Trotsai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Trotsai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mitä, eikä täällä ole vieläkään viikonpäiväketjua? :shock:
milli

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä! Tänään tulossa kiirepäivä, firma muuttaa uuteen toimistoon. Töitä on yli yhdeksään, en saanut eilen pakattua.. ja lähtö on huomenna aamulla. Voi kauhea.
Vihtahousu

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Töisä, kahvia nabaan. Eilen oli kiva päivä vaikka Bulgaria ja Kärpät voittikin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NegaDuck kirjoitti:Mitä, eikä täällä ole vieläkään viikonpäiväketjua? :shock:
Ei ollut, ei. Mutta tästä asiasta mm. tiedän, että olen merkittävä! Jos minä aloittaisin ketjun niin ainakin herra Manala rakastaa minua ja sabotoi omalla ketjullaan minun ketjuni. Niin kävi viikko sitten. Poistin oman ketjuni, koska en halua nähdä joukkotyhmyyttä pojilta. Jos ei Herra Manala niin kaikki "samantasoiset" pojat! Tämä termi näin kiltisti todettuna.

Tietenkin mun täytyy kääntää tämä voitokseni, eli tärketä toki että huomataan!

Terve vaan,muuten, Arne! Miksi sinä muuten olet ryhtynyt nyt niin aktiivi seksi? Oletko nähnynnä Keikkua?

STADINARSKA
Ihminen. Ei Ankka. Ei elukka. Ei Pupu.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
NegaDuck

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Stadinarska kirjoitti:Miksi sinä muuten olet ryhtynyt nyt niin aktiivi seksi?
En minä ole nykyään kovinkaan aktiivi seksi. Mutta aina sieltä täältä tuntuu löytyvän rako jonka aikana kirjoittaa tänne.
Oletko nähnynnä Keikkua?
En, kunen päässyt sinne standup-esitykseenkään. :|
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NegaDuck kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Miksi sinä muuten olet ryhtynyt nyt niin aktiivi seksi?
En minä ole nykyään kovinkaan aktiivi seksi. Mutta aina sieltä täältä tuntuu löytyvän rako jonka aikana kirjoittaa tänne.
Oletko nähnynnä Keikkua?
En, kunen päässyt sinne standup-esitykseenkään. :|
KVAAK KVAAK! Mitä tämä on suomeksi, muuten? Sinähän sen tiedät!

Ai raon aikana kirjoitat! Olet sinä aika macho!

Keikkuvin käsin minäkin totean etten päässyt Standupiin. Kitinän taso keikkuu ja huojuu myös selkeästi nykyään kun Kiekkuinen ei kirjoittele tänne.


Mutta Stadinarska kirjoittelee vielä.
Tällä kertaa Aarnelle, joka on lintu
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NegaDuck kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Oletko nähnynnä Keikkua?
En, kunen päässyt sinne standup-esitykseenkään. :|
En minäkään, ja ensi viikon finaali on jo loppuunmyyty :(

Koira kävi nuolemassa varpaita klo 6, käänsin tylysti kylkeä. Seuraavan kerran märät varpaat koin klo 7, oli pakko nousta ylös. Meidän vakiolenkille oli tullut niin paljon lunta, että kannustin koiraa vetämään että pääsin mahani kanssa taapertamaan sen lumimäärän läpi. Kiva ilma kuitenkin, aurinko paistaa ja lunta on maassa, ainakin vielä hetken :)

Tänään pitäis kimpassa siivota tätä kämppää, koirankarvoja joka puolella ja nyt kun aurinko paistaa, huomaa pölyt :oops: Illalla olis tulossa vieraitakin, pitääköhän nekin ruokkia...?

Mä käänsin eilen katsomaan G-pistettä just ennenkuin se loppu siinä uskossa että EW olis siellä. Sarkasmi meni TÄYSIN ohi :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Enttu

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Pluips ... onpas kivaa ei tule ennen iltaa lämmintä vettä ja patterit jääkylminä iltaan saakka.Eilen kävelylenkillä lensin komeasti perseelleni,keleen petollista jäätä lumen alla,kumminkaan mennyt luita poikki,varmaan sairaaloissa ollut mummoruuhkaa,ne yleensä lähtee liikkeelle sankoin joukoin
mahdollisimman huonolla kelillä :P
Pyry-Matias

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sätänä kun on vaihteeksi kipeä pössis. Juuri tällä hetkellä on se vaihe kun räkää löytyy, mutta ulos se ei tule. Varasin muuten just 5.4. Haikon kartanoon hemmottelupaketin. Naiset tykkää ja perheen miehet kans 8) Häivyn tästä vapaapäivän merkiksi soppaileen, brunssille myös->
BettyB.

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Varasin muuten just 5.4. Haikon kartanoon hemmottelupaketin.
Mul on sama suunnitelmissa, täytynee kuitenki ottaa eri viikonlopulle ettei tuu sanomista 8)

Joku heppuli sai myös mun päähän lievän risteilykuumeen, tartteis ehkä tehdä asialle jotain. Ja kun tässä työajallani etsin assarilleni syvänmerenkalastusmahdollisuuksia tarjoavia lomakohteita, alkaa omakin mieli hinguta vaikkapa Thaimaan lämpöön. Pitäis pitäis, mutta kun millään ei saa aikaseks!
1108

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Piu, verkkokauppa.com kutsuu, pakko saada haettua DVD+DL levyjä.

Pakkohan se on tehdä itsestään pelle ja kertoa: Numba maalasi olohuoneen ja kotiteatteri oli makkarissa turvassa. Kasailin sen kokoon ja aloin kirota kun ei toiminut kuin yksi kanava, johdot kiinni ja irti kertaa X. Eilen sitten kimpaannuin ja testasin mittarilla että johdot on kunnossa. No oli ne. Vannon että jos kello olisi ollut jotakin muutakuin 22.15 illalla olisin painunut ostaan uuden. Kävin röökillä ja meinasin työntää telkkarin takasin paikoilleen niin huomasin sen vian....

...perkeleen scart ei ollut kuin yhdestä nurkastaan pikkasen kiinni. Ei ole vähään aikaan posahtanut proput niin nopeasti. Eihän sitä tullutkaan ihmeteltyä kuin pari-kolme päivää.
Vihtahousu

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti: ...perkeleen scart ei ollut kuin yhdestä nurkastaan pikkasen kiinni. Ei ole vähään aikaan posahtanut proput niin nopeasti. Eihän sitä tullutkaan ihmeteltyä kuin pari-kolme päivää.
:P :P :P Eli yleisin "vika" oli syypäänä. Mulla on ihmetyksen kohteena tietokoneen sammahtelu kun jää yksin virransäästötilaan. Kohta edessä koneen avaaminen ja puhdistaminen&kaapelien tsekkaaminen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kävimme eilen viimeinkin ostamassa Xboxin, jotta mies pääsisi pelikonsolituskastaan. Eihän meiltä löydy kaapeista ennestään kuin kaksi PS2:ta, Nintendo DS ja wanhat Sega Megadrive, Nintendo Gamecube ja Super Nintendo. Ja luultavasti jotain muitakin härveleitä.

Mukaan tarttui myös joku zombie-peli, joka yllätyksekseni ei vaikuttanut tippaakaan kiinnostavalta. Yritin äsken katsella Cdonilta jotain kivoja pelejä, mutta oikein mikään Sonic The Hedgehogia lukuunottamatta ei tuntunut nappaavan. Oonkohan viimeinkin tullut vanhaksi? Final Fantasyn tyyppisiä roolipelejä en enää uskalla alkaa pelaamaan, koska ne valtaavat multa helposti koko elämän :roll:
killkill

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Joku heppuli sai myös mun päähän lievän risteilykuumeen, tartteis ehkä tehdä asialle jotain
Jos tarkoitat näitä Siljan tai Tallinkin "risteilyjä" - unohda koko juttu. Kävin pääsiäislomalla rvan kanssa Sveduissa. Emme pystyneet ymmärtämään, miksi ihmiset vielä menevät laivalle. Viina on ravintolassa ja taxfreessä samanhintaista kuin maissa, ravintolaruoka kallista ja tuliaisten määrä rajoitettu.

Virosta toki saa tuoda vähän enemmän ja vähän edullisempia tuliaisia, mutta Tallinkin lautoilla """asiakaspalvelu""" on niin alle kaiken arvostelun, että tekisi mieli soittaa Kremliin ja pyytää Medvedeviä miehittämään Viro uudestaan.
BettyB.

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No mä ajattelin sellasta porauslauttatyyppistä Galaxy-risteilyä.
Voi niitä vanhoja, hyviä aikoja kun pääs Cinderella 20 tunnin ajaks riekkumaan. Ja kun tax freestä osti sopivalla summalla, sai aina ilmasen risteilyn kaupan päälle. Kolmella risteilyllä taisin parhaimmillaan olla putkeen ja löysipä sieltä silloinen bestis itselleen miehenkin, laivan DJ:n nimittäin. *haikailee*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:No mä ajattelin sellasta porauslauttatyyppistä Galaxy-risteilyä.
Voi niitä vanhoja, hyviä aikoja kun pääs Cinderella 20 tunnin ajaks riekkumaan. Ja kun tax freestä osti sopivalla summalla, sai aina ilmasen risteilyn kaupan päälle. Kolmella risteilyllä taisin parhaimmillaan olla putkeen ja löysipä sieltä silloinen bestis itselleen miehenkin, laivan DJ:n nimittäin. *haikailee*
Hei camoon! Mulla on paras Cinderella-muisto ikinä! Lasten discossa n. 10-11 vuotiaana joku bongas Frederikin istumasta tanssilattian sivussa. Mä sain sitten nimmarin poskeen ja kuvan kun istuin Frederikin sylissä. Jälkeenpäin (hieman vanhempana) ajattelin että mitä helvettiä Frederik teki YKSIN lasten discossa :roll: (tosin onhan sillä lapsi itsellään..)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Elppis kirjoitti:mitä helvettiä Frederik teki YKSIN lasten discossa :roll: (tosin onhan sillä lapsi itsellään..)
Kuvitteli olevansa turvassa aikuisten baarin nimmarinpyytäjiltä ja syliin puskevilta naisilta, mutta pieleen meni :roll:
killkill

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:*haikailee*
Muistelisin, että itsekin on tullut vietettyä varsin hulppeita hetkiä laivalla, porailun merkeissä.

On tässä vanhenemisessa puolensa. Myös se huono *sigh*. Kaikki, joka oli ennen hauskaa ja virkistävää on nykyään:
a) vastoin avioliittolupausta
b) lihottavaa
c) laissa kiellettyä tai muuten vaan enimmäkseen moraalitonta
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

pikkuego kirjoitti:
Elppis kirjoitti:mitä helvettiä Frederik teki YKSIN lasten discossa :roll: (tosin onhan sillä lapsi itsellään..)
Kuvitteli olevansa turvassa aikuisten baarin nimmarinpyytäjiltä ja syliin puskevilta naisilta, mutta pieleen meni :roll:
Kjäh kjäh :twisted: Mä vielä muistan kysyneeni voinko tarjota sille limun. Mulla oli jo sillon pelisilmää ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Muistelisin, että itsekin on tullut vietettyä varsin hulppeita hetkiä laivalla, porailun merkeissä.
Ei mua nyt tässä edes se porailu kiinnosta vaan se Viikkarin tarjoama mummoton tunnelma ja aamuun asti jatkuneet bileet laivan disessä. Nykyään on mennyt toi risteilytoimintakin ihme hyssyttelyks, ja Siljan (TallinkSiljan) laivat on täynnä sinitukkaisia mummoja.

Kai mun täytyy tyytyä simulaattoriin ja painua Vantaalle.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Elppis kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:
Elppis kirjoitti:mitä helvettiä Frederik teki YKSIN lasten discossa :roll: (tosin onhan sillä lapsi itsellään..)
Kuvitteli olevansa turvassa aikuisten baarin nimmarinpyytäjiltä ja syliin puskevilta naisilta, mutta pieleen meni :roll:
Kjäh kjäh :twisted: Mä vielä muistan kysyneeni voinko tarjota sille limun. Mulla oli jo sillon pelisilmää ;)
No nyt kun tarkemmin aattelee, niin onhan Frederikissä ja sun siipassa jotain samaa :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

pikkuego kirjoitti: No nyt kun tarkemmin aattelee, niin onhan Frederikissä ja sun siipassa jotain samaa :D
Testasin asiaa: Huusin koneelta "junttidiscon kuningas?!" ja olkkarista kuului "mitä?" :D Pelottavaa.

(PS. en muuten tiennyt että on osallistunut 90- luvulla Syksyn Säveleen biisillä Markkinarako :rofl: )
Viimeksi muokannut Elppis, 27.03.2008 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:tyytyä simulaattoriin ja painua Vantaalle.
Kerran käynyt. Vittu mikä paikka.

Taisin tälläkin palstalla kiehua siitä, että onhan se nyt helvetinmoinen loukkaus, jos koko illan baarissa kaksin käsin kaatanut vakavamielinen juomaveikko joutuu maksamaan soodavesilasista v**** jonkun neljä euroa!!!

Vähän pelisilmää, tollot.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

killkill kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:tyytyä simulaattoriin ja painua Vantaalle.
Vähän pelisilmää, tollot.
Näinpä, pahin loukkaus omalle kohdalle tuli Firmarockin alkuerissä, soittajien piti ostaa itse viinakset, talo tarjosi pelkkää limpparia.
BettyB.

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uuaaaauuuaaauuuaaaaa, tajusin etten ole riekkunut ja rällästänyt aikoihin, pakko päästä radalle!!
Vastaa Viestiin