Uusi Iloinen Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Che

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Che »

Olen niin tehokkaasti työmoodissa, että vapaalle vaihtaminen ei tunnu luonnistuvan sitten millään. Aivot raksuttelevat ihan omiaan edelleen ja huomasin tänään tuijottaneeni ties kuinka kauan edessäni ollutta kahvikuppia täysin vaipuneena omiin ajatuksiini. Kohta pitäisi lähteä kahvittelemaan, joten toivottavasti saan aivoni käännettyä vapaa-ajalle tai muuten istun varmaan kahvilassakin tuijotellen serviettejä ja leikkien että oikeasti kuuntelen mitä toisella on juteltavaa (vähän niinq miehet yleensä tekevät) :)
Rouva Pupu

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vituttaa. Voisin paiskata muutaman tavaran seinään ja ärjyä keuhkot pihalle. Sampon uudistus toimii niin hyvin, että saldot on ihan vituillaan jatkuvasti ja electronillakin voi näemmä vinguttaa miinukselle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Meneehän se perjantai näinkin... kun olen jo asennoitunut verkkareissa tietokoneen ääreen nachopussin kanssa.
Varsin Machoa varsin machoa, pienet italialais ja espanjalais machomostelijat jää sun taakse jäävää pölypilveä syljeskelemään! OK!

ootko kokeillu Hummusta dippinä?
Onks ölppää kans? eiku siiteriä liiteristä?
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Taidan juhlistaa perjantaita menemällä nukkumaan :?
SikaMika

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Taidan juhlistaa perjantaita tekemällä salaatin ja alkamalla opiskelemaan pariksi tunniksi. Päivä mennyt kaupungiltapaluun jälkeen lähinnä levyjä poltellessa. Ei näkynyt Lucky Lucianoa Tiketissä, eikä sen puoleen Lippupalvelussakaan, kumma juttu...
NegaDuck

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No, onneksi päivä päättyi multiplayer Supreme Commander: Forged Alliance -matsilla, jonka jopa meidän tiimi voitti. Jee.

Omituisen hutero olo tossa iltasella ennen sitä, ihan kuin flunssa yrittäisi tehdä tulojaan...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:Vituttaa. Voisin paiskata muutaman tavaran seinään ja ärjyä keuhkot pihalle. Sampon uudistus toimii niin hyvin, että saldot on ihan vituillaan jatkuvasti ja electronillakin voi näemmä vinguttaa miinukselle.
Sama vika rahikaisella. Miinus kolme euroa oli saldo tänään, kun eilen se oli +62€. Mikäköhän on oikea saldo?

Sauna ja salaatit syöty, pieni lasi viiniäkin nautittu luvallisesti :) Kolmeen kuukauteen en ole viiniin koskenut, vaikka lupa olisi.. miksi turhaan. Tänään taas valkoviinin hyvä tuoksu oli niin huumaava, että kastoin huuleni.

Huomenna lähtee hoitokoira... Byääh!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Buhahaa, electron-ichmiset kärsikää!

t: nimimerkillä kohta kolmeen vuoteen ollut leluvisaa!

nyt äijät ja lisää viskiä!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Oulussa. Pitkästä aikaa. Aamulla tulee kiinteistönvälittäjäukkeli. Kämppä myyntiin. Outoa hieman on kyllä.. ihan kodilta tuntuu, mutta silti vähän oudolta. Ihanaa oli käydä l a t t i a l l a seisten suihkussa!! Vihaan sitä ammeen reunan yli kapuamista. Kumma juttu, että täällä asuessa kaipas pois, kun ei tuntenut kuuluvansa tänne, ku ei juuria, ei mitään täällä. Mut nyt ku oon palannu juurilleni, ni kaipaankin tänne. Täällä on kaikki isompaa ja nykyaikasempaa ja ihmiset lepposampia. Tuolla etelässä tuntuu jotenkin ihmisetkin rumemmilta ja pläskemmiltä ja meikittömämmiltä ku täällä :?

Ja täällä saa kulkea ihanan 'anonyyminä', ku muutenkin tuplasti enemmän asukkaitakin. Ahistaa ihmiset, ja varsinkin jotkut vanhat tutut. En halua kyllä kohdata ketään, ketä en ite halua kohdata. Töissä joka toinen päivä meinaa itkuun purskahtaa sen kauheen stressin alla, kun ei vaan e h d i eikä o s a a eikä j a k s a. Täällä oli työ yksitoikkoista mutta eipä tarvinnu lamaantua sen hädän ja kauhun ja stressin edessä.

Noniin, se siitä sitten. Kaipa tää on alkukankeutta vaan.. kaikin puolin. Taidan mennä nukkumaan ku oon ihan täysin poikki ja uupunut ja päätä särkee ja alakulopaskakohtaus.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

milli kirjoitti:Terveisiä Hampurista!

Elppa, todellakin muitan shoppailla. Mulla on mukana mm vain yhdet farkut ja pari hassua paitaa ja t-paitaa.. Laukussa on tilaa monille uusille vaatekappaleilla.

Stadinarska: Olen täällä moikkaamassa perhettä jonka luona vietin lukiovuotena vuoden. Mies löytyy ihan kotisuomesta.
Kiitos terveisistä Millivanilliinisokerinen! Hyvä, että sielläkin elämä sujuu mainiosti. Ai sinä olet ollut kokonaisen vuoden Hampurissa! Sittenhän osaat saksaa kuin vettä vaan. MÄÄÄÄÄkin osasin lukiossa, mutta on se ruostununna, sanoisin.

Mies kotosuomesta. No niinhän se olikin. Kyllähän minä sen muistankin.
Hänet olit sitten jättänyt kotiin, tai annas mun arvata...Hän halusi jäädä kotiin!(?)

Millille tergui taas kerran ja muista että parempi Hampurissa kuin hampurissa! (hamm. lääkärissä).


Toivoo Stadinarska!
Epäilee Millin syövän burgerpisteessä kunnon Bratwurstin! :D
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Herra Manala

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:Buhahaa, electron-ichmiset kärsikää!

t: nimimerkillä kohta kolmeen vuoteen ollut leluvisaa!
Meniköhän tää nyt ihan putkeen? Nimittäin tunnustit tuossa kuitenkin joskus omanneesi moisen. Ja vielä ihan aikuisiällä. Tsaijai.
Vihtahousu

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Buhahaa, electron-ichmiset kärsikää!
t: nimimerkillä kohta kolmeen vuoteen ollut leluvisaa!
Meniköhän tää nyt ihan putkeen? Nimittäin tunnustit tuossa kuitenkin joskus omanneesi moisen. Ja vielä ihan aikuisiällä. Tsaijai.
Ku ei ne homot antaneet enää pankkikorttia! OP:nkin kanssa työnsivät sitä vitun korttia, mutta onneks ehdin saamaan vielä yhdistelmäkortin.
Rouva Pupu

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mulla on electron ihan tarkoituksella, kyllä ne kovasti yrittää kaupata muitakin kortteja, mutta ei irtoa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:Mulla on electron ihan tarkoituksella, kyllä ne kovasti yrittää kaupata muitakin kortteja, mutta ei irtoa.
Mulla nimenomaan sen ominaisuuden takia, ettei sitä vois vetää miinukselle :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mulla on electron ihan tarkoituksella, kyllä ne kovasti yrittää kaupata muitakin kortteja, mutta ei irtoa.
Mulla nimenomaan sen ominaisuuden takia, ettei sitä vois vetää miinukselle :oops:
Mä olen sen verran tarkka raha-asioista, että tiedän jonkun nyt mättäävän. Sitäpaitsi kyse on sen verran isosta summasta mikä siellä tilillä pitäisi olla. Ja tosiaan electronilla ei voi vetää minukselle (näköjään voi).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mulla on electron ihan tarkoituksella, kyllä ne kovasti yrittää kaupata muitakin kortteja, mutta ei irtoa.
Mulla nimenomaan sen ominaisuuden takia, ettei sitä vois vetää miinukselle :oops:
Mä olen sen verran tarkka raha-asioista, että tiedän jonkun nyt mättäävän. Sitäpaitsi kyse on sen verran isosta summasta mikä siellä tilillä pitäisi olla. Ja tosiaan electronilla ei voi vetää minukselle (näköjään voi).
Mun verkkopankki näyttää muuten eri summaa kun automaatti / maksuautomaatti kaupan kupeessa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti: Mun verkkopankki näyttää muuten eri summaa kun automaatti / maksuautomaatti kaupan kupeessa.
Ahaa. En ole käynytkään pitkään aikaan tuolla tavalla katsomassa. Kumpi niistä sun tapauksessa on paikkaansa pitävä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mun verkkopankki näyttää muuten eri summaa kun automaatti / maksuautomaatti kaupan kupeessa.
Ahaa. En ole käynytkään pitkään aikaan tuolla tavalla katsomassa. Kumpi niistä sun tapauksessa on paikkaansa pitävä?
Verkkopankki näyttää isoa plussaa (tiedän että olen ostanut sen jälkeen), automaatti miinusta. Automaatti on lähempänä totuutta, koska ostelin tietenkin verkkopankin saldon mukaisesti toissapäivänä. :doh:
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti: Verkkopankki näyttää isoa plussaa (tiedän että olen ostanut sen jälkeen), automaatti miinusta. Automaatti on lähempänä totuutta, koska ostelin tietenkin verkkopankin saldon mukaisesti toissapäivänä. :doh:
Kävi sinänsä tuuri, jotta näköjään mies on käynyt keskiviikkona nostamassa rahaa tilililtä säilyttäen kuitin. Pitää paikkansa sen päivän verkkopankin saldon kanssa. Sen jälkeen on maksettu huimasti yksi lasku. Joten kirjanpitoni mukaan silloin on molemmissa ollut oikea summa. Onneksi äitee opetti aikoinaan pitäämään omaa kirjaa tuloista ja menoista. Tosin noin ison summan puuttumisen huomaisi ilman kirjanpitoakin.
Vastaa Viestiin