Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Äää, jos musta ei ala lähipäivinä kuuluu, niin oon joko jäänyt sängynpohjalle makaan jaksamatta nousta ylös tai sit päättänyt pitää vähän taukoa Kitinästä. Tai sit meen kilttinä flikkana huomenna töihin niin kuin aina muulloinkin ja avaan Kitinän klo 7.45 niinku aina...
prosessi

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Edith kirjoitti:tai sit päättänyt pitää vähän taukoa Kitinästä
Etkä! Mikä ihmeen joukkopako täällä oikein on meneillään? Zebiä ei oo näkyny, Vadim ei oo tullu takasin, SikaMika karkas, Suvinen harkitsi poistumista ja mitä vielä. Kaikki takas ja heti!
bedlam

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onnee Espooseen. Heti kun menin pölisemään, niin kyrpät passivoitu. Mulla meni nyt viikonloppusuunnitelmat kyllä tän takii ihan vituiks.
Tix

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Onnee Espooseen. Heti kun menin pölisemään, niin kyrpät passivoitu. Mulla meni nyt viikonloppusuunnitelmat kyllä tän takii ihan vituiks.
Kas, pölise jatkossakin, jos se siitä on kiinni :)
bedlam

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Onnee Espooseen. Heti kun menin pölisemään, niin kyrpät passivoitu. Mulla meni nyt viikonloppusuunnitelmat kyllä tän takii ihan vituiks.
Kas, pölise jatkossakin, jos se siitä on kiinni :)
Tais olla pikemminkin tuo Niban fanitusviesti, joka kannusti espoolaiset voittoon. No, kyllä ne sen ansaitsi. Armoton on kyllä aikataulu, huomenna taas toisella puolella Suomea.
bedlam

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Valio-jogurtin mainosmusa on pöllitty Paluu Tulevaisuuteensta!
Vastaa Viestiin