Che »

Mielenkiintoinen päivä tiedossa, aikaisesta herätyksestä ja minitalvesta huolimatta *haukotus*
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kappas, Huomenta Suomessa haastateltiin Elli Puukangasta. Missasin, ja näin vaan ihan lopun. Siis semmoinen mangapiirtäjätyttö ( = automatically hot). Alko heti tehdä mieli päästä taas Finnconiin bongailemaan korsetteihin, pitkiin saapaksiin ja kissankorviin sonnustautuneita mangafanityttöjä. *läpsii itseä* Hyi minua.

Ei näytä kovin rankalta toi lumipyry muuten kuin että tuulee vaan turkasesti, mutta parveke on lasituksesta huolimatta täynnähkö lumea. Tunkee joka raosta, mokoma.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sörözöö! Eka Tpk. Tänään xataa lunta, jonka kunniaksi joutui painamaan kaasua enempi kun höhlät liikenteessä jäädytti. Mäkelänkatu veti parhaimmillaan; 500 metriä = 10 minuuttia.
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niinpä, mitenkähän tuo liikenne mahtaakaan sujua. Olis uima-aamu tänään joka tietää automatkaa Espoonlahteen. *katsoo ikkunasta kohti Länsiväylää* Hö, eihän se edes näy on myräkän läpi.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu, siel on ihan talvi. Mitenköhän mies pääs töihin...

Ihan tyhmää, mä näin unta että mulla oli hurjan mielenkiintoinen harrastus ja että siivosin kämpän viimosen päälle. Heräsin, ja ei mulla oo kivaa harrastusta ja kämppä on kuin pommin jäljiltä. Pah.

Tytsä kattelee piirrettyjä sängyssä, eikä oksentanut yöllä enää. Hyvähyvä.
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

ninnithequeen kirjoitti:Ihan tyhmää, mä näin unta että mulla oli hurjan mielenkiintoinen harrastus ja että siivosin kämpän viimosen päälle. Heräsin, ja ei mulla oo kivaa harrastusta ja kämppä on kuin pommin jäljiltä. Pah.
Kuulostaa kuitenkin paljon konkreettisemmalta kuin minun ihme uneni. Viimeöisestä unestani muistan pätkän, jossa neljän nuoren porukka ajoi autolla pakoon kovaa vauhtia etenevää laava/tulirintamaa. Auto petti, mutta porukka pelastui koska laavavirtakin pysähtyi juuri silloin. (Unessa tapahtui sitä ennen jotain muutakin mihin tuo laavarintamakin liittyi, mutten muista mitä)

Toisessa unenpätkässä katselin ikkunasta kun joku pojankoltiainen oli virittänyt notkuvan metallisen U-palkin kahden kerrostalon parvekkeen välille ja lähti ajamaan polkupyörällä siitä yli (hullu!). No, poju horjahti ja tipahti pyörineen maahan. Äiti tuli parvekkeelle ja alkoi kiukkuisena huutaa ja heristää nyrkkiä pojalle. Katsoin ihmeissäni alas, ja poika vaan nousi ylös, vilkutti äidille ja virnisti, ja lähti käpälämäkeen.

Mitähän tulkintoja noistakin mahtaisi saada irti.... ehkä tuo tipahtaminen liittyy siihen että eilen katsoin digiboksilta viimeisen Heroesin jakson, jossa Claire pakeni hyppäämällä ikkunan läpi mätkähtäen katuun, parantumalla ihmevoimillaan, ja lähti käpälämäkeen.
prosessi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NegaDuck kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ihan tyhmää, ku kukaan ei enää leiki mun kaa öisin, ku Zebin lisäks Vadimki häipy. :cry:
Kyllähän Zeb vielä kirjoittelee.
Mutku Zeb nukkuu nykyään öisin.
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tällaisella ilmalla matkustetaan yhtä tai kahta aiemmalla bussilla ja voidaan hyvin. Ja jos normaalisti ei matkusteta bussilla, niin nyt ainakin matkustetaan. Kun vielä insinööritkin tajuais, mutta saa nähdä, tuleeko ne tänään töihin ollenkaan. Mä olen ollut täällä sentään jo puol kasista, eli normaalia aiemmasta.
milli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Juoduin eilen lähtemään yhdeltätoista illalla (juuri töistä kotiuduttuani) evakkoon remppakatkuja.. Uf!
Missä välissä sitä ehtisi pakata, lähtö on ylihuomenna ja töitä olisi jopa liikaakin.
elco

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Kyllä varmaan on kauhea liikenneruuhka Helsingissä...

Siis eihän teillä fucking landeilla ole any idea, miltä kunnon traffic jam edes näyttää. Tuppuvillagessa like Stadi on turha urputtaa, jos joku reindeertokka vähän blockaa roadia. We've got helvetin many cars täällä Australiassa.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siel on kymmenisen rekkaa hyytyny mäkeen jossain päin Laajalahtea, Latokaskessa yks poikittain ja jossain muuallakin vielä...radiosta ei muuta tulekaan ku liikennetiedotteita ny.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Uus tietska tuli. Tosin sitä jaksa vielä viritellä kun kaikki liNkit lähti ja sähköpostikin pitää asennella, argh! Eilinen ilta meni pokuran parissa ja hyvin menikin alun helvetin moisesta kangertelusta huolimatta... Pari sittarivoittoa = n. 20 biniä sekä käteispöydissä kävin pariinotteeseen tuplaamassa buyinin, tuloksena pienen budjetin tilini triplaaminen. Rahallisesti tietenkään päässyt liksoille, mutta onpahan tuo hauskempaa kuin työntekeminen 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Möörning!

Heräsin seiskan jälkeen kun koira tuli nuolemaan naaman litimäräksi, kolmesti peräkkäin. Tajusin vinkin, kävin laittamassa sille aamusafkat ja lähdettiin tonne myrskyyn. Samaan syssyyn pistin vielä aamupalat keitettyine kanamunineen pöytään miehelle, heräsi kahvin tuoksuun. Ai et mä oon sit emäntä (wittu tossun alla koko eukko). Nauratti se, kun tultiin sisälle ei ulkona satanut enää lunta paljon ollenkaan.. sinne lähtiessä taas pyrytti niin ettei eteen nähnyt :roll:

Meidän miss Suomi on nero: Suomi itsenäistyi vuonna 1952 :lol: Voi daiju! Ei oo helppoa olla kaunis..

Mä oon masokisti; lonkat valmistautuu ja sattuu niin saatanasti = lähdenpä lenkille. Heti helpotti! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No nyt pantiin Laajalahdessa Kehä ykkönen kiinni, siellä on jo 30-40 rekkaa jumissa....

Ukkoparalla on kivaa töissä varmaan...
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

I am back. Selänsaatana alkoi murjottamaan, jouduin heräämään keskellä yötä (eli ennen kahdeksaa). Ehdin jo lukemaan tunnin verran selän kuntoutuksesta kertovaa kirjaa, kätevää että sellainen sattui olemaan lainassa juuri nyt. Kauanko tuollainen basic noidannuoli yleensä vaikuttaa? Olisi mukava tietää, onko selkä vain jumissa vai onko sieltä jotain kenties revähtänyt tjtn...

Yön aikana on tapahtunut ilmastonmuutos, huomaan. Onneksi ei tarvitse liikahtaa sängystä vessaa pidemmälle koko päivänä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

It's a chaos out there! Olisin minäkin mieluusti jäänyt sängynpohjalle odottamaan uutta ilmastonmuutosta - siellähän on kuin Siperiassa. Ja kaikki junat ja sporat tietysti myöhässä tai peruttuja.

Onneksi mulla on Skittlesejä. Lohduttaudun niillä.

Sialle pikaista paranemista! Jos tarvitset esimerkiksi särkylääkkeitä, niin ilmoittele. Voin tuoda ja noutaa ne piletit samalla.
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

swirl kirjoitti:
Sialle pikaista paranemista! Jos tarvitset esimerkiksi särkylääkkeitä, niin ilmoittele. Voin tuoda ja noutaa ne piletit samalla.
Thanks. Lääkkeitä on tarpeeksi, vittuunnuin tuossa syssyllä kun sai kiskoa useamman tulehduskipulääkekuurin lyhyen ajan sisään ja tropit oli aina loppu, joten kävin sitten ostamassa viisi pakettia kerralla! Jos muuten kiinnostaa piipahtaa iltasella, niin tervetuloa vaan!

Nyt mä painelen takaisin pehkuihin.
Stinky

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mikä myräkkä :shock: Melkein pääsin ajoissa töihin... Taitaa olla hyvinkin hiljanen päivä tänään ja aikaa surffata taas netissä.
Työpaikkoja katseltu ja hakemuksia laitettu. Tänään on työhaastattelu ja mä rupeen nyt sit miettii että haluanko vaihtaakkaan duunia. Tää on just tätä. Melkein, mut vaan melkein toivon että en saa sitä paikkaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ai niin, piti vielä kehua miestä:

Jumalauta se on HOT :oops: :h: Uudet hiukset = vaimo märkänä. Toi väri korostaa loistavasti vihreitä silmiä. Uuuh.. Ja jätti mut yksin tänne kuumine ajatuksineni.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin