Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sanctus

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Elppis kirjoitti:Pystyykö joku suosittelemaan Soul Kitchen- ravintolaa Helsingissä? Mielipiteitä?
Luotettavasta lähteestä olen kuullut, että paikka on hyvä lounaspaikka ja ruokansa ja fiiliksensä puolesta viihtyisä päivällisravintola. Puolison kanssa on itse asiassa pitänyt käväistäkin tuolla. Hyvä että muistutit.
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:Pystyykö joku suosittelemaan Soul Kitchen- ravintolaa Helsingissä? Mielipiteitä?
Siis tää Kallion mesta vai? Pystyn suosittelemaan nilltä osin, että siellä soi hyvä musiikki ja sisällä saa polttaa. Miinuksena paikalliseen tasoon nähden korkeahko kaljatuopin hinta (4,5€), jonka plussapuolena taas on tietty se, että pahimmat vitun Homeboyt pysyvät poissa. Plussana/miinuksena mainittakoon, että siellä todennäköisyys törmätä Crowbariin on häkellyttävän suuri.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pystyykö joku suosittelemaan Soul Kitchen- ravintolaa Helsingissä? Mielipiteitä?
Siis tää Kallion mesta vai? Pystyn suosittelemaan nilltä osin, että siellä soi hyvä musiikki ja sisällä saa polttaa. Miinuksena paikalliseen tasoon nähden korkeahko kaljatuopin hinta (4,5€), jonka plussapuolena taas on tietty se, että pahimmat vitun Homeboyt pysyvät poissa. Plussana/miinuksena mainittakoon, että siellä todennäköisyys törmätä Crowbariin on häkellyttävän suuri.
Kiitos Sanctus ja SM :)

Illallisen merkeissä ajateltiin käydä jossain "missä-ei-olla-vielä-käyty" ja keskiviikkona näyttäisi olevan improteatteriakin, joten eiköhän päädytä testaamaan ko. paikka :) Olutlista on aivan loistava, pitänee joskus itse palailla vehnäolutta maistamaan. Mies saa hoitaa tällä kertaa sen puolen, minä taidan nauttia ruokailusta.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pystyykö joku suosittelemaan Soul Kitchen- ravintolaa Helsingissä? Mielipiteitä?
Siis tää Kallion mesta vai? Pystyn suosittelemaan nilltä osin, että siellä soi hyvä musiikki ja sisällä saa polttaa. Miinuksena paikalliseen tasoon nähden korkeahko kaljatuopin hinta (4,5€), jonka plussapuolena taas on tietty se, että pahimmat vitun Homeboyt pysyvät poissa. Plussana/miinuksena mainittakoon, että siellä todennäköisyys törmätä Crowbariin on häkellyttävän suuri.
Kiitos Sanctus ja SM :)

Illallisen merkeissä ajateltiin käydä jossain "missä-ei-olla-vielä-käyty" ja keskiviikkona näyttäisi olevan improteatteriakin, joten eiköhän päädytä testaamaan ko. paikka :) Olutlista on aivan loistava, pitänee joskus itse palailla vehnäolutta maistamaan. Mies saa hoitaa tällä kertaa sen puolen, minä taidan nauttia ruokailusta.
Ai sieltä saa ruokaa ja erikois-oluitakin? No okei, mä olin hieman humaltunut käydessäni siellä...
1108

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kreitsu kirjoitti:
1108 kirjoitti:Lähdetäänkin hetkenmielijohteesta Ideaparkkiin. Adios.
Kuinkas kauan tällaista reissua pruukkaat yleensä suunnitella: viikon, kaksi?
Senkin umpula, mainitsin eka että päräytetään ytimen kauppoihin mutta iloinen auringonpaiste muutti homman ideaparkkeiluksi. Löytys uudet skeittisklopot, on sekin jotakin. Tosin ryynättiin vielä keskustan puljutkin lävitse koska rouva olisi halunnut uuden käsilaukun, ei vaan löytynyt mieleistä sitten hakemallakaan. Mutta Muchos Nachos kanalla ala Amarillo oli ihan terhakka tömäys väsyneelle shoppaajalle.
Pallottelen ajatusta lähteä heittään fillarilla lenkki, näyttäs tiet kuivuneen sen verta että ei roiski takkia paskaseksi.
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Uhh, sinne upposi! Nimittäin maitorahka, oksukin meinasi lipsahtaa rinnuksille vain kerran. Mun pitäisi järjestää itselleni jokin kokkiohjelma telkkariin, se voisi olla tyyppiä Madventuresin mad cook meets Jyrki Sukula who gets beaten by Reiska from Kallio. Hyvää shittii, aperitiiveissa ei paljon säästeltäisi.

Salille lomps. Sanokaa terveisiä Marja-Leenalle.
Bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Luxusta: Huomiseen iltapäivään asti ilman töitä :]
Taidan heitellä lisää vaatteita "Hävitä" -kasaan, kun tuli tätä yllättävää vapaa-aikaa. Tai sit meen nukkumaan....
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Shoppailin lähemmes kuusi tuntia, jalat ihan sohjona. Huomenna uudestaan.
Enttu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

plop
Rouva Pupu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Enttu kirjoitti:plop
Dildo perseeseen.
1108

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt Rouva Pupu pisti nauramaan.

Fillaroimasta tultu, yltäpäältä kurassa ja liejussa. Jesus perkele että valitsin väärän reitin, oli hienoa sotkea vanteita myöden savivellissä ja vedessä kokomatkan. Mut hei, fillarikausi on korkattu!

Piti käydä vetämässä kiksit yhdeltä lastaustasolta ja huomasin että joku huora on tämmännyt portin estoksi. Vitutti, on se kumma että ei saa enään harrastaa pjoNppimista fiudella, miksi kaikki kiva kielletään?
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nemi-sarjikset :h: Pitkästä aikaa. Ihquu. Huomiseksi työpäiväksikin riittää lukemista ja joutoaikoinani voin vaikka minäkin opetella imitoimaan täysikasvuista telkkää!
Enttu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Rouva Pupu kirjoitti:
Enttu kirjoitti:plop
Dildo perseeseen.
:lol: :lol: :lol:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minäpä kävin tänään suihkussa!!
Pitkästä aikaa!
Pesin esinahan altakin!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:Minäpä kävin tänään suihkussa!!
Hieno kuulla, törkymöykky.

Mä kävinkin salin, sieltä sillä vitun ykkösvaihteella fillaroinnin ja sottaisen vaihdevaijerinvaihdon jälkeen saunassa. Sauna on kyllä vitun hieno keksintö, käsittämätöntä miten vapaaehtoinen kärvistely sietämättömän kuumassa puukopissa voikin puhdistaa miehen lisäksi myös mielen.
Kylläpä menikin myöhäiseksi. Niinhän mä tosin povasin jo aiemmin, ja sössötin jotain malliin ettei se haittaa. No, ei oikeastaan haittaakaan, huomenna töihin vasta ysiksi ja sen jälkeen nauramaan kaikki paska pois impron avulla. Sitten vielä salille ja kotona ollaan taas joskus kympin jälkeen suihkuttelemassa ja venyttelemässä.

Pääasia on kuitenkin se, että sain Tiketistä perjantaina mukaani levykauppa Äx:n avajaisia puffaavan flaijerin. Ihan peruslätinää ja infoa putiikista ja menoistansa, läpyskän keskellä on kuitenkin melko huomaamaton kuva käärmeestä, jonka suusta lentävässä puhekuplassa on teksti: "Sinä olet kakkapylly". Tää on hämmentänyt mua jo puoli viikkoa: mistä helvetistä ne ovat sen onkineet tietoonsa??
Vastaa Viestiin