Mainio maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enttu

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Elppis kirjoitti:Hihi, me saatetaan muuttaa piakkoin :shock:
Ai mä oon niin pelottava ... melkeinpä vuoden viihdyitte :P
1108

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enttu kirjoitti:Ai mä oon niin pelottava
Asteikolla 1-10 olet yhtä pelottava kuin vappupallo, eli 0,0001.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enttu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Hihi, me saatetaan muuttaa piakkoin :shock:
Ai mä oon niin pelottava ... melkeinpä vuoden viihdyitte :P
Sori vaan, jäätäis melkein nurkille.
The great club outshines the individual, always and forever.
Enttu

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Elppis kirjoitti:
Enttu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Hihi, me saatetaan muuttaa piakkoin :shock:
Ai mä oon niin pelottava ... melkeinpä vuoden viihdyitte :P
Sori vaan, jäätäis melkein nurkille.
OK ...
Herra Manala

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Hihi, ette ikinä arvaa kenen profiili löytyi Citystä.

http://www.city.fi/profiilit/johanna1978/
Hihi, ette ikinä arvaa kuka Weijo Pallonakki siellä on kärkeen vonkaamassa.

http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/860316/
1108

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mjääh, VR-Rata puulaakin isoherra soitti ja kysäisi kiinnostaisiko duunit. En nyt oikein osaa sanoa kiinnostaisiko, mua ne kiskot niin kamalasti innosta. Ottaako paikka vastaan ja värkätä aikansakuluksi niitä hommia vai mitä sitä tekisi. Taidan miettiä yönylitse ja tehdä päätöksen huomenna...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Ostappa sitten meikäläiseltä valmiiksi kasattu IKEAn hylly pois nurkista kuljeksimasta.
Nyt on olohuoneen kaikki seinät jo täynnä hyllyä, joten ei mahu. Kyllä se hirvityskin käyttöön otettiin, ei niin halpaa hyllyä kannata lähteä vaihtamaan, kun ei itsellä ole autoa.
Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti: hylly on kamala.
Ikean vai kasaajan ansiota? :o
Sekä että. Ikean karmaisevasti kuvioima ja väärään hyllyyn tunkema, ja kasaajan sieltä oikeasta hyllystä ottama väärä hylly.

Kuvia galleriassa.
Herra Manala

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ei tää nyt niin kamala ole:

Kuva

Sitten tuli wanhuus ja joku päästi sen levittää itse pakkelit naamaansa.
isohaara

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Olipa positiivinen yllätys tänään pankissa. Piti tallettaa tilille käteistä ja homma onnistui parissa minuutissa. Jopa se talletuslomake oli samanlainen kuin ennen vanhaan. Ei tarvinnut vuoronumeroa, vaan tiskille jonotettiin ihan perinteiseen tyyliin.
Odotukset olivat, että nauraisivat mut pihalle sieltä; "Hei Lissu, tuu kattoon! Tää jäpikkä yrittää tarjota jotain paperirahaa!11" Edellinen asiakas sai helvetin sekavat ohjeet ja lupauksen et viikko ainakin menee - yritti tallettaa kolikoita!

Niin ja onnea tuli koeteltua kunnolla lauantaina; olin nostamassa tomaatista rahnaa ja yks työkaveri änkes väliin näpytteleen 400 € ulos koneesta. jännitti hieman hillua baarissa semmoisen käteissumman kanssa, onneks en lähtenyt tarjoilemaan kierroksia ja aamun inventaariossa laskin että ainoastaan yksi viisikymppinen on silppoutunut pienempiin osiin. Mulla pysyy parempi holtti kyl muovin kanssa.
SikaMika

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hyvää torstai-iltaa, toverit.

Se on nyt sillä lailla, että saa luvan loppua tuo jatkuva taskuillani käynti. Olette hukanneet mun arvokasta aikaani aivan liikaa viime aikoina, ja mulla on paitsi tunne, että mulla on ajalleni parempaakin käyttöä, niin myös oikeasti ajalleni parempaa käyttöä. Koska nyt kuitenkin vastoin parempaa tahtoa ja sen lujuutta ajaudun aina luppoaikanani tänne roikkumaan kuin paska perseestä, niin täytyy lopettaa moinen typeryys väkivalloin ja määrätä itselleni kahden (2) viikon määräaikainen keskustelupalstojenkäyttökielto, jonka alkamisesta kielivä kosteasilmäinen exitti tämä epitafi nimenomaan on.

Kahden viikon päästä tulen olemaan terveempi, vauraampi, valovoimaisempi, motivoidumpi ja ympäristöystävällisempi, eli sanalla sanoen vieläkin hullumpi kuin nyt! Pitkää ikää, hauskaa loppuelämää ja hyvää yötä vaan kaikille siihen saakka, nyt mä lähden saunaan.
Yönmustaritari

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Pyry-Matias kirjoitti:Seuraako kukaan muu Tanssii susien kanssa kilpailua? Jotenkin menee maku ja fiilis tämän katsojien lemppariparin vuoksi :x
Minun maitokaupassa käyntini on tämän kilpailun vuoksi vähentynyt huomattavasti, koska 150€ viikkobudjetti pitää aina olla koossa Kaikkosen pitämiseksi kisassa mukana.

Nyt jos tästä alkaa tulla jotain surkuhupaisaa kilikilikilpailua niin olen kyllä valmis tuplaamaan pelipanokseni Kaikkosen voittoon. Mieshän tanssii kuin kuka tahansa itseään kunnioittava puukko kurkulla pakotettuna.
Aava

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja Aava »

McJanne kirjoitti: Meri kuluttaa kovimmastakin kivestä särmät pois.

Hei, mä en ymmärrä ollenkaan, mistä sä puhut, mut ei se mitään. Näytät siltä, että edes itse tiedät :D
Aava

Re: Mainio maanantai!

Viesti Kirjoittaja Aava »

BrianW kirjoitti: Sinua arvostetaan. Olet tuonut ihan hyviä ja rehellisiä näkemyksiä palstalle.
Jos kerran Nibakin näin sinua muistaa niin se on jo jotain.
When the going gets weird, the weirds start talking really weird :D

BrianW kirjoitti: Säilytä vaan oma linjasi ja jätä väliin besserwissereitten mielipiteet.
Varo sanojasi. Saatan nimittäin jopa tehdäkin noin :twisted:
Vastaa Viestiin