Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä kannatan (SM-Liigaseura)

Kärpät
3
9%
Jokerit
3
9%
Blues
3
9%
Tappara
5
15%
Ilves
1
3%
Pelicans
1
3%
JYP
1
3%
HIFK
9
27%
Saipa
0
Ei ääniä
HPK
1
3%
TPS
4
12%
Ässät
0
Ei ääniä
Lukko
0
Ei ääniä
Kalpa
2
6%
 
Ääniä yhteensä: 33

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Moi taas kaikille!

Liikun perusasioissa, kuten SM-liigaseurojen kannatusasioissa!

Oma suosikkini on HIFK, kuten ehkä muistatte.
Nythän seura on taas pudonnut kyydistä, mutta se ei kait vaikuta aitoon FANIUTEEN!?

Itse olinkin eilen katsomassa HIFK-fanituksestani huolimatta Jokereitten ja Bluesin matsia ja toteamassa Bluesin tahtotilan jatkoajalla olleen RAUTAA (voitti).

Kertokaa siis mitä fanitatte!

toivoopi

Arska
BettyB.

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

HIFK (ja kotiseuturakkautena Pelicans).

Näinkin tänään yhden aika kuuman Pedon, uh! Ja vaikken nähnyt pelinumeroa, suorituksista päättelisin sen olevan 69 8)
NegaDuck

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

En seuraa lätkää. Turkulaisena pitäis kai kuitenkin kannattaa Tepsiä?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kär-pät-pät kär-pät-pät.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NegaDuck

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mun kännykkä kannattaa kirvesrintoja. Aina kun oon lähellä kaiuttimia sieltä alkaa kuulua "tappara tappara tappara ...".
BettyB.

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

aasi kirjoitti:Kär-pät-pät kär-pät-pät.
Tästä vanhasta kärppävitsistä tulikin mieleeni eräs reissu espanjaan, jossa opetin norjalaisille ja tanskalaisille joukkuetovereilleni taistelun tiimellyksessä eräänlaisen sotahuudon. Tämä koostui joukkueemme nimen tavaamisesta ja nimen huutamisesta tyliin KOO-YY-ÄR-PEE-ÄÄ KYPÄRÄ!

Mulla oli hauskaa. Ja ehkä parilla muullakin suomalaisella.
Tix

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Mua kiinnostas tietää kannattaako kukaan jotain muuta kuin oman kotiseutunsa joukkuetta? Ja miten tsadilaiset jakaantuu narripaitojen ja petojen kannattajiksi, entä tanpesterilaiset kirvesrintojen ja kotikissojen?
Ennen kuin K-Espoo nousi liigaan, suosikkini liigatasolla oli HPK. Älkää kysykö miksi. Toki divari kiinnosti silloin, nyt ei yhtäään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Mua kiinnostas tietää kannattaako kukaan jotain muuta kuin oman kotiseutunsa joukkuetta? Ja miten tsadilaiset jakaantuu narripaitojen ja petojen kannattajiksi, entä tanpesterilaiset kirvesrintojen ja kotikissojen?
Hei Mussukka!

Kyllä mulla on empiiristä kokemusta varsinkin HIFK-fanittajista, että he ovat hyvinkin laajalla säteellä asumassa Suomenmaassamme tai ovat entisiä maalaisia. HIFKlla on erittäin voimakas brandi ja se ei jätä ketään kylmäksi.
Hassu juttu, mutta niin se on ja tulee varmaan olemaan!

Jyväskylään terveisiä Stadinarskalta! :D
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
1108

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No voi jumalauta minkälainen kysymys tämä oli? Tappara!
Viimeksi muokannut 1108, 27.03.2008 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Imagojuttujahan nämä pitkälti ovat, varsinkin kun pelaajat voivat olla mistä päin maata tahansa. No, Jypillä kyllä ei juuri ole varaa kuin omiin, lahjakkaisiin junnuihinsa, jotka sitten häipyvät rahakkaammille kentille saatuaan täällä ensin oppinsa :roll:
Mä olen ollut mielettömän tyytyväinen siitä, että juuri sillä reseptillä mitä olen kaivannut vuosia, eli pidetään ne omat lahjakkaat junnut, Blues on vihdoin noussut johonkin menestyksen tapaiseen. Jumangega Selänne ja Lehtinen on EJK:n kasvatteja, miksi ostaa muualta maasta jotain jämämiehiä kun omat junnut on jatkuvasti A-tasollakin maan parhaimmistoa. Toki SM-liigassa uransa Selänne teki Jokruissa ja Lehtinen TPS:ssä, mutta who cares.
1108

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Mulla oli hauskaa.
Joo ja loppupalstalla ei ole enään, kyllä se aletaan ymmärtään että et saa valioluokan A munaa joka päivä. Älä pliis itke sitä joka stanan paikassa, alat muodostua naispuoliseksi Gattagaksi.
BettyB.

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Joo ja loppupalstalla ei ole enään, kyllä se aletaan ymmärtään että et saa valioluokan A munaa joka päivä. Älä pliis itke sitä joka stanan paikassa, alat muodostua naispuoliseksi Gattagaksi.
Niinku WTF, miten mun munan saaminen liitty tähän ketjuun mitenkään?? Nyt putosin totaalisesti näiltä kärryiltä??

Ja opetteles nyt jo vihdoin toi enää sanan käyttö, ei se voi olla inssille noin vaikeeta.
Pyry-Matias

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ollut aina Ilves. Isä on Satakunnasta ja fanittaa Ässiä. Mut kun täällä ollaan jo 30 vuotta asuttu, niin kyl meidän perhe on nykyään Ilveksen takana.

Tosin fanittamisessahan ei ole kyse joukkueen menestyksestä vaan pelkästään tavasta fanittaa. Olen poikennut tällä kaudella noin viidessä kirvesrintojenkin kotimatsissa, joten kai mua voi kutsua myös jokaisen kotikaupungin joukkueen faniksi, oikeastaan lajistakin riippumatta.
elco

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja elco »

HIFK vuodesta 1981 lähtien.
Bliss

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kuva vuodesta 1983 lähtien.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tappara jo kauan ennenkuin muutin Tampereelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jokerit jostain 90-luvun alusta. Sitä ennen seurasin vain jalkapalloa, en tietenkään kotimaista sellaista.
1108

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Ja opetteles nyt jo vihdoin toi enää sanan käyttö, ei se voi olla inssille noin vaikeeta.
OMG syytön minä murteeseeni olen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

KalPa, since 1990.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Äänestys oli huono puuttui vaihtis E.V.V.K. !! Hei haloo Arska elä typota!

8)

Musta ulkomaalaisille jonkun ruman sanan opettaminen ja sille naureskelu & piereskely ei ole, kyllä miten sen nyt kauniisti sanoisi, HAUSKAA! Ei ollut 10 ei 20 eikä 30 vuotta sitten. Olen pahoillani, mutta sitten kun naureskellaan vaikka virolaisen kanssa kieltemme epäyhtenevyyksistä voin todeta molempien tajutessa sen mistä puhutaan, kyseessä olevan HAUSKAA!

Tämä on yhtä älykästä kuin keskustella yleisöpalstalla vaikka Helsingin nimen muuttamisesta paremmin ulkomaalaisten suuhun sopivaksi ja paikannimen mahdollisesti kaikkien kuviteltujenkin kaksimielisyyksien poistamiseksi Ai niin paskanjauhoa..
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

HIFK, vuodesta -72 lähtien.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Äänestys oli huono puuttui vaihtis E.V.V.K. !! Hei haloo Arska elä typota!

8)

Musta ulkomaalaisille jonkun ruman sanan opettaminen ja sille naureskelu & piereskely ei ole, kyllä miten sen nyt kauniisti sanoisi, HAUSKAA! Ei ollut 10 ei 20 eikä 30 vuotta sitten. Olen pahoillani, mutta sitten kun naureskellaan vaikka virolaisen kanssa kieltemme epäyhtenevyyksistä voin todeta molempien tajutessa sen mistä puhutaan, kyseessä olevan HAUSKAA!

Tämä on yhtä älykästä kuin keskustella yleisöpalstalla vaikka Helsingin nimen muuttamisesta paremmin ulkomaalaisten suuhun sopivaksi ja paikannimen mahdollisesti kaikkien kuviteltujenkin kaksimielisyyksien poistamiseksi Ai niin paskanjauhoa..
Hai Uncle Niba! GrandUncle!

Setä nyt KERTOO HIUKAN MITÄ TARKOITTAA. SEDÄLLÄ JOTAIN ASIAA?
SETÄ NYT KERTOO MITÄ TARKOITTAA?

NIPASETÄ NYT KERTOO MITÄ ON TYPOTA SUOMEKSI? ONKOS SE SEDÄN OMAA SANAVARASTOA? HEH. SETÄ NYT LEPÄÄ JA SITTEN TAAS VIRKEÄ.

Nibailemisiin hyväntahtoisesti mukavalle SEDÄLLEMME!

SETÄ NYT PANEE KUN TARJOTAAN! KAIKILLA PITÄÄ OLLA JÄÄKIEKKOSUOSIKKI. NIBASETÄ NYT PANEE, TAI EI PANE VAAN PALLOTTAA SEN LUKON TAI MUUN HÖPÖJOUKKUEEN!

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
ninnithequeen

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

TPS.

Hyvinä kakkosina Blues (kotiseutu) sekä Tappara (Nuutin joukkue).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

elco kirjoitti:HIFK vuodesta 1981 lähtien.
Heh, varmaan aika paljolti samoin :) (since I was born..- juttuja)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kannatan SM-liigajoukkuetta nimeltä...

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Haistakaa te juopot lätkäihmiset paska.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Vastaa Viestiin