Erikoisin neuroottinen muistosi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

exPertti kirjoitti:
elco kirjoitti:
Tix kirjoitti:Veikkaisin, että aiheutunut palo on johtunut siitä, että kahvinkeittimen lähellä on jotain syttyvää materiaalia.
Veikkaanko väärin, jos veikkaan, että veikkaat, että syttyvän materiaalin läheisyyden lisäksi palo johtui virtakatkaisimen jäämisestä päälle?
En usko, että siitä pitää olla huolissaan. Mutta neuroosi siitä ettei vaan jättänyt mitään palavaa kahvinkeittimen lähimaisemille kannattaa silti hommata. :D
Uusimpien tutkimuksien mukaan myöskään hellan valurautalevyt eivät itsesyty, eikä keraamiset tasotkaan. Voi siis aivan huoletta jättää hellan huutamaan kutoselle vaikka koko kesälomaksi, kunhan pitää huolen siitä ettei jättänyt mitään syttyviä asuntoja hellan lähelle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Herra Manala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Samoin rintaliivit. Nyt kun hillun kotona suurimman osan ajasta, en käytä rintaliivejä (ja nää painaa!) niin paljoa..
Rintaliivien käyttö on muuten kaikista tärkeintä just sillon, kun tissit alkaa turpoomaan ja tuottamaan maitoa. Se paino yhdistettynä venyvään nahkaan ilman tukea kun tekee juuri niitä raskauden aiheuttamia riipputissiefektejä.
Täällä mitään maitoa ole, ja makuuasennossa se on ihan sama onko liivit vaiko eikö. Ja jos nyt haluat lisäinfoa (kuitenkin haluat) niin rintaliivejä käytän kodin ulkopuolella, kotona urheilu- tai imetysliivejä; jotka on paljon mukavammat (mutta taas julkisesti käytän mielummin paksumpia ja tukevampia rintaliivejä, kaarituellisia).

Ihanaa Manala kun sä oot niin valveutunut näistä naisten asioista :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:Tekstistäsi saa käsityksen, että sinun ei sitä neuroosia tarvitse enää kehittää.

Toivotaan ettet nyt mokannut tässä kahvijutussa. Jos ei muuta on onhan sentään kahvikuppineuroosi.
Voipi olla että mokasin. En tullut ajatelleeksi, että on mokaajiakin, koska ajatus on niin vieras itselle. Kahvikuppineuroosissa voi olla tekemistä, kun en juo kahvia.
Herra Manala

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:Ja jos nyt haluat lisäinfoa (kuitenkin haluat)
Toi kaikki jauhaminen on ihan turhaa. Selvität asian paljon ymmärrettävämmin yhdellä palstalle postatulla kuvalla.
Herra Manala

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tekstistäsi saa käsityksen, että sinun ei sitä neuroosia tarvitse enää kehittää.

Toivotaan ettet nyt mokannut tässä kahvijutussa. Jos ei muuta on onhan sentään kahvikuppineuroosi.
Voipi olla että mokasin. En tullut ajatelleeksi, että on mokaajiakin, koska ajatus on niin vieras itselle.
Mites, kirjoititko sä tossa just jotain duunipaikalle kahvinkeittimen päälleunohteluistas?
Tix

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:Kahvista kieltäytyjät ovat tyypillisin ryhmä kaappimokaajista. Ja humanistit. :D
Jumalauta. Itsetuntemukseni lisääntyy kitinän ansiosta päivä päivältä. Jos on kaappimokaaja ja -homo, onko silloin myös kaappihumanisti?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Herra Manala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ja jos nyt haluat lisäinfoa (kuitenkin haluat)
Toi kaikki jauhaminen on ihan turhaa. Selvität asian paljon ymmärrettävämmin yhdellä palstalle postatulla kuvalla.
:D Yhdellä mieshenkilöllä taitaisi olla ehkä pikkasen jotain sitä vastaan. (ja sen jälkeen muilla traumaantuneilla)
The great club outshines the individual, always and forever.
elco

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja elco »

Aito_Johanna kirjoitti: Mitenkäs, eikö ydinsota vaikuta mitenkään sähkönjakeluun?
Se vaikuttaa ainoastaan ydinsähköön.
Tix

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:
Tix kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kahvista kieltäytyjät ovat tyypillisin ryhmä kaappimokaajista. Ja humanistit. :D
Jumalauta. Itsetuntemukseni lisääntyy kitinän ansiosta päivä päivältä. Jos on kaappimokaaja ja -homo, onko silloin myös kaappihumanisti?
Se on humanism-curious.
Se selittänee kiinnostukseni virttyneisiin villapaitoihin :oops:
Herra Manala

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

elco kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Mitenkäs, eikö ydinsota vaikuta mitenkään sähkönjakeluun?
Se vaikuttaa ainoastaan ydinsähköön.
Che

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Che »

Olen neuroosivapaa.
SikaMika

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:Olen neuroosivapaa.
Sä olet nainen. Ketä yrität nyt sumuttaa?
Che

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti:
Che kirjoitti:Olen neuroosivapaa.
Sä olet nainen. Ketä yrität nyt sumuttaa?
Itseäni tietenkin. No eih, olen oikeasti vapaa neurooseista.
SikaMika

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Che kirjoitti:Olen neuroosivapaa.
Sä olet nainen. Ketä yrität nyt sumuttaa?
Itseäni tietenkin. No eih, olen oikeasti vapaa neurooseista.
Lucky you.

Mä tarkistan aina todella huolella, että mulla on kotiavaimet mukanani kun poistun kotoa. Tarkistan, vaikka tietäisin napanneeni avaimet mukaani 10 sekuntia aikaisemmin. Useimmiten en tosin osaa sanoa varmaksi, otinko nykkelit 10 sekuntia aiemmin vai en, mun pääni tuntuu hylkivän kaikkea rutiininomaista ja väkisinmuistettavaa! En mä tiedä, onko kyseessä neuroosi vai kokemuksista oppiminen (jotain mäkin sentään opin), mä mm. kuljin yhden kesän erääseen entiseen kämppääni keittiön ikkunan kautta, koska hukkasin reissuillani vara-avaimien vara-avaimetkin!
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Ulko- tai autonoven lukituksen tila häiritsee joskus niin paljon että se pitää käydä tarkistamassa, tosin vain lähietäisyydeltä. Lukitustapahtuma on yleensä niin automaattinen ettei siitä jää mitään muistijälkeä vaikka kuinka yrittäisi.

Joskus pitää illalla nousta sängystä nukkumaanmenon jälkeen tarkistamaan että hella tuli sammutettua jos illalla on tehty ruokaa.

Muita ei tule mieleen.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

SikaMika kirjoitti:kuljin yhden kesän erääseen entiseen kämppääni keittiön ikkunan kautta, koska hukkasin reissuillani vara-avaimien vara-avaimetkin!
Mulla ei oo yhteenkään entiseen kämppääni ollu avaimia sen jälkeen kun niistä on tullu entisiä. Ei sillä et olis ollu kauheesti asiaakaan niihin.

Mutta nykyisen kämpän avaimet pitää kouria taskusta moneen kertaan ennen kuin uskaltaa laittaa oven kiinni. Sen kerran kun jätin kokeilematta, ne oli sisällä toisten housujen taskussa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja swirl »

SikaMika kirjoitti:... keittiön ikkunan kautta, koska hukkasin reissuillani vara-avaimien vara-avaimetkin!
Ai sulla on enemmänkin kokemusta tuosta ikkunasta kulkemisesta :o
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti::D Yhdellä mieshenkilöllä taitaisi olla ehkä pikkasen jotain sitä vastaan. (ja sen jälkeen muilla traumaantuneilla)
No höpsis, ei siinä kukaan traumatisoidu :jouden:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen menny kerran rintsikat päällä kylpyyn :D
Siis ne vaan unohtu päälle ku pulahdin ammeeseen. Pikkasenko nauratti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Mä olen menny kerran rintsikat päällä kylpyyn :D
Siis ne vaan unohtu päälle ku pulahdin ammeeseen. Pikkasenko nauratti.
Mä oon monta kertaa mennyt rillit päässä suihkuun ja ihmetellyt ettei näe mitään vaikka kuinka räpyttelen silmistä vettä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

swirl kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:... keittiön ikkunan kautta, koska hukkasin reissuillani vara-avaimien vara-avaimetkin!
Ai sulla on enemmänkin kokemusta tuosta ikkunasta kulkemisesta :o
Kyl kyl, mutta osaan mä käyttää tarvittaessa oveakin. Järvenpään kaupungin neuroottisin muisto lienee surullisen kuuluisa Kristalliyö, jolloin nuori SM käveli läpi niin kaverinsa kuin veljensäkin lasisesta alaulko-ovesta...
ninnithequeen

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä unohin kans kerran avaimet kotiin, onneksi oli jääny olkkarin ikkuna auki. Siitä sitten kiipesin tv-kaapin päälle ja jäin tietysti persiistäni tuuletusikkunaan kiinni. Ähelsin ja puhelsin tovin ja onnistuin kampeamaan itteni sisään. Kyllä varmaan oli naapureilla hauskaa...
Pyry-Matias

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:Mä olen menny kerran rintsikat päällä kylpyyn
Siis ne vaan unohtu päälle ku pulahdin ammeeseen. Pikkasenko nauratti...


...Mä unohin kans kerran avaimet kotiin, onneksi oli jääny olkkarin ikkuna auki...
Eikö neuroottinen tarkoita jotain yliherkkää, ylireagoivaa, liikaa märehtimistä jne?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Muutama löytyy:

Ulko-oven kiinniolemisen tarkistus lähtiessä. Kerran nimittäin oli ulko-ovi onnellisesti auki kun tulin himaan. Asun kalliossa niin tuo vähän säikytti. Nykyään aina tulee tönittyä ovea lähtiessä, ja parikertaa palannu takaisin kauempaa katsomaan ett menihän se nyt varmasti kiinni.

Sitten jotain peruskauraa sähkölaitteista ja hellasta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
ninnithequeen

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti: Eikö neuroottinen tarkoita jotain yliherkkää, ylireagoivaa, liikaa märehtimistä jne?
Niin, no mä tarkoitin että näistä jäi aika traumat. Ainakin noista avaimista siis. Rintsikat tuli mieleen vaan ku Elppa kerto oman rintsikkastoorinsa.

Nykyään siis tarkastan 100 kertaa, että avain on mukana, ennen kuin suljen ulko-oven.
Vastaa Viestiin