Tormentorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elppis kirjoitti:Mua aina hirveesti naurattaa kun viinistä tietävät juttelee keskenään:
Paras vastaan tullut kuvaus viinistä on edelleen nahkamainen ja hapokas. Tulee mieleen joku densohomo. Muutenkin suurin osa noista "mauista" mitä viinistä löytyvät on jotenkin kummallisia. Itse erotan täyteläisen litkusta ja pehmeän hapokkaasta, kun puhutaan punkuista. Valkkareista ja kuohareista ei voi oikeastaan sanoa kuin hyvää tai pahaa. Mutta joku nahka, kumi, terva, muskotti tai koiranmuona ei kyllä minulle viinissä maistu. Ainakaan juomakelpoisessa :P
BettyB.

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pssst! Niihin sukkanauhaliiveihin on olemassa ihan omat sukat, tarkoitus ei ole käyttää niitä silikonireunaisia stay uppeja. Tässä esim. yhdet aika söpöt:

Kuva

Edit: kylläpä typtyptypottaa.
Viimeksi muokannut BettyB., 10.04.2008 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Niin, stay uppeja käytetään ilman liivejä, siksi niissä ne silikoooooooonit onkin, jotta pyssyy päällä.
Herra Manala

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Mikä on muuten järkevin tapa valmistaa neljän kilon jäätynyt möykky hirven paisti(?)lihaa kotioloissa? Pitäis saada käytettyä toi joskus... tajusin vasta nyt että tällä lomalla siihen olisi ollut aikaakin.
Lihamyllyn läpi vaan ja hirvenliha-metsäsienimureke uuniin muutamaksi tunniksi.
Niba kirjoitti:Mutta jos ei ookkaa takapilu? Mikä neuvoksi?
Aika pahan pistit. Ehkä ainoa neuvo on kokeilla tätä ja toivoa parasta.
BettyB.

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No jopas. Ajattelin vähän vilkaista kenkiä verkossa, ja yllättäen heti ensimmäinen kenkäpari mikä minua kiinnosti, oli hinnaltaan vain 1689$. En taida vilkaista toista kertaa.
NegaDuck

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Lihamyllyn läpi vaan ja hirvenliha-metsäsienimureke uuniin muutamaksi tunniksi.
Ach. Paitsi että mulla ei oo lihamyllyä, eikä taida olla edes kunnon vuolupuukkoa. Muuten toi mureke voiskin toimia hyvin.
Geep

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

BettyB. kirjoitti:No jopas. Ajattelin vähän vilkaista kenkiä verkossa, ja yllättäen heti ensimmäinen kenkäpari mikä minua kiinnosti, oli hinnaltaan vain 1689$. En taida vilkaista toista kertaa.
Aika kallista. Vähäks monta imuria tolla rahalla sais.
masa

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: Lihamyllyn läpi vaan ja hirvenliha-metsäsienimureke uuniin muutamaksi tunniksi.
Eiku tartar-pihvejä 4 kiloo. Kylä muuten pierettäs :D
masa

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti: kunnon vuolupuukkoa.
No kyllä siihen käy ihan mikä tahansa puukko jolla pystyy vuolemaan. Hae vaikka euron mora siwasta.
Rouva Pupu

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:No jopas. Ajattelin vähän vilkaista kenkiä verkossa, ja yllättäen heti ensimmäinen kenkäpari mikä minua kiinnosti, oli hinnaltaan vain 1689$. En taida vilkaista toista kertaa.
Missäs kävit vilkaisemassa?
BettyB.

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Lihamyllyn läpi vaan ja hirvenliha-metsäsienimureke uuniin muutamaksi tunniksi.
Ach. Paitsi että mulla ei oo lihamyllyä, eikä taida olla edes kunnon vuolupuukkoa. Muuten toi mureke voiskin toimia hyvin.
Olen järkyttynyt. Sulla piti olla kaikki mahdolliset keittiölaitteet munankeittimistä vohvelirautoihin ja popcornkoneisiin, ja sitten sulta puuttuu tollasia essential-luokan kodinkoneita kuten lihamylly ja yleiskuivuri. :P Sano nyt vielä että se siivuttajakin puuttuu!
NegaDuck

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Sano nyt vielä että se siivuttajakin puuttuu!
Noei nys sentäs. Mut se ei oo teräksinen rungoltaan, muovinen vaan... mutta taittuu kasaan ihan kivasti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Mutta jos ei ookkaa takapilu? Mikä neuvoksi?
Aika pahan pistit. Ehkä ainoa neuvo on kokeilla tätä ja toivoa parasta.
Hmm.. sehän tuli kuin apteekin hyllyltä! Paljon maksoit?
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Reps!
Mäpäs löysin eilen yhen vanhoista päiväkirjoistani..ja hyvät hyssykät, että ihminen on voinuki olla bimbo joskus 16-17-vuotiaana! 8)
Oon ilmeisesti kuvitellu olevani tosi hottis ja kaikinpuolin älykäs ja muuta superia. No, siperia opettaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:www.like.com
Älä postaa tommosia linkkejä yleiseen jakeluun. Prkl. :evil:
Tää tulee kalliiksi. Minulle
Bliss

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lenkkeilin tänään sellaisisa paikoissa, joissa en ole täällä asuessani ikinä ennen käynyt. Pitäisi aina pitää kamera mukana. reitin varrella oli mitä merkillisimpiä asioita :shock:
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Bliss kirjoitti:Lenkkeilin tänään sellaisisa paikoissa, joissa en ole täällä asuessani ikinä ennen käynyt. Pitäisi aina pitää kamera mukana. reitin varrella oli mitä merkillisimpiä asioita :shock:
Tuo toimii ainakin mulla just niin päin, että ilman kameraa näkee vaikka mitä, mutta ottamalla kameran mukaan estää vaikka maailmanlopun :evil:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Mä taas olen kattonut pari erää baarissa, joten eilen ja tänään jännätään kotona ukkokullan kanssa :)

Ja verisuoni katkee täälläkin...Suora yhteys kisastudioon Espooseen kavereitten luo toki on koko ajan :D
No joo, munki täytyy viel vähän pähkäillä tota baarivalintaa, ku luulen et hindu pitää kuiteski karaoken, vaik lätkä ois kiinnostavampaa. No, kato nyt sit matsia ku taustalla kuuluu jotain superihkua eläkeläistangoa tai epävireistä Joutsenlaulua. (Iu.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Sano nyt vielä että se siivuttajakin puuttuu!
Noei nys sentäs. Mut se ei oo teräksinen rungoltaan, muovinen vaan... mutta taittuu kasaan ihan kivasti.
Metallinen valettu lihamylly joka on paras, ainakin omasta mielestäni maksaa jonkuin 20 eeroa Anttilassa tai mistä niitä sit löytyykään.., oliko se nyt polish or tsekish mutta toimii kuin kuolema.. Moottoroidut lihamuyllyt on kalliita ja eikä toimi kivasti tietysti manala töissö jauhaa sormensa teollisuustason vehkeillä mutta..

tästä!
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niba kirjoitti:tästä!
Mä oon pienenä veivannut tommosta. Paitsi että en ihan, vaan unkarilaista unikkomyllyä joka on muuten samanlainen mutta ulostulopäässä ei ole reikäritilää vaan kartio jota vasten unikonsiemenet muusautuvat. Mössö levitettiin pullataikinalle ja siitä tehtiin unikkopullaa.

Ton hintaisena, miksei. Tolle on käyttöä aina silloin tällöin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Lenkkeilin tänään sellaisisa paikoissa, joissa en ole täällä asuessani ikinä ennen käynyt. Pitäisi aina pitää kamera mukana. reitin varrella oli mitä merkillisimpiä asioita :shock:
Paljon tavaraa joka kuuluisi kaatikselle ja kierätykseen? autonraatoja ja kaikkea pesukoneita anna mä arvaan?
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Lenkkeilin tänään sellaisisa paikoissa, joissa en ole täällä asuessani ikinä ennen käynyt. Pitäisi aina pitää kamera mukana. reitin varrella oli mitä merkillisimpiä asioita :shock:
Paljon tavaraa joka kuuluisi kaatikselle ja kierätykseen? autonraatoja ja kaikkea pesukoneita anna mä arvaan?
Väärin.
Hylättyjä rakennuksia. Outoja rakennelmia. Ei rojua.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Lenkkeilin tänään sellaisisa paikoissa, joissa en ole täällä asuessani ikinä ennen käynyt. Pitäisi aina pitää kamera mukana. reitin varrella oli mitä merkillisimpiä asioita :shock:
Paljon tavaraa joka kuuluisi kaatikselle ja kierätykseen? autonraatoja ja kaikkea pesukoneita anna mä arvaan?
Väärin.
Hylättyjä rakennuksia. Outoja rakennelmia. Ei rojua.
Lohjalla ollut joskus teollisuutta ja tietenkin hitler-jugendia eli suoleluskunta poikia! Mä tiedän, tuttu teki gradun niistä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tuli juuri viesti, että miehen kaverin 14-vuotias poika on kuollut eilen sairaalassa. Pojalla oli eräs harvinainen syndrooma ja lääkäreiden mukaan he elivät jo jatkoajalla, mutta kuitenkin. Ei tiedä mitä hänelle sanoisi...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin