Perjantyle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantyle

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantyle

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huh mikä päivä! Nyt kiristää vatsaa, mutta mieli lepää 8)

Hullut päivät koettu; ostin lohta 6,50€ kilohintaan vajaat pari kiloa. Kermahauteessa ja juustotaskuineen on nyt puoliksi jo syötykin. Perunamuussistakin tuli herkkua kun laitto vähän kuivattua tattia ja valkosipulia :h:

4v. uhmaikäinen ja näsäviisas pikkutyttö + hullut päivät + raskaana oleva pallomaha + kärsimätön/lyhytpinnainen äiti ei ole hyvä yhdistelmä. Systeri teki reilut ja ns. hautautui tyynyihin ja iski telkan päälle, meikäläinen jäi sitten pikkutyypin, tiskien, ruuanlaiton ja uhman kanssa kahdestaan: näkemys tulevaisuudesta ei enää niin ruusuinen. Onneksi sauna pelasti :roll:

Kun mies tulee kotiin, pussaan sitä oikein kunnolla ja sit isken sille lohet naamaan. Huomenna ajattelin käydä töissä työkaveria moikkaamassa. Toinen on ihan yksin koko viikonlopun, elukat on kuulemma äkäisiä ja mun seura piristäis.. Wau.

Kuka haluu Brunbergin suukon? Mulla olis :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Perjantyle

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kertokaas hei mitä hyvää ruokaa mä tänään tekisin? Ideat ihan loppu.
Broilerin rintafilepaloja, naudan sisäpaistipaloja, paprikapaloja, isoja hillosipuleita, kynnettömiä valkosipuleita, kesäkurpitsaa paloina sekä jalapenoja ja aji cristal -chilejä viipaloituna vartaassa. Vartaisiin pullasudilla kunnon savuinen bbq-marinointi ja ei kun grillivastuksen alle niban pallogrillin puutteessa.
Voi leipä että tuli nälkä :P
Kiitti vinkistä, oli muuten tosi hyvää!

PS. Unohdin listalta isot kirsikkatomaatit!
NegaDuck

Re: Perjantyle

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tyypillistä perjantaita. Kun pitäis pitää hauskaa ja rellestää, oon niin uupunut että ei jaksa muuta kuin olla passiivinen. Eipä tässä kai muu auta kuin mennä nukkumaan.

Mut mulla on koko seuraava viikko lomaa! Jippii! :ohyeah: Eiköhän se uupumus kohta väisty.

Öitä! Viikonloppuja! :yo:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perjantyle

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Perse kutisee. Varmaan peräpukamat pyrkii ulos tai jotain.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantyle

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:Perse kutisee. Varmaan peräpukamat pyrkii ulos tai jotain.
Aikun hienoa! Oispa mullakin noin mukavata! :wink:

Oliks sulla lapsosia vai miten olet hankkinut hemoroidit?

Miten niitä SA, siis lapsosten tekoharjoitukset taas alkoi vuoden tauon jälkeen mut entäs noi toiset?

Jos tää on sulle herkkä aihe voidaan privata tai avata vaikka Cityn keskustelupalstoille tämä ihana aihe?? :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perjantyle

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niba kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Perse kutisee. Varmaan peräpukamat pyrkii ulos tai jotain.
Aikun hienoa! Oispa mullakin noin mukavata! :wink:

Oliks sulla lapsosia vai miten olet hankkinut hemoroidit?

Miten niitä SA, siis lapsosten tekoharjoitukset taas alkoi vuoden tauon jälkeen mut entäs noi toiset?

Jos tää on sulle herkkä aihe voidaan privata tai avata vaikka Cityn keskustelupalstoille tämä ihana aihe?? :lol:
Ei mulla tietääkseni ole lapsia, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Mitä tarkoittaa SA? Sullakon on siis lapsentekoharkat käynnissä? Miten menee, onko tullu lasta tai paskaa?

Mulla ei oo citissä enää tunnuksia, mutta voidaanhan me täälkin privata. Mä muistan sun makkarat vielä. Uuniperunaa taisin jopa syödä. Ettet vaan olis Vanhanen :!:
elco

Re: Perjantyle

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:Mikä vittu siinä on elisan touhussa on niin helvetin vaikeaa?
Laskutusjärjestelmäprojekti on ollut näemmä vähän haasteellinen. Eivätköhän ne laskut ala viiden vuoden kuluttua menemään paremmin, kun uusivat uuden järjestelmänsä.
BettyB.

Re: Perjantyle

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti:Laskutusjärjestelmäprojekti on ollut näemmä vähän haasteellinen.
Mä oon ollu laskutukseen tosi tyytis. Laskut loppu kokonaan 1,5 vuodeks, alkoi muutama kk sitten taas tulemaan. Edullista, sano.
NegaDuck

Re: Perjantyle

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Suvinen kirjoitti:Olisko aika pitää kaikkien aikojen ensimmäinen Kitinä- tauko???
Kokeile ensiksi vaikka puolta tuntia, ja sitten varovaisesti pidempiä taukoja etteivät riippuvusoireet vie kehoa ja mieltä shokkiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantyle

Viesti Kirjoittaja Niba »

Che kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Vaihtoon vaan, mites se menikään...

Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki
- Aaro Hellaakoski
Kieltämättä houkuttelisi. Ainoa vain, että ongelma on se, että mitä teen jos en viihdykään uudessa paikassa tai työnkuva ei vastaa odotuksia? Toisaalta olen aika varma, että pääsen nykyiseen firmaan takaisin vielä myöhemminkin vaikka tekisinkin syrjähypyn. Ehkäpä siis vaihdan.
syrjähyppy voi tehdä poikaa ja miksei tyttöäkin!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin