Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hakkasin viime yönä tyttöystävääni päähän, kun se ei suostunut riisuuntumaan sängyssä. Ei sitä kyllä varmaan ees sattunut, sillä kun on umpiluupää. Todellisena sadistina jouduinkin käyttämään muita kidutusmuotoja (sakinhivutusta ja intiaanihierontaa), ennenkuin toinen alkoi edes vähän kärsimään. Tämä kuitenkin johti siihen, että tyttöystäväni kutsui minua vaimonhakkaajaksi sekä valitti perheväkivallasta.

Miten ihmeessä voi hakata vaimoa, jos ei ole naimisissa?
Miten ihmeessä voi olla kyse perheväkivallasta, jos ei ole perhettä?

Eihän tässä ole mitään järkeä. Eikö nykyään siis saa edes hakata tyttöystäväänsä, vaikka jos ei ole perhettä, ja sillä on umpiluupää?
nypari

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja nypari »

Vaimonhakkaaja-titteli edellyttää hakkaajan käyttävän operaation aikana ns. vaimaripaitaa. Ko. paita on samanlainen paita kuin Uunolla oli nimikkofilmeissään eli juuri se hihaton, armeijamallinen, valkoinen reikäpaita. Jos siis et pitänyt sitä ylläsi, et ole vaimonhakkaaja. Jos pidit ylläsi, tulen tappaamaan sinut alkaen kaukaisimmista sukulaisestasi päätyen sinuun.
Herra Manala

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nypari kirjoitti:Jos pidit ylläsi, tulen tappaamaan sinut alkaen kaukaisimmista sukulaisestasi päätyen sinuun.
Tottakai pidin. Alastiko minut muka kuvittelit? *yökötys*
MarthaFocker

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Herra Manala kirjoitti:
nypari kirjoitti:Jos pidit ylläsi, tulen tappaamaan sinut alkaen kaukaisimmista sukulaisestasi päätyen sinuun.
Tottakai pidin. Alastiko minut muka kuvittelit? *yökötys*
Aloitit ilman paitaa, se meni sitten siihen, että tyttökaverisi veret suussa hampaita sylkien kuittaili että "vitun läski paska, tissisi hölskyvät kun lyöt", niin sitten oli pakko pukeutua.
MGandhi

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Herra Manala kirjoitti:Eihän tässä ole mitään järkeä. Eikö nykyään siis saa edes hakata tyttöystäväänsä, vaikka jos ei ole perhettä, ja sillä on umpiluupää?
En ymmärrä miksi olet muodostanut tästä itsellesi ongelman. Mitä vitun väliä sillä on, miksi se lutka sua kutsuu tai miksi sinua tulisi kutsua. Nyrkkiä suuhun vaan. Tai jos et jaksa lyödä, niin heität huoran pakkaseen.
slam

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja slam »

Isän puolelta yksi sukulainen hakkasi vaimoansa ranstakalla. Rauta oli kuulemma kunnolla vääntynyt mutkalle. Kaveri omisti 500hehtaaria mehtää ja eleli varmaan ihan mukavasti, mutta viinaspäissään hän kuulemma tempoi. Nainen oli joku hiljainen, joka ei jaksanut tehdä töitä.
Herra Manala

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

kesseli kirjoitti:vaikken olekaan kodista jossa olisi koskaan ollut perheväkivaltaa, tällainen ketju saa mut vihaiseksi ja pahoinvoivaksi.
Onko vielä sellaisiakin ketjuja, jotka eivät saa?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juu.. no tää nyt vaan ei mun mielestä ole edes hauskaa.. väkivalta oikeen missään muodossaan ei vaan saa mua nauramaan.
Mulli75

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Herra Manala kirjoitti: Miten ihmeessä voi hakata vaimoa, jos ei ole naimisissa?
Miten ihmeessä voi olla kyse perheväkivallasta, jos ei ole perhettä?
Parisuhdeväkivalta on varmaan nykypäivän sana kun on olemassa lesbo- ja homo-, avo-, ja aviopareja.

Tarviiko olla selkeä ns. marital status jolla määritetään parisuhde jossa toinen pieksää toista. Onhan niitä monenmuotoisia ihmissuhteita vähemmän tai enemmän tiiviitä.

Mies pahoinpitelee miestä, nainen naista, mies naista, tai nainen miestä.

Nuo kaksi viimeisintä tapahtumaa olen ollut todistamassa/rauhoittamassa tilannetta.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kaikenlaisesta pystyy hyvän ja turvallisen parisuhteen sisällä laskemaan leikkiä. Mukava on ajatella teitäkin, Manala ja Lucky, jos oikeasti päättäisit tyttöystävääsi kouluttaa kovalla kädellä, sillä kuudenkymmenen kilon kokoero takaisi vauhtia.

Voin kertoa omasta kokemuksesta että aivan vitusti vauhtia. Sitä lentää ilman mahdollisuutta kontrolloida päätyykö pää hellankulmaan vai lattiaan. Kesti pitkään ennenkuin huoneissa pystyi liikkumaan miettimättä mikä soveltuisi kättä pidemmäksi tarvittaessa.

Lempi on ihanaa, eihän sitä kenestäkään etukäteen usko mitään pahaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Quarter

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja Quarter »

kesseli kirjoitti:voihan tästäkin aiheesta vitsiä vääntää. vaikken olekaan kodista jossa olisi koskaan ollut perheväkivaltaa, tällainen ketju saa mut vihaiseksi ja pahoinvoivaksi.
Komppaan.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja mozart »

QuarterDot kirjoitti:
kesseli kirjoitti:voihan tästäkin aiheesta vitsiä vääntää. vaikken olekaan kodista jossa olisi koskaan ollut perheväkivaltaa, tällainen ketju saa mut vihaiseksi ja pahoinvoivaksi.
Komppaan.
Juuri näin :evil:
Hebuli

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

slam kirjoitti:Isän puolelta yksi sukulainen hakkasi vaimoansa ranstakalla. Rauta oli kuulemma kunnolla vääntynyt mutkalle. Kaveri omisti 500hehtaaria mehtää ja eleli varmaan ihan mukavasti, mutta viinaspäissään hän kuulemma tempoi. Nainen oli joku hiljainen, joka ei jaksanut tehdä töitä.
Onko tapanasi yleensäkin jättää kertomuksissasi se oleellisin kertomatta, kuten esim. mitä tuosta väkivallanteosta seurasi eri osapuolille?

Entä oliko M:n keskustelunaloitus jonkinlainen sosiaalispsykologismetafyysinen testi jonka tarkoituksena oli selvittää, mistä kaikesta voi laskea leikkiä ja miten ihmiset niihin reagoivat? Eli enkuksi trolling?
Hebuli

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

KisSandra kirjoitti:Juu.. no tää nyt vaan ei mun mielestä ole edes hauskaa.. väkivalta oikeen missään muodossaan ei vaan saa mua nauramaan.
Mut taas saa, esim. Kung Fu Hustle oli ratkiriemukas elokuva. Mulla tuntuu olevan monia kohtalontovereitakin, jopa naisia. Entäs Tom&Jerry, jestas sentään...
tuulenpuiska

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Hebuli kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Juu.. no tää nyt vaan ei mun mielestä ole edes hauskaa.. väkivalta oikeen missään muodossaan ei vaan saa mua nauramaan.
Mut taas saa, esim. Kung Fu Hustle oli ratkiriemukas elokuva. Mulla tuntuu olevan monia kohtalontovereitakin, jopa naisia. Entäs Tom&Jerry, jestas sentään...
Taikasana on slapstick. Homma vedetään niin läskiksi että se on hauskaa. Kuten Charlie Chaplin.
Hebuli

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Jep jep. 'Slapstick', kuten nimestä voi päätellä, tarkoittaa myös kovasta puusta tehtyä keppiä jolla on hyvä läimiä toista kiveksille ja pakaroille. Näitä käytettiin Suomenkin kansakoulussa yleisesti vielä kuusikymmenluvullakin, mutta lopetettiin Beatlesin vaikutuksen ulottuessa Suomenkin perukoille. Ei liene yllätys että nykynuoret ovat sellaisia pizzikziä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Vaimonhakkaus ja perheväkivalta

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hebuli kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Juu.. no tää nyt vaan ei mun mielestä ole edes hauskaa.. väkivalta oikeen missään muodossaan ei vaan saa mua nauramaan.
Mut taas saa, esim. Kung Fu Hustle oli ratkiriemukas elokuva. Mulla tuntuu olevan monia kohtalontovereitakin, jopa naisia. Entäs Tom&Jerry, jestas sentään...
Elokuvat eivät ole totta. Tuskin toisaalta sekään, että Manala olis oikeasti tosissaan naistaan hakannut.. mutta pointti siinä, että väkivalta tosielämässä ei siis ole mitenkään miellyttävää.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin