Minkä Kitinähymiön henkilöitymä olet?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkä Kitinähymiön henkilöitymä olet?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aava kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: ....
:shock: :shock: :shock:
Ohhoh. Eipä tuohon analyysiin oikein osaa mitään sanoa.... kovasti vaan hämmästyttää. On kyllä todellakin neitseellinen kerta, kun tällaista palautetta saa silmiensä alle ja että joku viitsii tällaista mennä laatimaan - oli se sitten kusetusta tai ei. Ymmärtänet siis varmaan kuitenkin, etten automaattisesti ota nettikehuja todesta. Välissä on turhan monta epävarmuustekijää.

Itse asiassa, teki mieli ehdottaa joko pikaista näöntarkastusta tai alkometripuhallusta :)
Stadinarska kirjoitti: Onko sinulla kissa. Sielukkaalla ihmisellä on kissa, hieman suppeammalla ajatusmaailmalla (suoraviivaisemmalla persoonalla) on koira.
Ei. Enkä aio hankkiakaan. Eläimet kuuluu luontoon. Minä voisin ehkä hankkia koiran tai kissan siinä tapauksessa, jos omistaisin maatilan. Se taas on äärettömän epätodennäköistä.
Stadinarska kirjoitti: Klassista 40-luvun...
Öhöm, niin... mustavalkokuva... :D
Stadinarska kirjoitti: Kuvastasi saan selville... ole hyvä vaan!
Siiltä varalta, ettää mielipiteesi ovat aitoja, niistä vilpitön kiitos! :)
Parahin Aava merityttö!
Vastaan kysymyksiisi sinun juttujesi jälkeen ja laitan ne paksummalla, jotta erotat uuden vastausken! Anteeksi, että vastaus viipyi, mutta elin omaa elämääni toven aikaa, hehheh!

Ohhoh. Eipä tuohon analyysiin oikein osaa mitään sanoa.... kovasti vaan hämmästyttää. On kyllä todellakin neitseellinen kerta, kun tällaista palautetta saa silmiensä alle ja että joku viitsii tällaista mennä laatimaan - oli se sitten kusetusta tai ei. Ymmärtänet siis varmaan kuitenkin, etten automaattisesti ota nettikehuja todesta. Välissä on turhan monta epävarmuustekijää.

Minä olen asioita analysoiva ja noin näin kuvastasi ja niistä muutamista kirjoituksista. Se on minun ajatukseni, eikä tietenkään kusetusta. Miksi kummassa se sellaista olisi. Sehän olisi kovin tylsää. Sanoinhan, etten voi sinua tuntea siis muuten kuin mitä kuvan kautta tulee mieleen ja kirjoituksista, mutta on se tunne aika voimakas.
Omakuva vain kertoo aika paljon ja omasi on minun mielestäni mielenkiintoinen ja sellainen myös...psyykkinen. Asia, joka kyllä myös kuvastasi hieman ilmenee on tietyntyyppinen huoli. Tuollainen huoli (ei ahdistus vaan huoli) tulee vain ihmiselle, joka on ns. sielukas.
Eihän sinun täydy ottaa muuta faktaa tästä sanomisesta kuin sen faktan mitä MINULLE tulee sinusta ja kuvastasi mieleen!


Itse asiassa, teki mieli ehdottaa joko pikaista näöntarkastusta tai alkometripuhallusta :)

Hassu tyttö olet! Kuvassa oleva Aava on kaikin tuomariäänin katseenkestävä tyttö. Ja Stadinarskan mieleen on sinunlaisesi. Kitinäkollegoilla voi olla suosikkina taskuvenustyyppisiä blondeja. Minä olen aina tykännyt tummista ja arvaamattomista!
Stadinarska kirjoitti: Onko sinulla kissa. Sielukkaalla ihmisellä on kissa, hieman suppeammalla ajatusmaailmalla (suoraviivaisemmalla persoonalla) on koira.
Ei. Enkä aio hankkiakaan. Eläimet kuuluu luontoon. Minä voisin ehkä hankkia koiran tai kissan siinä tapauksessa, jos omistaisin maatilan. Se taas on äärettömän epätodennäköistä.

Hehheh. Olet sinä topakka. Huomaatko nyt ettet ole blondi! Sinussa on ihan selkeästi karsismaa! Muuten tuosta vielä, että koirahan on laumaeläin enemmän ja kissa sopeutuu varsin hyvin kaupunkiasuntoon eikä siis kärsi ollenkaan , siis kotikissa, huoneistossa olemisessa. Näin sanovat viisammat eläinimmeiset. Koira vaatii liikuntaa. Kissa on sielukas. Suosittelen sinulle kisua, mutta tuskin tosiaan maatilaa.

Stadinarska kirjoitti: Klassista 40-luvun...
Öhöm, niin... mustavalkokuva... :D

40-luvulla oli muotia tietynlainen naisellinen tyyli. Sinun kasvokuvasi sopii siihen ja toki mustavalkokuva on oikeaa tyyliä
Stadinarska kirjoitti: Kuvastasi saan selville... ole hyvä vaan!
Siiltä varalta, ettää mielipiteesi ovat aitoja, niistä vilpitön kiitos!

No, aivan varmasti minun omia ajatuksiani. En pelleilisi tällaisella asialla ikinä, joka vaikuttaa ihmisen tunteisiin. Se olisi alhaista. Voin pelleillä, mutta en ikinä ihmisen tunteilla.

Mutta älä sikäli suurenna mielessäsi tätä asiaa. Nämä olivat minun ajatuksiani sinun kuvastasi/tyylistäsi. Se ei ole jonkun ylituomarin tuomio!

Voipa Aava mainiosti. Nimesi muuten kuvastaa erinomaisesti persoonallisuutta. Aava meri. MUTTA joskus myrskyisä! Eikö totta!

Joten pusu sulle ja menoksi :P

toivoo


Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Aava

Re: Minkä Kitinähymiön henkilöitymä olet?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Stadinarska kirjoitti: Anteeksi, että vastaus viipyi, mutta elin omaa elämääni toven aikaa, hehheh!
Jostain käsittämättömästä syystä minullakin on muutakin elämää, joten en itse asiassa ole odotellut mitään... kiitos nyt kuitenkin taas tästä viestistäsi! :)
Stadinarska kirjoitti: Minä olen asioita analysoiva ja noin näin kuvastasi ja niistä muutamista kirjoituksista. Se on minun ajatukseni, eikä tietenkään kusetusta. Miksi kummassa se sellaista olisi. Sehän olisi kovin tylsää.
No niin minustakin. Mutta kuten olen sanonut, sanallinen viestintä on varsin korruptioaltista ilman sanatonta sellaista kylkiäisenä. Ja itse asiassa, se mitä minusta ajatellaan, on tietysti lähtökohtaisesti toissijaista siihen nähden, mitä itse ajattelen itsestäni. Mutta silloin, kun niiden välillä ei näe korrelaatiota, sitä tuppaa kuitenkin menemään lukkoon :)
Stadinarska kirjoitti: Sanoinhan, etten voi sinua tuntea siis muuten kuin mitä kuvan kautta tulee mieleen ja kirjoituksista, mutta on se tunne aika voimakas.
Joo, niin sanoit. Mutta et kai odota, että ottaisin tuohon näkemykseesi mitään kantaa? Olisi tietysti mukava, jos tuo kuvauksesi olisi jokin perusväreily, jonka muut olemuksestani aistivat, mutta minä itse olen luonnollisesti täysin jäävi sellaista arvioimaan. On niin suuri taipumus ajatella/toivoa olevansa sellainen, kuin haaveileekin.
Stadinarska kirjoitti: Asia, joka kyllä myös kuvastasi hieman ilmenee on tietyntyyppinen huoli. Tuollainen huoli (ei ahdistus vaan huoli) tulee vain ihmiselle, joka on ns. sielukas.
*menee sanattomaksi*
Stadinarska kirjoitti: Kuvassa oleva Aava on kaikin tuomariäänin katseenkestävä tyttö.
Mutta tämä on yhtä lailla VAIN SINUN näkemys, koska myös se kuvittelemasi tuomaristo on sen saman pääsi tuotosta, joka on tätä mieltä minusta.
Stadinarska kirjoitti: Kitinäkollegoilla voi olla suosikkina taskuvenustyyppisiä blondeja.
No, niitäpä kun en tunne, niin hankala sanoa. Mutta sehän on jokin tieteellinen tutkimustuloskin, että keskimäärin miehiä viehättää vaaleaverikköiset naiset enemmän, koska se tulkitaan hedelmällisyyden ilmentymänä - tai ilmeisesti siis tummaveriköitä suuremman hedelmällisyyspotentiaalin ilmentymänä.
Stadinarska kirjoitti: Huomaatko nyt ettet ole blondi!
Vain jos katson peiliin :D
Mutten kyllä ole yhtä vakuuttunut, että olisi olemassa jokin stereotyyppinen blondin käsite, ainakaan kovin voimakkaana. Lienee lähinnä jokin mielenkiintoiselta tuntuva mielikuva, joka ei kuitenkaan kestäisi kovinkaan raskasta realiteettitestausta.
Stadinarska kirjoitti: Sinussa on ihan selkeästi karsismaa!
Määrittele karisma.
Stadinarska kirjoitti: Suosittelen sinulle kisua, mutta tuskin tosiaan maatilaa.
Joo, no. Eipä tuu kuitenkaan kauppoja :D

Stadinarska kirjoitti: 40-luvulla oli muotia tietynlainen naisellinen tyyli. Sinun kasvokuvasi sopii siihen ja toki mustavalkokuva on oikeaa tyyliä
Yksi mielipide. Kiitos kuitenkin.
Stadinarska kirjoitti: En pelleilisi tällaisella asialla ikinä, joka vaikuttaa ihmisen tunteisiin. Se olisi alhaista. Voin pelleillä, mutta en ikinä ihmisen tunteilla.
Niin... kai ymmärrät, että sanallinen vakuuttelu, että aiemmat sanasi ovat aitoja, ei juurikaan lisää vakuuttavuutta. Todistaminen (ennemmin) oikeaksi (kuin vääräksi) vaatisi läsnäoloa ja pisempää tuntemista.

No, hyvä juttu, jos filosofiasi oikeasti on tuo.
Stadinarska kirjoitti: Mutta älä sikäli suurenna mielessäsi tätä asiaa. Nämä olivat minun ajatuksiani sinun kuvastasi/tyylistäsi. Se ei ole jonkun ylituomarin tuomio!
Niin, kuten itsekin totesin, olet yksi mielipide muiden joukossa. Mutta kyllä tämänkaltainen palaute silti jossain määrin aina pysäyttää. Olet nähnyt melkoisen vaivan sen ilmaisemiseen (tai sitten vaihtoehtoisesti se on jotain työlästä kieroutta! :)).
Stadinarska kirjoitti: Nimesi muuten kuvastaa erinomaisesti persoonallisuutta. Aava meri. MUTTA joskus myrskyisä! Eikö totta!
Nimi on peräisin varsin lujasta kiintymyksestä merta ja ylipäätään vettä kohtaan. Että ainakin siinä mielessä kuvaava. On lisäksi sopivan lyhyt, ytimekäs ja suomalainen.
Bliss

Re: Minkä Kitinähymiön henkilöitymä olet?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Luettuani Aavan tapaa käyttää lainauksia noin suunnilleen jokaikisessä postauksessaan, minua kuvaa parhaiten tuo ---> :igor:
Che

Re: Minkä Kitinähymiön henkilöitymä olet?

Viesti Kirjoittaja Che »

Olen ilmiselvästikin Kuva
Aava

Re: Minkä Kitinähymiön henkilöitymä olet?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Bliss kirjoitti: ...
:oops:
Äh, joo. Tämä on vaan mun periaate myös sähköposteissa ja se on jotenkin jäänyt päälle myös näissä postittelemisissa. Ehkä ei tosiaan tarvitse toistaa jotain vain n. 14 cm päässä ylempänä lukevaa lausetta... :D

P.s. piti käydä jälkeenpäin poistamassa Blissin tekstit tuolta lainausboxista... :tiistai:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Minkä Kitinähymiön henkilöitymä olet?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

(__*__)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä Kitinähymiön henkilöitymä olet?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tämä: :paska:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin