Mikä olisi nimesi jos....?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Mikä olisi nimesi jos....?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bliss kirjoitti: Sen nimisiä on jäljellä liian vähän.
Samixet. Mua ei haittaa, että niin monet täällä tietää mun oikeen koko nimen, mutta äidin tyttönimeä en halua kertoa niin monelle. Kaikki sen nimiset on mun sukulaisia ja osa on sellasia, että olis parempi ettei ne olis. Voin niinks rauhassa kertoa täällä jatkossakin juttuja mun enoista, kun kukaan ei tiedä, minkä nimisiä ne on.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mikä olisi nimesi jos....?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Edith kirjoitti:Löytyyköhän ketään muuta, joka ei tahdo kertoa äitinsä tyttönimeä julkisesti?
Olen täällä niin harvoin, että aivan sama. Ja ainahan sen voi poistaa, jos alkaa ahistaa :)

Ymmärrän kyllä pointtisi ja kunnia sille.
prosessi

Re: Mikä olisi nimesi jos....?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Edith kirjoitti:Löytyyköhän ketään muuta, joka ei tahdo kertoa äitinsä tyttönimeä julkisesti?
Hetken mietin, mutta totesin sen olevan niin yleinen, eikä äitikään ole ollut senniminen enää vuosikymmeniin, joten ei haittaa. Oma sukunimeni on harmillisen paljon epätavallisempi.
NegaDuck

Re: Mikä olisi nimesi jos....?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mulla taas on just toi sama ongelma. Äidin tyttönimi on vähän turhan harvinainen. Mieluummin ei.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä olisi nimesi jos....?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Löytyyköhän ketään muuta, joka ei tahdo kertoa äitinsä tyttönimeä julkisesti?
Minä!

Sanotaan syyksi vaikka se, että se on äidin nykyinenkin nimi. Ja jokseenkin legendaarisen maineen paikallisissa baareissa omaava nimi. Ja niitä on yllättävän vähän, luultavasti vain kaksi eri sukua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Mikä olisi nimesi jos....?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Mun mies ois Kauno Katz :rofl:
Kuulostaa ihan juutalaiselta kissanruoalta. Meow.
SikaMika

Re: Mikä olisi nimesi jos....?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vanha filosofinen dilemma:

Mikä olisi nimesi, jos niittaisin sua niin lujaa otsaan ettet enää muistaisi omaa nimeäsi?

Näihin tunnelmiin, hyvää yötä.
Vastaa Viestiin