Erikoisin neuroottinen muistosi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kerran olen joutunut palaamaan muutaman kilometrin päästä kotiin tarkistamaan, jäikö kahvinkeitin päälle.

Lisäksi tietysti tuo aiemminkin kerrottu juhannusaattona kirjanpitäjän häiritseminen varsin banaalilla kirjanpitokysymyksellä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olisin tässä kyselyssä aivan ylivertainen voittaja, ei mitään jakoa säälittävillä pikku pakkoneurooseillanne, mutta nyt tänään Äiti pakottaa taas siivoamaan :roll:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriDaavid

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kerran olen joutunut palaamaan muutaman kilometrin päästä kotiin tarkistamaan, jäikö kahvinkeitin päälle.

Lisäksi tietysti tuo aiemminkin kerrottu juhannusaattona kirjanpitäjän häiritseminen varsin banaalilla kirjanpitokysymyksellä.
Pelkäsin saaneeni parantumattoman taudin erään erittäin kummallisen ryyppyreissun aikana. Aiheetonta, mutta ihminenhän ei tunnetusti ole erityisen analyyttinen irrationaalisten pelkojen kanssa.
HIV:n?
prosessi

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:Erikoisin neuroottinen muistosi.
Arvelit, että tämä olisi aiheena kitinäläisille jotenkin helpompi? :D
NuoriDaavid

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Erikoisin neuroottinen muistosi.
Arvelit, että tämä olisi aiheena kitinäläisille jotenkin helpompi? :D
No ehkä tästä on enemmän kerrottavaa, kuin tuosta erotiikasta..
Aito_Johanna

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kerrostalossamme oli vesikatko, jonka kerrottiin kestävän iltapäivästä seuraavaan aamuun. Rapun eteen tuli säiliöauto jakamaan vettä. Muut tulivat hakemaan vettä mukanaan litran - parin pönikkä. Mulla oli jotain kannua ja pulloa, JA iso kattila, JA kymmenen litran ämpäri ja vielä sitä isompi siivousämpäri.
Naapurit naureskelivat, aionko siivota. No en aikonut. En oikein itsekään tiennyt, miksi tarvitsen yhtä iltaa varten niin paljon vettä, mutta jotenkin se veden loppuminen vain huolestutti.
ninnithequeen

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me käännyttiin 25 kilometrin jälkeen kotiin sitä kahvinkeitintä tarkastamaan :roll:
Tix

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mä voin helpottaa teidän neurootikkojen elämää ja kertoa, että päälle jääneestä kahvinkeittimestä ei seuraa muuta kuin kuumuudesta haljennut kannu.
Herra Manala

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mulla oli joskus 15 purkkia hernekeittoa kaapissa ydinsodan varalta. Nykyisin olen korvannut hernekeitot pitämällä 3 kilon juhlakinkkua pakkasessa.
Herra Manala

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:Mä voin helpottaa teidän neurootikkojen elämää ja kertoa, että päälle jääneestä kahvinkeittimestä ei seuraa muuta kuin kuumuudesta haljennut kannu.
Mä voin vaikeuttaa sun elämää kertomalla, että olet nyt yksinkertaisesti ja puhtaasti väärässä.
Pyry-Matias

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mä olen joskus luullut ymmärtäväni naisia. Siis kun oikein pinnistin.
NuoriDaavid

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:Mulla oli joskus 15 purkkia hernekeittoa kaapissa ydinsodan varalta. Nykyisin olen korvannut hernekeitot pitämällä 3 kilon juhlakinkkua pakkasessa.
:)

Hernekeitto olisi parempi. Voisit vastata ydinhyökkäykseen kaasuhyökkäyksellä.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 28.03.2008 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Herra Manala kirjoitti:Mulla oli joskus 15 purkkia hernekeittoa kaapissa ydinsodan varalta. Nykyisin olen korvannut hernekeitot pitämällä 3 kilon juhlakinkkua pakkasessa.
Mitenkäs, eikö ydinsota vaikuta mitenkään sähkönjakeluun? Mätänee se kinkku. No, ehkä ydinsota ei vaikuta sähkönjakeluun.
prosessi

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mulla oli joskus 15 purkkia hernekeittoa kaapissa ydinsodan varalta. Nykyisin olen korvannut hernekeitot pitämällä 3 kilon juhlakinkkua pakkasessa.
Mitenkäs, eikö ydinsota vaikuta mitenkään sähkönjakeluun? Mätänee se kinkku. No, ehkä ydinsota ei vaikuta sähkönjakeluun.
Silloinhan energiaa on jaossa vaikka millä mitalla, ongelmaksi muodostuu vain miten kerätä se talteen.
NuoriDaavid

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mulla oli joskus 15 purkkia hernekeittoa kaapissa ydinsodan varalta. Nykyisin olen korvannut hernekeitot pitämällä 3 kilon juhlakinkkua pakkasessa.
Mitenkäs, eikö ydinsota vaikuta mitenkään sähkönjakeluun? Mätänee se kinkku. No, ehkä ydinsota ei vaikuta sähkönjakeluun.
Ehkä se kinkku on kypsä? Sen voi sitten syödä, kun se sulaa.

Lintuinfluenssahysterian riehuessa kuumimmillaan ajattelin kyllä, pitäisikö kotiin hommata nötköttiä ja näkkileipää ja vettä muutaman kk:n eristäytymistä varten.
NuoriDaavid

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Tix kirjoitti:Mä voin helpottaa teidän neurootikkojen elämää ja kertoa, että päälle jääneestä kahvinkeittimestä ei seuraa muuta kuin kuumuudesta haljennut kannu.
Mä voin vaikeuttaa sun elämää kertomalla, että olet nyt yksinkertaisesti ja puhtaasti väärässä.
Sähköpalojen syyt

Kahvinkeittimet kuuluvat ryhmään "Muut", joka on vain 12%. Siis tuhannesta...

Kuolemaan johtaneista paloista on syttynyt neljän vuoden aikana "vain" kaksi kahvinkeittimen unohtumisen takia.
No ei niitä paloja tietenkään tule, kun minä ja Ninni käydään tarkistamassa, ettei keitin ole jäänyt päälle. :leuhka:
Tix

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kahvinkeittimet kuuluvat ryhmään "Muut", joka on vain 12%. Siis tuhannesta...

Kuolemaan johtaneista paloista on syttynyt neljän vuoden aikana "vain" kaksi kahvinkeittimen unohtumisen takia.
No ei niitä paloja tietenkään tule, kun minä ja Ninni käydään tarkistamassa, ettei keitin ole jäänyt päälle. :leuhka:
Teoriassa kaikki on tietysti mahdollista. Veikkaisin, että aiheutunut palo on johtunut siitä, että kahvinkeittimen lähellä on jotain syttyvää materiaalia. Kolmesti on eri duunipaikoissa jäänyt päälle yöksi/viikonlopuksi, ainoa harmi on se että on pitänyt hakea uusi kannu keittimeen. Koska itse keitin eikä kannu eivät ole syttyvää materiaalia, pitää olla aikamoinen mokaaja että keittimen lämpölevyllä saa aikaiseksi tulipalon. Perustan huolettomuuteni empiriaan, mokaajatilastot ovat mokaajatilastoja. :)
Herra Manala

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mulla oli joskus 15 purkkia hernekeittoa kaapissa ydinsodan varalta. Nykyisin olen korvannut hernekeitot pitämällä 3 kilon juhlakinkkua pakkasessa.
Mitenkäs, eikö ydinsota vaikuta mitenkään sähkönjakeluun? Mätänee se kinkku. No, ehkä ydinsota ei vaikuta sähkönjakeluun.
Mä olen ajatellut tän asian näin, että silloin kun se syttyy, on kuitenkin talvi, ja voin siirtää sen pakastimesta ulos uraanimarinointiin. Ja sulattaahan se pitää kuitenkin, joten eihän se nyt haittaa jos pakastimesta lähtee sähköt. Ja mähän grillaan sen sitten avotulella partsilla, ja polttoaineena käytän parvekelautoja. Oon kato ajatellut ihan kaikkea! Sitäpaitsi mun tuurin mukaan se ydinsota syttyisi just sillon, kun me oltais vihdoin löydetty toisemme ja me vietettäis meidän kuherruskuukautta. Ei kai silloin ehdi ruokaa ajatella?
Herra Manala

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:Teoriassa kaikki on tietysti mahdollista. Veikkaisin, että aiheutunut palo on johtunut siitä, että kahvinkeittimen lähellä on jotain syttyvää materiaalia.
No shit Sherlock? Ja miten se vaikuttaa siihen, ettei kahvinkeittimen päällejätöstä voi/kannata ottaa neuroosia? Kato kun toi sun teorisointi vähän kusee, jos kämppä on hiilenä kuitenkin.
NuoriDaavid

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mulla oli joskus 15 purkkia hernekeittoa kaapissa ydinsodan varalta. Nykyisin olen korvannut hernekeitot pitämällä 3 kilon juhlakinkkua pakkasessa.
Mitenkäs, eikö ydinsota vaikuta mitenkään sähkönjakeluun? Mätänee se kinkku. No, ehkä ydinsota ei vaikuta sähkönjakeluun.
Mä olen ajatellut tän asian näin, että silloin kun se syttyy, on kuitenkin talvi, ja voin siirtää sen pakastimesta ulos uraanimarinointiin. Ja sulattaahan se pitää kuitenkin, joten eihän se nyt haittaa jos pakastimesta lähtee sähköt. Ja mähän grillaan sen sitten avotulella partsilla, ja polttoaineena käytän parvekelautoja. Oon kato ajatellut ihan kaikkea! Sitäpaitsi mun tuurin mukaan se ydinsota syttyisi just sillon, kun me oltais vihdoin löydetty toisemme ja me vietettäis meidän kuherruskuukautta. Ei kai silloin ehdi ruokaa ajatella?
Ette edes huomaisi, että sota on syttynyt. Taivaalla välkkyvät valot ja maan tärinä menisi vain hekuman huipun piikkiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onneksi mulla on tunnin päästä sammuva kahvinkeitin, ei tartte siitä neurotisoitua.

Varsinkin nyt, kun jonkinlainen dementia vaivaa kokoajan, tuntuu siltä että unohtelen pyykkejä koneeseen. Pari kertaa kuukauden sisällä on pyykit olleet koneessa yön yli, ja niitä on pitänyt pestä sitten uudestaan varmuuden vuoksi. Nyt kun pesen pyykkiä, tarkistan ainakin kolmeen kertaan että "kuivuu ne siellä" ja kurkkaan vielä rumpuunkin. Argh.

Samoin rintaliivit. Nyt kun hillun kotona suurimman osan ajasta, en käytä rintaliivejä (ja nää painaa!) niin paljoa.. Aina ulko-ovella pitää iskeä käsi paidan alle ja ihan koittamalla koittaa että kai laitoin ne päälle.

Perskeles!
The great club outshines the individual, always and forever.
elco

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:Veikkaisin, että aiheutunut palo on johtunut siitä, että kahvinkeittimen lähellä on jotain syttyvää materiaalia.
Veikkaanko väärin, jos veikkaan, että veikkaat, että syttyvän materiaalin läheisyyden lisäksi palo johtui virtakatkaisimen jäämisestä päälle?
Zeb

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Olen toki neurootikko, mutta sen verran lievästi ja tasaisesti, ettei mieleen muistu mitään erikoista yksittäistä tekoa. Tarkistan kyllä joka ilta ennen nukkumaan menoa ja aina kotoa pois lähtiessäni, että kahvinkeitin ja hella ovat poissa päältä, ja että ulko-ovi on kiinni. Kertatarkistus kuitenkin riittää, ja on se rutiininomainen sillä lailla helpompaa, ettei tarvi ajaa sieltä 25 kilsan päästä enää takaisin tarkastamaan.
Herra Manala

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:Samoin rintaliivit. Nyt kun hillun kotona suurimman osan ajasta, en käytä rintaliivejä (ja nää painaa!) niin paljoa..
Rintaliivien käyttö on muuten kaikista tärkeintä just sillon, kun tissit alkaa turpoomaan ja tuottamaan maitoa. Se paino yhdistettynä venyvään nahkaan ilman tukea kun tekee juuri niitä raskauden aiheuttamia riipputissiefektejä.
Tix

Re: Erikoisin neuroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:
elco kirjoitti:
Tix kirjoitti:Veikkaisin, että aiheutunut palo on johtunut siitä, että kahvinkeittimen lähellä on jotain syttyvää materiaalia.
Veikkaanko väärin, jos veikkaan, että veikkaat, että syttyvän materiaalin läheisyyden lisäksi palo johtui virtakatkaisimen jäämisestä päälle?
En usko, että siitä pitää olla huolissaan. Mutta neuroosi siitä ettei vaan jättänyt mitään palavaa kahvinkeittimen lähimaisemille kannattaa silti hommata. :D
Pertti puhuu asiaa! Vielä parempi olisi jos kehittäisi neuroosin siitä, että ei saa olla mokaaja. Tai jos on, ottaa ainakin kunnon vakuutuksen.
Vastaa Viestiin