Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi vittu *pimahdus* :maanantai:

Olin kasannut parin päivän ostokset hihnalle ja valmis maksamaan: kortti ei toimi. Mitä helvettiä, tililä on rahaa, mikä mättää? "Sampo-pankin korteissa on varmaan jotain vikaa..". Käteistä oli 3€, joten ostin leipää ja maitoa, niillä pärjää ainakin iltapäivän. Perkele! :evil: Jonotin 20 minuuttia asiakaspalveluun (yhä kierrellen kaupassa toivonkipinän kera), sanoivat että käyttökatkos on jatkunut nyt 30 min, ja sen pitäisi olla lyhyt / sitä korjataan kokoajan. 30 min kuluttua ei saanut automaateiltakaan käteistä joten läksin kotio.

Tulipahan ainakin helvetin turha kävelylenkki tehtyä. Tuulikin vituttaa. Grr. Onneksi Prismassa oli uunituoreita ja vielä lämpimiä ranskanleipiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Voi vittu *pimahdus* :maanantai:

Olin kasannut parin päivän ostokset hihnalle ja valmis maksamaan: kortti ei toimi. Mitä helvettiä, tililä on rahaa, mikä mättää? "Sampo-pankin korteissa on varmaan jotain vikaa..". Käteistä oli 3€, joten ostin leipää ja maitoa, niillä pärjää ainakin iltapäivän. Perkele! :evil: Jonotin 20 minuuttia asiakaspalveluun (yhä kierrellen kaupassa toivonkipinän kera), sanoivat että käyttökatkos on jatkunut nyt 30 min, ja sen pitäisi olla lyhyt / sitä korjataan kokoajan. 30 min kuluttua ei saanut automaateiltakaan käteistä joten läksin kotio.

Tulipahan ainakin helvetin turha kävelylenkki tehtyä. Tuulikin vituttaa. Grr. Onneksi Prismassa oli uunituoreita ja vielä lämpimiä ranskanleipiä.
Voi raasu. Kyllä on tullu kuunneltua sontaa tosta Samposta, ihan käsittämätöntä kun jatkuu ja jatkuu vaan ongelmat :(

Tääl ei oo mitään ruokaa ja ukolla menee myöhään töissä. Pah. Taidanpa syödä hapankorppuja ja juustoa. Niin ja jogurttia. Kahviin on sentään maitoa.

Sielt tulee tänään yks lätkämatsi telkkarista, mutta taitaa jäädä kattomatta. Onnea vaan Bedlamille etukäteen.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aasille paljon porkkanoita!!! :h:
Edith

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti: Ehkä hyvä pitää taukoa urheilusta tänään.
Samis kumpaankin lauseeseen.
[/quote]

Mä taidankin pitää urheiluttoman viikon. Alkuviikosta ihan vaan väsytti ja nyt oon jotenkin kipee. En mee ees tänään töistä töihin, vaan meen kotiin makaamaan.

Aasille kumminkin terkkuja-perkkuja ja onnittelut-ponnittelut!

Äh, p*skat lainaukset, mutta en varmana korjaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei helvetti, nyt oon tullu lopullisesti hulluks. Päässä soi "muista aina liikenteessä, monta vaaraa ompi eessä". Siis lastenlaulut on soinu ennenki, mut tää on kyllä jo vähän liikaa.
Pitäisköhän keksiä jotain järkevää tekemistä lopputyöpäiväks?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Ei helvetti, nyt oon tullu lopullisesti hulluks. Päässä soi "muista aina liikenteessä, monta vaaraa ompi eessä". Siis lastenlaulut on soinu ennenki, mut tää on kyllä jo vähän liikaa.
Pitäisköhän keksiä jotain järkevää tekemistä lopputyöpäiväks?
Aja hiljaaaaaaa, isi nyt vaaaiiiiin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:

Sielt tulee tänään yks lätkämatsi telkkarista, mutta taitaa jäädä kattomatta. Onnea vaan Bedlamille etukäteen.
Joo, hei..tästä pitikin kysyä. (Oon tosiaan katellu lätkää viimeks joskus vuosia sitten, niin sen takia aivan pihalla.) Eli, onko se nyt niin, että jos Kärpät voittaa tänään, niin ne voittaa koko hässäkän? Ei kysyvä tieltä eksy, ja sitäpaitsi teksti-tv hämäs mua. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Aja hiljaaaaaaa, isi nyt vaaaiiiiin?
Älkää! Nyt mä nään päässäni sun duettokumppanin fiilistelemässä tota biisiä lapsenäänellä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
killkill

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Kyllä on tullu kuunneltua sontaa tosta Samposta, ihan käsittämätöntä kun jatkuu ja jatkuu vaan ongelmat
Tähän on onneksi olemassa äärimmäisen yksinkertainen ratkaisu: äänestää lompakollaan ja vaihtaa pankkia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mwaha. Pääsin kansainväliseen economy- lehteen haukkumaan Sampo-pankkia. Suhteet people, suhteet :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:

Sielt tulee tänään yks lätkämatsi telkkarista, mutta taitaa jäädä kattomatta. Onnea vaan Bedlamille etukäteen.
Joo, hei..tästä pitikin kysyä. (Oon tosiaan katellu lätkää viimeks joskus vuosia sitten, niin sen takia aivan pihalla.) Eli, onko se nyt niin, että jos Kärpät voittaa tänään, niin ne voittaa koko hässäkän? Ei kysyvä tieltä eksy, ja sitäpaitsi teksti-tv hämäs mua. 8)
Eiku ne tarvii neljä voittoa. Kaksi jo plakkarissa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Eiku ne tarvii neljä voittoa. Kaksi jo plakkarissa.
Joo, no nyt ymmärrän, mitä tarkotettiin sillä, että "paras seitsemästä".. Kiitos.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyllä on tullu kuunneltua sontaa tosta Samposta, ihan käsittämätöntä kun jatkuu ja jatkuu vaan ongelmat
Tähän on onneksi olemassa äärimmäisen yksinkertainen ratkaisu: äänestää lompakollaan ja vaihtaa pankkia.
Pelkäämpä, jotta taas vaihteeksi on enemmän paskanpuhujia kuin toteuttajia.
masa

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja masa »

Rouva Pupu kirjoitti: Pelkäämpä, jotta taas vaihteeksi on enemmän paskanpuhujia kuin toteuttajia.

Perjantaina varattu aika osuuspankiiin. Katsotaan saavatko aikaiseksi yhtä hyvän asuntolainatarjouksen kuin sampo sai. Jos saavat vaihtuu pankki heti. Muuten voi olla hieman hankalaa..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Pelkäämpä, jotta taas vaihteeksi on enemmän paskanpuhujia kuin toteuttajia.

Perjantaina varattu aika osuuspankiiin. Katsotaan saavatko aikaiseksi yhtä hyvän asuntolainatarjouksen kuin sampo sai. Jos saavat vaihtuu pankki heti. Muuten voi olla hieman hankalaa..
Kokeile Nyrpeää Pankkia? Kuulemma Handelillakin hyvää jyvää? :cheer: :tiistai:
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti:[
Kokeile Nyrpeää Pankkia? Kuulemma Handelillakin hyvää jyvää?
Nordea ja Koivunlehtipankit testattu jo aiemmin, kuten myös tapiola..
Rouva Pupu

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

masa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Pelkäämpä, jotta taas vaihteeksi on enemmän paskanpuhujia kuin toteuttajia.

Perjantaina varattu aika osuuspankiiin. Katsotaan saavatko aikaiseksi yhtä hyvän asuntolainatarjouksen kuin sampo sai. Jos saavat vaihtuu pankki heti. Muuten voi olla hieman hankalaa..
Olen ainakin kuullut, että hyviä tarjouksia on tullut. Aiomme myös vaihtaa tuohon osuuspankkiin. Tuntuu siellä olevan aikamoinen ruuhka tällä hetkellä. No, on meillä siellä jo ennestäänkin yksi tili, mutta suurimmat lainat sitten sammossa.
BettyB.

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

*suosittelee lämpimästi maalaispankkia*

Ja siihen samaan syssyyn ne vakuutukset sinne samaan konserniin, säätyypi pitkä penni.

T: nimim. vakuutusmaksuja ei tarvitse maksaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:Huh huh! Eipä ole koskaan aikaisemmin tapahtunut niin että seksikaupan kuvankaunis myyjäneiti iskee meikäläisen. :oops:

Eipä silti että niin olisi tapahtunut nytkään, ja tuskin tulee koskaan vastaisuudessakaan tapahtumaan.
Äläpaskoapuhu savanniapina! :P

Kaikki naiset ovat nyt minusta kiinnostuneet!
masa kirjoitti:
Niba kirjoitti:[
Kokeile Nyrpeää Pankkia? Kuulemma Handelillakin hyvää jyvää?
Nordea ja Koivunlehtipankit testattu jo aiemmin, kuten myös tapiola..
No hyvä ettet ole tappiolla vielä?
BettyB. kirjoitti:*suosittelee lämpimästi maalaispankkia*

Ja siihen samaan syssyyn ne vakuutukset sinne samaan konserniin, säätyypi pitkä penni.

T: nimim. vakuutusmaksuja ei tarvitse maksaa.
Hiukan ihmettelen, miten vakuutus on voimassa ilman maksuja? :shock:
Ilmaista lounasta ei ole?
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dodii, nyt oli sitä tuttua Kyrppäpelaamista sen maanantain häsläyksen sijaan. Eiköhä tää sarja ole huomenna paketissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja Niba »

bedlam kirjoitti:Dodii, nyt oli sitä tuttua Kyrppäpelaamista sen maanantain häsläyksen sijaan. Eiköhä tää sarja ole huomenna paketissa.
Mä oon plues fani, hup your drealms!

♫ Hei tonttu ukot hyppikää on sampo pankit auki !♪ kahdeksaan sinne vaan juosta saa ♫
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kiitos jokaisesta puukon kierrosta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Just näin. Ajattelin tänään tehdä jotain muuta kuin kökkiä kotona niin eikös nyt alkanut mahaa särkemään sitten kunnolla.

Taidan sitten vaikka raaputtaa uunin ikkunan puhtaaksi kun vituttaa jo muutenkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:Joko ajattelitte kohta katkaista tuon erotiikka- osaston ehdottomasti eroottisimman ketjun? Oikeasti, mitä järkeä on tapella työpaikkojen ja ammattien paremmuudesta, vanhoista kaunoista ja flippauksista, puutarhanhoidosta ja kaikesta universumin sisällä tuossa yhdessä helvetin ketjussa?
Eikös se ole ihan kätevää tunkea kaikki tappelut yhteen ketjuun, niin niitä on helpompaa vältellä?
prosessi

Re: Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Joko ajattelitte kohta katkaista tuon erotiikka- osaston ehdottomasti eroottisimman ketjun? Oikeasti, mitä järkeä on tapella työpaikkojen ja ammattien paremmuudesta, vanhoista kaunoista ja flippauksista, puutarhanhoidosta ja kaikesta universumin sisällä tuossa yhdessä helvetin ketjussa?
Eikös se ole ihan kätevää tunkea kaikki tappelut yhteen ketjuun, niin niitä on helpompaa vältellä?
Ennemmin ajattelin kyllä, että eri aiheista tappelut omiin lokeroihinsa, niin tietää ainakin mitä tappelua milloinkin on seuraamassa. Enhän minä herranjestas sentään näitä välttele!

:D
Tuolla tavalla elämään tulee kätevästi lisää haastetta. Itsekkäästi ja viihdearvoa huomioimatta täytyy myöntää, että minua kyllä hieman hirvitti kun ND pohti pitäisikö minun ärsyttävyydestäni perustaa ihan oma ketju. Tiedä vaikka olisin päätynyt ennen pitkää itku kurkussa poistamaan tunnukseni, tai jotain. Tuolla aihe hukkui kätevästi muun sälän sekaan.
Vastaa Viestiin