Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tere.

Tulin aamulla ja ajattelin tässä Nibasen oikein tiistaina aloittaneelle ketjulle sympatiaa. Törkimystyperys varasti Niban ketjun ja koska minullekin on käynyt niin vastaavasti, niin aion puolustaa henkeen ja vereeni oikeudenmukaisuutta.

En tietenkään halua sotkea kirjoituksia moneen tiistaihin oikeasti enää tässä vaiheessa, enkä siihen pystynekään. Tällä postauksella olkoon siis vain sympatia-arvo. Vastaus toki on ihan toivottu, jos haluatte!

Olen perusleikkisä Arska ja vähän ylikin sitä, mutta minusta tuollainen päälleajo ei vain ole millään lailla hauskaa vaan ylimielistä mitä suurimmin! Eikö Kitisijöissä ole munaa ollenkaan ojentaa törkimyksiä????
Se on vakava kysymys!

Nythän on niin, että Niba kovakuorisena todennäköisesti vähät sanoo välittävänsä tästä. Se on miesten tapa sanoa, mutta eri asia on aina mitä mies sanoo ja mitä hän tuntee. Tämä naisillekin tiedoksi!

Tietoiskun elämästä antoi kaikille niin perin tunnettu ja tuntematon

STADINARSKA
ei missään tapauksessa ainakaan todellinen
:D
.
Vihtahousu

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voisitko imasta ittes vittuun täältä.
NuoriDaavid

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No eipäs nyt turhaan agreilla. SA on vähentänyt isojen kirjasinkokojen ja värien käyttöä.
Vihtahousu

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NuoriDaavid kirjoitti:No eipäs nyt turhaan agreilla. SA on vähentänyt isojen kirjasinkokojen ja värien käyttöä.
Turha agreilu on joskus hyvästä, kantsis kokeilla.
NuoriDaavid

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vihtahousu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No eipäs nyt turhaan agreilla. SA on vähentänyt isojen kirjasinkokojen ja värien käyttöä.
Turha agreilu on joskus hyvästä, kantsis kokeilla.
Ei onnistu. Tämä mun lääkitys estää mua suuttumasta.

Edit: tarkemmin ajatellen ei se täysin estä, mutta hillitsee sitä varsin tehokkaasti.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 08.04.2008 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä modasin modea :P

Jaksa tuhatta eri tiistai- ketjua..
The great club outshines the individual, always and forever.
Aito_Johanna

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Elppis kirjoitti:Mä modasin modea :P
Kosto elää! :twisted:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis minun täytyy suorastaan ihmetellä, että tuollaisia kannanottoja, mitä Vihtahousukin sanoo, suvaitaan!

Nehän ovat, vaikka ei tapani todellakaan ole koskaan haukkua ihmisiä tyhmästi, ilman syytä varsinkaan, todella siis sanan varsinaisessa merkityksessä tyhmiä ja tuomittavaa lahjattomuutta esiintuovia!

(Lahjattomuudelle ei mitään voi sinänsä, se on ihmiskyvyssä sinänsä ja sitä ei saisi alleviivata koskaan, mutta tuomittava lahjattomuus on sitä, että jotenkin tuo lahjattomuuttaan ja itseään esille tahallisesti samalla tahallisesti tietäen sen ja kokeillen vain rajojaan)

Ensinnäkin kannanottoni oli oikea, mielestäni ihan varmasti, kun en hyväksu toisen ihmisen sivuutusta.
Sitten tämä vielä kehtaa a)olla erimieltä, b) käskeä minun alatyylisesti mennä johonkin, c) hänet suvaitaan täällä, d) ei huomaa omaa pohjatonta itsekkyyttään

Pitäisköhän minunkin toivoa sivistyneesti haukkujan menevän jäähylle edes! Sen täytyy olla oikea vaihtoehto.

HERÄTKÄÄ te muut hieman oikeudenmukaisuuteen! Tämä maailma ei mene eteenpäin kyynärpäillä ja tyhmyyksillä!! :x

SA
tyhmyyttä ei voi poistaa mutta älkäämme nyt ainakaan kannustako sitä!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Maailman parasta olla kotona! :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
NuoriDaavid

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Maailman parasta olla kotona! :)
Joo, samaa mieltä olen minäkin kun katsoo näitä kahta kuvaa!

Kaunihit Mustisterkut savvonmuahan ja poeka nukkukoon kiltisthi ja kitisköön vähän ja äiteensä paljon!

Sen verran kusaisisin taas, jotta onko kauheampi osapuolenne ajanut autoa nyt lommoitta?
Ja onhan kaapissasi suht. uusi Nesqvick tahi O'boy purkki? :P

Onko kaakao samanlaista siellä eksoottisessa maailmassa kuin täällä Suomessa?

SA
eli pelkkä A
Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Sen verran kusaisisin taas, jotta onko kauheampi osapuolenne ajanut autoa nyt lommoitta?
Ja onhan kaapissasi suht. uusi Nesqvick tahi O'boy purkki? :P
Ei vaan kyllä se minä itse olin, kun auto lähti reilu viikko sitten lapasesta ja saatiin hinauttaa tuo ylös ojan pohjalta. Ihan ite myös hain tuon autoni eilen korjaamosta. Tulos: mitään muuta tuosta vehkeestä ei uusittu kuin renkaat.
Ja kyllä, toki kaakaota löytyy kaapista.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kilpaileva tiistai (ainoastaan sympatia-arvo)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Sen verran kusaisisin taas, jotta onko kauheampi osapuolenne ajanut autoa nyt lommoitta?
Ja onhan kaapissasi suht. uusi Nesqvick tahi O'boy purkki? :P
Ei vaan kyllä se minä itse olin, kun auto lähti reilu viikko sitten lapasesta ja saatiin hinauttaa tuo ylös ojan pohjalta. Ihan ite myös hain tuon autoni eilen korjaamosta. Tulos: mitään muuta tuosta vehkeestä ei uusittu kuin renkaat.
Ja kyllä, toki kaakaota löytyy kaapista.
Lapasesta....lähti.... APUUUUUAAA!

Minkä merkkinen kaakao, oli Arskan kysymys! Haisee palaneen käryä, että kaapissa onkin vain Sheikin Mokkaa!

HUH.
Lähden sulattelemaan näitä asioita, rakkahin pieni Mustaenkeli, Arskan salaiseen kammioon! Mietintämyssy päähän!

ARSKA
..


Kiitän kirjoittajia. Tästä pikku tiistaiketjusta tuli pitempi kun Arskis Helsingistä saattoi arvatakaan. Lähdin vain puolustamaan vääryyttä, joka ei kohdistunut edes itseeni (yrittän olla pyhimys!!, heh) :P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin