Lubrikantti-lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Lubrikanttia?

Kyllä, kiitos.
4
29%
Kuivana kakkiaiseen.
2
14%
Tiedät kyllä. T: Niba
8
57%
 
Ääniä yhteensä: 14

Herra Manala

Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Laitetaanko lauantaina lubrikantin kanssa vai porataanko kuivana Kekkoseen?
Vihtahousu

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kuivana Arskan kekkoseen. Ihan just pitää kuulemma lähteä paariin.

t: aamukrapula np: Iron Maiden -Aces Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh!
SikaMika

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tiedossa varmaan paskin lauantai vähään aikaan. Voisin tietty lisätä kurjuutta vetämällä kunnon kännit, mutta ans kattoo ny.

Nyt katson jokun paskan elokuvan ja otan lasin viskiä.
Che

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

Aamulla on aikainen herätys vaan eipä väsytä vielä :)
SikaMika

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Katsoin jonkun paskan elokuvan ja join lasin viskiä. Ei väsytä eikä ole aamulla aikaista herätystä. No okei, väsyttää vähän. Menen lukemaan itseni uneen. Öitä.
NegaDuck

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No huomenta. Ohjelmassa kai lähinnä rentoutumista, kun eilen oli piiiiitkä työpäivä. Ehkä keksin jotain myöhemmin tänään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:Kuivana Arskan kekkoseen. Ihan just pitää kuulemma lähteä paariin.

t: aamukrapula np: Iron Maiden -Aces Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh!
Oho. Sitten pitää pysyä sisällä. JA NIIN kun tykkäisin mennä Stokkalle luuhaamaan!

Mut ehkä menen! Tuurilla ne laivatkin seilaa!

STADINARSKAN HUPITEHDAS HIHHIH KOMMANDIITTIYHTIÖ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Morning!

Pet the puppy- on päivän teema. Hoitokoira lähtee kohta kotiin :cry: Viikon siitä on ollut mulle seuraa ja saanut mut pari kertaa päivässä vähintään perseeltäni puolen tunnin lenkille. Mikä mut nyt nostaa? Motivaatio? HAH!

Nyt ärsyttää toi Sampo kyllä, rahaa tulee vasta tiistaina. Luulin aiemmin olleeni ihan perusasetelmissa ennen "palkkapäivää", mutta nyt onkin pakkasella.

Huomenna olis illalla Everton - Liverpool, kova matsi. Mies oli kutsunut töistä vartijapojat katsomaan (oli varma etteivät suostuisi). Eilen illalla herrat ilmoittivat saapuvansa parin keskioluen kera ryhmittämään sohvaamme ennen klo 18. Mä taidan häipyä :shock: Mä tiedän että oon ihan sairaan hyvä tyyppi ja veikee persoona, mut nää on niitä hetkiä joita mun pitää vielä antaa tolle yhdelle. Tosin käsky kävi jäädä kotiin ja katsoa peli kun kuitenkin haluan, mutta mä saan mitä mä haluan *släp-da-arse(nal)*
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti:Mä tiedän että oon ihan sairaan hyvä tyyppi ja veikee persoona, mut nää on niitä hetkiä joita mun pitää vielä antaa tolle yhdelle.
Näin. Jotkut asiat pitää tajuta ihan itse 8)

Mulla edelleen pää täynnä jotain vitun avaruuslimaa, oon örkki juu. Tähtäin on kuitenkin liikuntasuoritus illalla, muuten olen huono ihminen™. Jos tässä selvittäis ensiksi muutaman rikoksen...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti: Tähtäin on kuitenkin liikuntasuoritus illalla, muuten olen huono ihminen™. Jos tässä selvittäis ensiksi muutaman rikoksen...
Se rikos on liikunta flunssaisena *heristää sormellaan*
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perhanan hammas särkee :evil:

Mustis ei perheineen tuukkaan kylään, niilläkin auto-onkelmia. Pöh.
Nitskun kaveri sensijaan vissiin tuleepi. Ja ukko lähtee suunnittelemaan kaverinsa polttareita johonkin, kosteissa merkeissä ilmeisesti. Onneks koko ilta tulee miun ohjelmia telkkarista.
NegaDuck

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Jaaha. Nyt tuli tieteellinen todiste siitä että kipu kehittää ja kasvattaa.

http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3291
NegaDuck

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Äygh... syömässäni paprikassa oli näköjään sittenkin hometta. :x

Vituttaa nää ylipitkät työpäivät. Ei voi ostaa mitään tuoretta varastoon kun se kuitenkin menee pilalle (niinno, tai sitten pitäis ostaa vähemmän kerralla ja juosta useammin kaupassa). Pakko elää kuivamuonalla, näkkäreillä ja urheilupulvereilla. No, onneksi lounasravintoloista saa arkipäivisin vähän tuoreempaa ja monipuolisempaa kuin kotona.

Taas meni kasa tomaatteja biiujätteisiin.
Rouva Numba

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Kyllä kiitos, särkylääkettä nimittäin. Päätä juilii niin maan perkeleesti...
1108

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

On se jännä juttu että poikkee kollien kanssa kartsalla ja tuloksena on kamala karpula. Jännää on taas kerran...kovasti on jännää...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä oon ihan kauhean ujo :oops: Koiranomistajan pojulla on tänään 4- vuotispäivä, ja P (äiti) vihjasi äsken puhelimessa että voisin laulaa kun tulevat koiraa hakemaan. En mä kehtaa :oops: Eskimon jätkä saa ja onnentoivotukset. En löydä mistään (en edes youtubesta) synttäribiisiä niin, että voisin pistää sen taustalle soimaan.

Miehen kaveri on hassu. Muutti kuukausi sitten australiasta takaisin suomeen, ja nyt oman asunnon vuokrasopimus on päättynyt niin että pääsee itse muuttamaan takaisin. Soitti äsken että onko mulla kiire, lähdenkö mukaan kauppaan hakemaan kaapintäytettä tyhjään keittiöön. Mikäs siinä! Seinät kaatuukin jo päälle :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vittu mä tästä mitään myyntivoittoo saa iha varmana, ku on se vitun putkiremppa tulossa parin vuoden päästä :cry: Vaikka realiteetit tiesinkin, niin aika järkytys oli hinta-arvio kuulla. Ja mun ku piti silmätkin leikata sillä rahalla ja saada pieni pesämuna uuteen kämppään.. Muuten kyllä välittäjä tykkäs kovasti kämpästä ja sanoi, etten saa viedä mitään kaluja pois täältä, ku näyttää niin hienolta. Vtun putkipaska.
1108

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lähetin piruuttani tammalle tekstiviestin "Haluatko tehdä sitä jossain jännässä paikassa? Mikä se voisi olla?" En ole muuten ikinä nähnyt kun eukko saa megalomaanisen naurukohtauksen.

Ei musta ole Ilkaksi...
SikaMika

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Luin sitten kirjaa aamuseiskaan. Revin itseni väkisin ylös sängystä reilu tunti sitten, tämän päivän tehosaldo toistaiseksi on yksi kappaletta aamupaloja ja yksi kappaletta turhia kirjastossakäyntejä.

Kirjastokin on tuossa ihan vieressä, nyt vasta kiinnitin asiaan huomiota. Olen mä siellä käynyt joskus vuosia sitten aikaisemminkin, mutta aika on mulalnnut muistot. Bonuksena popjazz-konservatorion kirjasto, josta löytyy kaikkea musiikkiaiheista sälää vähän joka lähtöön. Täytyy piipahtaa sielläkin joku päivä.
Mä kävin siellä muutama vuosi sitten atk-tukihommien luppoaikana pöllöilemässä, levyhyllylle ehdittyäni piru pääsi irti ja kahmin kouriini parikymmentä cd-levyä. Menin sitten kassalle niiden kanssa, jolloin kirjastonhoitaja pyytää kirjastokorttia. Tyrkytän normaalia kirjastokorttia, mutta se ei kuulemma täällä käy, kirjasto on tarkoitettu vain henkilökunnalle. No perkele, ajattelin, enhän mä näitä levyaarteita voi tännekään jättää. Okei, mä olen sitten henkilökuntaa, sanoin. Täti löi kynän kouraan ja pyysi täyttämään kirjastokorttihakemuksen. Täytin sen, lainasin levyt naamavipillä ja hain korttini parin viikon päästä kuivumaan. Mulla on kyseinen kortti vieläkin olemassa, joten enköhän mä hae sieltä muutamat mehevät nuotit ja DVD:t lainaan! 8)

Niijavittu, nythän mä lähden pienelle pyöräretkelle. (Niin, että pyörän päällä on myös pyöräilijä, Aava huom.! :wink:)
Vihtahousu

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Caliaa.
NegaDuck

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Päiväunet, vaikka ulkona oli niin nätti ilma. No, kai oon vähän laiskottelua ansainnutkin.
ninnithequeen

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jos mänis saunaan ja kömpis sänkyyn, väsyttää. Mutku illalla tulee vielä Tähtiportti ja X-files x 2, ei vois oikeen nukkuu vielä :?

Kyllä nauratti tuo ÄWPK taas. On tosin tuo jakso ihan nauhallakin mutta haitanneeko se.
Bliss

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Voisko joku viisas kertoa, miksi tuntuu kovin tylsältä luopua jostain mitä ei oikeastaan ole ollut olemassakaan :?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Suomelle MM-kultaa muodostelmaluistelussa. Tiedän ettei ketään mun lisäks kiinnosta, mutta täytyy silti olla vähän ylpee. :jee:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Che

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

Mietin tässä, että olen värjännyt hiuksiani viimeisen viikon aikana enemmän kuin viimeisten kolmen vuoden aikana yhteensä, lupautunut sushikurssille, keskustellut koko päivän meikeistä(!) istuskellessani junassa ja alkanut kukkua öitä myöten. Tästä voi vetää vain sen päätelmän, että minulla on ilmiselvästi identiteettikriisi :D
Vastaa Viestiin