Suvea päin-sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suvea päin-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipähän tullut sitten tänäkään viikonloppuna pistettyä nokkaa pihalle. Aika elotonta eloa alkaa olemaan touhu.

Alkaa jo pelottamaan loppuviikon työjutut, voi tulla melkoisesti kakkendaalia meikäläisten niskaan jos etelän poijjat ovat taas mokailleet kunnolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Suvea päin-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sviddu, asensin Eclipseen yhden uuden pluginin, ja se saatana sekosi täysin eikä suostunut käynnistymäänkään, ei vaikka poistin ko. pluginin. Mäjäytin sitä sitten lentopallomailalla otsaan, kävin hautaamassa takapihalle muiden Eclipsien viereen ja hankin uuden. Uusi futaa kuin lumeton mummo uudella pluginilla varustettunakin, ihme juttuja nää nörttihommat.

Kohta pitäisi sitten mennä nukkumaan, yllättäen ei väsytä kun olen ollut hereillä n. 6 tuntia. Paan leffan pyörimään ja koetan tainnuttaa itseni. Harmi että viski on loppu, join eilen viimeiset pari lasillista Paska-Jaskaa eli Jamesonia. Joku puhui joku päivässä jossain jostain savun&turpeen makuisesta viskistä. Mitä se oli nimeltään/merkiltään ja hinnaltaan? Saa suositella.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvea päin-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Taas juostu koko päivä. Päivällä pelattu tunti sulkapalloa, lounaan jälkeen lähdin äidin luona käymään. Iltasella käytiin broidin kanssa leffassa ja nyt tulin kotiin ja tein ruokaa. Mä oon kone :P

Väsyttää ihan sikana... eli koneidenkin täytyy näköjään levätä joskus. Huomisen jos olis ihan rauhassa.. Kävin toissapäivänä tyhjentämässä Itiksen antikvariaatin, lukemista on taas vähäksi aikaa :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suvea päin-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Kävin toissapäivänä tyhjentämässä Itiksen antikvariaatin, lukemista on taas vähäksi aikaa :h:
Mä kävin perjantaina tyhjentämässä meidän naapurin divarin :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suvea päin-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Eipähän tullut sitten tänäkään viikonloppuna pistettyä nokkaa pihalle. Aika elotonta eloa alkaa olemaan touhu.
Juu ei täälläkään. Äsken riisuin perjaintai-iltana päälleni vetämän yöpaidan. Tämä sisällä möllöttäminen on aiheutanut liskoja myös hereillä ollessa ja päiväsaikaan. Huomenna pääsee töihin, Insa'Allah.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enttu

Re: Suvea päin-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

matkoilta kotiuduttu,huomenna töihin taas ...
Vastaa Viestiin