Suvikumigallup

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Suvigumiset gumit

Onon! Itse omin pikku kätösin kun ne asensin
1
4%
Onon! maksoin siitä ilosta jollekkin amisräkänokalle X-euroa
1
4%
Ei vielä, mutta itse vaihdan pian
10
37%
Ei vielä, mutta vien auton liikkeeseen kumivaihtoon ja maksan siitä ilosta jollekkin amisräkänokalle X-euroa
4
15%
Ei ei ei mitään talvirengasjuttuja. Ei tartte kuin suvikumeja, jotka on tehty aboriginaalien nahasta
1
4%
Meen sporalla
4
15%
Niba
6
22%
 
Ääniä yhteensä: 27

masa

Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja masa »

Joko on alla?

Itse ajattelin tällä viikolla tai tulevana viikonloppuna kaljapalkalla vaihtaa suvikumit alle. Bisse ja rengas on kustannus.
bedlam

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niba = keväällä otetaan sykkeli talviteloilta. Pitäisikin vaihtaa taas etukumi, kun on puhjennut. Tänään ois ollut jo hyvä fillarointikeli röihin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kumit käyttöön vasta aikaisintaan kesäkuussa.
The great club outshines the individual, always and forever.
isohaara

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Ens viikonloppuna vois vaihtaa renkaat, ite luonnollisesti kun on oikeastaan ainoa ulkoliikunta mitä nykyään tulee harrastettua. Uuden kumit pitäis kyl hankkia, mut ans kattoo jos nyt hetken aikaa leikkis slickseillä Kovalaista sadekelillä.
Tix

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Tix »

Luin notta Suviskumigallup.

Eiköhän nuo tule väännettyä alle tänä viikonloppuna. Jos laiskottaa niin seuraavana.[/list]
Pyry-Matias

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kyl täällä todnäk vielä yöpakkasia pukkaa. Ehkä viikon parin kuluttua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytyy poiketa lähitulevaisuudessa Itä-Suomessa ja siellähän on kuitenkin talvi.

Mutta omin käsin vaihdan. Paitsi jos tarvitsee lekahoitoa irroittamiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toivottoman eträcrushini takia otsikosta tuli mieleen Suvinen ja Kumiesine alakäyräni suojana. Eihän minulla tauteja liene, mutta tuskin haluaisin saattaa ketään lasteni äidiksi jo ensirakastelulla :D

Asiaan: Kumiesineliikkeessä vaihdatan. En enää jaksa tunkkailla niinkuin runkkailla.
Mutta en vielä, säät pohjoisempana vaihtelee.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Uuden kumit pitäis kyl hankkia, mut ans kattoo jos nyt hetken aikaa leikkis slickseillä Kovalaista sadekelillä.
Mitä turhaa, kun kohta ostaa uuden auton ja antaa nykyisen lähes ajotaidottomalle siskolle ja hänen kortittomalle miehelleen :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja mun tuli kyllä ihan muut kumit mieleen otsikosta. Olin jopa vähän pettynyt äänestyksen nähtyäni.

Vastaukseksi totean: Sängyssä ei käytetä sadevaatteita!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

bedlam kirjoitti:Niba = keväällä otetaan sykkeli talviteloilta.
Juur näin.
BettyB.

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pikkumusta saa tänään arvoisensa kumit alle. Setä kaivaa kumit säilöstä ja asentaa, minä hymyilen nätisti vieressä.
Vihtahousu

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kaippa sitä pitää veljen huoltoon viedä samalla kesäkumit kun xenon-lampun huolto suoritetaan. Varmaan n. viikon päästä vaihtuu.
Bhven

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kreitsu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Niba = keväällä otetaan sykkeli talviteloilta.
Juur näin.
Mäkin Nibailen. Eka kertaa pyörällä töihin tänään.
SikaMika

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niballa mennään. Vaihdan kesäkumit PMMP:n tahdissa heti, kunhan lumet sulavat eikä ole yöpakkasia.
Herra Manala

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ei vielä, mutta vien auton liikkeeseen kumivaihtoon ja maksan siitä ilosta jollekkin amisräkänokalle noin viitisensataa euroa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vedän paljaalla! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Alut annan asiantutkijan tehtäviin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja ak »

Ei vielä, mutta vien auton liikkeeseen kumivaihtoon ja maksan siitä ilosta jollekkin amisräkänokalle 0-euroa. Kuuluu leasing sopimukseen, niin turhahan sitä on itse ruveta vaihtamaan.
masa kirjoitti:Itse ajattelin tällä viikolla tai tulevana viikonloppuna kaljapalkalla vaihtaa suvikumit alle. Bisse ja rengas on kustannus.
Kait kaavassa lasketaan sekä kesä-, että talvirenkaat kustannuksiin? :)
ninnithequeen

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei vielä, niin aikasin liikutaan että voip olla luikasta. Ja ukko vaihtaa ite, mä otan vieressä valokuvia hihitellen n. 4 tuntia kestävästä operaatiosta...
Bliss

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tarttis varmaan mennä suvikumikauppaan... :think:
Eiköhän ne siellä vaihda samaan hintaan.
Vihtahousu

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:Ei vielä, niin aikasin liikutaan että voip olla luikasta. Ja ukko vaihtaa ite, mä otan vieressä valokuvia hihitellen n. 4 tuntia kestävästä operaatiosta...
4 tuntia!! Juoko se 4 koria kaljaa samalla kun vaihtaa 4 rengasta?
ninnithequeen

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei vielä, niin aikasin liikutaan että voip olla luikasta. Ja ukko vaihtaa ite, mä otan vieressä valokuvia hihitellen n. 4 tuntia kestävästä operaatiosta...
4 tuntia!! Juoko se 4 koria kaljaa samalla kun vaihtaa 4 rengasta?
Tuo nyt liittyy siihen talvirenkaiden vaihtoon viime vuonna, kun se yks rengas ei lähteny irti ei millään. Oli jo naapuritkin auttamassa :D
masa

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvikumit meni eilen alle kun näytti motarillakin jo olevan kesänopeudet voimassa. Ah että huihai on ihan hiljainen auto Seatiin verrattuna, joka huusi sisälle kuin käynnissä oleva iskuporakone peltitynnyrissä.
NegaDuck

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mulle vaihdetaan suvis-gummit huomenna aamulla merkkihuollossa, samalla kun tehdään turvaurat tuulilasiin ja korjataan takaa haljennut pleksi. ( = Oma moka, kun luotin vain peruutuskameraan enkä nähnyt vaakasuoraa betonipalkkia joka oli just sen näkökentän yläpuolella, röhönaurua yks-kaks-ykskakskol! Röhhöhhöö!)
Herra Manala

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:samalla kun tehdään turvaurat tuulilasiin
Älä tee sitä virhettä. Turvaurat eivät todellakaan ole turvalliset, ja niistä on jopa peruuttamatonta haittaa enemmän kuin hyötyä.

Kylläpäs skoudan Marangonit ovatkin aivan järjettömän äänekkäät nyt kun alkavat vetelemään viimeisiään. Päässä kumisee kuin uimahallin WC:ssä, ja kakkoskiesin 255-leveät kuulostavat poikkeuksellisen hiljaisilta niihin verrattuna.
Vastaa Viestiin