Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Minun matkani uimahalliin Länsiväylää pitkin meni ihan rennosti. Paluumatka vieläkin rennommin, mitä nyt piti vähän skrabata autoa puhtaaksi. Länärillähän oli mennessäkin ruuhkaa vain eri suuntaan kuin mihin itse olin menossa.

Liikennevaloissa joku Corvette(?) suti eikä tahtonut millään päästä liikkeelle. Hetken päästä Länärillä samainen Corvette(?) ohitti minut kauhiasti paahtaen. Mietin että kannattaako tommosilla renkailla posottaa tommosta vauhtia läpi nietosten.

Oman autoni talviominaisuuksiin olen tyytyväinen. Huomasin ESP:n eiku VSA:n kin osallistuvan ajotapahtumaan parissa kohtaa. Aikamoisen päräyksen se kyllä päästää.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:Kyllä varmaan on kauhea liikenneruuhka Helsingissä...

Siis eihän teillä fucking landeilla ole any idea, miltä kunnon traffic jam edes näyttää. Tuppuvillagessa like Stadi on turha urputtaa, jos joku reindeertokka vähän blockaa roadia. We've got helvetin many cars täällä Australiassa.
Enkkulassa työskentelin semmosessa semi pienessä kaupungissa, jossa oli yksi leveä monien kymmenien kilsojen tie. Bussi lähti samaan aikaan kuin itse kävellen. 50 minuutin matkahan se oli tallustaa. Olin kohteessa aikaisemmin kuin samaa reittiä kulkeva bussi.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jumankauta juu.... tuol on koko yön ja aamun tullulunta eikä loppua näy. Tuuleekin niin maan perkeleesti. Tätä se naapurin mummo eilen miehelleni ennusti...
Kannattaakohan tuonne edes mennä tekeen lumitöitä jos toi sade ei lakkaa...?
Luojan kiitos meillon maastoauto niin pääsee edes eteenpäin...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mielenkiintoinen matka Lauttasaareen. 60 km ---> 96 minuuttia.
Ei toi keli nyt NIIN paha ole, huonompiakin on nähty :shock:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Heipähei vaan kaikille! (Riitta Väisäs-äänellä 8) )

Päivän hajatelmat on, että:
Mä en pidä talvesta. Myöskään en pidä aina omasta vainoharhasesta luonteestani. Olin ihan hädissäni, että onko yks kaveri loukkaantunu mulle jostain, kun en saanut sitä viikkoon kiinni.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aamu jo pitkällä metro meni aikataulussa mutta bussit tökki vähän, onneksi en ole niin typerä että autolla matkustaisin näillä liikenneyhteyksillä ja keleillä!

Ainnin
Enttu kirjoitti:tylsimys :(
Aika rankasti sanottu sinulta! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vei teitä jeesuksen perkeleen vatipäitä! Eka puolet palstasta ulisee ripulit housussa: "Miksei tuu lunta ja talvi....ääää...tää on ihan tylsää TULIS JO LUNTA!!!!!" ja sitten kun sitä pikkasen tulee niin hirveä itku että tuli lunta.

YRITTÄKÄÄ NYT SAATANA PÄÄTTÄÄ MITÄ TAHDOTTE!!!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kyllä tuota säätä on ollut oikein mukava katsoa täältä kotoa käsin, villasukat jalassa ja kahvikuppi kädessä. Lomalla nääs. Jos vintiltä löytyy pulkka, niin voisi vaikka lähteä mäkeen :D
Don't Panic!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti: YRITTÄKÄÄ NYT SAATANA PÄÄTTÄÄ MITÄ TAHDOTTE!!!
Sääsammakot ovat syyllisiä sovitaan niin!
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:YRITTÄKÄÄ NYT SAATANA PÄÄTTÄÄ MITÄ TAHDOTTE!!!
Rakastuin eilen moottoripyörään joten väittäisin keliä kohtuullisen paskaksi. Ja minun suustani (näppäimistöstäni) ei lähde muita kun absoluuttisia totuuksia.
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Kyllä varmaan on kauhea liikenneruuhka Helsingissä...

Siis eihän teillä fucking landeilla ole any idea, miltä kunnon traffic jam edes näyttää. Tuppuvillagessa like Stadi on turha urputtaa, jos joku reindeertokka vähän blockaa roadia. We've got helvetin many cars täällä Australiassa.
joo joo, mutta jos tulisi maahan 1 tuuma lunta, niin jouduttaisiin heti virastot ja koulut sulkemaan. 2:lla tuumalla julistettaisiin hätätila.
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Rakastuin eilen moottoripyörään joten väittäisin keliä kohtuullisen paskaksi.
Niin minäkin rakastuin eilen mustaan avo-vetteen jonka saan kesällä lainaksi, lupaan alkaa itkeä kesällä että en haluakaan sitä lainaan. Mä haluan että kesällä sataa lunta ja voi tehdä lumiukkoja.
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mainosten teko ei ole aina helppoa, kiinteistömaailman pupumainoksen pieleen menneet otokset olkaa hyvät:

http://www.youtube.com/watch?v=All_S7zAOYI
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi postinkantajaraukkaa!! Ovikello soi, ja onneksi oli väliovi auki niin sain vaklattua ettei kyseessä ole tv-lupatarkastaja. Koirastakin jotain hyötyä, haukkui niin että meinas postinkantaja lähteä lipettiin :D Toisella oli litimärkä kirjekuori kourassa, avasin oven ja katselin sitä hölmönä. Toinen sitten änkyttää että oli koko kärry kaatunut lumipyryyn ja kirjeet lennelleet sinne tänne, hän on hyvin pahoillaan jne. Kehotti samantien avaamaan ja pistämään kuivamaan. Söpö :oops: Kohteliasta väkeä.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:(näppäimistöstäni) ei lähde muita kun absoluuttisia totuuksia.
#illogical loop
#doesnt compute
#initiate self-destruction seq

Olisikohan naapurilla lainata Bobcattia, että saa pihatien auki tämänpäiväisen myräkän jälkeen? Volvosta loppuu taatusti maavara..
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Olisikohan naapurilla lainata Bobcattia, että saa pihatien auki tämänpäiväisen myräkän jälkeen? Volvosta loppuu taatusti maavara..
Voi onnen päivää. Talkkarivuoro oli viime viikolla ja huihaitussulla pääsee lumihangessa, kuin pk-seudun spoilerijengi köröttelee viittäkymmpiä motarilla. Ryhähähähä!
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti: pk-seudun spoilerijengi köröttelee viittäkymmpiä motarilla. Ryhähähähä!
Ei mulla ollut mitään ongelmia tänään mun pikku sportilla ;)
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Ei mulla ollut mitään ongelmia tänään mun pikku sportilla
Kyyyyllä niitä kieli-keskellä-suuta ajavia siinä oikealla kaistalla ryömi koko 55 kilsan matkan, kun vetelin vasenta kaistaa ohi leuhkasti. :P

Se hyvä puoli isossa ja painavassa autossa on, ettei kaistojen välissä olevat lumivallit haittaa pätkääkään. Ihan kuin kiskoilla ois mennyt. LISÄÄ LUNTA!
Viimeksi muokannut masa, 26.03.2008 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Talkkarivuoro oli viime viikolla
Se on näitä Versaillesissa asumisen huonoja puolia että aina on talkkarivuoro. Ai miksikö en palkkaa kiinteistönhoitajaa? Kun hyvää apuväkeä on niin kamalan vaikea saada nykyisin ;)
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Se on näitä Versaillesissa asumisen huonoja puolia että aina on talkkarivuoro.
Siis susta tuli omakotitaloasuja vai?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
Se hyvä puoli isossa ja painavassa autossa on, ettei kaistojen välissä olevat lumivallit haittaa pätkääkään. Ihan kuin kiskoilla ois mennyt. LISÄÄ LUNTA!
Hanki vähän lisäansiota, iske latukone takapuskuriin ja vedät ladut valmiiksi :P
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Kyyyyllä niitä kieli-keskellä-suuta ajavia siinä oikealla kaistalla ryömi koko 55 kilsan matkan, kun vetelin vasenta kaistaa ohi leuhkasti. :P
Kyyyyllä mä taisin aika pitkälti painaa sitä vasenta kaistaa myös ;)
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Mainosten teko ei ole aina helppoa, kiinteistömaailman pupumainoksen pieleen menneet otokset olkaa hyvät:

http://www.youtube.com/watch?v=All_S7zAOYI
Ei jeesus mitkä ryhmäorgiat :lol:
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:omakotitaloasuja vai?
Pari(nvaihto)talo..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:Mainosten teko ei ole aina helppoa, kiinteistömaailman pupumainoksen pieleen menneet otokset olkaa hyvät:

http://www.youtube.com/watch?v=All_S7zAOYI
Ei jeesus mitkä ryhmäorgiat :lol:
RYHMÄorgiat? Ai niinku samojen sukupuolten homoliitto? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin