Lauantyle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Lauantyle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vielä muutama senttimetri Taliskeria nautiskellen naamaan ja siirryn jatkamaan lukemisprojektejani. Olo edelleen kovin kipeä, illalla olisi saunailta pokerisessioineen äijäporukassa, saas nähdä taipuuko moiseen.

Se on ihan vitun hyvää yötä vaan kaikille, hajotkaa lauantaiaamuihinne!
SikaMika

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Koska lasinpohjalta löytyy vielä viskiä, aloin lukemaan Oscar Wilden sitaatteja. Löytyi Gattacalle sopivia:

"Hylkiöt surevat aina"

"Hyvältä näyttäminen ja hienosti pukeutuminen on välttämättömyys. Elämän tarkoituksellisuus ei ole"

"Ihmisen pitäisi olla kiitollinen jos hänellä on vika josta häntä voidaan epäoikeudenmukaisesti syyttää"

"Mikä tahansa aatteellinen keskittyminen siihen mikä on oikeaa tai väärää käytöstä osoittaa älyllisen kehityksen pysähtyneisyyden"

Ja illan viimeinen:

"Rikkaita poikamiehiä pitäisi verottaa rankasti. Ei ole reilua että jotkut miehet saavat olla onnellisempia kuin toiset." :)
Viimeksi muokannut SikaMika, 05.04.2008 2:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
prosessi

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mutku Tove Jansson sanoi näin: Se, että toinen on oikeassa, ei estä toista pettymästä.
SikaMika

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

prosessi kirjoitti:Mutku Tove Jansson sanoi näin: Se, että toinen on oikeassa, ei estä toista pettymästä.
Wildepä sanoi näin:

"Ihmisen menestyksessä on aina jotain, joka harmittaa hänen parhaita ystäviäänkin."

Naisista tämä skuukkeli totesi mm. seuraavaa:

"Jokainen nainen on kapinallinen ja tavallisesti raivokkaassa kapinassa
itseään vastaan."
"Jokainen nainen on väärässä kunnes itkee."
"Jokainen nainen puhuu liikaa."
bedlam

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ja Seppo Räty sanoi näin: "Lepäilen tai ryyppään".
Nyt olen ryyppäillyt, seuraavaksi lepo.
1108

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No johan oli kaappihomon ja lesbon aivopierua tämänketjun alku täynnä. Vitut siitä, tää lähtee aamusta radalle varusteena 22LR, 308win, 7,62x54R, .500S&W, .50AE.

Eli tässä kokovertailu:

Kuva
Viimeksi muokannut 1108, 05.04.2008 1:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rihlaa piippusi?
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:Pippelinjatkeiden esittelyä

"Naimisissa olevan miehen onnellisuus on kiinni ihmisistä joiden kanssa hän ei ole mennyt naimisiin."
Aava

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Aava »

Niba kirjoitti:Rihlaa piippusi?
Ihan vaan yleissivistääkseni itseäni... oliko niin että rihlojen olemassaolo (niiden aiheuttama luodin pyöriminen pituusakselinsa ympäri sen lentäessä) vakauttaa sitä luodin lentoa vai mikä niiden funktio oikein on... ?
SikaMika

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Aava kirjoitti:
Niba kirjoitti:Rihlaa piippusi?
Ihan vaan yleissivistääkseni itseäni... oliko niin että rihlojen olemassaolo (niiden aiheuttama luodin pyöriminen pituusakselinsa ympäri sen lentäessä) vakauttaa sitä luodin lentoa vai mikä niiden funktio oikein on... ?
Funktio on juurikin tarkkuuden lisääminen.
Pyry-Matias

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Montutin pääosin kuulereilla 6,5 biniä. Sain ilman yhtään stäkkäystä neljä korjattua. Joo...nää on näitä eli aatuutilullaa.
elco

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja elco »

Skuukkeli meni metsään. Päivystettyään hetken mättään vieressä skuukkeli bongasi tipun.
-"Kaunis ilma tänään, joup poks! Mansikat maistuvat nams", skuukkeli avasi pelit
-"Haukotus."
-"Mansikat maistuvat, nams."
-"Joo, miten vaan."

Skuukkeli tuumasi, että rakkautta on ilmassa ja alkoi se ihana kyrpäkin osoittamaan elonmerkkejä. Tipu mittasi skuukkelia päästä varpaisiin ja sanoi:
-"Pane mua."

Lusikallinen jännäkakkaa valahti skuukkelin silkkiboksereihin. Ihana kyrpä lerpahti.

-"Niinku mitä?"
-"Pane mua nyt!"

Yksittäinen hikikarpalo valahti skuukkelin kaljulta ohimolle.

"Panisin, mutta täällä haisee paska."
"Saatanan homo tuhkamuna", tipu totesi yksikantaan ja lensi pois.

NuoriDave tuli paikalle.
-"Kato! Skuukkeliko siinä päivystää? Miten panee?"
-"Mä oon vaan ja ollaan vaan... tuli paskat housuun."
-"Joo, mulle käy usein kanssa noin."
NegaDuck

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hyvin nukuttu yö takana, nam. Sää vähän synkentynyt ("ai mää vai?"), mutta saapahan lomailla.

Kyllä, se oli ylikuntoa mitä mulla eilen oli, ikävä olo kiusasi iltaan asti. Ilmeisesti sähly oli jo vähän liikaa. Nyt pitää sitten ottaa rennosti ja syödä hyvin. Mutta hyvä että opin tunnistamaan sen nyt vihdoin, olin ihmetellyt mitä se omituinen uupumus ja vatsavaivat oikein meinaa.
1108 kirjoitti:Eli tässä kokovertailu
Aika paksun oloisia dildoja. :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuka mitä häh :shock:

Koko saatanan yö juostu vessassa, oli näköjään joku nesteidenpoistokampanja. Tuleva jälkikasvu jostain kumman syystä kusetti / "kusetti" mua kuselle kerran tunnissa. Miehen lähdettyä töihin nukuin ensimmäiset 2h putkeen koko yön aikana, ja näin tappajasaksanpaimenkoirasta unta.

Ihan uhotakseni vetäsen ison siivun maustekakkua aamupalaksi.

Mitvit - mun mies on kirjoittanut kitinään :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Miksi helvetissä mä olen hereillä tähänaikaan? Jaksais nyt jotenkin tästä vääntäytyä rautatieasemalle ja junaan, väsyttää niin että meinaa taju lähteä.
Vihtahousu

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Töisä, perkele! Nopeesti parit faxit asiakkaille ja sitten kallioon vetää tuoppia ja kattomaan kun Pooli pieksee Arse-naalia!
NegaDuck

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:Miksi helvetissä mä olen hereillä tähänaikaan?
Olet menossa paikkaan jossa joka puolelta kuuluu ammuntaa. Päättelisin siis että olet lähdössä aamulypsylle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti: kattomaan kun Pooli pieksee Arse-naalia!
:cheer: :cheer: :hep: Kyllä lähtee!!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja milli »

Väskää, vaikka eilen ei tullut tehtyä hirväesti mitään, ilta meni "äidin" kanssa höpötellessä ja leipoessa kakkuja "sedän" 70v. juhlia varten.

Yritän aktiivisesti saada itseni liikkumaan, uimaan en taida tänään jaksaa raahautua, kun huomenna mennään sinne äidin kanssa, mutta jos vaikka tekisin tunnin pilatesta ja toisen tunnin joogaa.

Illalla pitäisi lähteä kaverin kanssa ulos, mutta katsotaan nyt, pääseekö kaveri edes Hampuriin saakka. Saksalaiset eivät todellakaan ole täsmällisiä tms.. ovat jatkuvasti myöhässä ja tekevät ohareita, prkl.
Pyry-Matias

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jahas, mennään muijan kanssa Haikon kartanoon viettämään laatuaikaa. Ensin reilu aamupala, Aamulehti ja sit koukkaan vähitenväärän koulusta rattaille. Ihan nnjees.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyry-Matias kirjoitti:Jahas, mennään muijan kanssa Haikon kartanoon viettämään laatuaikaa. Ensin reilu aamupala, Aamulehti ja sit koukkaan vähitenväärän koulusta rattaille. Ihan nnjees.
Muista pidättää! :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja elco »

Kankkuspäivä. Pääsin viideltä ylös sängystä Botanic Gardensiin katsomaan papukaijoja ja lepakoiden heräämistä. Jäätelöbaarin kautta kotiin.
Bliss

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kevään kunniaksi luovuin noin kuudesta kilosta hiuksia.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bliss kirjoitti:Kevään kunniaksi luovuin noin kuudesta kilosta hiuksia.
Noistahan saisi jo lapaset koko suvulle!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gradu ja ruotsin kielitutkinto meni läpi joten kai sitä on pakko sitten valmistua 18.4

Krapula.
Vastaa Viestiin