Uusi Iloinen Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Konsekutiivitulkkaus. Apua. Meni koko loppukevät pilalle kun huomasi ettei kykene muistamaan kahden lauseen pätkää. Ja kun tästä koettelemuksesta päästiin, pitäisi vielä raahautua töihin kuudeksi tunniksi. Muuten työrupeama on ihan mukavaan ajankohtaan, paitsi perjantaisin, jolloin känniääliöitä alkaa tiputtelemaan linjoille tasaisin väliajoin. Aargh.
Sen lisäksi kämppäni kaikki tasot ovat tasaisen pölykerroksen peittämiä. Ja kolmen kuukauden Hesarit notkuvat Pisan tornia muistuttavassa rykelmässä.
Mutta ennen kuin kukaan ehtii sanoa että mene vinkumaan vitutusketjuun, voin sanoa että yhdeltätoista pääsen vapaalle, kun Venäjänmaalle (jälleen) karkaava ystävä tulee ryypiskelemään opiskelukaupunkiinsa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Ehkä ihan hyväkin, että oon näin rauhallisella ja umpitylsällä alueella töissä, koska jos just nyt joku tulis tarjoon mulle LSD:tä, niin saattaisinpa todellakin ottaa. Mutta sitten taas, jos en ois näin umpitylsällä ja rauhallisella alueella töissä, en kyllä varmaan sitä ottaiskaan.

Lisää: Työpisteessä alkaa tulla lämmin ja otin neuleen pois ja jätin päälle vain alla olleen a-kuppit-paidan. Äsken sit insinööri kulki ohi ja tsekkas mun tissit!!! Pitää varoo kyl, ettei ne vallan kulu liiasta tuijottelusta.
Sulla on kyllä töissä paljon jännempää kuin mulla. Itse asiassa sulla on jännempää kuin kellään muulla täällä lukee olevan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään iso keko mättöä, booli ja harvinaisen huono elokuva.


"Ja se on selvä putki"
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi jeesuksen perkeleen saatanan helvetin kuudentoista perkele. Vista temppuili eilen ja kajahti vikasietotilaan, kikkailin tänään sitä jollakin vitun heinolla vistan omalla "recovery" härdellillä, tulos se saatanan paska softa poisti bootsectorin koneesta, tulos asenna koko saatanan paska uudestaan ja tuhoa siinä perkele helvetti 550Gt mp3:sia, leffoja, dvd:eitä ja muuta romua.
Sinne painalsi vittuun ~7500 levyä mp3:sia ja muunmuassa Stargåtea 10 kautta. VOI NYT VITTU!

Kyllä nyt saatanan luulisi että yksi haistavitun paskafirma osaisi tehdä nyt jotenkin tolpillaan pysyvän urpokäyttiksen mutta vitut. Vituttaa niin että tempasen sellaset kännit että oksat pois.

Niin juu, linux ja mac homot voi nyrkittää itseään perseeseen. Te vasta urpoja olettekin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

1108 kirjoitti:Niin juu, linux ja mac homot voi nyrkittää itseään perseeseen. Te vasta urpoja olettekin.
Entäs me urpot, jotka vaihdoimme pitkin hampain 3.11 -> XP?

Ja Vistasta pysymme kaukana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bluntly kirjoitti:Entäs me urpot, jotka vaihdoimme pitkin hampain 3.11 -> XP?
Te olette miestenmiehiä.

Tämä saatanan homokäyttis tuli koneen mukana.
NuoriDaavid

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:Voi jeesuksen perkeleen saatanan helvetin kuudentoista perkele. Vista temppuili eilen ja kajahti vikasietotilaan, kikkailin tänään sitä jollakin vitun heinolla vistan omalla "recovery" härdellillä, tulos se saatanan paska softa poisti bootsectorin koneesta, tulos asenna koko saatanan paska uudestaan ja tuhoa siinä perkele helvetti 550Gt mp3:sia, leffoja, dvd:eitä ja muuta romua.
Sinne painalsi vittuun ~7500 levyä mp3:sia ja muunmuassa Stargåtea 10 kautta. VOI NYT VITTU!

Kyllä nyt saatanan luulisi että yksi haistavitun paskafirma osaisi tehdä nyt jotenkin tolpillaan pysyvän urpokäyttiksen mutta vitut. Vituttaa niin että tempasen sellaset kännit että oksat pois.

Niin juu, linux ja mac homot voi nyrkittää itseään perseeseen. Te vasta urpoja olettekin.
Tälläisella hetkellä ei pitäisi kiusata, mutta yksi sana: varmuuskopio.

Itse olen viimeinkin oppinut. Kaksi kovalevyä, toinen varmuuskopioita varten ja joka yö tekee kopiot.
Vihtahousu

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti: Tämä saatanan homokäyttis tuli koneen mukana.
Suosittelen sullekin:

http://www.youtube.com/watch?v=JBzmzhc3S6A
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

1108 kirjoitti:Tämä saatanan homokäyttis tuli koneen mukana.
Parempi puoliskoni osti myös äskettäin uuden koneen, jonka mukana tuli Vista. On aiheuttanut aika helvetisti kiroilua ja raivoamista. Sehän kyseleekin kaikkea suunnilleen tusinan kertaa... haluatko nyt ihan varmasti poistaa tämän tiedoston? Oletko ihan varma? Lukitaanko vastaus?
1108

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:Suosittelen sullekin:
Taidan todellakin riipasta kännit tänään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:
1108 kirjoitti:Tämä saatanan homokäyttis tuli koneen mukana.
Parempi puoliskoni osti myös äskettäin uuden koneen, jonka mukana tuli Vista. On aiheuttanut aika helvetisti kiroilua ja raivoamista. Sehän kyseleekin kaikkea suunnilleen tusinan kertaa... haluatko nyt ihan varmasti poistaa tämän tiedoston? Oletko ihan varma? Lukitaanko vastaus?
Eli mun pikkukiroilut Linuxin kanssa on pientä :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

swirl kirjoitti:
1108 kirjoitti:Tämä saatanan homokäyttis tuli koneen mukana.
Parempi puoliskoni osti myös äskettäin uuden koneen, jonka mukana tuli Vista. On aiheuttanut aika helvetisti kiroilua ja raivoamista. Sehän kyseleekin kaikkea suunnilleen tusinan kertaa... haluatko nyt ihan varmasti poistaa tämän tiedoston? Oletko ihan varma? Lukitaanko vastaus?
Ah, tuo on niiin helppo poistaa. Sieltä löytyy asetus jolla tuon UAC:in (user account control tjsp.) voi kytkeä pois päältä. Sen jälkeen se ei kysele enää mitään.

Edit: tuossa ohje http://neko.1g.fi/ohje/Windows_Vista-vinkit/UAC.html
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Kiitti vaan vastauksista. Koska serkun poika ei ole niin kamalan läheinen ja tuttu, niin rahaa en kyllä kovin paljon meinaa lahjaan laittaa. Vajaat pari kymppiä per perhe (mää ja sisko) eli rahaa lahjaan on korkeintaan nelisenkymppiä.
Bowmore 12 vee tai Laphroaigin 10-vuotinen alkosta.
43,90€ Bunnahabhain single malt n. 12- vuotias. "Aivan törkeen tasapainoinen, ei savua eikä turvetta liikaa" tuli tosta vierestä kommentti.

Nyt Itikseen!
Jaaha saan olla eri mieltä, ihan vetoviinaa vaan.
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Perjantaita. *offline*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:Jaaha saan olla eri mieltä, ihan vetoviinaa vaan.
Totkai saa, makuasioitahan kaikki ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti:Jaaha saan olla eri mieltä, ihan vetoviinaa vaan.
Totkai saa, makuasioitahan kaikki ;)
Mä tykkää robusteista juomista kompleksista mausta ja niin edelleen..
Pitää maistua sen verran että juominen ei ihan liian helppoa.. Joku port/sherry finalized useemman tönnörin whisky. Eli Islay mieluummin kui Speyside..

Juomiseen sitten sopii vaikka venäjäläinen vodka paraiten.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tänään on aika huono tukkapäivä. Huomasin juuri näyttäväni Top Chefin Marcelilta.
Stinky

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Tippusin tuolilta
milli

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Terveisiä Hampurista!

Elppa, todellakin muitan shoppailla. Mulla on mukana mm vain yhdet farkut ja pari hassua paitaa ja t-paitaa.. Laukussa on tilaa monille uusille vaatekappaleilla.

Stadinarska: Olen täällä moikkaamassa perhettä jonka luona vietin lukiovuotena vuoden. Mies löytyy ihan kotisuomesta.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

milli kirjoitti:Laukussa on tilaa monille uusille vaatekappaleilla.
Me lennettiin viime viikolla Riikaan Ryanairilla ja meillä oli vain käsimatkatavarat mukana. Jätin ostoksille ihan reilusti tilaa laukkuun, mutta onnistuin silti shoppailemaan niin paljon, että laukku turposi valtavan kokoiseksi. Kokeilin lentokentällä kokeeksi tunkea sitä siihen kehikkoon jota käytetään mittaamaan laukkujen maksimikokoja ja se jäi jumiin :oops: Onneksi kukaan ei nähnyt mun epätoivoista taisteluani kiskoessani laukkua irti ja kävelinkin pokkana koneeseen ylikokoisten käsimatkatavaroiden kanssa.
milli

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti: Me lennettiin viime viikolla Riikaan Ryanairilla ja meillä oli vain käsimatkatavarat mukana. Jätin ostoksille ihan reilusti tilaa laukkuun, mutta onnistuin silti shoppailemaan niin paljon, että laukku turposi valtavan kokoiseksi. Kokeilin lentokentällä kokeeksi tunkea sitä siihen kehikkoon jota käytetään mittaamaan laukkujen maksimikokoja ja se jäi jumiin :oops: Onneksi kukaan ei nähnyt mun epätoivoista taisteluani kiskoessani laukkua irti ja kävelinkin pokkana koneeseen ylikokoisten käsimatkatavaroiden kanssa.
Huih.. Noh, jos meinaa mennä armottomasti yli painorajojen, niin ainahan sitä voi lähettää vaatteet kotiin postissa.
Tänään ajattelin lepäillä ja oleilla "kotona"... shoppailemaan taidan mennä vasta maanantaina, ja tiistaina, ja keskiviikkona jne jne.. :P
Ai Riikaan.. hmm...
Täältä pääsisi Lontooseen ja takaisin kahdellakymmenellä eurolla.. Pitäisiköhän piipahtaa :D Pääsis damiinkin noin edullisesti täältä, musu on siellä pari viikkoa sunnuntaista lähtien.
1108

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mjääh, näyttäs löytyvän ainakin jotakin takasin kovalta. Thank god.
ninnithequeen

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me saatiin se paskarellu jo takas :o

Päiväkaffet ja Sydämen Asialla kiitos.
1108

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kone ruksuttelee omiaan vissiin huomiseen asti, no ainakin tutkii kovon läpikotaisin. Jos kävis tipauttaan tamman saunailtaan ja rupeisi itsekin odottaan pitkätukkia paikalle, luvassa metallia (onneksi on cd levyjä riittämiin), splatteria (ihan telkkarista, toivonmukaan ainakin) ja virkistäviä juomia. Hiihaa!
NegaDuck

Re: Uusi Iloinen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tu. Miksi aina just perjantaina tää menee tämmöiseksi töissä pakkoistumiseksi. Tu. Tana. :evil:
Vastaa Viestiin