Lubrikantti-lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Lubrikanttia?

Kyllä, kiitos.
4
29%
Kuivana kakkiaiseen.
2
14%
Tiedät kyllä. T: Niba
8
57%
 
Ääniä yhteensä: 14

Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Uaah. Boreout.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Herra Manala

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:Voisko joku viisas kertoa, miksi tuntuu kovin tylsältä luopua jostain mitä ei oikeastaan ole ollut olemassakaan :?
Jaa ai seksielämästä vai? No se on se kun rupee alitajuntaisesti kaipaamaan sitä tunnetta mikä tulee ku toinen työntää sormen sun peppureikään ja kun sä roiskit sun mällit sen...eiku, väärä leffa, sori.
SikaMika

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:minulla on ilmiselvästi identiteettikriisi
Vai ikäkriisi?! :twisted:

Fillarointi teki gutaa. Koska en näemmä ole lähdössä ratapihahommiinkaan, täytyisi hieman opiskella. Lopputyön suunnittelu on hieman jumissa, olisin tarvinnut tilaamani kirjan kirjastosta mutta perkeleet ovat siirtäneet opusta Tikkurilasta Arabiaan jo toista viikkoa. Eipä hätää ja onni onnettomuudessa, mulla olisi vähän muitakin kouluhommia rästissä, pitää kai vilkaista saisiko niitä hoidettua kenties vieläkin keskeneräisemmiksi. Kävipä flaksi...
Herra Manala

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ai niin! Haluan kertoa, että tilasin toissapäivänä netistä digitaalisen huumevaa'an. Se mittaa 0-550g painon 0.1g tarkkuudella! Teille en kuitenkaan laitteen pääasiallista käyttötarkoitusta halua kertoa, joten pidän teidät mieluummin siinä uskossa, että punnitsen huumeita.

PS. Täällä on muuten pelottavan monta Nibaa äänestyksen perusteella.
Che

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti:
Che kirjoitti:minulla on ilmiselvästi identiteettikriisi
Vai ikäkriisi?! :twisted:
Ei ole vielä mitään hätää elettyjen vuosien suhteen 8)
SikaMika

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Che kirjoitti:minulla on ilmiselvästi identiteettikriisi
Vai ikäkriisi?! :twisted:
Ei ole vielä mitään hätää elettyjen vuosien suhteen 8)
Entäs elämättömien?!

Vitut mä mitään opiskele tänään, ei kiinnosta ei jaksa ei huvita. Huomenna sitten ( <- paras koskaan keksitty lausahdus, toimii, suosittelen).

Söin ja venyttelin. Nyt kun on noi saanut hoidettua pois alta, voinkin keskittyä seuraavan sapuskan kokkaamiseen. Tuli nälkä.
Pitäisi koettaa mennä tänään nukkumaan aikaisin ( = ennen aamu seitsemää), ensi viikko on töitä ja helpottaisi hieman maanantai-aamun eittämättä muutenkin brutaalia orientoitumista siihen ärsyttävän pirisevään ääneen ja sen mukanaan tuomiin pikkujuttuihin.

Nyt loihdin jonkin purkkitonnikala-pohjaisen gourmet-ilotulituksen ja laitan leffan pyörimään.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Vtun putkipaska.
No voi kempele!
Mä oon yrittänyt tsekata sun kirjoitukset että miten pyyhkii mutta oot ollut kovin hiljainen! Ja Galleriaan liittyen yritän muistaa ottaa enempi kuvia, meillä on aikas kiva kylppäri/sauna osastokin :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Vtun putkipaska.
No voi kempele!
Mä oon yrittänyt tsekata sun kirjoitukset että miten pyyhkii mutta oot ollut kovin hiljainen! Ja Galleriaan liittyen yritän muistaa ottaa enempi kuvia, meillä on aikas kiva kylppäri/sauna osastokin :]
Joo, ei oikein jaksa eikä kerkee :) Ja nukkumaan taitaa joutaa nytkin, sisko ja tyttö lähtivät just, oon ihan poikki. Sietämätöntä hässäkkää tollasen vajaa nelivuotiaan kanssa! :roll: Kämpänkin vissiin ihan turhaan sitte siivosin aamulla. Pitää uudestaan suorittaa aamulla paniikissa ennen junalle lähtöä että kehtaa ihmisiä päästää esittelyyn sitte. Huomenna aion soittaa sille äijälle ja sanoo sittenkin korkeemman hinnan ainakin ekaksi kuukaudeksi. Kyllä nyt omilleen pitäis päästä jumalauta ainakin.
Che

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti: Entäs elämättömien?!
Nääh, en uso.

Kotiuduin juuri ja nyt tuntuu siltä, että tulen nukkumaan äärimmäisen sikeästi pitkälle aamuun asti *haukotus*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Huomenna aion soittaa sille äijälle ja sanoo sittenkin korkeemman hinnan ainakin ekaksi kuukaudeksi. Kyllä nyt omilleen pitäis päästä jumalauta ainakin.
Kai nyt oot pyytänyt useamman hinta-arvioinnin jos eka tuntui ihan hullulta? Yllättävän paljon eroja niissäkin.
Kyllä tää linjassa on muitten kans. Vituttaa vaan toi putkirempan vaikutus. Eihän sille kukaan mitään voi. Vaikee viidensadan kilsan päästä muutenkin sopia joka päivälle treffejä tänne. Nooh, mut kyl se tästä. Luottavaisin mielin taas, yön yli nukuttuani :)
Vastaa Viestiin