SunNusTus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bluntly kirjoitti:Nukkumaan mennessä tulikin sitten aktionia kun sandels-päissäni törmäsin kukkapöytään ja kaksi kaktusta tipahti jalalle.
:lol: :lol: :lol:

Voi hitsinhitsi, ärsyttää kun eiliset iltasuunnitelmat meni mönkään vatsataudin takia, töihin oli tietysti raahauduttava siitä huolimatta. Tehokasta pöntöllä istumista, sano. Lieneekö vieläkään mokoma mennyt ohi.

Kasa kouluhommia tehtävä muutamassa tunnissa, ukko saa pyykätä, tiskata ja siivota. Soon vaan hiukan paha, että se saa siitä jotain ihme naishormoneja nalkutuksesta päätellen. Onneksi omaan valikoivan kuulon, semmosen miehisen kuulon. Rakastan :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Nukkumaan mennessä tulikin sitten aktionia kun sandels-päissäni törmäsin kukkapöytään ja kaksi kaktusta tipahti jalalle.
:lol: :lol: :lol:

Voi hitsinhitsi, ärsyttää kun eiliset iltasuunnitelmat meni mönkään vatsataudin takia, töihin oli tietysti raahauduttava siitä huolimatta. Tehokasta pöntöllä istumista, sano. Lieneekö vieläkään mokoma mennyt ohi.

Kasa kouluhommia tehtävä muutamassa tunnissa, ukko saa pyykätä, tiskata ja siivota. Soon vaan hiukan paha, että se saa siitä jotain ihme naishormoneja nalkutuksesta päätellen. Onneksi omaan valikoivan kuulon, semmosen miehisen kuulon. Rakastan :h:
Aika vaisua. :cry:
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja milli »

Lolita kirjoitti:
milli kirjoitti:Graah, miten mä saan kaikki noi tavarat roudattua Suomeen?! *repii hiuksiaan*
Vaatteita vaan postipakettina tulemaan Suomeen.
Juu, tuo on yksi vaihtoehto.. katsoo nyt.. toivottavasti eivät punnitse mun käsimatkatavaroita... olisikohan siinä 10kg tavaraa.. ja matkalaukku on noin 20kg.. voi luoja.. Mitä mä oon ajatellut?

Alkaa tulla tosi haikea olo, kun tietää, että parin tunnin päästä pitää lähteä Suomeen. Hampuri ja perhe tuntuvat niin kodilta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
milli kirjoitti:Graah, miten mä saan kaikki noi tavarat roudattua Suomeen?! *repii hiuksiaan*
Vaatteita vaan postipakettina tulemaan Suomeen.
Juu, tuo on yksi vaihtoehto.. katsoo nyt.. toivottavasti eivät punnitse mun käsimatkatavaroita... olisikohan siinä 10kg tavaraa.. ja matkalaukku on noin 20kg.. voi luoja.. Mitä mä oon ajatellut?

Alkaa tulla tosi haikea olo, kun tietää, että parin tunnin päästä pitää lähteä Suomeen. Hampuri ja perhe tuntuvat niin kodilta.
Kun lähdin viimeksi Bjerliinistä lentokoneella painoi käsikassi 11kg ja matkalaukku 36kg, tyttö lähtöselvitystiskillä ei ottanut multa ylimääräistä korvausta niistä. Elämä on. Tuttu joutui maksamaan ylimääräisen satasen 40kg kollistaan viime vuonna. Elämä on.
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mopokausi avattu ja kokovartalojäädytys päällä. Kai se on napsautettava sauna päälle ja lämmiteltävä lihakset lauteilla. Mutta kylläpä oli taas sen arvoista :h:
SikaMika

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:Edelleen kuumetta. Kohtuullisen ikävä olotila. Inhoan kipeänä olemista!
I feel you. Kuume on tainnut jo lähteä, mutta räkäköhätauti jäi.
elco kirjoitti:
Mullepa tuleekin päivässä tuollainen 80 mailia. Viime keväänä Suomessa piti vähän kiirettä ja tuli parhaimmillaan/pahimmillaan 150 päivässä.
Mulla niiden tulo loppui heti, kun kävin viimein siinä mainostetussa kyrvänpidennysleikkauksessa. Pahimmatkaan spämmääjät eivät jaksa uskoa, että tarvitsisin vielä toisen operaation. Toimii. Suosittelen.
1108

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mua nikertää... Vituttaa tän kannettavan kanssa eläminen, en osaa elää ilman pöytäkönetta ja 22". Pää täynnä hyviä ideoita joita pitäisi päästä suunnitteleen CAD:lla, vitun Vantaa ja vitun paskafirma... Maanantaina lähtee niin tulikivenkatkera soitto että ei tosikaan, mie haluan sen koneeni kohtuu vitunvilkkaasti takasin kotia.

Ja mua rakennutti, revin listat eteisestä mäkeen ja maalaan huomenna senkin kuntoon. Ja mulla heräsi idea että teen tänne perinteisen lautalattian, vaivaloinen tehdä mutta jumalauta mie tykkään sellaiseista. Ja 3 ensinmäistä nillittäjään voi painua hirteen, mie saan tehdä mitä mie haluan omalle kämpälleni.
BettyB.

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oon jotenkin jo tottunut siihen että elämäni miehet osoittautuvat kusipäiksi, mutta että oma isänikin. Haistakaa kaikki pitkä vittu.
1108

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Haistakaa kaikki pitkä vittu.
Soo soo täti, kyllä se ihanne vielä jostakin löytyy. Aikoinaan kelasin samaa asiaa käänteisesti, mutta asioilla on tapana järjestyä.
Che

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Che »

Elämä alkaa voittaa. Jipii!
Bliss

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:asioilla on tapana järjestyä.
Asioilla on tapana mennä entistä enemmän sekaisin.
Nimim. Kokemuksella :?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
1108 kirjoitti:asioilla on tapana järjestyä.
Asioilla on tapana mennä entistä enemmän sekaisin.
Nimim. Kokemuksella :?
Ei asiat itsestään järjesty, pitää järjestää!
Ja jos menee vituiksi niin ainoastaan itseään saa syyttää.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss- ai hitsinpitsi kun oli söpöjä autfittejä :h: Kiitos tuhannesti! Sai miehenkin liikuttumaan. Hiukset oli edelleen håt ;)

Mies on tänään tehnyt ruokaa, tiskannut ja siivonnut, sain vapaapäivän. Thank god, en oliskaan jaksanut :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Kiitos tuhannesti!
Eip kiittämistä, kiva jos kelpas :)
Unohin sanoa, että tergguja miähelle. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
ninnithequeen

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Iltakaffen aika.
Jumiuduttiin ukon kanssa pelaamaan taas Silent Hill kolmosta. Sitä pitäis kyllä pelata yöllä, kun on pimeetä, olis jännempi :P

Se on vissiin pakko hankkia PS 3, että saahaan hankittua Silent Hill vitonenkin. Kateltiin kuolaten netistä trailereita jo.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Se on vissiin pakko hankkia PS 3, että saahaan hankittua Silent Hill vitonenkin. Kateltiin kuolaten netistä trailereita jo.
Sun gallerian uusimassa kuvassahan kommentoit että teil on jo PS3 ?
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Meitsi on sippi. Yheltätoista uimaan, yheltä systerille. Nyt on sen tukka sekä värjätty että leikattu ja kummitytön tukkaakin leikkasin monta senttiä. Systerin piha suunniteltu, toteutus tapahtunee tämän kuun aikana. Seiskan maissa tultiin himaan. Varastosta roudattu kesäkamppeet sisälle ja nyt pian heti pitäs mennä laittaan talvirytkyt talviteloille.
Etupihalla puskee kukkaa penkistä :]
ninnithequeen

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Se on vissiin pakko hankkia PS 3, että saahaan hankittua Silent Hill vitonenkin. Kateltiin kuolaten netistä trailereita jo.
Sun gallerian uusimassa kuvassahan kommentoit että teil on jo PS3 ?
Juu, se oli moka. Kakkonen se on.
Pyry-Matias

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Haikon kartano oli odotusten mukainen. Kallis toki, mutta niinhän arvokkaasti vanhentuneen kartanokylpylän kuuluukin. Ei siellä pelkästään löffäilty, juoksumatolla täytyi hikoilla vajaa tunti. Mut ihan nnjees.
masa

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja masa »

Puuh. Terassin runko melkein valmis, ja terassin katto pystyssä.

Huomenna haetaan lisää värkkiä ja laitetaan ekat terassilaudat kiinni. Kiva viikonloppu. About 20 tuntia terassin rakentamista takana ja homma yli puolivälissä. Pian on parikytä neliöö katettua lisätilaa käytössä.

Ensviikonloppuna alkaa grillikausi todenteolla!
SikaMika

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tämä viikonloppuhan meni mukavasti kiville. Olisin kenties osannut arvostaa enemmän raatona makaamista jos en olisi ollut samassa moodissa kiukuttelevan selän takia juuri pari viikkoa sitten. Päällä vielä melkoinen röhä, normaalisti kuumeilun jälkeen on mekoinen vimma päästä jalkeille mutta nyt mä haluaisin pysytellä vaan sängyssä kunnes olen täysin parantunut. Eli huomisen työmotivaatioennuste näyttää matalapainetta ja pakkasta. Onneksi työnkuva ei siis sisällä mitään oikeita töitä, vaan opiskelua ja lorvimista.

Näytän melkoisen boheemilta runopojalta muutaman päivän sängellä, pöyhöttyneillä hiuksilla, punertavalla nenänaluksella ja kaulaliinalla varustettuna - enkä enää edes tiedä, onko se hyvä vai huono juttu! Vielä baskeri ja viinaa päähän ja voisin painella syntiseen yöelämään taiteilijana esiintyen. Toivottavasti paranen pian...
Bliss

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti: Vielä baskeri ja viinaa päähän ja voisin painella syntiseen yöelämään taiteilijana esiintyen.
Ei mee läpi. Sä olet liian hyväkuntoisen mallinen. Jos painoindeksi menis pakkasen puolelle, niin sitten ehkä :P
SikaMika

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Vielä baskeri ja viinaa päähän ja voisin painella syntiseen yöelämään taiteilijana esiintyen.
Ei mee läpi. Sä olet liian hyväkuntoisen mallinen. Jos painoindeksi menis pakkasen puolelle, niin sitten ehkä :P
Jos mä esittäisin aloittelevaa taiteilijaa? Sellaista joka ei ole vielä ehtinyt taiteilla itseään pohjalle!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku hemmetin kevätpanetus iski niin pahasti, että alkoi mieli kuulemaan jo ääniä. Onneksi huomenna pääsee sorville keskittymään verokantoihin ja muihin todellisiin seksintappajiin niin pyhdistuu mieli mokomista vouhotuksista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Taitelijailluusio meni ihan munille, suihkusta käveli ulos sileäposkinen ja komea urheilijanuorukainen...

...ja koska mä en tunnistanut sitä, ajoin sen pihalle!

Eikäku, pitäisi mennä nukkumaan. Mä olen lukenut niin paljon vklpun aikana, että taidan katsella tähän väliin jonkun leffan. Öit.
Vastaa Viestiin