Trotsai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:löysipä sieltä silloinen bestis itselleen miehenkin, laivan DJ:n nimittäin. *haikailee*
Jaahas! No on kyllä maailman meno muuttunu, nykyään ei edes ruotsalaiset trubaduurit osaa soittaa puhelimella. 8) Johan tässä meinaa sydän murtua.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NegaDuck

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

sipsi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:löysipä sieltä silloinen bestis itselleen miehenkin, laivan DJ:n nimittäin. *haikailee*
Jaahas! No on kyllä maailman meno muuttunu, nykyään ei edes ruotsalaiset trubaduurit osaa soittaa puhelimella. 8) Johan tässä meinaa sydän murtua.
Siinä Laasasen kirjassakin känistiin että baareissa baarimikot, portsarit ja deejiit ovat auktoriteetiasemassa, ja saavat siten eniten huomiota naisilta.

Ryhdypäs Gat scratchaamaan niin etkös pian nouse arvoon arvaamattomaan.
masa

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Jösses!?

Kuva

Kuka kuvassa? - eikä sitten urkita urlista.
BettyB.

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Mä tiedän, just luin jutun!! Se on mun mussukkani Leto! :h:


Ahahahaa, asiakommentti eräältä tätä lihotuskuuria käsittelevältä saitilta:

Well, considering that he supposedly has the biggest package in Hollywood, I'll be glad to help him out if he can't get any more chicks to hop in his car
killkill

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

^^ Mikä siinä on, että komeilla pojilla on patologinen tarve joko hakkauttaa nenänsä vinoon tai lihottaa itsensä muodottomiksi (TJEU Brando), jotta tulisivat """vakavastiotettaviksi näyttelijöiksi"""?

Tuo itsensä "lihottaminen roolia varten" on muutenkin jotenkin niin tekemällä tehty juttu. Mitä se muka vaatii, istuu paikallaan ja vetää porsaankylkeä naamariin.

Taannoin lehdissä oli juttua, kuinka Samuli "minustakin tulee Loiri Isona" Edelman "lihotti itseään rooliaan varten. Herran elintavoista mitään tietävät ymmärtävät, että läskistyminen oli edessä joka tapauksessa, näin se saatiin vaan verhoiltua tarkoitukselliseksi.

Tajusin jälleen kerran että on torstai ja mua jörnityttää niin ettei kunnolla istumaan pysty...
Viimeksi muokannut killkill, 27.03.2008 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Tajusin jälleen kerran että on torstai ja mua jörnityttää niin ettei kunnolla istumaan pysty...
Sama vika rahikaisella, mut miten se torstaihin liittyy?
masa

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:^ Mä tiedän, just luin jutun!! Se on mun mussukkani Leto! :h:
Toi on vähän kuin Manala palmuverhokuvassaan.
killkill

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:mut miten se torstaihin liittyy?
Kun tietäis, se vaan tulee aina torstaisin. TJEU torstai-viikonpäiväketjut tästä päivästä taapäin, melkein jokaisessa valitan samaa asiaa.

Kuva
Tokio Hotelin Suomen-keikka meni myttyyn laulaja Bill Kaulitzin hiustenleikkauksen takia.

-korjasin vähän.

Onhan se jotenkin suloista, että teini-idoliksi kelpaa nykyään myös pakkeloitu piikkisika. Ehkä tämä auttaa nuorisoa kunnioittamaan luontoa ja luontokappaleita...
Viimeksi muokannut killkill, 27.03.2008 14:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Se taitaa olla se viikonlopun läheisyys, pistää horrrrrrmoonit hyrrrrräämään.

Mulla on nyt sellanen afta suussa että pakko luovuttaa ja ostaa bukkakeetabletteja. Prkl.
ninnithequeen

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

2 viikkoo ja 1500 euroa. Voi vitun vittu milläs me töihin mennään?

Edelleen, mä räjäytän sen kaaran.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:2 viikkoo ja 1500 euroa. Voi vitun vittu milläs me töihin mennään?
Julkisilla niinQ muutkin :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

killkill kirjoitti:Kuva
Jotenkin mulle tuli tästä heti ekana mieleen se Bettyn kylpytakkikuva :D
BettyB.

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Älä paljasta mun kaikkia salaisuuksia!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:2 viikkoo ja 1500 euroa. Voi vitun vittu milläs me töihin mennään?
Julkisilla niinQ muutkin :)
Toiset ei osaa, meillähän näitä miljonäärejä riittää? Se on selvä että lähempänä keskustaa auton tarve vähenee ja loppuu jossain vaiheessä, toisaalta jos vuosaari vielä osoite niin vaivasta se on vaan kiinni. Oikeesti kaupunkilainen ei omaa autoa tarvi.

Asiasta kolmanteen!

Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:2 viikkoo ja 1500 euroa. Voi vitun vittu milläs me töihin mennään?
Julkisilla niinQ muutkin :)
Markon pitää olla töissä tän ja ens viikon Suomenojalla klo 5 aamulla, ja tytön hoidossa Olarissa klo 9. Mutsilta ei tällä hetkellä löydy ylimäärästä autoa. Voi vitunvitunvittu. Mun töillä ei niin väliä, mä olen aina menny sinne just sillon ku se vitun rellu tosta oven eestä lähtee. Ne on sumplittavissa ne mun työajat. Mutku se vitun rellu saamarin kyrpä murheenkryyni makaa siellä hertsikassa ja voi perkele.

Vaihteet olikin ainoot mitkä ei VIELÄ siitä ole hajonnu. No nyt meni nekin.
*tahtoo Kirpun ja Corollan takasin*
Herra Manala

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:(PS. en muuten tiennyt että on osallistunut 90- luvulla Syksyn Säveleen biisillä Markkinarako :rofl: )
Onneksi löytyy näitä vakavastiotettavampiakin suorituksia: http://www.youtube.com/watch?v=SW3GAbJik10
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:^ Älä paljasta mun kaikkia salaisuuksia!
Sorry :stfu:

Ps. Anna pip... nimmari? :wink:
ninnithequeen

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä just tajusin että mun pikkuveljellähän on auto! Ikivanha ja ruma Nissan Sunny, mut sehän vois ehkä lainaa sitä meille? (ettei tarvii pariks viikoks Espooseen muuttaa) Ja jos ei tipu ni mä nostan Kirppu-kortin esiin :P
masa

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:
Edelleen, mä räjäytän sen kaaran.
Minkä merkkinen ex-kulkine kyseessä?
SikaMika

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:Kirppu
Ymmärrät kai, että jos kuuluisin teidän perheeseenne, olisin joutunut tappamaan teidät kaikki jo ajat sitten?
Herra Manala

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hankin ranskalaisen auton == Olit ihan vitun typerä, ei valitusoikeutta.
ninnithequeen

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Edelleen, mä räjäytän sen kaaran.
Minkä merkkinen ex-kulkine kyseessä?
Renault Laguna, farkku, vm. -97. Ja valkonen. (Niba kuitenkin taas sen värin mainitsee)

Ensimmäinen ja viimenen ranskalainen joka meille tulee. Johan se hajos matkalla landelle viime kesänä...oli sillonki pari viikkoa huollossa (jotkut hampaat siihen piti vaihtaa) mutta kun Saarijärven (ainoossa) autohuollossa oltiin niin kilttejä ni saatiin ilmaseks auto sieltä käyttöön sillon siksi aikaa että osat tulee. Sitä ennen se on tyhjentäny akkunsa itekseen pari kertaa pitkin parkkipaikkoja täällä itä-Helsingissä...Niin ja Soukassa siitä puhkes rengas :lol:
Ohjaustehostin menny kahdesti.

2 vuotta ollu meillä ja voi hemmetti mikä murheenkryyni se on ollu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Älkää hyvä perhe maksako 1500€ sen kaaran korjaamisesta, ostakaa uudempaa vuosimallia samanlainen, tulee varmastikin halvemmaksi :shock:

Imuri meni rikki, puolessavälissä sohvan (koirankarvat) imurointia. Shit. Eiku uutta ostamaan, ja lounaalle :P

(Mies lähti koiran kanssa karkuun meikäläistä. Mä olen nälkäinen, muutenkin känkkis ja vielä kaikenlisäksi paksuna. Mahtaa olla pitkä lenkki.. )
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SikaMika kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kirppu
Ymmärrät kai, että jos kuuluisin teidän perheeseenne, olisin joutunut tappamaan teidät kaikki jo ajat sitten?
Noin mun faijaki sanoo.
masa

Re: Trotsai!

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:
Renault Laguna, farkku, vm. -97.
No onneks olkoon vaan. Oliko ukkos pahastikin päissään kauppoja tehdessään?
Vastaa Viestiin