Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:Mainosten teko ei ole aina helppoa, kiinteistömaailman pupumainoksen pieleen menneet otokset olkaa hyvät:

http://www.youtube.com/watch?v=All_S7zAOYI
Ei jeesus mitkä ryhmäorgiat :lol:
RYHMÄorgiat? Ai niinku samojen sukupuolten homoliitto? :D
Nussihan meinki puput nuorempina toisiaan, kun olivat keskenään vielä. Paljastuivat homoiksi (onneksi).
Tuo missä niitä oli varmaan kymmenen ja kaikki nussivat toisiaan oli kyllä oikeesti koominen.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Ei tainnut nyt ihan lamppu syttyä.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:^ Ei tainnut nyt ihan lamppu syttyä.
*reps*

Juu ei tosiaan :lol:
Stinky

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nyt mulla on elämäni ensimmäinen kauluspaita :shock: Meikä panostaa työhaastatteluun :]
Tänä iltana alkaa taas kerran muutos punatukkasesta blondiks. Kesän kunniaks.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ei mulla ollut mitään ongelmia tänään mun pikku sportilla
Kyyyyllä niitä kieli-keskellä-suuta ajavia siinä oikealla kaistalla ryömi koko 55 kilsan matkan, kun vetelin vasenta kaistaa ohi leuhkasti. :P

Se hyvä puoli isossa ja painavassa autossa on, ettei kaistojen välissä olevat lumivallit haittaa pätkääkään. Ihan kuin kiskoilla ois mennyt. LISÄÄ LUNTA!
sitten kun Auto lähtee alta niin sitten se on soromnoo! kun olet ominaisuutesi loppuun käyttänyt! :lol: :rofl: :!:
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

1108 kirjoitti:
YRITTÄKÄÄ NYT SAATANA PÄÄTTÄÄ MITÄ TAHDOTTE!!!
VITTU RUUMISKUVIA!
milli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

PANIIKKI!
mä en ole miettinyt lainkaan sitä, miten ehdin hoitaa kaikki asiat ennen matkaa.. :apuva:
Kitinöinti varmasti auttaa töiden edistymisessä .. *palaa takaisin töiden pariin*
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pyry-Matias kirjoitti:VITTU RUUMISKUVIA!
OLE HYVÄ!!!

Kuva
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti: OLE HYVÄ!!!

Volkkari on paska auto.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
1108 kirjoitti: OLE HYVÄ!!!
Volkkari on paska auto.
On tainnut olla pienenä liian hurjia kyytejä kun tuosta asiasta jaksat jatkuvasti vinkua.
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: On tainnut olla pienenä liian hurjia kyytejä kun tuosta asiasta jaksat jatkuvasti vinkua.
auauauauauaua kun sattuu volkkarimorkkaus :D

volkkari on paska auto.
Che

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Che »

Uskaltauduin vilkaisemaan kevään aikataulua ja suunnitelmia. Ei olisi ehkä kannattanut, ei nimittäin tarvitse miettiä tämän päivän jälkeen mitä tekee vapaa-ajallaan, koska sitä ei ole :?
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Miks oon näin surkea käyttämään Adobea?? Tartteisin vaan yhden ylimääräisen rivin ilman että kaikki muut tekstit hyppii kuuseen. *itku*
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: On tainnut olla pienenä liian hurjia kyytejä kun tuosta asiasta jaksat jatkuvasti vinkua.
auauauauauaua kun sattuu volkkarimorkkaus :D
volkkari on paska auto.
Ihmetyttää vaan, kukaan muu ei vingu noin voimallisesti yhdestä merkistä. Mutta toisaalta sä kyllä vingut aina paljon kun arkkus aukaiset, viiiiiiiiiingh!
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Miks oon näin surkea käyttämään Adobea??
Adobe on ohjelmatalo. Mihin softaan mahdat viitata?
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Adobe on ohjelmatalo. Mihin softaan mahdat viitata?
Tsori, Acrobat Proffa kasiin.

Assari kylvää tota Adobe sanaa, jääny omaankin takaraivoon näemmä.
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jos ymmärsin oikein, yrität editoida PDF-dokkaria?
IMX (in my experience) ei onnistu. Yksi tai kaksi sanaa... joo, ehkä. Pisemmät tekstinpätkät tai rivien lisääminen... unohda koko juttu.

Näin ainakin 6-versiossa. Uudemmista ei ole kokemusta, kun eivät osta tuoreempaa, mokomat.

Tekisin muutokset alkuperäiseen dokuun, josta vääntäisin uuden PDF:n.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Jos ymmärsin oikein, yrität editoida PDF-dokkaria?
IMX (in my experience) ei onnistu. Yksi tai kaksi sanaa... joo, ehkä. Pisemmät tekstinpätkät tai rivien lisääminen... unohda koko juttu.
No näinpä. Ja sekös tässä vituttaakin!!!

No, ajan kanssa muokkaan nää kaikki Wordeiksi, mutta just nyt mulla ei oo siihen aikaa...
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Vinkki: netissä on tarjolla useampikin "back-converter", joka kääntää PDF:n takaisin Office-dokuksi. Tekee paljon parempaa jälkeä kuin Acron SAVE AS...

... mutta jos ajasta on pulaa eikä tahdo toimia, muista vanha hyvä neuvo: "jalat pöydälle ja älä tee mitään sellaista tänään, jonka voit huomenna delegoida muille"

EDIT: nii ja näytä tissit! :D
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:^ Vinkki: netissä on tarjolla useampikin "back-converter", joka kääntää PDF:n takaisin Office-dokuksi. Tekee paljon parempaa jälkeä kuin Acron SAVE AS...
Tää 8-versio tekee sen myös ihan ok, mutta kun teksti on palstoitettu 4-5 palstaan ja seassa on kuvia, voinet kuvitella mitä jälkeä siitä syntyy...

Ja kun alkuperäinen tuote ei ole Officea vaan tehty Quarkilla...
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:EDIT: nii ja näytä tissit! :D
Joko TAAS??
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Joko TAAS??
Eka lomapäivä töiden päälle, koeta ymmärtää ;)
BettyB. kirjoitti:tehty Quarkilla...
Mä olen luullut, että XPress sekä Pagemaker olisivat molemmat jo menneen talven lumia ja InDesign kahminut markkinat...

Eipä sillä, käytän itse vielä Freehandia sitkeästi, vaikka sitä ei enää tueta tai kehitetä ollenkaan..
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Mä olen luullut, että XPress sekä Pagemaker olisivat molemmat jo menneen talven lumia ja InDesign kahminut markkinat...
Kerro se Briteille.

Samalla voit toki vihjata ettei kokolattiamatto ole paras lattiamateriaali kylppärissä ja että sopivaa vettä voi saada yhdestä hanasta kahdella pelaamisen sijaan... ;)
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:
Mä olen luullut, että XPress sekä Pagemaker olisivat molemmat jo menneen talven lumia ja InDesign kahminut markkinat...

Eipä sillä, käytän itse vielä Freehandia sitkeästi, vaikka sitä ei enää tueta tai kehitetä ollenkaan..
Jessus, sä oot oikeesti THE Setä :shock:
fh on ihan hyvä pikku piirtämiseen, mutta......
XPress on ikävän laajalti käytössä kaikkialla Tanskasta etelään. On tapeltu yks jos toinenkin tunti puhelimessa tämän asian takia :?
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Suku on pahin. Ensin laitto sisko hihittelyviestin, kuinka mulla ja sillä on tänään melkeen nimpparit, ja heti perään mutsi kirjoitti:

Moottoritie ei ole tänään kuuma vaan jäinen, joten varovaista, hiljaista menoa, toivoo tiehallitus.

Pitäsköhän niille hankkia harrastuksia.
Vastaa Viestiin